ilkebgd 0 Posted May 5, 2010 (edited) Punto mk2 1.2 8v, kao sto sam vec spomenuo negde, povremeno moram da dosipam rashladnu tecnost jer joj se nivo smanjuje, dosuo sam sigurno 1 litar destilovane vode (iz vise puta) za zadnjih mozda 1500km. Pri tome ne vidim da igde curi,ne oseti se nigde miris antifriza, ne prijavljuje gresku,nije pomesao vodu i ulje... nema nikakve lokve ispod auta, zapravo 2-3 puta kada sam dosipao,sipam do max, pogledam sutradan pre voznje i tecnost stoji na max, medjutim nakon voznje joj se nivo smanji,sto znaci da gubi tecnost tokom voznje/dok motor radi... Ranije sam jedno vreme cuo ono klokotanje ispod pregrade kod suvozaca kao sto je opisano u temi o ozracivanju sistema, ali je to samo od sebe prestalo. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude? I gde se tacno nalazi ta donja slavinica, gornja je na hladnjaku... Edited November 27, 2019 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 5, 2010 druga slavinica na crevu sto vodi u grejac kabine.u principu kad motor radi dolazi do gubitaka jer je tad pritisak veci u sistemu nego kad miruje.ti motori koliko sam ih uradio ni jedan nije pomesao ulje i vodu tako da ne trazis u tom pravcu a gde gubi moze se naci temeljnijim pregledom Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted February 24, 2011 da ne otvaram novu temu primetio sam da na cepu od ulja ima neke emulzije (ili sta je vec nemam pojma) krem boje isto to ima i u karteru ali samo na obelezenim mestima pa me zanima vase misljenje... Nisam primetio da se podigo nivo ulja posto je karter malo pusto i antifriza..evo slike sa obelezenim mestom na karter gde je to bilo ali samo na zidovima kartera Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted February 26, 2011 medjutim nakon voznje joj se nivo smanji,sto znaci da gubi tecnost tokom voznje/dok motor radi...Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude?Pukla glava i "trosi" ti auto vodu. Ne ide u ulje pa da mesa vodu i ulje vec u komore za sagorevanje i izlazi kroz auspuh.Jesi li primetio povecanu kolicinu "pare" iz auspuha cak i kad se zagreje auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 26, 2011 Ne mora da znaci da je pukla glava vec da je samo popustio dihtung kod nekog cilindra pa provlaci vodu . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 27, 2011 najcesce na prvom ili cetvrtom cilindru popusti dihtung.izvadi svecice pa ako je neka cistija od ostalih, na tom cilindru ti gubi antifriz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki1971 0 Posted November 27, 2019 (edited) Na Puntu 1.2 2003 godiste pocela da kaple rashladna tecnost sa leve strane motora dole . Nisam ga vozio od kada mi se pocelo to dogadjati , gubi puno rashladne tecnosti . Sta bi to moglo biti i kod koga da ga teram na servis ? U Zemunu , da je siguran majstor i ne puno skup Edited November 27, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites