Jump to content
FAS Goran
urkozamanje

Fiat Punto mk.2 - trese / lupa pri određenoj brzini

Recommended Posts

Ne ne, posle predjenih 100km se javilo tresenje. Nakon zamene viljuske sam balansirao prednje gume i centrirao trap. Nakon toga sve je islo kao podmazano, ali nakon nekih 100ak predjenih km ponovo je pocelo da se trese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe menjaj The fork opet :) salim se . Pa sta covek da ti kaze vako kao majstor osim to...imao si problem ...resio ga ..i posle 100 km se opet pojavio ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja, onaj problem sa trešenjem na brzini od oko 70 km/h još uvjek je prisutan, nervira me, ljudi kažu ignoriši, ali kako ..... molio bih da ako je neko imao taj problem i rješio ga da mi pomogne, gume mjenjane, felne i gume balansirane, reglaža urađena, nosač motora promjenjen, poluosovina centrirana i promjenjena ... opet kao što sam rekao kažu da zbog diferencijala to nije jer za dvije godine diferencijal bi otkazao, šta bi moglo biti ima li iko da može malo konkretnije reći šta bi moglo biti..... neki kažu da je auto udaran pa nije centriran dobro a li ja i u to sumnjam jer godinu dana sam vozio i nisam to osjetio ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l ste gledali krst poluosovine i onaj deo gde ulazi krst poluosovine (ne znam tačno kako se zove) u menjač/diferencijal kad ste skidali poluosovinu?

Edited by kvaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao indenticni problem sa tresenjem pri odredjenoj brzini i resio sam ga promeno drzaca motora,onaj ispod akumulatora,vezuje sasiju i menjac.Moj puntac nije obican dizel vec jtd ali verujem da ima i tvoj isti nosac.Promeni ga i videces ogromne razlike,nema vise tog tresenja,smanjio buku,vibracije,ma potpuno drugi auto.Pozz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćao,

Ja sam juče montirao čelične felne sa zimskim gumama, balansirane, felne nisu krive, gume stare dve godine i pri brzini između 70 i 80 trese se auto a volan je savršeno miran. Probaću da zamenim gume napred - nazad pa da vidim da li je do guma. Ako nije tražiću pomoć dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako čuješ lupanje kad prelaziš preko rupa onda ti je nešto od vešanja popustilo.

Ako čiješ buku dok se voziš onda je to sasvim druga stvar. Ako je buka vezana za broj obrtaja pokušaj sa nosačima motora ili auspuh. Ako je vezana za brzinu kojom se krećeš ležajevi ili gume.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41260&view=findpost&p=681059

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urađeno. Zamenjene gume i malo se trešenje smanjilo. Pri skidanju sam primetio da prednje ratkapne - plastične sa Bubnja - ne leže najbolje. Nisu u centru, pomerene ne jednu stranu za skoro 1,5cm. Kad sam skinuo ratkapne trešenje prestalo - skroz. Da li je to moguće?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno. Ukoliko je radkapna u debalansu to se prenosi na ceo tocak a dalje na auto. Izbegavaj jeftine radkapne jer samo mogu da prouzrokuju stetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti trese kad pri tih 70 izbaciš na ler i pustiš ga tako da ide?

Već neko vrijeme vozim na alu felgama, prešao sam oko 2000 kilometara i prelijepo se ponašao, no jutros sam uočio oko nekih 80-90km/h kad vozim počne užasno ružno da se čuje (imam osjećaj kao da će da poleti hhehe9, nekako kao da su prozori malo otvoreni čuje se u kabini al naravno nije to. I da, kad stisnem kvačilo opet se čuje sve dok brzina ne padne na nekih 60km/h...eh sad dal bi moglo biti do guma il felgi il štagod drugo, al prethodno je (sve do jutros) bilo sasvim ok.

Upitanju je punto 1.2 8v, 2003. (uski farovi)

Edited by gazija2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam indentican problem kod jednog yuga,gazna povrsina gume je dobijala rotaciju u obliku broja 8 u pravcu kretanja.Podigni autu i proveri tocak po tocak. Nema opravke samo zamena iste. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti trese kad pri tih 70 izbaciš na ler i pustiš ga tako da ide?

Već neko vrijeme vozim na alu felgama, prešao sam oko 2000 kilometara i prelijepo se ponašao, no jutros sam uočio oko nekih 80-90km/h kad vozim počne užasno ružno da se čuje (imam osjećaj kao da će da poleti hhehe9, nekako kao da su prozori malo otvoreni čuje se u kabini al naravno nije to. I da, kad stisnem kvačilo opet se čuje sve dok brzina ne padne na nekih 60km/h...eh sad dal bi moglo biti do guma il felgi il štagod drugo, al prethodno je (sve do jutros) bilo sasvim ok.

Upitanju je punto 1.2 8v, 2003. (uski farovi)

Danas riješio problem; upitanju je bio zadnji desni točak, spona za pakne pravila problem, totalno bila otišla i kočila točak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao slican problem pre par godina. Na 60-70 km/h auto je tresao a preko 70 se nije nista osecalo. Kod mene je zadnja felna bila problem. Ispravio sam je, izbalansirao tocak i auto je bio OK. Tada mi je vulkanizer rekao da ako na odredjenoj brzini trese volan onda su problem prednji tockovi ili trap a ako trese ceo auto onda je problem sa zadnjim tockovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na oko 80km/h tresucka prednji deo auta. verovatno su gume u pitanju. tj, nadam se da je to, jer sam se unapred smorio ako je u pitanju krst, osovine, trap...kuke i motike....Ma, znam-necu da ga vozim na ''oko 80km/h''. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako trese na 30-40 onda se smiri na oko 60-70 pa opet pocinje da trese na 80-90 onda su gume a ako se ne ponasa ovako onda je problem u necem drugom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo i jedino na ''oko 80km/h''. Veoma blago, skoro neprimetno drhtanje. Ortaci me vec zovu ''Stevo Zigon'' (iz ,,Majstorske radionice'')

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jos uvek nisam otklonio kvar. Prednji deo trese i dalje izmedju 60 i 90 km/h. Zamenio sam mu desnu viljusku, desnu poluosovinu, centralni nosac motora. Ne znam da li bi to moglo da bude do nosaca motora, posto se tresenje desava kod dodavanja gasa, dok prilikom blagog ubrzavanja vibracije nema. Trebalo bi uskoro da menjam i set kvacila, posto je kvacilo postalo tvrdo, ne znam da li je mozda zbog toga problem u tresenju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se nadam da je do kvacila i da cu konacno resiti problem. Interesuje me zasto trese samo kada se dodaje gas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem sa mojim puntom ,tresao se na brzini izmedju 80-90 km/h i tresla mi se rucica menjaca levo-desno, cim predje 90 km/h sve to prestane i auto ide normalno. Nisam znao sta da radim.Sumnjao sam na svasta.Papucica kvacila mi je odvajala visoko ali lamela nije proklizavala sem u uslovima kad naglo dodajem gas i to u 4 i 5 brzini pa sam odlucio da zamenim ceo set kvacila. Majstor mi je rekao da postoji mogucnost da istrosena lamela stvara vibracije na odredjenoj brzini.Zamenuli smo ceo set kvacila i vibracije su nestale.Eto to je moje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...