Mijailović P. 3396 Posted May 13, 2012 druze, Milutin salje svoje za cca 2600din po viljusci. Vrlo sam zadovoljan uradjenim. Ti slobodno nadji racunicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted May 14, 2012 mislis na tejovica? KG-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 14, 2012 Aha, veliko "t" ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted May 20, 2012 1600 da on sve skine, promeni i namesti je manje od 2600 da ja skinem i nameštam..meni je moja računica okej Inače, promenio sam stabilizatore, i ono tupo lupkanje preko neravnina je nestalo. Dok sam menjao to video sam da jeste taj silen blok na viljuški otišao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 25, 2012 Ne znam da li smo se razumeli. Remontovana viljuska je mene kostala te novce! Zamena je vrlo jednostavna. Eto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted May 25, 2012 Pozdrav, nov sam ovde, inace vozim stila 16 16v.Imam problem sa prednjim desnim tockom, ima lufta kad podignem auto dizalicom lufta nema zanima me jel neko zna u cemu je problem dal je lezaj ili nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 25, 2012 (edited) lezaj ili trap...90% lezaj10% trap... Edited May 25, 2012 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted May 25, 2012 Ne znam, tako vozim vec duze vreme nista ne bruji al po meni da je lezaj imao bi lufta i kada je auto na dizalici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 25, 2012 eto sad smo jos blize resenju to je naci neki deo koji nije opterecen kada je auto spusten... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted May 26, 2012 ne znam sta bi moglo da bude, viljuske sam menjao, nosac amortizera, uporne sponice, sve sam to odradio, ali ovo ne mogu da resim Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted July 2, 2012 Da li neko može pouzdano i konačno da mi kaže da li se Stilo trap centrira opterećen ili ne?Do sada sam trap centrirao kod Muller-a u Gruži i on opterećuje vozilo nekim polugama kojima hvata pragove, ali sam primetio da mi se prednje gume troše više po unutrašnjoj strani.U lokalnom servisu ne opterećuju auto, iako sam video nacrtane tegove u aplikaciji za centriranje i sad ne znam šta da radim i gde da centriram trap... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted July 2, 2012 kakvo bre crno centriranje sa opterecenim autom, normalno da ce u tom slucaju da ti jede gume!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 2, 2012 Čim jede gume dobro ti je centrirao još ako ima i vulkanizersku radnju Prvi put čujem za takav način centriranja, čemu to kad najveći deo vremena u vozilu imaš samo vozača i ponekad suvozača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted July 2, 2012 Vidoe negde na internetu pa pokusao covek Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted July 2, 2012 Prvi put čujem za takav način centriranja, čemu to kad najveći deo vremena u vozilu imaš samo vozača i ponekad suvozača.Pretpostavljam da su parametri trapa dati pri datom opterećenju. Video sam na 2 mesta. Ali, zato i pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted July 3, 2012 dodji u Racu kod prof.pavlovica pa uradi miler.on radi na neopterecenom autu.treci set guma vozim i nijedna se u odnosu na drugu nije vise pojela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted July 9, 2012 imao sam problem sa desnim amortizerom dobio luft u cauri pa mi zbog toga tocak imao mali luft narucim nov amortizer u ap sportu zamenio ga luft je nestao i posle tri dana se ponovo pojavio sta da radim jel neko imao slican problem inace u pitanju je stilo 16 16 v Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted July 9, 2012 a solj i lezaj amortizera vidi kakvi su oni.Nije ti to amortizer 100% ,a lezaj tocka itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted July 11, 2012 pazi druze podignem auto na dizalicu lufta nema da je lezaj imao bi luft i kad je auto na dizalici solju sam zamenio kad zaglavim pajser izmedju amortizera i sasije pojavljuje se luft nemam pojma sta je viljusku sam zamenio stavio nov amortizer tako da nisam vise pametan Quote Share this post Link to post Share on other sites
alebrale 0 Posted July 14, 2012 I ja imam isti problem (škripa u prednjem desnom točku kod okretanja volana).Ubija koliko se dere, ali ne uvek. Kada je hladan, ništa, čim pređem neko rastojanje, eto ga. Valjda kad pređe preko nekoliko neravnina, tada se aktivira.Samo se nadam da nije neki veliki kvar, već sam dosta iskeširao za veliki i mali servis i zamenu stabilizatora.Pri tom ne mislim na hiljade evra, ali opet, i 200 evra je za mene ko kuća Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted July 15, 2012 vidi ako ti cvili dok motas verovatno je lezaj gore u solji on ti nije skup ja sam to zamenio komplet sa soljom i resio sam skripanje ali me j ovaj luft u tocku pritisnem dva tri puta auto na haubi nema lufta stoji na miru par minuta i opet se pojavi a stavio sam nov amortizer jedino ako ima neka caka kad se on menja pa nisam dobro uradio ali nwmam pojma sta moze tu da se pogresi kako sam stari skinuo tako sam ovaj vratio Quote Share this post Link to post Share on other sites
alebrale 0 Posted July 21, 2012 Je l' normalno da (kada se gleda odozgo, iz haube) na mestu gde se spaja amortizer sa karoserijom ima lufta između pomenute karoserije i one podloške (valjda je to šolja, davno sam završio saobraćajnu, a i nisam radio u struci )) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted July 21, 2012 to samo tako izgleda, nema tu lufta Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted July 24, 2012 ako imas luft levo desno otvori haubu i cimaj tocak ako ima lufta levo desno onda ti je vrisnuo nosac amortizera tj solja ako radi gore dole kad stisnes auto na dole to je normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted July 25, 2012 verovala vas dvojica ili ne ja sam to resio tako sto sam zamenio zadnje opruge i vise tog lupkanja nema.menjao i amort,ilez,i viljus,i nosace i opet isto i na kraju zad.opruge i vise nema lupkanja.neko ce reci kakve veze to ima sa prednjim trapom, ima veze zad.opruge su omeksale drze visinu auta kada je prazan a kad natocim pun rezervoar gorivom on se spusti za 2 cm a sa 4 putnika on cese zastitu tako da je napred bio mnogo vise rasterecen nego sto bi trebao a sa novim oprugama pozadi on leze i napred i pozadi maltene isto i nema nikakvog lupanja vise jer je pozadi cvrsci.ovo je moje iskustvo Quote Share this post Link to post Share on other sites