yuguar 2 Posted March 29, 2011 Ako trese preko sto proveri prednje tockove Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted March 29, 2011 Ne ne, posle predjenih 100km se javilo tresenje. Nakon zamene viljuske sam balansirao prednje gume i centrirao trap. Nakon toga sve je islo kao podmazano, ali nakon nekih 100ak predjenih km ponovo je pocelo da se trese. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 29, 2011 Hehe menjaj The fork opet salim se . Pa sta covek da ti kaze vako kao majstor osim to...imao si problem ...resio ga ..i posle 100 km se opet pojavio ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted March 30, 2011 Ma cu poludim, auto mi je kod limara trenutno pa cu da vidim sta mu je...bas me nervira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tana 0 Posted August 19, 2011 Opet ja, onaj problem sa trešenjem na brzini od oko 70 km/h još uvjek je prisutan, nervira me, ljudi kažu ignoriši, ali kako ..... molio bih da ako je neko imao taj problem i rješio ga da mi pomogne, gume mjenjane, felne i gume balansirane, reglaža urađena, nosač motora promjenjen, poluosovina centrirana i promjenjena ... opet kao što sam rekao kažu da zbog diferencijala to nije jer za dvije godine diferencijal bi otkazao, šta bi moglo biti ima li iko da može malo konkretnije reći šta bi moglo biti..... neki kažu da je auto udaran pa nije centriran dobro a li ja i u to sumnjam jer godinu dana sam vozio i nisam to osjetio .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 19, 2011 (edited) Je l ste gledali krst poluosovine i onaj deo gde ulazi krst poluosovine (ne znam tačno kako se zove) u menjač/diferencijal kad ste skidali poluosovinu? Edited August 19, 2011 by kvaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlocesti 0 Posted August 21, 2011 Ja sam imao indenticni problem sa tresenjem pri odredjenoj brzini i resio sam ga promeno drzaca motora,onaj ispod akumulatora,vezuje sasiju i menjac.Moj puntac nije obican dizel vec jtd ali verujem da ima i tvoj isti nosac.Promeni ga i videces ogromne razlike,nema vise tog tresenja,smanjio buku,vibracije,ma potpuno drugi auto.Pozz.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan63 0 Posted October 24, 2011 Ćao,Ja sam juče montirao čelične felne sa zimskim gumama, balansirane, felne nisu krive, gume stare dve godine i pri brzini između 70 i 80 trese se auto a volan je savršeno miran. Probaću da zamenim gume napred - nazad pa da vidim da li je do guma. Ako nije tražiću pomoć dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 25, 2011 Ako čuješ lupanje kad prelaziš preko rupa onda ti je nešto od vešanja popustilo. Ako čiješ buku dok se voziš onda je to sasvim druga stvar. Ako je buka vezana za broj obrtaja pokušaj sa nosačima motora ili auspuh. Ako je vezana za brzinu kojom se krećeš ležajevi ili gume.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41260&view=findpost&p=681059 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan63 0 Posted October 27, 2011 Urađeno. Zamenjene gume i malo se trešenje smanjilo. Pri skidanju sam primetio da prednje ratkapne - plastične sa Bubnja - ne leže najbolje. Nisu u centru, pomerene ne jednu stranu za skoro 1,5cm. Kad sam skinuo ratkapne trešenje prestalo - skroz. Da li je to moguće? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 27, 2011 Naravno. Ukoliko je radkapna u debalansu to se prenosi na ceo tocak a dalje na auto. Izbegavaj jeftine radkapne jer samo mogu da prouzrokuju stetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted May 6, 2012 (edited) Jel ti trese kad pri tih 70 izbaciš na ler i pustiš ga tako da ide?Već neko vrijeme vozim na alu felgama, prešao sam oko 2000 kilometara i prelijepo se ponašao, no jutros sam uočio oko nekih 80-90km/h kad vozim počne užasno ružno da se čuje (imam osjećaj kao da će da poleti hhehe9, nekako kao da su prozori malo otvoreni čuje se u kabini al naravno nije to. I da, kad stisnem kvačilo opet se čuje sve dok brzina ne padne na nekih 60km/h...eh sad dal bi moglo biti do guma il felgi il štagod drugo, al prethodno je (sve do jutros) bilo sasvim ok.Upitanju je punto 1.2 8v, 2003. (uski farovi) Edited May 6, 2012 by gazija2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted May 6, 2012 Video sam indentican problem kod jednog yuga,gazna povrsina gume je dobijala rotaciju u obliku broja 8 u pravcu kretanja.Podigni autu i proveri tocak po tocak. Nema opravke samo zamena iste. