Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Počela lamela da klizi i u trećem, kao i u 4. i 5. stepenu - na oko 2700-3000 obrtaja.

Kada se "potopi" gas sa 1500 obrtaja u 4. stepenu, nema vibracija, sve je ok (nekad klizne, nekad ne pri navedenim obrtajima).

Kada ubacim u treći stepen, povučem ručnu i pustim papučicu kvačila - ugasis se. Kvačilo je lagano, hvata negde na sredini. Kada keće iz mesta, malo zatrese. Osim te lamele, sve je ok, neka slaba 4ka. :)

 

Na osnovu ponuda u servisima koje sam kontaktirao što se remonta tiče i da je sve u baš lošem stanju (loša lamela, korpa, zamajac itd...), ojačana verzija (zbog čipa), sa garancijom od 6 meseci i "rukama" - do 260 e, što kontam da je ok.

 

Jel ima neko nekakav savet? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin Ja sam zvao ove iz Ostružnice (Milutin je kod njih slao svoj zamajac), tamo je 180 evra remont (korpa, lamela, zamajac), a reče i da je pored servis koji radi ugradnju. Ugradnja je standardno, 50-60 evra. Garancija godinu dana, sve za dan gotovo. Tako mi je rečeno preko telefona.

Postoji i mogućnost pošalješ svoje, stigne remontovano.

 

A što bi remontovao zamajac? Set kvačila (Luk, Sachs) novi je oko 15000 din. Ako ti je dobar zamajac ja to ne bih dirao. Tj ako ne trese pri polasku. Nov zamajac je, mislim, oko 300 evra.

 

Nakon remapa, ja sam uradio set kvačila Sachs i evo prešao 60-70000 km. Ali osećam da i meni proklizava već neko vreme :) 

 

 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to - kontam da je zamajac u dobrom stanju. 

Doduše, kad ubrzavam - ima vibracija, ali ne potiču od zamajca nego od motora (jer čip, malo više rezonuje - nek me neko ispravi ako grešim;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko skorije remontovao zamajac kod Fice, tj ne skorije nego da je presao bar 40-50k km? :) Zanima me da li to da radim ako se ispostavi da je zamajac kaput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja radio, pre par meseci, tako da mogu da ti dam utiske posle samo 10-ak hiljada...za sada je stvarno sve ok. Nema ni najmanji sum da nesto sumnjam nesto. A ovako sto se tice saradnje, odnosa prema musteriji, sve 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo zvanicno kaput... Posle par dana stresanja kada se krece danas je samo nesto pocelo da lomi kvacilo se skroz stvrdnulo i auto sam tako parkirao, vise pedala ne moze ni da se pritegne...

 

Ima li neko preporuku za neki servis u zemunu da ne slepam auto daleko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala puno, zvacu ih samo da vidim da li imaju vremena da prime auto, a taman cu ga lako preslepati jer mi je auto na tosinom bunaru na pocetku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je kaput kvacilo ili ceo set jel ces raditi remont na kraju ili novo? :)
Meni nesto nisko hvata pedala ali sve super ide...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...