Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari 400 Superamerica Cabriolet Pininfarina SWB / Ferrari 410 Sport Spider

Recommended Posts

...prodat za 2.8 miliona eura.

ferrari%20400%20supermaerica.jpg
 

Proteklog vikenda je u Monaku (na RM Sporting Classics aukciji) prodat Ferrari 400 Superamerica Cabriolet Pininfarina SWB iz 1962. godine, i to za 2.8 miliona eura.

Sem ovog Ferrarija, na istoj aukciji je prodato više automobila, a među njima su bili i Ferrari 250 GT Tour de France iz 1957. (cena 3.2 miliona dolara), Ferrari 250 GT California Spyder iz 1959. (2.8 miliona dolara), kao i Maserati Tipo 61 "Birdcage" iz 1960., koji je vlasnika promenio za 3.3 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo još malko ovog "čuda od kola":

1961 Ferrari 400 Super America

Wheelbase2597 mm102.2 in
Length 4978 mm 196 in
Width1727 mm 68 in
wheelbase ratio1.92
Kerb weight1247 kg2749 lb

engine

1961 Ferrari 400 Super America
Bore × stroke77.00 mm × 71.00 mm 3.03 in × 2.8 in
Cylinders V-12
Displacement 4 litre 3967 cc (242.081 cu in) TypeSOHC
24 valves in total
Compression ratio 8.60:1
Fuel system 3 We carbs
Maximum power 344.7 PS (340.0 bhp) (253.5 kW)@ 7000 rpmSpecific output85.7 bhp/litre

performance

1961 Ferrari 400 Super America
0-50 mph (80km/h)
0-60 mph 9.20 s
Standing ¼mile 17.00 s
Standing km
Top speed266 km/h (165 mph)
Power-to-weight272.65 bhp/ton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1962. Ferrari 400 Superamerica LWB Coupe Aerodinamico by Pininfarina

 

ferrari%20400%201.jpg

 
RM Sotheby's će 3. februara 2016. na aukciji u Parizu na prodaju ponuditi i Ferrari 400 Superamerica LWB Coupe Aerodinamico by Pininfarina.
 

ferrari%20400%2011.jpg

 
Automobil je iz 1962. godine, sa brojem šasije 3931 SA, eksterijer je u srebrnoj boji, a enterijer u crnoj.
 

ferrari%20400%20111.jpg


ferrari%20400%201111.jpg

 
Pokreće ga 4.0 litarski V12 motor, u kombinaciji sa četvorostepenim manuelnim menjačem, a imajući u vidu činjenicu da je napravljeno samo 18 primeraka, ne iznenađuje procena da će vlasnika promeniti za 3.6 miliona američkih dolara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 400 Superamerica LWB Coupe Aerodinamico prodat za 4.4 miliona dolara

 

ferrari%20400%20sa.jpg

 

RM Sotheby's je na nedavnoj aukciji na prodaju ponudio i Ferrari 400 Superamerica LWB Coupe Aerodinamico, koji je na kraju vlasnika promenio za 4.4 miliona američkih dolara. Automobil je iz 1962. godine, pri čemu se navodi da je ovaj primerak te godine bio izložen na sajmu automobila u Torinu. Pokreće ga 4.0 V12 motor, a pre aukcije se procenjivalo da će biti prodat za 2.7 do 3.3 miliona dolara. RM Sotheby's je na istoj aukciji prodao više automobila, a među njima i 1984 Ferrari 288 GTO za 2.6 miliona dolara, 1968 Ferrari 330 GTS za 2.2 miliona, Pagani Huayru za 2 miliona, Bentley R-Type Continental Fastback za 1.8 miliona, 1985 Ford RS200 Evolution za 522.500 dolara i 2003 Aston Martin DB AR1 za 363.000 dolara.   

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 400 Superamerica SWB Coupe Aerodinamico 

 

159265-ferrari%20400%201.jpg

 

Klasični Ferrari modeli iz pedesetih i šezdesetih godina definitivno spadaju u rang najskupljih  kolekcionarskih automobila na aukcijama.

 

159268-ferrari%20400%201111.jpg

 

Modeli iz serije 250 - GTO, LM, Testa Rossa, California Spider neretko dostižu cene od nekoliko desetina miliona evra. Superamerica kupe koji ovde možete videti sigurno neće dostići toliku cifru, a tačnu cifru ćemo saznati kada se čekić spusti sledećeg meseca u Arizoni.

 

159266-ferrari%20400%2011.jpg

 

Automobil koji vidite jeste 1961. Ferrari 400 Superamerica SWB Coupe Aerodinamico - jedan od samo 32 ikada napravljena u ovoj seriji. On je baziran na moćnoj i veona elegantnoj grand tourer verziji, koju je italijanski brend specijalno napravio za američko tržište, opremljen četvorolitarskim V12 motorom koji je veći od trolitarske verzije na kojoj je zasnovan, ali manji od petolitarca koji je smešten u modelu 410 i koji je zamenio, dok je istovremeno snažniji od oba.

 

159267-ferrari%20400%20111.jpg

 

Sa 340KS na trapu, u vreme kada je Jaguar E-Type mogao da ponudi ''svega'' 265KS, i mnogo više klase od profesora univerziteta, model Superamerica je predstavljao Bugatti Veyron svog vremena. On je takođe posedovao i disk kočnice, dok je njegov prethodnik imao one sa dobošima, kao i dovoljno luksuza i prestiža kako bi ga svaki holivudski tajkun ili filmska zvezda poželela.

 

ferrari%20400%2011111.jpg

 

U poslednje vreme se modeli ove serije prodaju po lepin sumama. Jedna aaukcijska kuća je prodala čak šest Superamerica modela u poslednje tri godine, po ciframa koje se kreću od tri do četiri miliona, s tim što je poslednji primerak probio taj limit i prodat je prošle godine od strane aukcijske kuće Gooding & Company. Po ovoj gradijaciji možemo očekivati da ovaj zadivljujući primerak ode novom vlasniku za više novca od prethodnog, ali, bilo kako bilo, mi ćemo ipak, uradi ono što nam jedino preostaje, zavaliti se i uživati u slikama ovog prelepog klasika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 410 Sport Spider koji su vozili Fangio i Shelby ide na aukciju

 

ferrari 410 04.jpg

 

Fantastični trkački Ferrari 410 Sport Spider by Scaglietti biće prodat na aukciji koju u avgustu organizuje kuća RM Sotheby's.

Legendarni Enzo Ferrari je osmislio model 410 Sport Spider dok je tražio način da osigura titulu u šampionatu World Sportscar Championship 1955. godine. Kako bi došao do titule, morao je da napravi automobil koji bi mogao da bude dobar na stazama, ali i da uspešno završi petodnevni Carrera Panamericana reli kroz Meksiko.

 

ferrari 410 03.jpg

 

Za potrebe šampionata je dizajniran novi tim šasije 519/C zajedno s cevastim ramom, a ugrađen je 5.0 V12 motor koji je razvijao 400 KS. Samo dva primerka automobila su proizvedena, ali je reli Carrera Panamericana otkazan pa su automobili učestvovali na World Sportscar Championshipu 1956. godine.

 

ferrari 410 02.jpg

 

Primerak na fotografijama nosi oznaku 0598 CM, a prvobitno su ga vozili Juan Manuel Fangio i Eugenio Castellotti. Nakon uspešnog debija na trci 1.000 km Buenos Airesa u januaru 1956. godine, automobil je poslat u Ferrarijevu fabriku te ga je kasnije kupio John Edgar. Nakon toga ga je za Team Edgar vozio Carroll Shelby te ostvario niz pobeda.

 

ferrari 410 01.jpg

 

Automobil je bio toliko dobar da je impresionirao Shelbyja. ''Ništa ne može doći ni blizu ovog Ferrarija ako on radi'', kazao je Shelby za Los Angeles Times. Kasnije je Ferrari vozio Richie Ginther i drugi, a automobil je povučen iz trka 1960. godine te je prodat. Novi vlasnik ga je vratio u svet trka 1963. godine te je učestvovao na trci Daytona Continental 3 Hours. Pravila su zahtevala fiksni krov pa je jedan napravljen za ovaj Ferrari, ali pokvario je aerodinamiku pa je na kraju vlasnik ipak koristio 250 GTO. Ferrari 410 Sport Spider je ponovo ''penzionisan'' i čuvan u kolekciji dve decenije. Godine 1980. ga je kupio Howard Cohen i restaurirao, a od tada je automobil promenio nekoliko vlasnika. Originalni rezervoar za gorivo sadrži Shelbyjeve reči: ''Gospodin Ferrari mi je rekao da je ovo najbolji Ferrari koji je ikada napravio''. Automobil će novog vlasnika dobiti u avgustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 410 Sport Spider prodat za 22 miliona evra

 

ferrari 410 4.jpg

 

Fantastični trkački Ferrari 410 Sport Spider by Scaglietti je prodat na aukciji koju je organizovala kuća RM Sotheby's, i to za 22.005.000 dolara. Legendarni Enzo Ferrari je osmislio model 410 Sport Spider dok je tražio način da osigura titulu u šampionatu World Sportscar Championship 1955. godine. Kako bi došao do titule, morao je da napravi automobil koji bi mogao da bude dobar na stazama, ali i da uspešno završi petodnevni Carrera Panamericana reli kroz Meksiko.

 

ferrari 410 3.jpg

 

Za potrebe šampionata je dizajniran novi tim šasije 519/C zajedno sa cevastim ramom, a ugrađen je 5.0 V12 motor koji je razvijao 400 KS. Samo dva primerka automobila su proizvedena, ali je reli Carrera Panamericana otkazan pa su automobili učestvovali na World Sportscar Championshipu 1956. godine. Primerak na fotografijama nosi oznaku 0598 CM, a prvobitno su ga vozili Juan Manuel Fangio i Eugenio Castellotti. Nakon uspešnog debija na trci 1.000 km Buenos Airesa u januaru 1956. godine, automobil je poslat u Ferrarijevu fabriku te ga je kasnije kupio John Edgar. Nakon toga ga je za Team Edgar vozio Carroll Shelby te ostvario niz pobeda. Automobil je bio toliko dobar da je impresionirao Shelbyja. ''Ništa ne može doći ni blizu ovog Ferrarija ako on radi'', kazao je Shelby za Los Angeles Times.

 

ferrari 410 2.jpg

 

Kasnije je Ferrari vozio Richie Ginther i drugi, a automobil je povučen iz trka 1960. godine i prodat. Novi vlasnik ga je vratio u svet trka 1963. godine te je učestvovao na trci Daytona Continental 3 Hours. Pravila su zahtevala fiksni krov pa je jedan napravljen za ovaj Ferrari, ali pokvario je aerodinamiku pa je na kraju vlasnik ipak koristio 250 GTO.

 

ferrari 410 1.jpg

 

Ferrari 410 Sport Spider je ponovo ''penzionisan'' i čuvan u kolekciji dve decenije. Godine 1980. ga je kupio Howard Cohen i restaurirao ga, a od tada je automobil promenio nekoliko vlasnika. Originalni rezervoar za gorivo sadrži Shelbyjeve reči: ''Gospodin Ferrari mi je rekao da je ovo najbolji Ferrari koji je ikada napravio''.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...