Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Ma svaki majstor ce mi reci da mora sve da se radi, verovatno zbog zarade. Neko mi je cak predlagao da plivajuci zamajac zameni fiksnim, ali ce verovatno tada stradati menjac, bar tako pretpostavljam. Mozda je samo do cilindra, mada ko zna. Siguran sam da zamajac nije u odlicnom stanju, ali mislim da jos moze da koristi. Moj drug takodje ima Stila jtd, samo sto se kod njega vise cuje, ali sluzi mu i dalje odicno. Videcu vec posle praznika pa cu vam javiti u cemu je bio problem. Inace, hvala i srecni praznici onima koji slave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki plivajuci zamajac ima lufta, samo je razlika sto je kod nekih u granicama nornale a negde je pred raspad., tako da ce i tvoj verovatno imati lufta kad ga pogledas. Ako nemas lupanje na leru, pri paljenju i gasenju, vibracije u voznji, nemoj ni da ga menjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada rikne zamajac, ceo auto se trese na dodavanje gas, paljenje i gasenje su horor. Ali i dalje moze da se vozi, cak iako se raspadne kao meni nekada.

Ako vas ne nervira treskanje na gas iz malih obrtaja, pri palje ju i gasenju, samo vozite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezao sam auto kod majstora i prvo sta mi je rekao posle skidanja menjaca da je lamela losa kao i druk lezaj. Uradio sam remont lamele i kupio novi druk lezaj kao sto mi je i rekao. I sada me zove, kaze ide lakse ali da opet nije kako treba. Narucio je drugi cilindar, kao na njegovu odgovornost. Da li nije nesto do samog menjaca? Sta bi jos moglo da bude ako nisu cilindri ili korpa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako da vam kazem svima,dok sam popravljao autobuse kamione itd....

Svaka korpa zamajac lamela ima svoj rok,tako da neki put korpa moze da se remontuje neki put ne moze i mora nova.

Ja vam sad nudim dve stvari.

Prva

Kao majstor vam kazem NOVO je novo.Ako imate para bolje i malo pozajmiti i kupiti ceo set nov.

Druga

Remont ako je moguc,nosili smo samo na jedno mesto i tu se garantovano odradi kako treba i sigurno ce da radi.Naravno ako Gajic kaze da moze da se remontuje onda ce to sigurno biti dobro i bicete zadovoljni.Cene su sasvim normalne

Proces je sledeci kada skinete ceo set,odnesete kod njega i kaze ovo moze remont ovo ne moze.

Dacu vam njihov sajt.

http://www.kvacila-gajic.rs/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je korpa bila neispravna. Najgore je to sto sam pitao par majstora i rekli su mi da je korpa odlicna, nigde nije napukla, pipci se nisu olizali. Ali od koriscenja postala je elasticna, i nije odvajala. Trebalo joj je oko 15mm da odvoji, a novoj oko 4mm. To koliko joj je trebalo da odvoji, sam saznao uz pomoc radapcigera, i ko ne kupuje nov set neka obavezno proveri u kakvom je stanju, ali ne samo kako fizicki izgleda. Inace nov Valeov set je placen 12500 din. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam imao sreće , posle par hiljada km opet trese prilikom kretanja , dogovoreno da se ponovo uradi sve. Marea 1.9 jtd , rađen remont zamajca i korpe i lamele. Iduće nedelje će biti akcija pa ću javiti ishod.

Priznaju garanciju naravno i sve troškove oni snose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustva sa Marceticem,posto bi stavljao fiksni zamajac od 2.0 20v,ovaj originalni vibrira ispod do 2200 ko lud pri potapanju u 3,4 i 5 i klize.Konkretno bi mi trebalo ojacavanje kvacila,i jace opruge u lameli jer vise nema opruga u zamajcu.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je sada aktuelniji onaj u Ostruznici...mislim da se Fica zove servis, ali pazi imas dva servisa jako blizu drugi je neki Malinic ili neko sl prezime, nije nii on los ali Fica je kazu  bolji. Meni je Malinic uradio neuspesno ali bio je korektan i vratio novce.

Kada se stavi odgovarajuci fixni set nema greske ni razlike u voznji. Problem je najveci uzeti proveren set za odredjeni tip vozila inace nastaju problemi, vibracije i sl nus pojave.

Edited by Nenad777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi stavljaju od td-a ali mislim da 2.0 20v ima veci precnik pa bi zato taj,slao sam malinicu poruku i ne odgovara,a ficinu stranicu nisam mogao naci.Problem je sto sam ja iz BiH pa ne bih da dolazim bezveze,jedino sam sa marceticem u kontaktu,pa smisljamo nesto jer ovako vise ne moze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde napravi ovako računicu.

Menjaš ceo set + zamajac.

Koja je razlika u ceni između seta sa zamajcem za JTD i seta sa fiksnim zamajcem za neki benzinac?

Ajde neka bude max 300e, mada ne verujem da je toliko.

Oduzmi jedno 100e koliko će te izaći put do Srbije i ostaje ti 200e razlike.

Da li ti se isplati da za 200e eksperimentišeš i stavljaš konfiguraciju za koju nisi siguran da li će raditi posao?

