Dovla 9 Posted May 11, 2010 Dakle, ko do sada nije verovao u Dosije X neka počne. U nedelju krenem ja tako za NS i pred kraj autoputa neki radovi i ja samo pustim gas, kad ono počne da trese volan nešto kao da je pukla guma ili da je kriva... stisnem kvačilo, volan se smiri... stanem sa strane da pogledam da nije pukla guma, popustili štafovi ili šta ja znam - nije ništa. Do centra NS-a beše 2-3km i sve vreme ista priča... čim se motor malo napregne volan cima levo desno kao da su gume krive... parkiram se ja obavim šta sam imao raspitam se malo telefonom kod majstora (pošto je bila nedelja i niko ne radi) kažu ne bi trebalo da je ništa strašno idi u BG pa gledaj kod svog majstora... Krenem ja tako nazad kad ono sve ok... do mosta kod Beške... malo pre mosta, na ~140-150 poče volan da se cima a za njim i ceo prednji deo da se ljulja levo-desno... stanem sa strane, opet proveravam šrafove, ljuljam auto, ali se ništa ne pokazuje... probam malo u zaustavnoj traci da idem, međutim uviđam da je katastrofa na pomolu jer se prednji kraj ponaša kao da je potpuno bez točkova i poluosovine... cima volan, cima se ceo auto, lupa nešto otkida reko' ostade motor pored puta... međutim na leru ''samo'' lupa... nema cimanja volana ni prednjeg kraja... i smislim ja da ga tako zavrtim na 50-60 pa pustim na ler, pa opet na 50-60 pa na ler i sve tako ne bih li stigao do pumpe... međutim kad sam prišao mostu kod Beške shvatim da nema teorije da na taj način pređem preko... U tom trenutku naiđe mi neki drugar i zakači me na šlep i odšlepa me do pumpe... u međuvremenu i na leru nešto lupa ali ne cima... ostavi on mene na pumpi i ja pozovem šlep službu, izgubim 4h života, i mnogo evropskih dukata za tu uslugu i ostavim auto kod majstora ispred radionice i obavestim ga o svemu... kaže čovek nema problema pogledaćemo... Zove me on u 9 kaže vozio neko vreme po kraju ne dešava se ništa... čujemo se oko 10-11 kaže u međuvremenu podigao kvačilo pošto je hvatalo na dnu i išao drugi majstor na ibarsku, vozio 160km/h ništa... čujemo se oko 12-13h kaže vozio se Neša 45min svuda unaokolo - NIŠTA!? Dođem ja oko 14-15h uzmem auto prešao do večeras 250-300km - NIŠTA?!?!?! Znači auto se ponaša kao da se NIŠTA nije desilo :S Sve najnormalnije ide, večeras ga rastegao do 170km/h, apsolutno ni NAZNAKA da nešto nije u redu :S Nema šta nisam probao, išao sam danas 4-5 ulicom Kralja Petra (koja je kaldrmisana) onako bez štednje, cimao malo po putu levo-desno, velike i male brzine ma... nema šta nisam... apsolutno ništa. NArednih 10ak dana bi trebalo da pređem više od 3000km... stvarno ne znam šta da mislim i čemu da se nadam... potpuno sam u nekom glupom stanju prvo što sam plaćao šlep-službu ispada ni za šta, a drugo što se to može ponoviti opet (ne daj Bože)... Da li iko ima ikakvu ideju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 12, 2010 Taj gremlin je baš bio zao.Ako ništa drugo bar se učlani u AMS (žuta kartica 2000 din.) i nećeš plaćati šlep godinu dana u zemlji/inostranstvu. Ja sam to uradio iz prevcencije, da ne čuje zlo, da me šlep ne košta više od popravke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted May 12, 2010 Mozda ima neke veze sa kvacilom posto ga je podigao majstor jer je bilo skroz nisko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 12, 2010 Ma jok,trza se,bezi auto od dalebu.Pegla ga dok naftarica ne pusti dusu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted May 12, 2010 (edited) Taj gremlin je baš bio zao.Ako ništa drugo bar se učlani u AMS (žuta kartica 2000 din.) i nećeš plaćati šlep godinu dana u zemlji/inostranstvu. Ja sam to uradio iz prevcencije, da ne čuje zlo, da me šlep ne košta više od popravke.Tehničke i druge pogodnosti u Srbiji:- popravka vozila na putu, tri puta u toku trajanja članstva (do 40 km prelaska SPI vozila, u odlasku i povratku i do jedan čas rada),- prevoz vozila u slučaju kvara, jednom u toku trajanja članstva (do 100 km prelaska šlepera, u odlasku i povratku),Znaci samo jedanput.Drugi put ako vas ljubimac izda na putu,ako ne uspe popravka,morace da se plati slep,ali mislim da i tada ima neki popust za clanove. - prevoz vozila u slučaju saobraćajne nezgode, jednom u toku trajanja članstva, bez ograničenja u kilometraži. Edited May 12, 2010 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 12, 2010 Više o tome ima ovdehttp://www.ams.co.rs/clanstvoMada ni to nije sve. Potanoko nabrojane pogodnosti i popusti su u ugovoru koji se dobije uz karticu. To mi je u kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted May 12, 2010 ja sam imao jedan slucaj da je zaglavljivao homokineticki zglob,pocne volana levo desno da ispadne iz ruku,ceo auto zaljulja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted May 12, 2010 a da ti njega lepo prodas, i predjes tih 3k km u drugom vozilu, cisto da bi smo mi mogli jos da se druzimo sa tobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted May 12, 2010 Mudri Rene Dekart je bio majstor zaključivanja (izvodjenja logičkih zaključaka). To mu je i pomoglo da bude ono što je bio i pretstavljao u svetu nauke - Dekart. Veliki matematičar i filosof ( ne zna se šta mu je jača strana bila), al ovde samo da se potsetima filosofskog pravca koji se zove RACIONALIZAMRené Descartes bi verovatno postavio sledeće logičke premise:1.Da li je vozilo prestalo da se "blesavo" ponaša od momenta podizanja kvačila (Prestalo je)2. Da li se vozilo sada ponaša normalno (Ponaša se)3. Da li je vozilo od prestanka "blesavog" ponašanja prešlo bar 300 km. otežane vožnje (Prešlo je)-----------------------logički silogizam:Vozilu sada nije ništa - verovatni uzrok poremećaj korpe kvačila, ili bilo čega u vezo sa njim.nadgradnja:1. Da li mogu da se pouzdam u takvo vozilo? (Verovatno)2. Šta ću da preduzmem kako bi svoju sumnju odagnao i eliminisao verovatnoću?-----------------logički silogizam: otići ću kod majstora da mi proveri kvačilo mi ostalo PP (prema potrebi) Quote Share this post Link to post Share on other sites