Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

ja sam na prethodnom unu imao valeo set koji nisam pipnuo celih 200-250kkm ne znam tacno jedno vreme mi nije radila kilometar sajla

stim sto je moj imao cak 70ks i nisam ga stedeo ni malo.... uglavnom vozen na ivici trakcije....

Khm, a kada je taj tvoj Valeo napravljen? Ovo sada je smešno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio je drugar pre 2-3 meseca reparaciju na Fabiji bas kod Malinica i nema nikakvih problema, on je prezadovoljan sto se kvacila tice, samo kupi novi druk lezaj i to je to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu, ako se reparacija radi kod proverenih majstora, cesto se desi da bude bolja od ovih "novih" setova sto se nude, cak i po prodavnicama cesto uvaljuju reparirane delove kao nove. Majstori radje vole da ugradjuju reparirane setove od poznatih majstora nego nove. Za tvoj 1,9d ja bih bez razmisljanja radio reparaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako stvari stoje sa finansijama pokusacu sa reparacijom pa sta mu Bog da, ja sam za prve 2 godine sa puntom presao preko 40 kkm, sad se smanjio broj predjenih kilometara zbog cene goriva, neposedovanja zimskih guma, smanjenih potreba za putovanjem, tako da se nadam da ce to da traje, pitacu drugara kako se zove taj njegov sto radi pa cu da vidim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar pominje nekog u Ostruznici garantuje da radi dobro i da se niko nije zalio, sad vidim da se ovde pominju dvojica u Ostruznici pa cu da vidim sa njim koji je njegov majstor, cisto da imam koga da vucem za usi ako ne valja nesto posle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja posedujem Fiat Punta 1.3 multijet, auto sam kupio sa 88k kilometara pravih, na oko 95 se raspao set kvacila. S obzirom da sam mehanicar, skinem menjac dole i vidim sta je i kako je, odem u Ap sport i kupim nov set kvacila marke Valeo. Sve smontiram nazad i sve super, auto vozim jos cetiri godine i predjem nesto malo manje od 120k kilometara i pocne kvacilo da ide tesko, sve tvrdje i tvrdje. Odem ponovo u Ap sport i opet kupim set kvacila marke Valeo. Skinem menjac, skinem korpu i imam sta da vidim, lamela kao da nije ni radila, kao da je juce stavljena, a voznja nije bila uopste nezna, razna slajfovanja i silovanja. Cena ovog seta kvacila je 10 400 dinara (u mom slucaju oduzimam PDV) znaci nesto vise od 8000. Moje misljenje je da se mnogo vise isplati staviti novo nego remontovano, jer nije neka preterana razlika u ceni, a mnogo veliki posao je skinuti menjac i to se naplacuje od 50-90e kod nas (ruke za skidanje menjaca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo.

Koja je cifra bila za remont zamajca i za koji auto je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja posedujem Fiat Punta 1.3 multijet, auto sam kupio sa 88k kilometara pravih, na oko 95 se raspao set kvacila. S obzirom da sam mehanicar, skinem menjac dole i vidim sta je i kako je, odem u Ap sport i kupim nov set kvacila marke Valeo. Sve smontiram nazad i sve super, auto vozim jos cetiri godine i predjem nesto malo manje od 120k kilometara i pocne kvacilo da ide tesko, sve tvrdje i tvrdje. Odem ponovo u Ap sport i opet kupim set kvacila marke Valeo. Skinem menjac, skinem korpu i imam sta da vidim, lamela kao da nije ni radila, kao da je juce stavljena, a voznja nije bila uopste nezna, razna slajfovanja i silovanja. Cena ovog seta kvacila je 10 400 dinara (u mom slucaju oduzimam PDV) znaci nesto vise od 8000. Moje misljenje je da se mnogo vise isplati staviti novo nego remontovano, jer nije neka preterana razlika u ceni, a mnogo veliki posao je skinuti menjac i to se naplacuje od 50-90e kod nas(ruke za skidanje menjaca)

Tako sam i ja stavio nov valeo set na Brava, prešao 7-8000km i onda sam čipovao auto. Posle petog patosiranja gasa u 4-oj brzini počelo je proklizavanje (ista meta - isto odstojanje kao i kod FantomX-a). Stavim slabiju mapu, vozim je par hiljada, i opet počne proklizavanje. Ojačam to valeo govno kod Malinića - trese, opet isto kao kod Fantoma. Skinem đubre i stavim Sachs - sve radi kako treba, sa mapom koja je otprilike iste jačine kao i ona prva sa kojom mi je proklizao skoro nov Valeo set.