Ako sada zameniš komplet kvačilo sa zamajcem, služiće te sigurno dokle god je auto kod tebe.

Ja razumem te akcije u situacijama kada zamajac košta 500, 600, 700e.

Za JTD je 300e.

Po mom mišljenju nije vredno rizika.

+ razmisli šta će fiksni da uradi tvom menjaču...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joši njemu treba jače kvačilo tj korpa sa jačim priskom kako bi izdržao veći obrtni momenat. Verovatno upitno trajnanje plivajućeg (fabričkog) zamajca pa se ide na varijantu fixnog.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiksni i pripadajuce kvacilo imam dzabe da biram sta hocu,jer prijatelj ima fiat alfa otpad pa mi donira to,novo kvacilo sam unistio za 35000 km, i to je bio na slabijoj mapi.Sad je bas custom mapa,izvuceno je sve sto se moglo,daleko je ovo od obicnog remapa,a steta plivajuceg da ga satrem za godinu opet.

Edited by Mahoney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas kod Bugara ojacanu lamelu do 300hp i 600nm za 75e za jtd masine.Sad cu da potrazim link i pustqm ti.

 

zza610.thumb.jpg.0a068557811269a2adbfc0f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoc potrebna,

Fiat Idea 1.9 mjtd 74kw

vec 2-3 meseca osluskujem da li je zamajac ali nemam ni jedan od ovih simptoma: tresenje prilikom starta i gasenja motora, uopste neke vibracije u leru ili u voznji

 

ono sto se cuje pogotovo sada u hladnijim danima kada ga gasim sa pustenim kvacilom cujem nekakvo zveckanje zvuk me vise podseca na zupcanike u menjacu nego na zamajac, a kada gasim sa sticnutim kvacilom tog zvuka nema, test sam obvio u leru i oko 2000rpm.

Dalje, u voznji iz prve u drugu isto kada stisnem kvacilo cujem neki slican zvuk ali sa primesom limenog zvuka. Zaletim malo i prvoj pa kvacilo (cuje se onaj zvuk) izbacim iz brzine i pustim kvacilo zvuk nestane, opet brzo stisnem kvacilo opet taj zvuk ?? To sve na brzinu uradim dok je vozilo u pokretu iz prve brzine. Iz druge u trecu je dosta slabije izrazeno, dok iz trece u cetvrtu nema tih zvukova.

Jos nesto, ako sam recimo u drugoj oko 2000rpm pustam naglo i dodajem gas cujem opet onaj zvuk zupcanika i po meni veci luft. Zbog tog lufta sam pomislio da je zamajac. U trecoj i cetvrtoj brzini taj luft nestaje tj nema zvukova. Uradio sam test da budem u cetvrtoj brzini na 1200-1500rpm i potopim gas nema vibracija samo jedva primetno ubrzanje.

Nosaci nisu menjani tek minimalnih vibracija po meni u normalnoj granici, donji prekontrolisam testom gasenja motora.

 

Moja pitanja.

1. Da li (ako nije zamajac) taj luft moze da bude u samoj lameli negde u onome delu gde osovina ulazi u nju da se tu nesto strasno rasturilo pa je klimavo? 

2. Da li moze menjac da ima toliki luft pa da on zvecka dodavanjem i smanjivanjem gasa ?

3. Koliki luft sme da ima tocak kada se podigne strana do menjaca i postavi recimo u prvu brzinu i pokrece tocak levo desno (primetio sam da i tu ima lufta) ?

 

ako moze neka Ideja ili sugestija, nemam poverenja u lokalne majstore oni bi po defaultu odmah rekli zamajac ali kad se iznesu ovi problemi sto sam napisao razmislja se drugacije.

Ako pomogne probacu da snimim video ako uspe da se cuje taj zvuk.

 

Zahvalan na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, nadam se da ce se javiti neko strucniji da objasni a ja cu samo izneti moje iskustvo. Imao sam identicne simptome na Stilu jtd, 116ks. Nakon nekoliko majstora koji su nakon dve sekunde rekli zamajac, odem po preporuci kod jednog meni nepoznatog majstora. On ga poslusa, proba, podigne na dizalicu i kaze luft u poluosovini na spoju u diferencijalu...moze tako da se vozi jos ohoho...ali to je to....E sad, koliko je bio u pravu ne znam ali meni se tako Stilo cuo od prvog dana pa dok ga nisam prodao.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jeftino, ali korpa drzi snagu a lamela manje vise.
Kakva su iskustva sa fiksnim zamajcem, ako si uradio ? Tu je problem što lamela nema opruge (ublaživače udara), i svako šaltanje, kao i start, bi bilo brutalno ! Ono, lopatom po leđima !


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako zamjenis pravim setom onda lamela ima opruge. Ranije au sva auta imala opruge samo u lameli :-) Ja sam na bravi stavio fixni i nakon toga sam ga gazio i potapao par mjeseci nikakvih problema nije bilo osim malo grubljeg saltanja :-) nakon toga sam je prodao i vozila se jos skoro godinu (a onda dozivjela totalku)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...