Gusar 4 Posted January 23, 2013 zovi vidi da li odgovarahttp://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=35305 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 23, 2013 ja sam na prethodnom unu imao valeo set koji nisam pipnuo celih 200-250kkm ne znam tacno jedno vreme mi nije radila kilometar sajlastim sto je moj imao cak 70ks i nisam ga stedeo ni malo.... uglavnom vozen na ivici trakcije....Khm, a kada je taj tvoj Valeo napravljen? Ovo sada je smešno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 23, 2013 ne to je za Punta 1 dizela Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 23, 2013 Radio je drugar pre 2-3 meseca reparaciju na Fabiji bas kod Malinica i nema nikakvih problema, on je prezadovoljan sto se kvacila tice, samo kupi novi druk lezaj i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted January 23, 2013 Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 23, 2013 U principu, ako se reparacija radi kod proverenih majstora, cesto se desi da bude bolja od ovih "novih" setova sto se nude, cak i po prodavnicama cesto uvaljuju reparirane delove kao nove. Majstori radje vole da ugradjuju reparirane setove od poznatih majstora nego nove. Za tvoj 1,9d ja bih bez razmisljanja radio reparaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 23, 2013 Kako stvari stoje sa finansijama pokusacu sa reparacijom pa sta mu Bog da, ja sam za prve 2 godine sa puntom presao preko 40 kkm, sad se smanjio broj predjenih kilometara zbog cene goriva, neposedovanja zimskih guma, smanjenih potreba za putovanjem, tako da se nadam da ce to da traje, pitacu drugara kako se zove taj njegov sto radi pa cu da vidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 23, 2013 Samo nadji proverenog majstora i slobodno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 23, 2013 Drugar pominje nekog u Ostruznici garantuje da radi dobro i da se niko nije zalio, sad vidim da se ovde pominju dvojica u Ostruznici pa cu da vidim sa njim koji je njegov majstor, cisto da imam koga da vucem za usi ako ne valja nesto posle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted January 23, 2013 Ja posedujem Fiat Punta 1.3 multijet, auto sam kupio sa 88k kilometara pravih, na oko 95 se raspao set kvacila. S obzirom da sam mehanicar, skinem menjac dole i vidim sta je i kako je, odem u Ap sport i kupim nov set kvacila marke Valeo. Sve smontiram nazad i sve super, auto vozim jos cetiri godine i predjem nesto malo manje od 120k kilometara i pocne kvacilo da ide tesko, sve tvrdje i tvrdje. Odem ponovo u Ap sport i opet kupim set kvacila marke Valeo. Skinem menjac, skinem korpu i imam sta da vidim, lamela kao da nije ni radila, kao da je juce stavljena, a voznja nije bila uopste nezna, razna slajfovanja i silovanja. Cena ovog seta kvacila je 10 400 dinara (u mom slucaju oduzimam PDV) znaci nesto vise od 8000. Moje misljenje je da se mnogo vise isplati staviti novo nego remontovano, jer nije neka preterana razlika u ceni, a mnogo veliki posao je skinuti menjac i to se naplacuje od 50-90e kod nas (ruke za skidanje menjaca) Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 23, 2013 Pitao sam drugara, kaze da je u pitanju Malinic, resio sam kad prikupim pare da odradim remont pa se nadam da ce da traje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 23, 2013 Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo.Koja je cifra bila za remont zamajca i za koji auto je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 23, 2013 Ja posedujem Fiat Punta 1.3 multijet, auto sam kupio sa 88k kilometara pravih, na oko 95 se raspao set kvacila. S obzirom da sam mehanicar, skinem menjac dole i vidim sta je i kako je, odem u Ap sport i kupim nov set kvacila marke Valeo. Sve smontiram nazad i sve super, auto vozim jos cetiri godine i predjem nesto malo manje od 120k kilometara i pocne kvacilo da ide tesko, sve tvrdje i tvrdje. Odem ponovo u Ap sport i opet kupim set kvacila marke Valeo. Skinem menjac, skinem korpu i imam sta da vidim, lamela kao da nije ni radila, kao da je juce stavljena, a voznja nije bila uopste nezna, razna slajfovanja i silovanja. Cena ovog seta kvacila je 10 400 dinara (u mom