Jump to content
FAS Goran
urkozamanje

Fiat Punto mk.2 - trese / lupa pri određenoj brzini

Recommended Posts

Da prednji deo i to bas na toj brzini izmedju 70 i 80, cim ubrza prestaje, a ako ga recimo 4-om teram do 90 onda se ne oseca ... samo ako je u 5-oj trese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni trese i u cetvrtoj, tako da je moj set u gorem stanju od tvoj :) Pa valeov set ti je oko 9.500 u AP Sportu i racunaj ruke od 5.000-8.000 zavisi kako koji majstor trazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad predjem brzinu od 100km/h volan pocinje da se trese i nesto pocinje da cakce kao da ce da otpadne nesto unutra, to se cuje ispred mene, negde u letvi volana. Cuje se kao da detlic kuca u drvo, a i volan se trese tako da moram dobro da ga stegnem rukama

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto cakce je letva koja je malo dobila lufta u "cauri" a trese ili zbog guma ili zbog felni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gume su balansirane i u prosecnom su stanju, sara oko 4mm, nisu nesto mnogo lupane o ivicnjake, ali mi je lepio neke tegove na felne, mozda je do felni jer cesto se desi da put nije osvetljen a u zalosnom je stanju pa zabodem neku rupu

jel letva moze da se popravi, tj zameni ta caura ili se kupuje nova, i koliko kosta to od prilike

i sta moze da bude ako predjem 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako danas smo probali druge tockove, 14-tice sa zimskim gumama kupljenim pred ovu zimu, ima drugar u garazi, skinuli moje 15 i stavili 14, auto se isto ponasa kad se prodje 100, a on kaze da njemu nisu pravile problem nikad.

Jel zna neko koliko kosta letva volana i gde moze da se poruci, da li se isplati uzeti polovnu i koliki je posao da se to zameni

@Ticma

jel moze da se menja samo ta caura, tj sta se radi sa njom da li se to popravlja na neki nacin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se desava isto tresenje prednjeg kraja od 95-110 km/h a u pitanju je Stilo 1.6 16v, do sad sam šrobao sve i svasta ali nista nije dalo neke zavidne rezultate.Naime kad sam kupio auto tresao je kao lud i nije se mogao voziti preko 80 ljuljao se prednji kraj kao nenormalan mislio sam da preskacem s jedne trake na drugu.Nakon jedne izmjene guma,stavio sam polovne gume od predhodnog stila i nista se nije promjenulo,vadio poluosovine i unutrasnji zglobovi do mjenjaca su bili suvi a solje pohrdjale,medjutim na krstovima nije bilo nikakvih ostecenja koja su se mogla vidjeti,napunio sam solje s grafitnom masti vanjske zglobove napunio isto i kad sam izasao na cestu prvi put sam auto potjerao preko 80,tresenje se smanjilo ali opet je puno kad se predje 110 auto kao da se zalijepi za cestu ide kao drogiran(naravno to su mi radili drugari u servisu).

Otisao sam opet u servis i rekli su mi da ce se tresenje knestati dok kao mast malo uradi svoje, medjutim od tada nikakvog pomaka,poslije toga mjenjao sam set kvacila posto je stvarno bio pri kraju pa smo mislili da ce to rijesiti problem i sa setom kvacila promjenim mandzetne sve ali opet ista stvar se desava auto ide super do te brzine i poslije te brzine ali na 90 mogu brasno da prosijavam napred,medjjutim kad stisnem kvacilo vibracije nestaju ili kad oduzmem gas isto tako vibracija nema.

Svako drugi dan sam u servisu zbog tog problema medjutim kraja mojim mukama nema.

Pre neki dan sam stavio sve cetiri gume nove balansirao ih po preporuci vise majstora da je do guma ali feluge nisu krive a gume su nove i opet trese.Napominjem da sam mjenjao i nosac mjenjaca dole na trapu prednje selene,nosac desnog amortizera posto je bio otisao,zadnje selene ali nikakvih rezultata.

Ljudi svaka pomoc je dobrodosla,samo mi nemojte govoriti gume i feluge znaci to nije 100 %.

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu zglobovi zahrdjali,desna solja je uhvatila malo unutra jer je ostala bez masti,ali nije imala nikakva ostecenja kao nijedan krst na poluosovini.

Medjutim pre neki dan smo primjetili da je motor pao na tu stranu i pogledamo nosac sav je mokar od ulja(u selenu nosaca se nalazi hidraulicno ulje),nakon toga podignemo motor i pod nosac do sasije podbacimo dve matice pod dva serafa da probamo jeli do toga i kad sam ga poterao iz servisa kao da sam sjeo u drugo auto,medjutim nakon malo budalesanja pocelo se osjecati ali sasvim malo i kad sam uzeo drugi polovan nosac bio je gori nego moj,a covjek od koga sam uzeo taj isti polovan nosac garantuje da nije to do nosaca,nego kao da tu nesto nije u osi medjutim i taj njegov nosac je mokar na jednom mjestu i labaviji je dosta od moga.

Pomoc,Savjet?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se ukljucim, imam ganc novog Punta Mjet, i osecaju se vibracije na volanu, pri 90km/h, samo tada i posle vise ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav moj problem je u sledecem meni trese prednji desni tocak kao da poskakuje kad je auto hladan i na blagoj uzbrdici kad krecem zamenio sam nove nosace motora jos sam ih i silikonom pojacao amortizeri zamenjeni pre 50 000 sta li moze biti :help:

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je desni tocak u pitnju onda je amortizer 1000% i za svaki slucaj proveriti kuglu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem svima.Jel mogu ja to kako da proverim il da teram kod nekog majstora :scooter: I upitanju je desni tocak i kad krecem i malo jace dam gas desna strana skakuce :up:

ako je desni tocak u pitnju onda je amortizer 1000% i za svaki slucaj proveriti kuglu...

kuglu jel to solja amortizera?

sad gledam kako izgleda solja amortizera jel se ovo dobija uz amortizere(ne znam jer sam ih u kutiji odno kod majstora) ako ne to nikad nije ni menjano auto zgazio preko 220 000

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav stvar resena problem je bio u sledecem nosac motora(kupljen nov pre godinu dana) sa desne strane koji jedino nisam prvi put silikonom pojacao je oslabio i kada idem u rikverc on udara gore u metal i krece se po 4 cm i lupka kupljen Bizon silikon i polako ceo nosac napunjen sve radi kao sat kao da drugi auto da vozim onda sam i ostala dva dodatno silikonom popunio.Stvar je u tome sto su uzrok najverovatnije dizne i egr ventil koje treba ocistiti jer je automobil zgazio 223 000 i nista na njemu sem 4 grejaca nije pipnuto...

Auto je pri kretanju sad kao dusa :scooter: :scooter: :scooter: slikacu danas pa cu izbaciti :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ovako sa Bizonom drzi?! Tj,da se to ne razdrnda, onako, odjednom?

MEni je treslo na oko 80km/h, ali kad promenih felne/gume sad pre neku nedelju-nista! Znaci gume su bile u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je problem bio sto je tu skakutalo i unutra sam imao osecaj kao da amortizer hoce da iskoci pogotovo kad je hladan a krecem u rikverc mrda on i sad tu ali spiluje jedan od kontra efekata je sto ce se pojacati vibracija na volanu :guitar: al bar neskace ko jarac :laughing: :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...