Goran Zemun 441 Posted October 23, 2019 3 minutes ago, Milutinac said: Ukoliko je hidro-druk - to je potpuno normalna pojava. I nikakav simptom za dotrajalost U cemu je razlika hidro ili standardni u ovom slucaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 23, 2019 Ogradio sam se samo na hidro jer nisam siguran i za standardne...jer nisam toliko imao iskustva sa njihovim radom. A verujem da je na Skodilaku u ovom slucaju - hidro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted October 23, 2019 Da li si siguran da ima plivajuci zamajac? Dosta 1.6 TDI nema uopste plivajuci vec standardni. NE znam u cemu je caka ali raspitaj se dobro. Ukoliko i ima plivajuci stavi fabricki set sa fiksnim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 23, 2019 Ne mora da bude to zamajac uopste, proveri u nekom servisu ili vise njih Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 23, 2019 Pretpostavljam da se misli na onaj TRRRRRR zvuk na pola kvačila i u velikoj većini slučajeva to i bude do plivajućeg. 1.6 Tdi bez plivajućeg su verzije od 90 ks, mada stavljaju ljudi i na ovaj od 105. Ja nisam za to, meni se nije sviđalo posle konverzije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted October 23, 2019 (edited) 105 konja nov Golf 6 kupljen u Srbiji. Skinut menjac i nema plivajuci vec fiksni.. Set kvacila radjen na nekih 150 hiljada km Edited October 23, 2019 by Boris90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 23, 2019 Eto onda još jednog "plusa" za vozila kupljena kao nova kod nas. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 23, 2019 On 10/14/2017 at 8:16 PM, Martin said: Urađen remont seta kvačila sa ojačanjem korpe i sa obradom zamajca i novim druk-lagerom, kod Fiće u Ostružnici - 70e. Kvačilo lagano kao pero. Za sada prezadovoljan. Imao priliku da se danas malo družim sa bivšim autom. Kvačilo mekano, menjač lagan, zmajac miran, nema vibracija - od remonta pređeno oko 50k km. Videću sledeće nedelje kako sve to izgleda na Cromi. Fiću pokušavam da dobijem već mesec dana, ne javlja se. Ostaje mi Gajić (Beli Potok), Malinić ili Frenoteks. 2 bit and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted October 23, 2019 Javljaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted November 19, 2019 (edited) Pozdrav kolege.. i meni je zamajac pri kraju. Da li se isplati kombinacija nov plivajuci i druk, a reparacija korpe i lamele. oko 7000 - 8000km prelazim godisnje, lagan sam na gasu, jos 2 god bih terao ovaj auto.. Edited November 19, 2019 by bojan_ejbrealobre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 19, 2019 Ako nije mnogo ubiven - slobodno reparacija. Ostale detalje i utiske oko reparacije možeš videti u mojoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted November 22, 2019 Da li neko zna, da li se mora nositi novi zamajac pri remontovanju lamele i korpe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 22, 2019 Poželjno je, da sve "uklope" jedno ka drugom. 4 1 bojan_ejbrealobre, djomla, BGMilos and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 22, 2019 Jer lamela bude za nijansu deblja nego inače, kad se remontuje. A ta nijansa mora da se uklopi na dodirnu površinu zamajca. 2 1 totti, bojan_ejbrealobre and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 24, 2020 Drugari resio sam plivajuci zamajac, ipak sam kupio ceo set tj sve novo. Cim sam zamenio set kvacila nesto je krenulo da prazni akumulator preko noci. Nesto crpi struju kada je auto ugasen. Prosto neverovatno da mi se drugi put ovo desava, opet nakon zamene seta kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 8, 2021 (edited) Pitao ja u VDV, LUK zamajac 58250, set kvacila (korpa, lamela, hidro druk) je 24900. Valeo zamajac je 41400. Ovo je po broju sasije za 2.0mjet Posto me ceka takva akcija, jos se dvoumim dal ovo novo ili reparirati ili... Edited January 8, 2021 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 8, 2021 Reparirati bez razmisljanja. Cena za novo je jeziva. Skoro pa 1/4 vrednosti automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted January 8, 2021 Znam da zavisi od nacina (aj da kazemo neka lagana voznja) voznje koliko smo mirni sa novim/repariranim delovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 8, 2021 To niko ne zna.... 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted January 8, 2021 (edited) Razmisli o repariranom zamajcu i novom kvačilu. Inače, pomenuta verzija Delte jeste skuplja za održavanje (nešto jeftinija od 1.9TT) pre svega zbog snage i momenta. Moja je došla sa novim zamajcem i kvačilom, kao i gumama čija je cena ohoho za viši brzinski index: Ali, auto vredi svaku paru. Nas četvoro + stvari u gepeku, 220 ko od šale, potpuno miran, bez ikakvih vibracija, krckanja i sl. U autu tišina. Volan se drži sa dva prsta. Uhvaćeno telefonom na 190 pri 3250 rpm u 6b. Posle ovoga sam prestao da razmišljam o rentiranju besnih sprava u Maranelu. Videćemo, ako se izađe iz zemlje da probamo na 5000rpm 'Ebi ga to ima svoju cenu. Edited January 8, 2021 by BaneJ 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 8, 2021 Sve su to potrosni delovi... Mora se menjati kao i kocnice. Isto tako, ni kod jednog od nas ne traju diskovi vecno. 1 luka3rd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 8, 2021 7 hours ago, andreja.micovic said: Pitao ja u VDV, LUK zamajac 58250, set kvacila (korpa, lamela, hidro druk) je 24900. Valeo zamajac je 41400. Ovo je po broju sasije za 2.0mjet Posto me ceka takva akcija, jos se dvoumim dal ovo novo ili reparirati ili... Ja se ne bih dvoumio ni sekunde, obuo bih na brzinu japanke sa carapama naravno, istrcao ispred kuce i opalio jedno 20-ak slika. Vratio bih se zurno u kucu, ne trceci jer japanke + carape = slomio bih vrat uz stepenice. Uzeo telefon, pravac www.polovniautomobili.com i postavio oglas asap Sada ozbiljno, citajuci iskustva nasih kolega ovde sa foruma, a citam ih vec godinama, ne znam da li bih smeo u ovom slucaju da kupim nov set, jer bas dosta njih krene brzo da se zali. Nekako mi je reparacija sigurnija u ovom slucaju, ili dobar polovan. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 8, 2021 1 hour ago, werp690 said: Reparirati bez razmisljanja. Cena za novo je jeziva. Skoro pa 1/4 vrednosti automobila. Lepo savetujes coveku... Evo javlja se jedan koji je reparirao kod najpoznatijeg coveka za reparacije zamajaca u Srbiji. I nije bio zadovoljan. I vratio remontovan zamajac i vratili mi pare. Rekli mi - "zao nam je, desava se ali retko..." I otisao kod Brane u Vranic, i za 450 evra dobio nov zamajac, novo kvacilo i nov druk lezaj. Da, za 2.0mjet. 1 BaneJ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 8, 2021 (edited) ^to je trece ili samo nisam hteo da pisem jer nije moje licno iskustvo vec tvoje u cije ne sumnjam A ovo sto je @MS PK napisao za novo je ono sto me i odbija od novog Edited January 8, 2021 by andreja.micovic 2 MS PK and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 8, 2021 Nema srece od reparacije, to je otprilike kao da uzmes polovan original, mozda ce da radi, mozda nece, mozda izdrzi par godina mozda pocne da zeza vrlo brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites