Jump to content
FAS Goran
ivan_grozni

Fiat Bravo 1.2 16v - varira broj obrtaja

Recommended Posts

Narucio sam deo danas preko nekog prodavca iz grada. Tako da cu veceras da ugradim....Kostao me 3880 din....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista ne moze biti jednostavno....Deo koji sam narucio kod prodavca je skroz nesto peto i ne odgovara mom autu a deo koji mi treba nemaju. A pozvao sma 100 brojeva i nigde dela nema!!!Pa ni na onom sajtu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon celog dana dolazim do velikih saznanja...Ovaj regulator ima na mnooogo vozila. Ko zapadne u slicne nevolje evo spiska automobila na kojima pase (izvor http://www.euro07.rs):

CITROEN BERLINGO 
Petrol 1.8 od 1997 XU7JB  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN BERLINGO 
Petrol 1.8 od 1997 LFX  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN BERLINGO 
Petrol 1.4 od 1996 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN BERLINGO 
Petrol 1.4 od 1996 KFW  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN BERLINGO 
Petrol 1.4 od 1996 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN SAXO 
Petrol 1.6 od 1996 do 2003 NFX  1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s. VTS
CITROEN SAXO 
Petrol 1.6 od 1996 do 2003 TU5JP4  1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s. VTS
CITROEN SAXO 
Petrol 1.4 od 1996 do 2003 KFW  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTS
CITROEN SAXO 
Petrol 1.4 od 1996 do 2003 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTS
CITROEN SAXO 
Petrol 1.4 od 1996 do 2003 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTS
CITROEN XANTIA 
Petrol 1.8 od 1997 do 1998 XU7JB  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN XANTIA 
Petrol 1.8 od 1997 do 1998 LFX  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 2.0 16V od 1997 do 2000 RFS  1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 2.0 16V od 1997 do 2000 XU10J4RS  1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 1.8 od 1997 do 2000 XU7JB  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 1.8 od 1997 do 2000 LFX  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 1.4 od 1997 do 2005 KFW  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 1.4 od 1997 do 2005 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN XSARA 
Petrol 1.4 od 1997 do 2005 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 2.0 16V od 1996 do 1997 XU10J4RS  1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 2.0 16V od 1996 do 1997 RFS  1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 1.4 od 1991 do 1997 TU3M/Z  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KDZ  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KDX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 1.4 od 1991 do 1997 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
CITROEN ZX 
Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
FIAT BRAVA
Petrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A4.000  1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
FIAT BRAVA
Petrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A6.000  1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
FIAT BRAVO
Petrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A4.000  1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
FIAT BRAVO
Petrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A6.000  1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
FIAT COUPE
Petrol 2.0 16V od 1993 do 1996 836A3.000  1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.
FIAT MAREA
Petrol 1.6 16V od 1996 182A4.000  1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
FIAT PUNTO
Petrol 1.2 16V od 1997 do 1999 176B9.000  1242 kub.cm. (cm³) 86 k.s.
FIAT TEMPRA
Petrol 2.0 od 1990 do 1996 159A6.046  1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.
FIAT TIPO
Petrol 2.0 16V od 1993 do 1995 836A3.000  1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.

FIAT TIPO
Petrol 2.0 od 1990 do 1995 159A6.046  1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.
LANCIA DEDRA
Petrol 2.0 16V od 1994 do 1999 836A3.000  1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.
LANCIA DEDRA
Petrol 2.0 od 1989 do 1999 835A5.046  1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.
LANCIA DELTA
Petrol 2.0 16V od 1993 do 1999 836A3.000  1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.
LANCIA DELTA
Petrol 1.6 16V od 1996 do 1999 182A4.000  1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
LANCIA DELTA
Petrol 1.6 16V od 1996 do 1999 182A6.000  1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
LANCIA YPSILON 
Petrol 1.2 16V od 1997 do 2003 176B9.000  1242 kub.cm. (cm³) 86 k.s.
MASERATI 3200 GT 
od 1998 do 2002 3217 kub.cm. (cm³) 369 k.s. Biturbo
PEUGEOT 106 
Petrol 1.6 16V od 1996 TU5J4  1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.6 16V od 1996 NFX  1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.6 od 1994 do 1996 TU5J2  1587 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.6 od 1994 do 1996 NFY  1587 kub.cm. (cm³) 103 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.4 od 1996 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.4 od 1996 KFW  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 106 
Petrol 1.4 od 1996 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 RFY  1998 kub.cm. (cm³) 152 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 XU10J4Z  1998 kub.cm. (cm³) 152 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 RFT  1998 kub.cm. (cm³) 150 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 XU10J4  1998 kub.cm. (cm³) 150 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KDX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KFW  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 1.4 od 1994 do 2001 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 306 
Petrol 1.4 od 1994 do 2001 TU3MC  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT 405 
Petrol 2.0 16V 4x4 od 1992 do 1995 XU10J4TE  1998 kub.cm. (cm³) 196 k.s. turbo
PEUGEOT 405 
Petrol 2.0 16V 4x4 od 1992 do 1995 RGZ  1998 kub.cm. (cm³) 196 k.s. turbo
PEUGEOT 406 
Petrol 1.8 od 1997 do 2004 XU7JB  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
PEUGEOT 406 
Petrol 1.8 od 1997 do 2004 LFX  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
PEUGEOT PARTNER 
Petrol 1.8 od 1997 XU7JB  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
PEUGEOT PARTNER 
Petrol 1.8 od 1997 LFX  1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.
PEUGEOT PARTNER 
Petrol 1.4 od 1996 TU3JP  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT PARTNER 
Petrol 1.4 od 1996 TU32  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.
PEUGEOT PARTNER 
Petrol 1.4 od 1996 KFX  1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja stavio neki od vw pola (čini mi se  2.5-3 bara) košta 20 evra

