Jump to content
FAS Goran
Punto Abarth

Fiat Punto - razlika u nivoima opreme

Recommended Posts

Eeeeto skapirali smo se, znam ja da ovaj nas klasik nema alu ni jedan, i to za klasik punta emotion oprema je nista, samo abs i deljiva klupa, ali ovaj moj iz 2004-te je potpuno druga stvar, sve od opreme, kao HGT samo nema sportske branike i ima svoje felne a HGT svoje...

Al bitno da smo se razumeli sad i da ja i dalje nemam je*eni poklopac, zvao sam par otpada i ovog Danka sto radi gume i felne, al i od njega slaba vajda, nema nista tog tipa....:(

Kako si ti zadovoljan tim 1.3 motoricem, to je full kad se kupi nov, a polovnjaci sa tim motorom su uglavnom izakani do zla boga pa sam se ipak odlucio za ozbiljniju varijantu mjta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te felne na kolima sto ti imas i ove moje u 14" varijanti se sad zovu Orginalne Felne za punta i ne dolazi ni sa jednim paketom opreme, pricam ti o novim kolima.

Fiat punto cini mi se da od 2005-2006 vise ne pravi JTD motore nego MultiJet koja je tu razlika nemam pojma i dizel ima iskljucivo u varijanti 1.3 MultiJet. Meni koliko se cini tvoj motor nije MultiJet nego JTD ili i tu gresim.

Sto se tice 1.3 ja sam prezadovoljan sa njim. Pogotovo sto sam ja prvi vlasnik. Za moje potrebe auto ide i vise nego dobro :) mali potrosac, mala registracija, troskovi odrzavanja podnosljivi na moj kucni budzet i sto je najvaznije u autu jos mirise na novo :). Jedino sto je auto cista kanta, mali i totalno neudoban. Ali gore navedeno mi vise znaci pogotovo sto mi se voznja u 80% svodi na gradsku voznju. Nedostatak prostora sam nadomestio krovnim nosacima i koferom. Dva puta sam isao u Grcku sa njim i preso 2x 2000km u cugu. Do 150 dodje kao od sale na autoputu i to je za punta sasvim dovoljna i maksimalna brzina za njegov medjuosovinski razmak..

Hteo sam da kupim Daciu Duster 1.5DCI ili hyundai i30 1.6 dizel. Punto mi nije bio ni na kraj pameti. Uzet je iskljucivo zbog najboljeg uslova kupovine. Nov je auto i to mi je najbitnije za sve eventualne kvarove tu je garancija. Sad da kupujem nova kola nikad punta ne bi uzeo jer vise nije isti uslov kupovine kao prosle godine. Samo znam da polovan auto ako mi ostane ovakav standard nikad vise necu kupiti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji 1.9 Multijet kao sto je njegov od 101ks ima i 1.9 JTD 86ks 2005-6 god , Multijet je druga generacija JTD motora , prvi motori su uniJet Turbo Diesel , kasnije razvijen multiJet Turbo Diesel (MJTD) kao sto je tvoj i moj 1.3 i ostali motori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, Markoni ti rece vec, moj jeste 1.9 MultiJet sa 101 konja, i jako su retki u puntu ali ih ima...e zbog tog motora i silne opreme koju ima moj auto je to tadasnja Emotion oprema i bas su retki, a kod novih ovih nasih je vec druga prica, kao sto si vec rekao sve je na doplatu tako da punto moze da izadje skoro kao i30 da kupis :)

Bitno je da si ti zadovoljan, jeste, taj motor vuce kao zvrk ali po meni je ipak da turbina slabasna da bi se taj auto kupovao polovan, naravno uvek ima izuzetaka...

Koji god sam gledao da je bio 1.3 uglavnom su turbinice na izdahu, a da kupim to pa onda servis turba ili cak novi turbo nije mi se radilo, ovako je vec druga prica, 1.9 je mnogo izdrzljiviji i ozbiljniji motor pa sam se zato za njega i odlucio...

A da je mali i neudoban, jeste, posebno ovaj moj sa 185/55/15 gumama, raspad sistema, al videcu kad reism zadnje silene i amorte, mozda se promeni situLacija :)

Mali off al jbg, otvorio sam dusu :D

Pozz kolega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je prekidac za grejace sedista i to sa neke alfe 99%.

e sad cemu sluzi to zna samo onaj ko ga je tu ugradio, ne verujem da je tu fabricki postavljen sve i da ima grejace sedista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze biti i da je neko to odradio sa onim aftermarket grejacima za sedista u vidu navlaka za sediste ili kao grejne folije koje se stavljaju ispod presvlaka. Sproveo zice,turio prekidac skinut sa nekih kola i to je to. Ili je prekidac za neku drugu namenu,ko bi ga znao. :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam pitanje uvezi Sportinga.

Zar Sporting oprema ne podrazumeva pragove, kacket, itd? Vidim na dosta oglasa pise Sporting a nemaju spojlere, neki cak nemaju ni enterijer kao Sporting. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila je jedna tema davno davno na tu temu i do kraja se nije zaključilo šta podrazumeva to "Sporting", jedni su tvrdili da je to isključivo 1.2 16v sa šestostepenim menjačem bez obzira da li ima pragove, drugi su tvrdili da postoji i JTD u sporting opremi, mada neko moje mišljenje je da je Sporting ustvari oprema sa ovakvim sedištima volanom, tablom i centralnom konzolom

Punto_S4.jpg

bez obzira da li ima pragove, pravi Punto Sporting mora da ima ovakav enterijer, ako je benzinac onda je to isključivo onaj 16v sa šestostepenim menjačem, a dizel je isključivo JTD, mislim sa 86ks... Uglavnom svaki benzinac sa petostepenim menjačem a koji ima ovakav enterijer je pakovan i nije pravi Sporting...

Najzanimljiviji komentar iz te stare teme je zaključak cele priče priče

oleee

i na kraju sta je sporting? biggrin.gif

kompromisno resenje obozavaoca HGT-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve lepo rece SikterBre, samo sto je obavezno da Sporting verzija ima pragove i zadnji spojler, tkzv kacket. A preprodavci mogu i od 1.9d da naprave Sporting kakav hoces. Cak i HGT 1.9d verziju bele boje sa crnim branicima jer je to radjeno za Holandsko trziste. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, nije problem i ako se prodaje neki Sporting i sa 8v motorom, samo neka je to lepo uradjeno. Evo kao sto je SikterBre uradio Sportingzaciju svog 8v Punta. To je onda samo Sporting line, tj samo lici. Nesto kao Renault Megane 1.5 dci GT line. Znaci samo sminka. Izgleda besno i to je sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega greenpunto je to daleko verodostojnije uradio sa svojim 8v, ja sam u startu krenuo u Abarth pravcu, dok je on svoj spakovao i u najsitniji detalj da izgleda kao Sporting

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54325&st=100

Postoje Sporting verzije koje nemaju pragove i kačket, a imaju 16v i šestostepeni menjač i enterijer komplet Sporting..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, a jel postoji negde lista opreme maximalne opreme šta sve može da ima Punto? Pošto vidim da ima svačega, čak i visokotonci kod šoferke, prskalice kod fara, grejači u sedištima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam pomenuo vec ranije da sam jednom imao NoBody Punto koji je bio bas sa jakom opremom i imao ful kozni enterijer sa vuferom u gepeku,alu felnama i ostalom opremom.Jacu opremu u Puntu jos nisam video a imao sam Sportinge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, a jel postoji negde lista opreme maximalne opreme šta sve može da ima Punto? Pošto vidim da ima svačega, čak i visokotonci kod šoferke, prskalice kod fara, grejači u sedištima...

Moras da preciziras koji Punto. Mk2a ili mk2b? Ja na verziji koju imam, HLX, imam sve od opreme koju ima Sporting, ali nemam taj ''look'' i sestostepeni menjac. Spomenuo si visokotonce kod soferke. To imam, ali nemam npr, grejace u sedistima i prskalice kod fara. Nemam ni alarm sto neke HLX varijante imaju.