slucaju oduzimam PDV) znaci nesto vise od 8000. Moje misljenje je da se mnogo vise isplati staviti novo nego remontovano, jer nije neka preterana razlika u ceni, a mnogo veliki posao je skinuti menjac i to se naplacuje od 50-90e kod nas(ruke za skidanje menjaca)Tako sam i ja stavio nov valeo set na Brava, prešao 7-8000km i onda sam čipovao auto. Posle petog patosiranja gasa u 4-oj brzini počelo je proklizavanje (ista meta - isto odstojanje kao i kod FantomX-a). Stavim slabiju mapu, vozim je par hiljada, i opet počne proklizavanje. Ojačam to valeo govno kod Malinića - trese, opet isto kao kod Fantoma. Skinem đubre i stavim Sachs - sve radi kako treba, sa mapom koja je otprilike iste jačine kao i ona prva sa kojom mi je proklizao skoro nov Valeo set.Znači može Valeo, ali samo za fabričku mapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted January 23, 2013 Kod mene je sve fabricki za druge mape ne znam...Ja prezadovoljan, a kao mehanicar i neko ko radi sa raznoraznim delovima i proizvodjacima mogu da potvrdim da nam je trziste prebukirano skart delovima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted January 24, 2013 Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo.Koja je cifra bila za remont zamajca i za koji auto je?Radjeno u decembru 2011 godine, cena 250eur. Opel Vectra C 2.0 dti, 100ks, 230Nm. Zasad bez problema. Ne znam kako bi se ponasalo kad bi neki ozbiljniji motor bio sa vecim obrtnim momentom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 24, 2013 Skinem đubre i stavim Sachs - sve radi kako treba, sa mapom koja je otprilike iste jačine kao i ona prva sa kojom mi je proklizao skoro nov Valeo set.Samo da dodam da mi je drugar (takodje na Stilu JTD) prezadovoljan sa Sachs setom kvacila. Inace ima malo tezu desnu nogu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted February 11, 2013 Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 11, 2013 Oteraj auto prvo kod nekog krstenog majstora da ti pogleda nosace motora, posto je to cest problem na Stilu, a ako su oni ok onda pocni da razmisljas o zamajcu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted February 11, 2013 Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. HvalaA koji je auto u pitanju? Koji motor? Ja remontovao na Vectri C i jos se drzi. Oko 25k km. Radio sam u Ostruznici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted February 14, 2013 Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. HvalaPogledaj da ti poluosovine nemaju lufta. Uhvati ih iz kanala i cimaj gore dole, tu ne smeju da imaju lufta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 14, 2013 @maryboako se trese i na leru poluosovine nisu 100% plivajuci zamajac ne moze da trese a da ne lupa. (moze kad je fabricka greska tj da je ne izbalansiran sa jedno 2 kila... sto je nemoguce)prvo posto se to desava na odredjenom broju obrtaja morao bi da proveris sistem ubrizgavanja i paljenja goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marybo 0 Posted March 5, 2013 Narode resio sam problem sa tresenjem...ipak je bio zamajac i lamela...auto je tresao na oko 1800 obrtaja niti je lupao niti tresao pri polazenju jednostavno je brujao ceo auto.Odradio sam reparaciju zamajca i lamela u Ostruznici kod Fice i verujte izgledao je kao nov, vecina delova je zamenjeno samo gvozdjurija je ostala stara koja se u principu i ne moze pokvariti i prosao sam sa 200e dok bi me novi delovi kostali oko 500e , reparacija zamajca 120 lamele 30 i skidanje i montiranje 50 e Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 5, 2013 Prvi put cujem za ovakav slucaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 5, 2013 Vi ko da ste od juce na forumu...Pa hbt u mojoj temi sam okacio slike i sve zivo, ceo auto mi se tresao dok ne predje 2200rpm, nista lupalo nije ni trenutka, nikakav metalni zvuk i ostali "poznati" simptomi.Krepao zamajac, dusu sam mu izvadio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted March 6, 2013 I meni se tako manifestovao zamajac. Ceo auto trese u niskim obrtajima. Jedva smo ustanovili da je do njega, jer to nisu klasicni simptomi. Quote Share this post Link to post Share on other sites