Znači može Valeo, ali samo za fabričku mapu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je sve fabricki za druge mape ne znam...

Ja prezadovoljan, a kao mehanicar i neko ko radi sa raznoraznim delovima i proizvodjacima mogu da potvrdim da nam je trziste prebukirano skart delovima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja radio remont plivajuceg zamajca, korpe i lamele kod Fice u Ostruznici. Nekako su mi oni delovali ozbiljnije od Malinica. Kvacilo drzi kao i prvog dana, nista ne trese, mada nisam ni presao nesto mnogo, nesto oko 22.000km, a to je bilo pre godinu dana. Ti njima posaljes brzom postom, korpu, lamelu i zamajac, Oni to lepo odrade i nema da trese, Kod tebe je klasican zamajac i samo ce da ga malo "liznu" cisto da bude sve ravno da ne bi treslo.

Koja je cifra bila za remont zamajca i za koji auto je?

Radjeno u decembru 2011 godine, cena 250eur. Opel Vectra C 2.0 dti, 100ks, 230Nm. Zasad bez problema. Ne znam kako bi se ponasalo kad bi neki ozbiljniji motor bio sa vecim obrtnim momentom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinem đubre i stavim Sachs - sve radi kako treba, sa mapom koja je otprilike iste jačine kao i ona prva sa kojom mi je proklizao skoro nov Valeo set.

Samo da dodam da mi je drugar (takodje na Stilu JTD) prezadovoljan sa Sachs setom kvacila. Inace ima malo tezu desnu nogu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oteraj auto prvo kod nekog krstenog majstora da ti pogleda nosace motora, posto je to cest problem na Stilu, a ako su oni ok onda pocni da razmisljas o zamajcu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. Hvala

A koji je auto u pitanju? Koji motor? Ja remontovao na Vectri C i jos se drzi. Oko 25k km. Radio sam u Ostruznici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi meni na stilu trese ceo auto negde oko 2000 obrtaja,i u voznji i na leru,majstori mi kazu otisao plivajuci,ali ne trese mi na kvacilu,niti lupa bilo sta,samo trese. Ako je zamajac pokusao bih da ga repariram ili stavim polovan...ili je najbolje da kupim novi kada skupim malo vecu lovu. A molio bi kolege ako je moguce da je do neceg drugog,koji su imali slicnih iskustva da pomognu. Hvala

Pogledaj da ti poluosovine nemaju lufta. Uhvati ih iz kanala i cimaj gore dole, tu ne smeju da imaju lufta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marybo

ako se trese i na leru poluosovine nisu 100% plivajuci zamajac ne moze da trese a da ne lupa. (moze kad je fabricka greska tj da je ne izbalansiran sa jedno 2 kila... sto je nemoguce)

prvo posto se to desava na odredjenom broju obrtaja morao bi da proveris sistem ubrizgavanja i paljenja goriva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode resio sam problem sa tresenjem...ipak je bio zamajac i lamela...auto je tresao na oko 1800 obrtaja niti je lupao niti tresao pri polazenju jednostavno je brujao ceo auto.

Odradio sam reparaciju zamajca i lamela u Ostruznici kod Fice i verujte izgledao je kao nov, vecina delova je zamenjeno samo gvozdjurija je ostala stara koja se u principu i ne moze pokvariti i prosao sam sa 200e dok bi me novi delovi kostali oko 500e , reparacija zamajca 120 lamele 30 i skidanje i montiranje 50 e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi ko da ste od juce na forumu...

Pa hbt u mojoj temi sam okacio slike i sve zivo, ceo auto mi se tresao dok ne predje 2200rpm, nista lupalo nije ni trenutka, nikakav metalni zvuk i ostali "poznati" simptomi.

Krepao zamajac, dusu sam mu izvadio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se tako manifestovao zamajac. Ceo auto trese u niskim obrtajima. Jedva smo ustanovili da je do njega, jer to nisu klasicni simptomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...