Rekoh ja... Ne znam koji je polo u pitanju, ali ovo je "provalio" majstor u lokalnom auto servisu, imali su deo "na stanju", uzeo stari i novi deo, uporedio i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam obisao sve prodavnice auto delova i otprilike je bio raspon cena od 3800 do 5200 :). Kada sam to video cvrsto sam resio da za to parce metala ne dam te novce i odem do nekog otpada. Jesam morao da vozim jedno 30 km ali sam na kraju nasao deo za 1000 din i bar znam da je direktno iz Italije. A ne neki siemens ili bosch iz kine.

 

Auto radi kao nekad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

etarypav.jpg

Bravo 16 16v 2001 gasi se na leru kada je hladan. Obrtaji na leru su inace oko 700 vise ispod. Dosta lose povlaci na manjim obrtajima. Sta mislite? Meni se cini da vuce fals negde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oteram auto kod majstora da mi uradi veliki servis, sve odrađeno, posle servisa auto počne na leru da mi baca između 1500 i 2000 obrataja. Digne na 2000 pa vrati na 1500 i tako stalno. U vožnji se ponaša dobro, samo je ler problem. Nazovem majstora, kaže to je možda zamastila klapna od gasa vremenom će to doći na mesto. Treći dan već ne dolazi, vratim se kod njega, gleda ovo gleda ono. Raskači map senzor auto se smiri ali ostane na 700 obrataja i imam osećaj kao da će da se ugasi. Zakači ga nazad isto se dešava, diže obrtaje. Probao sam da nađem polovan map senzor ali ga po Šapcu nigde nema na otpadima, ne znam dal da naručim nov, dal i je ovo problem do njega ili je nešto drugo? I da li može da se očisti taj senzor?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel map senzor ili step motor?Imam Bravo sa tim motorom,mislim da tebe zeza step motor,jer kad on ode podize obrtaje,a klapnu mozes sam da skines i operes pa vidi da li ima razlike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan...

U pitanju je fiat brava 1.2 16 v 2001 godiste. Problem se desava sto nekada na leru radi normalno a nekada ne u sustini kada se zagreje variraju mu obrtaji.. Trza u voznji.. Menjao svecice stavio bosch.,nove kablove ,ocistio klapnu gasa isto.. Hvala u napred na pomoci.

 

Pozdrav

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, nema potrebe otvarati nove teme i postavljati isto pitanje na vise mesta ili na prvom linku koji se vidi. Tako samo dupliramo postojeci sadrzaj i otezavamo snalazenje.

Pomocu Search foruma ces najbrze naci odgovor, posto vec odavno postoji nekoliko tema sa pomenutom problematikom.

Spojicemo pitanje sa nekom od postojecih tema, pa ako ipak ne nadjes odgovor i ne resis problem, slobodno se dalje dopisi i pitaj sve sto te zanima.

Npr.:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, zovem se Aleksandar, iz Uba sam, vozim fiat bravo 1.2 16v iz 2002 godine. Kupio sam ga pre 3 meseca na satu je imao 71.150km, prezadovoljan sam autom, ali imam jedan problem sa ler gasom koji stalno oscilira izmedju 1.500 i 2.000 rpm u voznji, u mestu radi normalno, a kada ga upalim ujutru hladnog drzi izmedju 2.500 do 3.000rpm kako mu kad dodje. Promenio sam senzor brzine danas i uspeo sam dosta da smirim ler u voznji ali i dalje nije to to, ako neko zna u cemu je problem bio bih mu zahvalan. Da napomenem menjana je klapna, 3 step motora, map senzor i senzor brzine, proveren fals vazduh nigde ne vuce, ociscena komplet usisna grana, bio sam na 2 razlicite dijagnostike ne prijavljuje ni jednu gresku. Izvinjavam se ako sam napisao post na losem mestu u lose vreme, ali novi sam na forumu i nije mi bas jasno sta i kako da pocnem, tako da oprostite ako sam nesto pogresio. Veliko hvala i pozz. 

 

P. S. ubacio sam i par slika da vidite cisto kakav je auto, izbacuje mi neki error ako stavim vise od 3 slike, tako da to je sto je! 

 

IMG_20191015_180211.jpgIMG_20191015_180159.jpgIMG_20200109_161522.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Coa223

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.

Ako hoćeš da nam predstaviš auto, to možeš otvaranjem teme ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/

 

:thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav prijatelji moji. Javljam se iz malenog gradića u Bosni. Vođen tezom da su Srbijanci bogovi za italijanske automobile,i saznanjem kako je Fiat jedan među najpopularnijim automobilima u Srbiji, odlučio sam da se registrujem na ovaj forum i pitam za savjet. Znam da se ova tema otvarala milion puta,ali da malo osvježimo. Vozim Bravo 2001, 1.2 16v. Kad ga upalim i dadnem gas,obrtaji se spuste do 1500,pa se dignu na 2000 pa se spuste na 1500 pa opet do 2000 i sve tako. U vožnji također sam sebi daje gas do tih 2000. Šta može biti? Hvala unaprijed.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...