Jump to content
FAS Euroauto Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Ja sam danas prvo odneo kod Marčetića. Kaže da nemaju delove za moj tip korpe i da nabavim drugu. Odneo u Frenotex u Oblakovsku, ljudi kažu da nije nikakav problem, da je to neka "pametna" korpa koja širi lepezu kako se troši i sutra pre podne završavaju. Odneo sam im i zamajac da bi mogli da podese otvaranje korpe i debljinu obloge na lameli, da bi hvatalo tamo gde treba na pedali.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto u Sinter varijanti? Nije ti mapa valjda takva?

Biće sinter obloge i opruge na lameli,koje će imati zadatak da upijaju uvijanje koje bi inače trpeo zamajac. Mapa je prilično jaka,igranka kreće oko 2000 o/min., ali zna da zadrhti i kada u V brz., pri 105-110 kmh potopim gas. Na ovaj način ćemo to da ispeglamo,jer će zamajac daleko manje da trpi,obzirom da fabrička lamela nema opruge!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a koliko kosta da remontuje set kvacila za punta 1.2 16v jer mislim da necu vise moci da odlazem zamenu seta kvacila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Truba mi da stavljam njegov mob., imaš na netu "Kompanija Marčetić". Nalaze se kod Plavog mosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalaze se kod Plavog mosta.

A zato ti pališ lamele kandele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da, sada sam se setio, onaj moj ortak koji je na G2 GTi saranio 4 menjača je vozio i remontovanu lamelu, tj set kvačila, baš je radio kod Marcetića. Nadživela je 2 menjača, a doziveće i svoj treći menjač :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali da ne bi platio, kakva sreca :D

Pravi muškarci nikada ne plaćaju, al zato stradaju lamele :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

savjet za sve i koji imaju i nemaju zamajac, ispod 2000rpm ne vozite auto nikad, em ce vam trositi vise kad vozite na 1500rpm, em se muci citava transmisija, em motor ne pravi pritisak pa ulje ne podmazuje kako treba.

 

da sam ja kojim slucajem neko mudo u fabrici,zalagao bi se da se i polje ispod 2000rpm oznaci sa crvenom bojom!  uzbrdo,nizdbrdo nikad ispod 2000rpm, i naravno ukoliko obrtaji bar nisu na 2500rpm NIKAD ne potapati gas, ako su na minimalne normalne obrtaje (pomenute 2000rpm) trenutak brzina manje pa gas, kad auto krene gazi koliko oces.

 

odavno vozim dizelase a pojma nemam kako izgleda zamajac uzivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam viđao automobile koji na 50km/h traže 5. brzinu :D

 

A ovo za podmazivanje je stara stvar, više nije tako.  Može Stilo lagano da se šalta na 2000 obrtaja i da ide. Samo je pitanje kakvu vožnju želite ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa za ulje stvara sasvim dovoljan pritisak.

Suprotno bi palio crvenu lampicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ako ne šaltam na 2000-2500 gubim vrh obrtnog momenta u sledećoj brzini. Najviše mu prija šaltanje na 2200. Onda se namesti na 1500 kada pustim kvačilo gde mi je vrh obrtnog.

Tako da do 60km/h dođem jako brzo bez stiskanja gasa jako, onako vrhom stiskam lagano.

Do treće brzine nikada ne idem na 3000+ obrtaja jer ne dobijam ništa.

Od treće već ima smisla gaziti ga.

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogrešno si razumeo. Ekonomična vožnja je (kod tebe) između 1500-2200 o/min. Tebi je najveći obrtni mom. od 1500 do 3000 o/min.,tako da nije pogrešno da ga šaltaš na 3000o/min. Vozeći ga u tom rasponu,postižeš max štedljive performanse,a ako je u pitanju štednja,onda tako po tvom modelu. Moj Punto opušteno može da se vozi od 1500-2000 o/min,jer je remap,pa je samim tim i donja granica vršnog o/mom spuštena na 1400 o/min. Odatle i manja potrošnja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi štednja cilj. Neću da davim auto zbog litre goriva :)

Imam osećaj da mi auto znatno slabije vuče na višim obrtajima do treće brzine.

Na primer, ako u drugoj odem na 3000 bolje će da mi vuče ako ga odmah ubacim u četvrtu.
 

U četvrtoj već vuče jako dobro do 3000-4000 obrtaja.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broj obrtaja je uvek isti,nema veze koja je brz. Ne može bolje da vuče u IV-oj, nego u II-oj na 2-2500 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose je objasnio. Dizel ko dizel, cim izadje iz najjaceg obrtnog onda sporije puni i vise se dere samo :) U drugoj to polje brze preskoci jer je kraca brzina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...