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted May 7, 2012 Jel ti trese kad pri tih 70 izbaciš na ler i pustiš ga tako da ide?Već neko vrijeme vozim na alu felgama, prešao sam oko 2000 kilometara i prelijepo se ponašao, no jutros sam uočio oko nekih 80-90km/h kad vozim počne užasno ružno da se čuje (imam osjećaj kao da će da poleti hhehe9, nekako kao da su prozori malo otvoreni čuje se u kabini al naravno nije to. I da, kad stisnem kvačilo opet se čuje sve dok brzina ne padne na nekih 60km/h...eh sad dal bi moglo biti do guma il felgi il štagod drugo, al prethodno je (sve do jutros) bilo sasvim ok.Upitanju je punto 1.2 8v, 2003. (uski farovi)Danas riješio problem; upitanju je bio zadnji desni točak, spona za pakne pravila problem, totalno bila otišla i kočila točak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaboom 0 Posted May 16, 2012 Ja sam imao slican problem pre par godina. Na 60-70 km/h auto je tresao a preko 70 se nije nista osecalo. Kod mene je zadnja felna bila problem. Ispravio sam je, izbalansirao tocak i auto je bio OK. Tada mi je vulkanizer rekao da ako na odredjenoj brzini trese volan onda su problem prednji tockovi ili trap a ako trese ceo auto onda je problem sa zadnjim tockovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 24, 2012 Meni na oko 80km/h tresucka prednji deo auta. verovatno su gume u pitanju. tj, nadam se da je to, jer sam se unapred smorio ako je u pitanju krst, osovine, trap...kuke i motike....Ma, znam-necu da ga vozim na ''oko 80km/h''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 25, 2012 ako trese na 30-40 onda se smiri na oko 60-70 pa opet pocinje da trese na 80-90 onda su gume a ako se ne ponasa ovako onda je problem u necem drugom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 25, 2012 Samo i jedino na ''oko 80km/h''. Veoma blago, skoro neprimetno drhtanje. Ortaci me vec zovu ''Stevo Zigon'' (iz ,,Majstorske radionice'') Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 22, 2012 Ja jos uvek nisam otklonio kvar. Prednji deo trese i dalje izmedju 60 i 90 km/h. Zamenio sam mu desnu viljusku, desnu poluosovinu, centralni nosac motora. Ne znam da li bi to moglo da bude do nosaca motora, posto se tresenje desava kod dodavanja gasa, dok prilikom blagog ubrzavanja vibracije nema. Trebalo bi uskoro da menjam i set kvacila, posto je kvacilo postalo tvrdo, ne znam da li je mozda zbog toga problem u tresenju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 22, 2012 Mozda su i diskovi krivi. Strugani nekad , ali lose?!Inace , i kvacilo moze da trese. Losa korpa , za zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 23, 2012 Diskovi menjani pre 1500 km, tako da oni nisu sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 23, 2012 Ako su gume dobre novi diskovi ne smeju praviti problem ali nije uvek tako. Medjutim, kako tvrdis... onda se fokusiraj na kvacilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 23, 2012 Iskreno se nadam da je do kvacila i da cu konacno resiti problem. Interesuje me zasto trese samo kada se dodaje gas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
climatic 0 Posted July 23, 2012 Ja sam imao isti problem sa mojim puntom ,tresao se na brzini izmedju 80-90 km/h i tresla mi se rucica menjaca levo-desno, cim predje 90 km/h sve to prestane i auto ide normalno. Nisam znao sta da radim.Sumnjao sam na svasta.Papucica kvacila mi je odvajala visoko ali lamela nije proklizavala sem u uslovima kad naglo dodajem gas i to u 4 i 5 brzini pa sam odlucio da zamenim ceo set kvacila. Majstor mi je rekao da postoji mogucnost da istrosena lamela stvara vibracije na odredjenoj brzini.Zamenuli smo ceo set kvacila i vibracije su nestale.Eto to je moje iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 23, 2012 i mene ta muka muci, ali nekad se trese, nekad ide normalno... Quote Share this post Link to post Share on other sites