totti 13165 Posted November 25, 2014 (edited) Ja sam danas prvo odneo kod Marčetića. Kaže da nemaju delove za moj tip korpe i da nabavim drugu. Odneo u Frenotex u Oblakovsku, ljudi kažu da nije nikakav problem, da je to neka "pametna" korpa koja širi lepezu kako se troši i sutra pre podne završavaju. Odneo sam im i zamajac da bi mogli da podese otvaranje korpe i debljinu obloge na lameli, da bi hvatalo tamo gde treba na pedali. Edited November 25, 2014 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 25, 2014 Sto u Sinter varijanti? Nije ti mapa valjda takva?Biće sinter obloge i opruge na lameli,koje će imati zadatak da upijaju uvijanje koje bi inače trpeo zamajac. Mapa je prilično jaka,igranka kreće oko 2000 o/min., ali zna da zadrhti i kada u V brz., pri 105-110 kmh potopim gas. Na ovaj način ćemo to da ispeglamo,jer će zamajac daleko manje da trpi,obzirom da fabrička lamela nema opruge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 25, 2014 Znaci i to je izvodljivo. Koliki je vek trajanja te hibrid lamele sa tim oprugama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 25, 2014 Nema razloga da traje manje nego novi setovi iz radnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 25, 2014 a koliko kosta da remontuje set kvacila za punta 1.2 16v jer mislim da necu vise moci da odlazem zamenu seta kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 25, 2014 Truba mi da stavljam njegov mob., imaš na netu "Kompanija Marčetić". Nalaze se kod Plavog mosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 25, 2014 hvala,okrenucu ih sutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 25, 2014 Nalaze se kod Plavog mosta.A zato ti pališ lamele kandele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 25, 2014 7 god. sreće,znaš valjda,nisi mali! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2014 Pali da ne bi platio, kakva sreca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 25, 2014 Ti to iz iskustva Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 25, 2014 E da, sada sam se setio, onaj moj ortak koji je na G2 GTi saranio 4 menjača je vozio i remontovanu lamelu, tj set kvačila, baš je radio kod Marcetića. Nadživela je 2 menjača, a doziveće i svoj treći menjač Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 25, 2014 Pali da ne bi platio, kakva sreca Pravi muškarci nikada ne plaćaju, al zato stradaju lamele Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted March 21, 2015 savjet za sve i koji imaju i nemaju zamajac, ispod 2000rpm ne vozite auto nikad, em ce vam trositi vise kad vozite na 1500rpm, em se muci citava transmisija, em motor ne pravi pritisak pa ulje ne podmazuje kako treba. da sam ja kojim slucajem neko mudo u fabrici,zalagao bi se da se i polje ispod 2000rpm oznaci sa crvenom bojom! uzbrdo,nizdbrdo nikad ispod 2000rpm, i naravno ukoliko obrtaji bar nisu na 2500rpm NIKAD ne potapati gas, ako su na minimalne normalne obrtaje (pomenute 2000rpm) trenutak brzina manje pa gas, kad auto krene gazi koliko oces. odavno vozim dizelase a pojma nemam kako izgleda zamajac uzivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 21, 2015 Ja sam vidjao ljude koji kroz grad voze petom 50 na sat Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 21, 2015 Ja sam viđao automobile koji na 50km/h traže 5. brzinu A ovo za podmazivanje je stara stvar, više nije tako. Može Stilo lagano da se šalta na 2000 obrtaja i da ide. Samo je pitanje kakvu vožnju želite Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 21, 2015 Pumpa za ulje stvara sasvim dovoljan pritisak.Suprotno bi palio crvenu lampicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 21, 2015 (edited) Ja ako ne šaltam na 2000-2500 gubim vrh obrtnog momenta u sledećoj brzini. Najviše mu prija šaltanje na 2200. Onda se namesti na 1500 kada pustim kvačilo gde mi je vrh obrtnog.Tako da do 60km/h dođem jako brzo bez stiskanja gasa jako, onako vrhom stiskam lagano.Do treće brzine nikada ne idem na 3000+ obrtaja jer ne dobijam ništa.Od treće već ima smisla gaziti ga. Edited March 21, 2015 by joshibeast Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 21, 2015 Pogrešno si razumeo. Ekonomična vožnja je (kod tebe) između 1500-2200 o/min. Tebi je najveći obrtni mom. od 1500 do 3000 o/min.,tako da nije pogrešno da ga šaltaš na 3000o/min. Vozeći ga u tom rasponu,postižeš max štedljive performanse,a ako je u pitanju štednja,onda tako po tvom modelu. Moj Punto opušteno može da se vozi od 1500-2000 o/min,jer je remap,pa je samim tim i donja granica vršnog o/mom spuštena na 1400 o/min. Odatle i manja potrošnja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted March 21, 2015 Nije mi štednja cilj. Neću da davim auto zbog litre goriva Imam osećaj da mi auto znatno slabije vuče na višim obrtajima do treće brzine.Na primer, ako u drugoj odem na 3000 bolje će da mi vuče ako ga odmah ubacim u četvrtu. U četvrtoj već vuče jako dobro do 3000-4000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 21, 2015 Broj obrtaja je uvek isti,nema veze koja je brz. Ne može bolje da vuče u IV-oj, nego u II-oj na 2-2500 o/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 21, 2015 Lose je objasnio. Dizel ko dizel, cim izadje iz najjaceg obrtnog onda sporije puni i vise se dere samo U drugoj to polje brze preskoci jer je kraca brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 21, 2015 To,profesore! Quote Share this post Link to post Share on other sites