Jump to content
FAS Goran
nestor

Lancia Lybra 1.9 JTD / 2.4 JTD - problem sa turbom...

Recommended Posts

idem odma 2 kom da uzmem i miran sam :yes

ne mogu da verujem da je tolika cena!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliko su u Sapcu naplatili ceo motor jer nisu hteli da skidaju neki deo koji je u stvari bio potreban. Doduse motor je kupio servis kod mene u komsiluku, ali sam primer naveo kao reper za mogucu cenu polovne turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguca cena turbine je oko trista eur, za manje je tesko naci.

Kakav su to JTD motor prodali, ne bih znao, mozda je to neki njihov dogovor, kompenzacija, usluga, mozda motor nije ispravan pa je samo za delove....jer sumnjam da bi po toj ceni iko prodao nesto sto kako tako radi.

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako je tako,

remont = 250 do 300 eur

polovna = 300

sta mi je bolje da radim? :question:

ako remontujem i nedaj Boze da nesta nije u redu imam garanciju pa mogu nekog da hvatam za 00,

ako uzmem polovnu nema garancije i to mi dodje kao lutrija...

nekako mi se vise svidja ovako u teoriji, varijanta remonta...ne znam sta vi mislite sta je bolje=isplativije da se odradi :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je to reci. Teoretski bolji je remont, ali u praksi moze da ispadne da se moraju zameniti stvari koje ne ulaze u cenu remonta, a onda cifra moze da bude dosta veca.

Polovna je rizik, ali rizik je manji ako je naruci majstor ili servis koji sa tim ljudima cesto radi i kojima sigurno nece poslati shljam od turbine.

Ako se ti pojavis sa "dobar dan, ja dos'o po turbinu" naravno da je situacija drugacija.

U svakom slucaju, posavetuj se sa majstorima i iskusnima, ali ces na kraju morati da resis sam.

Ja sam u toj gimnastici imao izuzetnu srecu, pa ne mogu biti dobar reper i savetodavac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko moze da kosta dobra polovna turbina u Sapcu, kad ceo motor JTD prodaju za 200 evra?

Pa u tome i jeste fora. JTD motori ne crkavaju cesto pa ih je dosta i otuda i mala cena. Turbine riknjavaju pa je sve to odnos ponude i potraznje.(prost primer: za rucku za zatvaranje suvozacevih vrata na Kappi traze i do 100e, a ostale bacaju i dele gratis samo zato sto niko nema)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je...

Otpadi imaju hrpu motora...sve drugo nekako i prodaju, ali što se motora tiče, mrka kapa. Sa par otpada su pričali da su prodali jedan...ili dva...za nekoliko poslednjih godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet taj motor, macka u dzaku... Kad bi covek znao koji je dobar pa da i uleti sa parama. Zamisli tragediju, ti kupis i ugradis motor a on krsevit kao i stari. Uzas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

eto moje vlasnistvo talijanke (Lybra 2.4 JTD) je jucer sluzbeno zavrseno. Otisla je turbina, kako, zasto, niti sam ne znam, u auto sam investirao oko 2.000 eura popravaka u 4 godine. Simptom - neugodan zvuk u motoru, bijeli dim van, ne ide. Sad je na parkingu i ceka kupca.

 

Hvala svima na pomoci tijekom ovog vremena, komentarima i savjetima, bilo bi je drago biti clan ove zajednice. 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto zbog lose turbine da prodajes dobar auto? Pogotovo posle toliko ulaganja? Da li mozes da povratis ulozeno? Ne mozes. Razmisli jos jednom,da li je pametnije da posto-zasto prodajes neispravan auto,ili za 100-150€ kupiti drugu turbinu,npr,i voziti se ko zna koliko...I ja sam na mojoj Lybri i radio motor,(posto je prolupao cim sam je kupio!),i menjao plivajuci zamajac,i trap radio vise puta,i reklamirao gumive balans-stangle po dva-tri puta,i menjao turbinu,sad evo stavljam drugi menjac posto je moj otkinuo pre neko vece...i opet mislim da me dobro sluzi,pogotovo posle silnih ulaganja,bar znam sta sam uradio i kakvo je stanje ispod haube...Razmisli jos jednom..... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaco, ako prodajes Libru samo sa tim nedostatkom - onaj sto je bude kupovao od tebe ima da se usreci.

Pa to je najvise 300€ (ni toliko).....razmisli jos jednom.

Jedino ako imas malo veci kes (preko 3000 €), pa ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na ohrabrivanju, auto i dalje zadovoljava moje "apetite", karavan, klima, veci i udoban, no stvarno, razmisljam evo vec dva dana, razbijam glavu, treba negdje podvuc crtu, posebice jer eto, u obitelji je i drugi auto, Mazda Mx-5, 1.8, koja apsolutno nista ne trazi, sjedi, vozi, toci, mjenjaj ulje i tako ponavljaj, ima 150.000 km, i stara je 14 godina.

 

Onda si pomislim, auto ionako nema neku trzisnu vrijednost, koliko moram u nju ulagat, sto je nakon turbine? Nemam niti malo pouzdanja u taj auto. U Mazdu znam da sad mogu sjest i za par sati sam gdje god zelite, bez kamena u zelucu, hoce li se upalit check engine lampica, hoce li ic normalno ili nece. 

 

Da dobijete dojam sto sam sve napravio:

 

Kuplung A/C kompresora 

Vakum crijevo na trubini 

Ciscenje EGR ventila 

Prednje disk pločice (185.000 km )

Akumulator 70 Ah

Senzor broja okretaja

MAP Senzor

MAF Senzor

Zamjena gumice na senzoru vode na filteru nafte

Zamjena lijeve stangice stabilizatora

Zamjena lijevog i desnog krajnika

Prednji ovjes : izmjena zadnjih selena na prednjim vilicama

- desna spona

- desna upornica balans stange

- desna upornica zadnje balans stange

- gornji desni nosac motora

 

L/D poluosovina - zamjena 

Veliki servis - remenje -

SET zupcasti kais sa spanerima

Pumpa vode 1595 AIRTEX 2910054

Kais kanalni 6PK1763 Dayco 271080

Ležaj PK kaisa VKM32025 SKF 201036

Ležaj PK kaisa VKM32024 SKF 271098

Ležaj PK kaisa VKM32024 SKF 271098

Ostalo:

4 Sava Eskimo S3 Gume 195 x 65 x 15 + 4 celicne felge (10./2013) 

Limar - farbanje krova (popucao je bio lak).

Kupio sam ga na 150.000 km, sada ima 192.000 km.

 

Oprema: LX - bio je krem i plastika no one imaju manu da ta plastika postane ljepljiva i uzasna, pa sam je dao obojati u crno. 

 

Ukupno preko 2.000 eur, smatram se savjesnim vlasnikom automobila, i kad ulazem i odrzavam auto, ocekujem da taj auto jednostavno radi.

 

Ne priznajem auto kojem na 192.000 km na taj nacin ode turbina, jednostavno svi volimo taj auto, al razum mi ne dozvoljava, ponekad se pitam mogao sam uzet neku C klasu ili BMW 3-icu karavan, dizel/benzinac s 100.000 km vise, i bio bi bolji, ako nista drugo, u ovakvom stanju BMW i Mercedes drze cijenu, a ovako za Lanciju ako nadjem nekog, mogu sada dobit mozda maksimalno 1500 eura.

 

 

Pricate o jefitnom popravljanju turbine, ima li tko kakvu preporuku za Hrvatsku? Cisto da ukalkuliram i vidim sa zenom sto cemo. 

 

Hvala vam od srca! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skokni do Niša i dok piješ kaficu sa Bucom i Dinjom Deki je već zamenio turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...