kolega.jankovic 23 Posted March 18, 2013 vrlo moguce!Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted March 18, 2013 Upravo to, samo na volanu i mjenjacu uz prateci zvuk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted February 9, 2014 Da li neko zna da li je se vise isplati kupiti nov set kvacila ili ga remontovati? Stilo jtd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted February 9, 2014 Nema remonta tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 9, 2014 Da li neko zna da li je se vise isplati kupiti nov set kvacila ili ga remontovati? Stilo jtd Naravno da ima remonta,cena je 50% od cene novog. Reparira se i obloga lamele i korpa (potisna peraja i nalegajuća površina).Ima nekoliko njih koji to rade dobro i kvalitetno! Naročito je preporučljivo da se remontuje kad je u pitanju chip tuning jer zamenski set ima problem da svari veliki obrtni momenat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 12, 2014 Da li ima neko "sveža" iskustva (kvalitet, cena) što se tiče remonta plivajućeg zamajca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted July 12, 2014 (edited) Evo svežih iskustava! ZvucniK, on 17 Jun 2014 - 10:43, said:Ostavio Alfu kod Gajica na Avaskom putu, reparcija seta kvacila, zamajca i druk lezaj, sa demontazom i montazom oko 300e. Izvinjavam se sto ste cekali na odgovor, ali ovako:Reparacija kod Gajica me je ispala 22000din, dao mi je neki popust posto drugar saradjuje sa njim i dovozi automobile na reparacije.Morao sam da menjam cilindar kvacila koji se nalazi u kabini i on je ispao 3000din.Majstor za ruke mi je uzeo 8000din za zamenu kvacila i zamajca i 2000din za zamenu cilindra.Sto je sve ukupno 35000din. Nisam hteo da vozim auto kod majstora kod koga inace idem da mi on skida kvacilo i zamajac, nego sam oterao auto kod gajica ostavio tamo i posle otisao po njega. Dobio sam garanciju godinu dana, a on mi je rekao da narednih 100 hiljada ne moram da brinem.Auto se lepo ponasa, bitno mi je da vise ne moram da jurim papucicu kvacila po autu Sada jos trap da sredim i alfa kao nova Edited July 12, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 12, 2014 Jel mi se cini ili sam ovo procitao vec ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 @Jankoviću: Manje vina, manje vina.....! Jesi, citirao je čovek sam sebe!Lep odmor ti želim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 12, 2014 Uh Boga ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted July 12, 2014 Citirao sam kolegu Zvučnika ,ali iz druge teme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 12, 2014 Baš mi je drago što je kolega zadovoljan sređivanjem zamajca. Fina je razlika 300e u odnosu na ~600e koliko izađu Valeo kvačilo, druk, zamajac i zamena. Još ako potraje 100 000 km to je sjajno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 Ja bih trebao na Lybri da radim a baš mi se nemili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted July 12, 2014 Baš mi je drago što je kolega zadovoljan sređivanjem zamajca. Fina je razlika 300e u odnosu na ~600e koliko izađu Valeo kvačilo, druk, zamajac i zamena. Još ako potraje 100 000 km to je sjajno! I jos kad saznas da je samo org zamajac, kod Bogunovica, skoro 1000e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 12, 2014 @MarkoBGD menjaj/sređuj što pre. Što više čekaš napraviće ti veću štetu ako već mora da se sređuje.. A sad je pitanje da li je zamenski i možda i repariran zamajac kvalitetniji od originalnog koji naši majstori reprariraju..Mada svakako bih pokušao sa reparacijom ako jednom bude potrebna s obzirom na cene i broj zadovoljnih ljudi koji su reparirali zamajce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 I ja se razmišljam da uradim reparacuju. Naravno sledi mu u novi set kvačila uz to! E sad pitanje: šta može da mi pokarabasa još i koliko mi je alarmantno menjanje. Pri paljenju i gašenju mi poskoči i pri gašenju se čuje zveckanje u zoni menjača. Mora li biti obavezno zamajac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 12, 2014 Dok ne pocne da trese u voznji, lupa na leru, ne diraj nista. Ako se cuje samo na paljenju i gasenju terace to jos ihaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted July 12, 2014 Pricao sam sa majstorom bas kad sam radio mali servis, Insigniu 2.0 su jednu rasturali isla na reparaciju plivajuceg I kaze da ima ljudi koji to dosta uspesno I kvalitetno rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 12, 2014 Krajnji stadijum zamajca je kada krene auto da se trese kao lud pri ubrzanju, a menjač hoće da iskoči iz kola. Video sam to kod jednog taksiste i kaže čovek ma može to još da tera @Marko prvo što mi pada na pamet su nosači motora koji sigurno stradaju od tolikih vibracija i udara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 (edited) U vožnji nema ama baš nikakvih problema, na leru takođe. Bukvalno samo kod paljenja i gašenja. Probavao sam i sa potapanjem gasa na nižim obrtajima, ništa ne trese i ne cima!Nosače bih onda trebao prvo da isproveravam. Verovatno je neki u q. Edited July 12, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 12, 2014 A da li ima razlike u zveckanju ako držiš kvačilo ili ne? Hoće onaj vakum ventil da izazove vibracije pri gašenju + ako ti malo zvecka zamajac eto osećaja da je skroz otišao. Inače, ako potopiš gas i ne čuje se verovatno nije toliko loš Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 12, 2014 Vozi bre to i uzivaj. Nece taj kod tebe da se menja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 Taj ventil sam kao razrađivao i čini mi se da je jedno vreme daleko tiše i uz manje vibracije gasio. Ima li neko rešenje za njega ili da se zameni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted July 12, 2014 Krajnji stadijum zamajca je kada krene auto da se trese kao lud pri ubrzanju, a menjač hoće da iskoči iz kola. Video sam to kod jednog taksiste i kaže čovek ma može to još da tera @Marko prvo što mi pada na pamet su nosači motora koji sigurno stradaju od tolikih vibracija i udaraTako I ja pre neko vece, taksi, Alfa 159, 1.9 150ks, pise 130k presla, unutra enterijer pokidano sve, cim predje 30km na sat nesto zapinje na desnoj strani, al on opusten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 12, 2014 Pa sobzirom da prelazi tek oko 10k godišnje verovatno neće! Quote Share this post Link to post Share on other sites