Evo ja cu da pocnem da nabrajam sta ima na mom HLXu(bez osnovnih podrazumevajucih stvari tipa: el servo, ili zadnje svetlo za maglu), a ako se neko seti jos neceg ,nek dopise:

*al felne 14

*ton stakla

*branici u boji karoserije

*elekrticno upravljivi grejani retrovizori u boji karoserije

*svetla za maglu

*centralna brava sa daljinskim zakljucavanjem

*ABS sa EBD

*4 vazdusna jastuka (ima ih i sa 6)

*manuelni klima uredjaj

*el. podizaci prednjih stakala

*radio kasetofon 6 zvicnika+ woofer (kasnije sledi verzija sa cd/mp3 plejerom)

*cd changer sa 5 diskova

*plisana unutrasnjost

*spot plafonjera

*prednji brisaci sa opcijom rada u 4 brzine u prvoj brzini brisanja (ne znam da li svi ovo imaju)

*mrezica za sitnice u prednjim vratima

*fioka za sitnice ispod suvozacevog sedista (ne znam da li verzije sa manje opreme imaju to)

*vozacevo sediste sa lumbalnom podrskom podesivo po visini

*nasloni za glavu na zadnjem sedistu

*deljiva zadnja klupa 60/40

*''follow me home'' opcija rada prednjih svetala

____________________________________________________________________________

Sve preko ovog iznad je ludilo da se ima, a meni najlepsa stvar je naravno:

1) siber!!! nista ne 'ladi bolje leti,nego svaz vazduh s krova!! a, i uvece se lepo vide zvezde dok sa cicom ''caskas'' u svom svalermobilu.

2) grejaci u sedistima

3)prskalice kod prednjih farova

4)navigacija (samo na papiru jer je manje-vise neupotrebljiva)

5)TCS-kontrola proklizavanja (mislim da svaki HGT ima)

6)child lock (imaju ga valjda sve verzije sa 5 vrata)

7)otvori ventilacije ispod prednjih sedista,a duvaju u pravcu zadnjih, je l' te.

8) alarm

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjacu opremu u Mk2b koju sam ja video je sadrzala tempomat, siber, automatsku klimu, hill holder i ostale dzidzabidze koje je gile nabrojao, ali nije imao kozu koja je po meni bespotrebna u autu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala gile, mislio sam na bilo kom puntu, šta su sve Italijini stavljali u Puntiće, nebitno u koju verziju :)

Ali izgleda nema pravila kod njih, zavisi i od tržišta za koji je pravljen i verovatno od zahteva prvog vlasnika. Ja na primer nemam dosta opreme fabrički, ali eto imam 6 airbag-ova, i veliku većinu stvari koje ti imaš u HLX-u, i imam pokazivač kada crkne bilo koja sijalica na autu. Oni koji je imaju, kažu da se upali indikacija u instrument tabli samo za sijalice u štopaljkama, a meni se pali evo i kad mi crkne žmigavac u faru, pozicija, kratko ili dugo... Znači nema pravila uopšte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako da je trziste igralo ulogu u izboru opreme koja ce ici u prodaju. Kod nas je sasvim normalno bilo da se prodaje sa rucnim podizacima stakala, dok bi u Svici to bilo nezamislivo. U Svedskoj su sigurno bili opremljeni Webastom, u Spaniji siberima, a u Rusiji....rezervoarom za vodku u zapremini od 5l! heheheh!

Razlog sto kad nas ima najrazlicitijih Puntaca sa sarenim opremama je to da gro dolazi iz ITA, gde si valjda, ako domaci auto, moga da biras od klot belog vana bez serva i ABSa, pa do HGT Abarth verzije sa spomenutim hill holderima, automatskom klimom i sve ostalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svakako da je trziste igralo ulogu u izboru opreme koja ce ici u prodaju. Kod nas je sasvim normalno bilo da se prodaje sa rucnim podizacima stakala, dok bi u Svici to bilo nezamislivo.

Naravno da je normalno jer je to bio osnovni model (Actual) sa najnižom cenom. Hoćeš podizače - nema problema, kupi "Dynamic" ili "Emotion".

Tapatalk

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...