Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
ilkebgd

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - gubi rashladnu tečnost

Recommended Posts

Punto mk2 1.2 8v, kao sto sam vec spomenuo negde, povremeno moram da dosipam rashladnu tecnost jer joj se nivo smanjuje, dosuo sam sigurno 1 litar destilovane vode (iz vise puta) za zadnjih mozda 1500km.

Pri tome ne vidim da igde curi,ne oseti se nigde miris antifriza, ne prijavljuje gresku,nije pomesao vodu i ulje... nema nikakve lokve ispod auta, zapravo 2-3 puta kada sam dosipao,sipam do max, pogledam sutradan pre voznje i tecnost stoji na max, medjutim nakon voznje joj se nivo smanji,sto znaci da gubi tecnost tokom voznje/dok motor radi... Ranije sam jedno vreme cuo ono klokotanje ispod pregrade kod suvozaca kao sto je opisano u temi o ozracivanju sistema, ali je to samo od sebe prestalo.

Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude?

I gde se tacno nalazi ta donja slavinica, gornja je na hladnjaku...

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

druga slavinica na crevu sto vodi u grejac kabine.u principu kad motor radi dolazi do gubitaka jer je tad pritisak veci u sistemu nego kad miruje.ti motori koliko sam ih uradio ni jedan nije pomesao ulje i vodu tako da ne trazis u tom pravcu a gde gubi moze se naci temeljnijim pregledom

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu primetio sam da na cepu od ulja ima neke emulzije (ili sta je vec nemam pojma) krem boje isto to ima i u karteru ali samo na obelezenim mestima pa me zanima vase misljenje... Nisam primetio da se podigo nivo ulja posto je karter malo pusto i antifriza..

evo slike sa obelezenim mestom na karter gde je to bilo ali samo na zidovima kartera

Slika0001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

medjutim nakon voznje joj se nivo smanji,sto znaci da gubi tecnost tokom voznje/dok motor radi...

Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude?

Pukla glava i "trosi" ti auto vodu. Ne ide u ulje pa da mesa vodu i ulje vec u komore za sagorevanje i izlazi kroz auspuh.

Jesi li primetio povecanu kolicinu "pare" iz auspuha cak i kad se zagreje auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da je pukla glava vec da je samo popustio dihtung kod nekog cilindra pa provlaci vodu . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

najcesce na prvom ili cetvrtom cilindru popusti dihtung.izvadi svecice pa ako je neka cistija od ostalih, na tom cilindru ti gubi antifriz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu 1.2 2003 godiste pocela da kaple rashladna tecnost sa leve strane motora dole . Nisam ga vozio od kada mi se pocelo to dogadjati , gubi puno rashladne tecnosti . Sta bi to moglo biti i kod koga da ga teram na servis ? U Zemunu , da je siguran majstor i ne puno skup

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...