FantomX 5 Posted March 6, 2013 Hehehe, za razliku od vas ja sam odmah znao da je on. Nema trika da nesto trese onako auto. Ko to jednom dozivi, izgubi 10 godina zivota. Kako sam znao da je on, pa jednostavno sam tako vozio auto da nije moglo nista drugo da strada, gas patos, cesto i sa malih obrtaja.Veliki savet svima sa plivajucim zamajcem, nikada pun gas ispod 2000rpm u visim stepenima prenosa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 6, 2013 I meni se ceo auto zatrese u rasponu od recimo 1700 - 2100rpm u 4-oj i 5-oj. Pre čipovanja nije se dešavalo. Stvar je jasna, drastično je povećan obrtni momenat, a zamajac je već umoran od života i ne može da izdrži. Zato ga ne patosiram ispod 2100-2100rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 6, 2013 Ahaaaa, vidis..... svasta covek nauci ovde! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 6, 2013 Dobro dobro, Fantome, sta cu kada nisam znao, evo priznajem Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 6, 2013 Oprosteno je Znaci mi sa plivajucim - NIKAKO POTAPANJE GASA ISPOD 2200 - 2300!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 6, 2013 Oprosteno je Znaci mi sa plivajucim - NIKAKO POTAPANJE GASA ISPOD 2200 - 2300!!!Osim ako nije nov ili sveže remontovan, pa ne trese Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 6, 2013 Nov kod mene ne trese u bilo kom rezimu, cak i sa 1500rpm u 4oj, 5oj... Ali za par meseci bi pocelo verovatno...Zato sad vozim auto kao benzinca, ili navucem do 2200 pa pun gas, ili presaltam nize. Jbg, naucis ovako ili onako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 7, 2013 Interesantna informacija, sto kaze kolega jankovic, svasta se ovde moze nauciti. U nebrojeno situacija sam potapao gas u 4oj ili 5oj sa niskim obrtajima i nikada mi nije zatresao ili se pomucio auto, cak je relativno brzo i dizao obrtaje srazmerno sa ubrzavanjem. Ali posto sad vidim da to nije dobro, da je cak i stetno za zamajac onda to vise necu raditi...vodicu vise racuna o toj situaciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 7, 2013 Pa da, ulenji te dizel kada krstaris, mrzi te da saltas, pa dajes gas i ne gledajuci obrtaje, uvek vuce dobro.Ako nadjem postavicu temu, davno sam citao, svako vece dodavanje gasa ispod 2200rpm za plivajuci zamajac (gde je najjaci obrtni moment) je bukvalno satiranje istog.Ja sam redovno iz 3ce, 4te sa 1500 potapao pun, jos cipovan, i izdrzao je - godinu dana. @ Kejd - jos je dobar, cuvaj ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 8, 2013 Posle ovih informacija ima da ga cuvam pazim i mazim i zvacu ga Djole Salim se, naravno da cu mnogo mnogo vise paznje obracati sada na obrtaje i stepen prenosa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted March 12, 2013 i ja sam to radio i idalje radim ne moze se odoleti kako lepo povuce sa malih obrtaja, a jos lepse kako se potpisuje u 2. i 3. kad je malo vlazan asfalt ili ima sljunkasve to kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 12, 2013 Ma ako, i treba, uzivaj u autu!Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted March 14, 2013 Vidmi da ovde raspravljate o tresenju na 2000 obrtaja, meni ponekad zavibrira cio auto na 2000 obrtaja i to kad pustim gas pa auto usporava, ima li ko kakvu idejuP.S. stilo, 115, 2004 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted March 14, 2013 Možda nosač motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 14, 2013 +1Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 14, 2013 Mozda,najlakse je proveriti,ali bojim se da ce pre biti zamajac.Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 992D using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 14, 2013 svi se uvek nadaju da nije. nekome sa desi i da nije... nekome...Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 14, 2013 Dobro, ima realne sanse da je i neki drzac... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 15, 2013 ako samo to i tad osecas, onda i ima sanse.Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 15, 2013 2004to, fabricka ugradnja, zagazio debelo... jbgSent from my LG-P760 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted March 15, 2013 A ima li kakav konkretan nacin da se testira zamajac. Cuo sam mnogo prica, ali nekakav zakljucak da izvucem ne mogu.E sad ako vam sta znaci, ujutro pri paljenju ne lupa, pri naglom pustanju i dodavanju gasa nelupa, npr treca 3000 obrtaja pustim gas pa naglo dodam, u brzine ulazi dobro, osim kad je hladno jutro par kilometara, a u mjestu bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted March 15, 2013 Vidmi da ovde raspravljate o tresenju na 2000 obrtaja, meni ponekad zavibrira cio auto na 2000 obrtaja i to kad pustim gas pa auto usporava, ima li ko kakvu idejuP.S. stilo, 115, 2004Nosac motora i to onaj ispod akumulatora. Imao iste probleme prilikom usporavanja i reseni su zamenom datog nosaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 15, 2013 jel? cudno. obicno se dotrajalost tog manifestuje tresenjem na leru, a onih donjih potresima prilikom oduzimanja gasa.Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted March 15, 2013 donji su novi, a oko onog desnog sam eksperimentisao i popustio saraf za pola kruga i tad se nista ne osjeti, jos jedno pitanje, da li bi , da je zamajac u pitanju taj problem bio konstantan, posto se to meni dogodi jednom u sedmici, nista cesce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted March 18, 2013 (edited) jel? cudno. obicno se dotrajalost tog manifestuje tresenjem na leru, a onih donjih potresima prilikom oduzimanja gasa.Tapatalk 2Nije to bio nekakav velik potres, nego blage vibracije koje se osete na volanu i menjacu na oko 2000 obrtaja i to samo pri usporavanju. Zaboravih da napomenem da je su, pored zamene nosaca, ociscene i dizne, pa je mozda i to doprinelo. Edited March 18, 2013 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites