Jump to content
FAS Goran
nestor

Lancia Lybra 1.9 JTD / 2.4 JTD - problem sa turbom...

Recommended Posts

Koliko vidim ti ovde računaš i redovno održvanje?
Onda 2000e za 4 godine nije uopšte puno po meni i možeš čak da kažeš da te dobro služi.

 

A i gledam ovaj spisak, ti si od kvarova imao senzore radilice, map i maf što je realno ništa.
Trapove, nosače i veliki servis si morao da radiš na bilo kojim kolima kao i akumulator da zameniš.

 

Ako ti je za utehu ja sam za 3 godine više od tebe uložio :)

Veruj mi da sam i ja dosta impulsivan i da bih verovatno otvorio oglase da mi se isto desi, ali realno ne isplati se. Turbina je realno sitan kvar (~200e)  u odnosu šta ljude snađe.

Evo drugar je na 1.4 FIRE motoru rešio problem blagog curenja ulja za 600e polugeneralnom. A ja mislio da  na tim kolima ne može ništa da se pokvari.
Pitam ga pre neki dan hoće da menja auto i kaže dečko da mu ne pada na pamet jer je auto bolji nego ikad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na 215,000 otisla turbina. Kupio polovnu za 150€ i sluzi me super vec skoro 100,000km...Pre 3 dana mi se raspao menjac,ne znam ni kako ni zasto,pukla je jedna od osovina na snopovima i unistila sve ostalo. Kupip sam drugi menjac za 80€ ,danas treba da bude ugradjen i teram dalje. Ne pada mi na pamet da je prodajem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ekipo, polako me razuvjeravate.. ne znam da li je to pozitiva na forumu ili sto.

 

No kako bih rado dosao do Nisa, ja sam trenutno u Zagrebu, auto je na parkingu, i u manje od 24 sata lagane voznje potrosio je 4 litre ulja (sve ide van na ispuh), stoga sad miruje na parkingu dok ja odlucujem o sudbini.

 

Ako bih trazio polovnu turbinu? Gdje se moze to pronac? 

 

Prednost je sto smo kao u "EU" pa bilo sto iz Italije,Njemacke itd.. dolazi bez carine i PDV-a, samo se placa postarina.

 

Hvala ljudi! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega tebi nista bitno do sad nije crklo.To sto si naveo kao ulaganje je normalno sa godinama auta.Kad bi imao drugi auto sa tim godinama i kilometrazom isto ako ne i duplo bi ulozio.Nemoj da se razocaravas zdog jedne turbine.Ako imas neko sto ide cesto za srbiju oraginiziraj da ti uzme polovnu koja ispitano radi,zameni i vozi.Bar je Lybra kvalitetniji auto u odnosu na druge koje su izasle u toj klasi to godiste.Ja da bi ulozio toliko do sad nikad ne bi prodao auto.Ja sam na mojoj Lybru ulozio jedno 1500 evra ukljucujuci dva seta nove gume, dva akumulatora, zadnji lonac, veliki servis i neke sitnice koje ne racunam i evo je jos je kao nova. :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi evo razbijam glavu i razbijam glavu, nasao sam turbinu za 350 eur - 

 

zaxx01.jpg

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/turbo-punjac-lancia-lybra-2.4-jtd-oglas-10366569

 

sto mi je sada zbilja skupo.

 

Ne mogu s autom do Srbije, a da mi netko salje iz Srbije u Hrvatsku, ide carina na to, ne znam bas puno ljudi kod vas osim eto vas.

 

Danas me zvao covjek koji mi daje 900 eur za cijeli auto... mislim realno nece mi nista pomoc s tim novcem, ali se bojim da necu auto slozit i da ce mi propast na parking ispred kuce..

Ima netko iz Hrvatske da mi prepruci gdje da trazim? 

Hvala na toplim rijecima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li u Hrvatskoj neki turbo servis?

U Srbiji bi te reparacija tvoje turbine izašla do 200 evra.

Mislim da ne to bolja varijanta nego polovna.

Backup varijanta. Snađi se da pošalješ turbo u Srbiju. (Užice ili Novo Miloševo)

Ja dolazim u Zagreb krajem meseca poslovno.

Mogu ti je ja poneti nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju krajeva, zoves Uzice i dogovoris termin i vidis cenu otprilike, sednes na autobus, doneses im svoju, odma dobijes drugu i vratis se kuci, ako bas nema niko ko tu radi.

Ako trosi toliko ne pali auto dok to ne sredis, upalice ulje i onda ode ceo motor, kad zamenis turbinu, skini interkuler i creva od turba do usisa o sve dobro operi, i posle uzivaj....

Nikada nisam cuo da je neko prodao auto samo zato sto je turbo crkao, a ona tvoja ulaganja kao sto neko rece imas na svakom autu, e sada samo izracunaj kolika bi ona bila na bmw-u ili mercu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što rekoše ljudi, guglaj turbo servise u HRV. Niko ne kupuje novu turbinu kad rikne stara. Dobijaš sigurno i garanciju na turbinu uzetu kod njih. Ona nije nova, nego je remontovana. Ako dobro rade, služiće te turbina da više ne misliš o njoj. :thumbup: Prodati auto zato što rikne turbina je isto kao da ga prodaješ jer mu je riknuo set kvačila ili sl...otprilike su isti novci u pitanju.

