Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

3 minutes ago, Milutinac said:

Ukoliko je hidro-druk - to je potpuno normalna pojava. I nikakav simptom za dotrajalost

U cemu je razlika hidro ili standardni u ovom slucaju? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogradio sam se samo na hidro jer nisam siguran i za standardne...jer nisam toliko imao iskustva sa njihovim radom. A verujem da je na Skodilaku u ovom slucaju - hidro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si siguran da ima plivajuci zamajac? Dosta 1.6 TDI nema uopste plivajuci vec standardni. NE znam u cemu je caka ali raspitaj se dobro. Ukoliko i ima plivajuci stavi fabricki set sa fiksnim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da se misli na onaj TRRRRRR zvuk na pola kvačila i u velikoj većini slučajeva to i bude do plivajućeg.
1.6 Tdi bez plivajućeg su verzije od 90 ks, mada stavljaju ljudi i na ovaj od 105. Ja nisam za to, meni se nije sviđalo posle konverzije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

105 konja nov Golf 6 kupljen u Srbiji. Skinut menjac i nema plivajuci vec fiksni.. Set kvacila radjen na nekih 150 hiljada km 

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/14/2017 at 8:16 PM, Martin said:

Urađen remont seta kvačila sa ojačanjem korpe i sa obradom zamajca i novim druk-lagerom, kod Fiće u Ostružnici - 70e.

Kvačilo lagano kao pero. Za sada prezadovoljan. ;)

Imao priliku da se danas malo družim sa bivšim autom. Kvačilo mekano, menjač lagan, zmajac miran, nema vibracija - od remonta pređeno oko 50k km. 

Videću sledeće nedelje kako sve to izgleda na Cromi.;)

 

Fiću pokušavam da dobijem već mesec dana, ne javlja se. 
Ostaje mi Gajić (Beli Potok), Malinić ili Frenoteks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolege.. i meni je zamajac pri kraju. Da li se isplati kombinacija nov plivajuci  i druk, a reparacija korpe i lamele.

oko 7000 - 8000km prelazim godisnje, lagan sam na gasu, jos 2 god bih terao ovaj auto..

Edited by bojan_ejbrealobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije mnogo ubiven - slobodno reparacija. 
Ostale detalje i utiske oko reparacije možeš videti u mojoj temi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari resio sam plivajuci zamajac, ipak sam kupio ceo set tj sve novo. 

Cim sam zamenio set kvacila nesto je krenulo da prazni akumulator preko noci. Nesto crpi struju kada je auto ugasen.

Prosto neverovatno da mi se drugi put ovo desava, opet nakon zamene seta kvacila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao ja u VDV, LUK zamajac 58250, set kvacila (korpa, lamela, hidro druk) je 24900. Valeo zamajac je 41400.

 

Ovo je po broju sasije za 2.0mjet

 

Posto me ceka takva akcija, jos se dvoumim dal ovo novo ili reparirati ili... 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisli o repariranom zamajcu i novom kvačilu.

 

Inače, pomenuta verzija Delte jeste skuplja za održavanje (nešto jeftinija od 1.9TT) pre svega zbog snage i momenta.

 

Moja je došla sa novim zamajcem i kvačilom, kao i gumama čija je cena ohoho za viši brzinski index:

 

 

 

Ali, auto vredi svaku paru.

Nas četvoro + stvari u gepeku, 220 ko od šale, potpuno miran, bez ikakvih vibracija, krckanja i sl. U autu tišina. Volan se drži sa dva prsta. Uhvaćeno telefonom na 190 pri 3250 rpm u 6b. Posle ovoga sam prestao da razmišljam o rentiranju besnih sprava u Maranelu.

Videćemo, ako se izađe iz zemlje da probamo na 5000rpm

'Ebi ga to ima svoju cenu.

 

 

 

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, andreja.micovic said:
Pitao ja u VDV, LUK zamajac 58250, set kvacila (korpa, lamela, hidro druk) je 24900. Valeo zamajac je 41400.
 
Ovo je po broju sasije za 2.0mjet
 
Posto me ceka takva akcija, jos se dvoumim dal ovo novo ili reparirati ili... 

Ja se ne bih dvoumio ni sekunde, obuo bih na brzinu japanke sa carapama naravno, istrcao ispred kuce i opalio jedno 20-ak slika. Vratio bih se zurno u kucu, ne trceci jer japanke + carape = slomio bih vrat uz stepenice. Uzeo telefon, pravac www.polovniautomobili.com i postavio oglas asap
Sada ozbiljno, citajuci iskustva nasih kolega ovde sa foruma, a citam ih vec godinama, ne znam da li bih smeo u ovom slucaju da kupim nov set, jer bas dosta njih krene brzo da se zali. Nekako mi je reparacija sigurnija u ovom slucaju, ili dobar polovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, werp690 said:

Reparirati bez razmisljanja. Cena za novo je jeziva. Skoro pa 1/4 vrednosti automobila. 

 

Lepo savetujes coveku... :D

Evo javlja se jedan koji je reparirao kod najpoznatijeg coveka za reparacije zamajaca u Srbiji. I nije bio zadovoljan. I vratio remontovan zamajac i vratili mi pare. Rekli mi - "zao nam je, desava se ali retko..." I otisao kod Brane u Vranic, i za 450 evra dobio nov zamajac, novo kvacilo i nov druk lezaj.

Da, za 2.0mjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^to je trece ili :) samo nisam hteo da pisem jer nije moje licno iskustvo vec tvoje u cije ne sumnjam 

 

A ovo sto je @MS PK napisao za novo je ono sto me i odbija od novog

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema srece od reparacije, to je otprilike kao da uzmes polovan original, mozda ce da radi, mozda nece, mozda izdrzi par godina mozda pocne da zeza vrlo brzo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...