Jump to content
FAS Goran
radoje76

Fiat Stilo - prednji trap

Recommended Posts

1600 da on sve skine, promeni i namesti je manje od 2600 da ja skinem i nameštam..meni je moja računica okej :)

Inače, promenio sam stabilizatore, i ono tupo lupkanje preko neravnina je nestalo. Dok sam menjao to video sam da jeste taj silen blok na viljuški otišao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lezaj ili trap...

90% lezaj

10% trap...

Edited by Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto sad smo jos blize resenju to je naci neki deo koji nije opterecen kada je auto spusten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može pouzdano i konačno da mi kaže da li se Stilo trap centrira opterećen ili ne?

Do sada sam trap centrirao kod Muller-a u Gruži i on opterećuje vozilo nekim polugama kojima hvata pragove, ali sam primetio da mi se prednje gume troše više po unutrašnjoj strani.

U lokalnom servisu ne opterećuju auto, iako sam video nacrtane tegove u aplikaciji za centriranje i sad ne znam šta da radim i gde da centriram trap... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakvo bre crno centriranje sa opterecenim autom, normalno da ce u tom slucaju da ti jede gume!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim jede gume dobro ti je centrirao još ako ima i vulkanizersku radnju :smoke:

Prvi put čujem za takav način centriranja, čemu to kad najveći deo vremena u vozilu imaš samo vozača i ponekad suvozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prvi put čujem za takav način centriranja, čemu to kad najveći deo vremena u vozilu imaš samo vozača i ponekad suvozača.

Pretpostavljam da su parametri trapa dati pri datom opterećenju. Video sam na 2 mesta. Ali, zato i pitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dodji u Racu kod prof.pavlovica pa uradi miler.on radi na neopterecenom autu.treci set guma vozim i nijedna se u odnosu na drugu nije vise pojela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam problem sa desnim amortizerom dobio luft u cauri pa mi zbog toga tocak imao mali luft narucim nov amortizer u ap sportu zamenio ga luft je nestao i posle tri dana se ponovo pojavio sta da radim jel neko imao slican problem inace u pitanju je stilo 16 16 v

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi druze podignem auto na dizalicu lufta nema da je lezaj imao bi luft i kad je auto na dizalici solju sam zamenio kad zaglavim pajser izmedju amortizera i sasije pojavljuje se luft nemam pojma sta je viljusku sam zamenio stavio nov amortizer tako da nisam vise pametan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam isti problem (škripa u prednjem desnom točku kod okretanja volana).

Ubija koliko se dere, ali ne uvek. Kada je hladan, ništa, čim pređem neko rastojanje, eto ga. Valjda kad pređe preko nekoliko neravnina, tada se aktivira.

Samo se nadam da nije neki veliki kvar, već sam dosta iskeširao za veliki i mali servis i zamenu stabilizatora.

Pri tom ne mislim na hiljade evra, ali opet, i 200 evra je za mene ko kuća :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi ako ti cvili dok motas verovatno je lezaj gore u solji on ti nije skup ja sam to zamenio komplet sa soljom i resio sam skripanje ali me j ovaj luft u tocku pritisnem dva tri puta auto na haubi nema lufta stoji na miru par minuta i opet se pojavi a stavio sam nov amortizer jedino ako ima neka caka kad se on menja pa nisam dobro uradio ali nwmam pojma sta moze tu da se pogresi kako sam stari skinuo tako sam ovaj vratio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' normalno da (kada se gleda odozgo, iz haube) na mestu gde se spaja amortizer sa karoserijom ima lufta između pomenute karoserije i one podloške (valjda je to šolja, davno sam završio saobraćajnu, a i nisam radio u struci :))) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovala vas dvojica ili ne ja sam to resio tako sto sam zamenio zadnje opruge i vise tog lupkanja nema.menjao i amort,ilez,i viljus,i nosace i opet isto i na kraju zad.opruge i vise nema lupkanja.neko ce reci kakve veze to ima sa prednjim trapom, ima veze zad.opruge su omeksale drze visinu auta kada je prazan a kad natocim pun rezervoar gorivom on se spusti za 2 cm a sa 4 putnika on cese zastitu tako da je napred bio mnogo vise rasterecen nego sto bi trebao a sa novim oprugama pozadi on leze i napred i pozadi maltene isto i nema nikakvog lupanja vise jer je pozadi cvrsci.ovo je moje iskustvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...