 

Koliko vidim, Google nađe doooosta turbo servisa po Hrvatskoj, npr.:

http://www.pinjusic.hr/

http://www.turbo.hr/prodaja

http://turbserv.com/

 

Ne moraš ganjati neki od tih servisa blizu tebe. Oni ionako neće remontovati tvoju turbinu, nego je princip da ti njima daš svoju, a oni ti odmah daju već remontovanu za tvoj auto. Onda tu tvoju remontuju i ona čeka nekog sledećeg kupca koji dođe i traži turbinu za 2.4 JTD. Zato je vrlo verovatno moguće da sve završiš preko kurirskih službi, tj. pošalješ im svoju i dobiješ drugu remontovanu, sa sve garancijom.

Sa njom u servis, tamo ti je napakuju, urade i sve ovo što je Kuvalja rekao, i ti voziš auto. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savjetima, polako me uvjeravate... 

 

Imate kakve kontakte Uzice ili Novo Milosevo?

 

A kako vam se cini ovo sto sam stavio iz Slovenije, namaknuo sam jos 100 eur sastrane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je gore. Samo ima jednu sumnju koju ne znam kako otkrit. Ne cujem zujanje onog vakum ventila. Kako utvrdit da li radi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam je trebao prodati za 1.000 eur u djelove. Stoga ako netko zeli Lanciju u izvrsnom stanju (osim motora) za dijelove, neka se javi, ima skoro cijeli ovjes nov, ima predivnu karoseriju, rijesenu plastiku... jer sam lud.

 

Nabavio sam novu turbinu (da, stara je crkla), dobio sam je uz garanciju od 1 godine, i prosao sam dosta dobro, 400 eur s ugradnjom.

 

Nakon toga, napravio je prijatelj dijagnostiku:

P0235-  Senzor tlaka prednabijanja - prisutan

P0236- Ventil tlaka punjenja - prisutan

P0404- EGR ventil - poveremen

P0101- Senzor usisnog zraka - povremen

 

Ova stavka povremen - prisutan koliko mi je jasno govori da li je greska konstantna ili se javlja. Nakon brisanja tih gresaka auto nista nije pokazao.

 

Stoga, sto me gnjavi u tom autu? Vise nitko ne zna... bio je i kod Seba u Zagrebu, nista nije detektirano od toga, stovise nisam dobio osjecaj da se nesto napravilo kako treba.

 

Sto sam sve napravio:

U 03. mjesecu sam ocistio EGR Ventil

U 08. mjesecu senzor broja okretaja 

U 10. mjesecu senzor protoka zraka MAF

U 10. mjesecu MAP senzor

 

 

Ja vise ne znam sto zamjenit na tom autu. Jedino na sto sumjam je taj ventil tlaka punjenja, ako se radi o onom ventilu koji se nalazi na hladnjaku odmah kad se digne hauba? Jer mi je on u pocecima zujao (prije koju godinu), i to nakon voznje, a sada se vise ne cuje. 

 

 

Kako se auto ponasa, s novom turbinom sad super, ima snage, no ponekad nakon 3.000 okretaja, s 3. brzine u 4. brzinu nakratko upali Check engine i vrati ga u safe mode i to se ugasi.

 

Ako me itko pita za preporuku Lanciju, znam da smo tu u klubu, al ljudi moji, ovo je guzenje i mazohizam.  Bolje da sam kupio Jaguara X300, pa bi barem znao zasto placam popravke. 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakuum crijeva, ima kakva shema di su? Kako ih provjerim? Odspojim ih dok auto radi, ako ima vakuma, onda mi usisava prst, ako nema, onda nista? 

 

Hvala ti na pomoci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se cini, jel moze imat stetne utjecaje na turbinu? Mogu je vozit lagano po gradu dok ne odem mehanicaru sljedeci tjedan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taj ventil idu dva crevca od vakuuma, prečest slučaj da puknu na mestu gde se kače i da podsisavaju na sitno. Manifestuje se baš kako si opisao, izgubi snagu (turbo ne puni) i ulazi u safe mode preko 3000o/min. Proveri ta creva od vakuuma, za njih ti kolega govori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ta crevca na ventilu možeš sam proveriti. Otvori haubu i prekontroliši ih jer su ti ispred nosa. Ako je neko ciknulo, skratiš ga za malo i navučeš nazad, kasnije ga možeš i zameniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem kada sam uzeo auto.Kupio metar creva od 5.mm i resio problem.Meni je ono koje je na dole savijeno bilo napuklo.

Edited by edvard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nisam se mogao javit prije, ovako mene zanima kod tog  ventila, da li netko zna kamo koje crijevo ide od ona dva.

 

Provjerio sam, i ima vakuuma. No i dalje auto ima problem koji sam opisao gore.. 

 

hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo provjerio, tako i je spojeno, sad vise ne znam sto da mislim. 

 

Jucer sam napravio nekih 100 km i u 3. brzini preko 2.000 okretaja, znao je par puta trznut, zatim se upalila Check engine lampica (bacio me u safe mode), da bi se nakon vise puta davanja kontakta ugasila. 

 

Vise ne znam sto da mislim, taj auto jednostavno ne radi kako treba, a nema sto nisam mijenjao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...