smiljan 0 Posted December 17, 2013 Kako ne znaju... http://www.autoricambi.co.rs/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=569&category_id=89&option=com_virtuemart&Itemid=29Ako znaš da barataš sa alatom to je posao od 10-15 minuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 17, 2013 Hvala ti puno! Sada imam pretstavu kako taj deo izgleda i sta da trazim. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 18, 2013 Narucio sam deo danas preko nekog prodavca iz grada. Tako da cu veceras da ugradim....Kostao me 3880 din.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 19, 2013 Nista ne moze biti jednostavno....Deo koji sam narucio kod prodavca je skroz nesto peto i ne odgovara mom autu a deo koji mi treba nemaju. A pozvao sma 100 brojeva i nigde dela nema!!!Pa ni na onom sajtu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 19, 2013 Nakon celog dana dolazim do velikih saznanja...Ovaj regulator ima na mnooogo vozila. Ko zapadne u slicne nevolje evo spiska automobila na kojima pase (izvor http://www.euro07.rs):CITROEN BERLINGO Petrol 1.8 od 1997 XU7JB 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN BERLINGO Petrol 1.8 od 1997 LFX 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN BERLINGO Petrol 1.4 od 1996 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN BERLINGO Petrol 1.4 od 1996 KFW 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN BERLINGO Petrol 1.4 od 1996 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN SAXO Petrol 1.6 od 1996 do 2003 NFX 1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s. VTSCITROEN SAXO Petrol 1.6 od 1996 do 2003 TU5JP4 1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s. VTSCITROEN SAXO Petrol 1.4 od 1996 do 2003 KFW 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTSCITROEN SAXO Petrol 1.4 od 1996 do 2003 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTSCITROEN SAXO Petrol 1.4 od 1996 do 2003 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. VTSCITROEN XANTIA Petrol 1.8 od 1997 do 1998 XU7JB 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN XANTIA Petrol 1.8 od 1997 do 1998 LFX 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN XSARA Petrol 2.0 16V od 1997 do 2000 RFS 1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.CITROEN XSARA Petrol 2.0 16V od 1997 do 2000 XU10J4RS 1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.CITROEN XSARA Petrol 1.8 od 1997 do 2000 XU7JB 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN XSARA Petrol 1.8 od 1997 do 2000 LFX 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.CITROEN XSARA Petrol 1.4 od 1997 do 2005 KFW 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN XSARA Petrol 1.4 od 1997 do 2005 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN XSARA Petrol 1.4 od 1997 do 2005 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN ZX Petrol 2.0 16V od 1996 do 1997 XU10J4RS 1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.CITROEN ZX Petrol 2.0 16V od 1996 do 1997 RFS 1998 kub.cm. (cm³) 163 k.s.CITROEN ZX Petrol 1.4 od 1991 do 1997 TU3M/Z 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN ZX Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KDZ 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN ZX Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KDX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN ZX Petrol 1.4 od 1991 do 1997 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.CITROEN ZX Petrol 1.4 od 1991 do 1997 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.FIAT BRAVAPetrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A4.000 1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.FIAT BRAVAPetrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A6.000 1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.FIAT BRAVOPetrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A4.000 1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.FIAT BRAVOPetrol 1.6 16V od 1995 do 2001 182A6.000 1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.FIAT COUPEPetrol 2.0 16V od 1993 do 1996 836A3.000 1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.FIAT MAREAPetrol 1.6 16V od 1996 182A4.000 1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.FIAT PUNTOPetrol 1.2 16V od 1997 do 1999 176B9.000 1242 kub.cm. (cm³) 86 k.s.FIAT TEMPRAPetrol 2.0 od 1990 do 1996 159A6.046 1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.FIAT TIPOPetrol 2.0 16V od 1993 do 1995 836A3.000 1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.FIAT TIPOPetrol 2.0 od 1990 do 1995 159A6.046 1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.LANCIA DEDRAPetrol 2.0 16V od 1994 do 1999 836A3.000 1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.LANCIA DEDRAPetrol 2.0 od 1989 do 1999 835A5.046 1995 kub.cm. (cm³) 113 k.s.LANCIA DELTAPetrol 2.0 16V od 1993 do 1999 836A3.000 1995 kub.cm. (cm³) 139 k.s.LANCIA DELTAPetrol 1.6 16V od 1996 do 1999 182A4.000 1581 kub.cm. (cm³) 103 k.s.LANCIA DELTAPetrol 1.6 16V od 1996 do 1999 182A6.000 1581 kub.cm. (cm³) 90 k.s.LANCIA YPSILON Petrol 1.2 16V od 1997 do 2003 176B9.000 1242 kub.cm. (cm³) 86 k.s.MASERATI 3200 GT od 1998 do 2002 3217 kub.cm. (cm³) 369 k.s. BiturboPEUGEOT 106 Petrol 1.6 16V od 1996 TU5J4 1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.6 16V od 1996 NFX 1587 kub.cm. (cm³) 118 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.6 od 1994 do 1996 TU5J2 1587 kub.cm. (cm³) 103 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.6 od 1994 do 1996 NFY 1587 kub.cm. (cm³) 103 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.4 od 1996 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.4 od 1996 KFW 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 106 Petrol 1.4 od 1996 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 RFY 1998 kub.cm. (cm³) 152 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 XU10J4Z 1998 kub.cm. (cm³) 152 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 RFT 1998 kub.cm. (cm³) 150 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 2.0 16V od 1994 do 2001 XU10J4 1998 kub.cm. (cm³) 150 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KDX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KFW 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 1.4 od 1994 do 2001 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 1.4 od 1994 do 2001 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 306 Petrol 1.4 od 1994 do 2001 TU3MC 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT 405 Petrol 2.0 16V 4x4 od 1992 do 1995 XU10J4TE 1998 kub.cm. (cm³) 196 k.s. turboPEUGEOT 405 Petrol 2.0 16V 4x4 od 1992 do 1995 RGZ 1998 kub.cm. (cm³) 196 k.s. turboPEUGEOT 406 Petrol 1.8 od 1997 do 2004 XU7JB 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.PEUGEOT 406 Petrol 1.8 od 1997 do 2004 LFX 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.PEUGEOT PARTNER Petrol 1.8 od 1997 XU7JB 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.PEUGEOT PARTNER Petrol 1.8 od 1997 LFX 1761 kub.cm. (cm³) 90 k.s.PEUGEOT PARTNER Petrol 1.4 od 1996 TU3JP 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT PARTNER Petrol 1.4 od 1996 TU32 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s.PEUGEOT PARTNER Petrol 1.4 od 1996 KFX 1360 kub.cm. (cm³) 75 k.s. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smiljan 0 Posted December 19, 2013 ja stavio neki od vw pola (čini mi se 2.5-3 bara) košta 20 evraRekoh ja... Ne znam koji je polo u pitanju, ali ovo je "provalio" majstor u lokalnom auto servisu, imali su deo "na stanju", uzeo stari i novi deo, uporedio i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 20, 2013 Danas sam obisao sve prodavnice auto delova i otprilike je bio raspon cena od 3800 do 5200 . Kada sam to video cvrsto sam resio da za to parce metala ne dam te novce i odem do nekog otpada. Jesam morao da vozim jedno 30 km ali sam na kraju nasao deo za 1000 din i bar znam da je direktno iz Italije. A ne neki siemens ili bosch iz kine. Auto radi kao nekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted July 23, 2014 Bravo 16 16v 2001 gasi se na leru kada je hladan. Obrtaji na leru su inace oko 700 vise ispod. Dosta lose povlaci na manjim obrtajima. Sta mislite? Meni se cini da vuce fals negde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksej015 0 Posted October 8, 2016 (edited) Oteram auto kod majstora da