Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Interesantan klip. Pažljivo sam odgledao svaki segment. Medjutim utisak koji mi se nametnuo na kraju je da je reč o fabrici koja se brojem proizvedenih i prodatih primeraka nije nametnula na neku od vodećih pozicija, Van sumnje da je u pitanju inženjerski vrlo pismena fabrika sa avangardnim rešenjima motora, pogona, vešanja... Medjutim stalno se mi se vraća utisak da Subaru nema autentičnu svoju formu. Sa početka videa prvo modeli jako potsećaju na fiat 500,600, potom model sa boxer motorom na milečenta, da bih negde krajem 90-tih bio ubedjen da sam video Lagunu (Renoovu). Nemaju dizajn. (čini mi se)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam aktuelnu ponudu Subarua, motorizaciju, perfomanse i deklarisane WLTP emisije CO2 ( a one su odraz deklarisane WLTP potrošnje ) i mogu samo da kažem - "katastrofa" i ja prosto ne razumem.

 

Model XV dolazi i dalje sa atmosfercem 1,6 od 114 ks i uparen je sa CVT. Ima ubrzanje maltene u rangu prastare Impreze 1,5 od 107 ks iz 2007. godine. Da ne grešim dušu, bolje je neku desetinku i mislim da je sada 13,3.

 

Outback dolazi sa klasičnim atmosfercem od 2,5 litra i ima mislim samo 169 ks (naravno, samo ide uz CVT), a "emituje" ("mešovito" po WLTP ) mislim 196 grama CO2. Kao da je ruski ZIL.

 

Jedino što Forester dolazi uz blagi hibrid od 2,0 litra i ima 150ks (opet samo uz CVT), ali, takodje jeziva emisija.

 

Nema više u ponudi Levorga ( bio je prošle godine ). Možda je i bolje. Sa tržišta je nestao sa 2,0i motorom od 150 ks. Taj nije bio ni MHEV i imao je ( po WLTP ) "kombinovanu" potrošnju od 8,7 i "kombinovanu" emisiju CO2 od 196 gr CO2.

Poredjenja radi, to je potpuno identično kao Honda CRV 1,5T sa CVT ( u Elegance ili Lifestyle opremi ).

Dakle, oba su AWD, oba CVT, jedan 150 ks, drugi 193 ks, jedan ima klirens 135 mm ( i visok je 149 cm ), drugi 208 mm ( i visok je 169 cm ). A ista deklarisana WLT potrošnja i emisija.

Pri čemu taj CRV ima za preko 2 sekunde bolje ubrzanje !!!

 

Katastrofa za taj Subaru, uz napomenu da npr CRV u varijanti sa 6MT ima manju emisiju za oko 20 grama CO2 i oko 1 litar manju deklarisanu mešovitu WLTP potrošnju. Pa, mada je viši za 20 cm, ispada da je za Subaru vrhunac ekonomičnosti :) A po maksimalnoj brzini i ubrzanju ga "šije samo tako" ... Tuga.

 

Nemam ideju gde ide subaru ... Sa ovakvom ponudom, može ( u Evropi ) samo "u istoriju". No, srećom po njega, ima u ponudi već jedan EV model u Evropi ...

 

Ali, neverovatno mi je da nemaju u ponudi neki klasičan hibrid ili priključni hibrid. U USA imaju PHEV, u Crosstrek-u ( što je model XV za Evropu ).

 

p.s. nisam imao pojma u koju temu "da metnem" gornji post, jer videh da na ovom forumu ne postoji neka generična tema za Subaru, niti bilo koji od sadašnjih modela ( XV, Forester, Outback ) imaju svoju temu, a nemaju je ni neki bivši modeli ( kao npr. Levorg ).

Tako da što se mene tiče, može moderator da post stavi (prebaci) gde god želi ili otvori neku posebnu temu za brend, posebno sada kada imaju i novi model koji je EV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...