mi uradi veliki servis, sve odrađeno, posle servisa auto počne na leru da mi baca između 1500 i 2000 obrataja. Digne na 2000 pa vrati na 1500 i tako stalno. U vožnji se ponaša dobro, samo je ler problem. Nazovem majstora, kaže to je možda zamastila klapna od gasa vremenom će to doći na mesto. Treći dan već ne dolazi, vratim se kod njega, gleda ovo gleda ono. Raskači map senzor auto se smiri ali ostane na 700 obrataja i imam osećaj kao da će da se ugasi. Zakači ga nazad isto se dešava, diže obrtaje. Probao sam da nađem polovan map senzor ali ga po Šapcu nigde nema na otpadima, ne znam dal da naručim nov, dal i je ovo problem do njega ili je nešto drugo? I da li može da se očisti taj senzor? Edited October 12, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 9, 2016 Jel map senzor ili step motor?Imam Bravo sa tim motorom,mislim da tebe zeza step motor,jer kad on ode podize obrtaje,a klapnu mozes sam da skines i operes pa vidi da li ima razlike! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksej015 0 Posted October 10, 2016 Izgleda da je do klapne bilo pošto se posle par dana i 1000km auto smirio sam od sebe. Sad radi kao pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoprotic 0 Posted August 21, 2018 (edited) Dobar dan... U pitanju je fiat brava 1.2 16 v 2001 godiste. Problem se desava sto nekada na leru radi normalno a nekada ne u sustini kada se zagreje variraju mu obrtaji.. Trza u voznji.. Menjao svecice stavio bosch.,nove kablove ,ocistio klapnu gasa isto.. Hvala u napred na pomoci. Pozdrav Edited August 21, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted August 21, 2018 (edited) Pozdrav, nema potrebe otvarati nove teme i postavljati isto pitanje na vise mesta ili na prvom linku koji se vidi. Tako samo dupliramo postojeci sadrzaj i otezavamo snalazenje. Pomocu Search foruma ces najbrze naci odgovor, posto vec odavno postoji nekoliko tema sa pomenutom problematikom. Spojicemo pitanje sa nekom od postojecih tema, pa ako ipak ne nadjes odgovor i ne resis problem, slobodno se dalje dopisi i pitaj sve sto te zanima. Npr.: Edited August 21, 2018 by Ivan 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa223 1 Posted January 18, 2020 (edited) Pozdrav, zovem se Aleksandar, iz Uba sam, vozim fiat bravo 1.2 16v iz 2002 godine. Kupio sam ga pre 3 meseca na satu je imao 71.150km, prezadovoljan sam autom, ali imam jedan problem sa ler gasom koji stalno oscilira izmedju 1.500 i 2.000 rpm u voznji, u mestu radi normalno, a kada ga upalim ujutru hladnog drzi izmedju 2.500 do 3.000rpm kako mu kad dodje. Promenio sam senzor brzine danas i uspeo sam dosta da smirim ler u voznji ali i dalje nije to to, ako neko zna u cemu je problem bio bih mu zahvalan. Da napomenem menjana je klapna, 3 step motora, map senzor i senzor brzine, proveren fals vazduh nigde ne vuce, ociscena komplet usisna grana, bio sam na 2 razlicite dijagnostike ne prijavljuje ni jednu gresku. Izvinjavam se ako sam napisao post na losem mestu u lose vreme, ali novi sam na forumu i nije mi bas jasno sta i kako da pocnem, tako da oprostite ako sam nesto pogresio. Veliko hvala i pozz. P. S. ubacio sam i par slika da vidite cisto kakav je auto, izbacuje mi neki error ako stavim vise od 3 slike, tako da to je sto je! Edited January 21, 2020 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 21, 2020 @Coa223 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Ako hoćeš da nam predstaviš auto, to možeš otvaranjem teme ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
DebeliSmrad 0 Posted April 8, 2020 (edited) Pozdrav prijatelji moji. Javljam se iz malenog gradića u Bosni. Vođen tezom da su Srbijanci bogovi za italijanske automobile,i saznanjem kako je Fiat jedan među najpopularnijim automobilima u Srbiji, odlučio sam da se registrujem na ovaj forum i pitam za savjet. Znam da se ova tema otvarala milion puta,ali da malo osvježimo. Vozim Bravo 2001, 1.2 16v. Kad ga upalim i dadnem gas,obrtaji se spuste do 1500,pa se dignu na 2000 pa se spuste na 1500 pa opet do 2000 i sve tako. U vožnji također sam sebi daje gas do tih 2000. Šta može biti? Hvala unaprijed. Edited April 8, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites