Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Da li neko zna da li je se vise isplati kupiti nov set kvacila ili ga remontovati? Stilo jtd

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna da li je se vise isplati kupiti nov set kvacila ili ga remontovati? Stilo jtd

 

Naravno da ima remonta,cena je 50% od cene novog. Reparira se i obloga lamele i korpa (potisna peraja i nalegajuća površina).Ima nekoliko njih koji to rade dobro i kvalitetno! Naročito je preporučljivo da se remontuje kad je u pitanju chip tuning jer zamenski set ima problem da svari veliki obrtni momenat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima neko "sveža" iskustva (kvalitet, cena) što se tiče remonta plivajućeg zamajca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo svežih iskustava!

 

ZvucniK, on 17 Jun 2014 - 10:43, said:snapback.png

Ostavio Alfu kod Gajica na Avaskom putu, reparcija seta kvacila, zamajca i druk lezaj, sa demontazom i montazom oko 300e.

 

 

Izvinjavam se sto ste cekali na odgovor, ali ovako:

Reparacija kod Gajica me je ispala 22000din, dao mi je neki popust posto drugar saradjuje sa njim i dovozi automobile na reparacije.

Morao sam da menjam cilindar kvacila koji se nalazi u kabini i on je ispao 3000din.

Majstor za ruke mi je uzeo 8000din za zamenu kvacila i zamajca i 2000din za zamenu cilindra.

Sto je sve ukupno 35000din. 

Nisam hteo da vozim auto kod majstora kod koga inace idem da mi on skida kvacilo i zamajac, nego sam oterao auto kod gajica ostavio tamo i posle otisao po njega. Dobio sam garanciju godinu dana, a on mi je rekao da narednih 100 hiljada ne moram da brinem.

Auto se lepo ponasa, bitno mi je da vise ne moram da jurim papucicu kvacila po autu  :guitar:  :guitar:  :guitar:

Sada jos trap da sredim i alfa kao nova  :unworthy:  :unworthy:  :unworthy:

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš mi je drago što je kolega zadovoljan sređivanjem zamajca. Fina je razlika 300e u odnosu na ~600e koliko izađu Valeo kvačilo, druk, zamajac i zamena. Još ako potraje 100 000 km to je sjajno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš mi je drago što je kolega zadovoljan sređivanjem zamajca. Fina je razlika 300e u odnosu na ~600e koliko izađu Valeo kvačilo, druk, zamajac i zamena. Još ako potraje 100 000 km to je sjajno!

 

I jos kad saznas da je samo org zamajac, kod Bogunovica, skoro 1000e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MarkoBGD menjaj/sređuj što pre. Što više čekaš napraviće ti veću štetu ako već mora da se sređuje..

 

A sad je pitanje da li je zamenski i možda i repariran zamajac kvalitetniji od originalnog koji naši majstori reprariraju..Mada svakako bih pokušao sa reparacijom ako jednom bude potrebna s obzirom na cene i broj zadovoljnih ljudi koji su reparirali zamajce

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se razmišljam da uradim reparacuju. Naravno sledi mu u novi set kvačila uz to! E sad pitanje: šta može da mi pokarabasa još i koliko mi je alarmantno menjanje. Pri paljenju i gašenju mi poskoči i pri gašenju se čuje zveckanje u zoni menjača. Mora li biti obavezno zamajac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne pocne da trese u voznji, lupa na leru, ne diraj nista. Ako se cuje samo na paljenju i gasenju terace to jos ihaaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricao sam sa majstorom bas kad sam radio mali servis, Insigniu 2.0 su jednu rasturali isla na reparaciju plivajuceg I kaze da ima ljudi koji to dosta uspesno I kvalitetno rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajnji stadijum zamajca je kada krene auto da se trese kao lud pri ubrzanju, a menjač hoće da iskoči iz kola. Video sam to kod jednog taksiste i kaže čovek ma može to još da tera  :laughing:

 

@Marko prvo što mi pada na pamet su nosači motora koji sigurno stradaju od tolikih vibracija i udara

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vožnji nema ama baš nikakvih problema, na leru takođe. Bukvalno samo kod paljenja i gašenja. Probavao sam i sa potapanjem gasa na nižim obrtajima, ništa ne trese i ne cima!

Nosače bih onda trebao prvo da isproveravam. Verovatno je neki u q.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li ima razlike u zveckanju ako držiš kvačilo ili ne? Hoće onaj vakum ventil da izazove vibracije pri gašenju + ako ti malo zvecka zamajac eto osećaja da je skroz otišao. Inače, ako potopiš gas i ne čuje se verovatno nije toliko loš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj ventil sam kao razrađivao i čini mi se da je jedno vreme daleko tiše i uz manje vibracije gasio. Ima li neko rešenje za njega ili da se zameni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajnji stadijum zamajca je kada krene auto da se trese kao lud pri ubrzanju, a menjač hoće da iskoči iz kola. Video sam to kod jednog taksiste i kaže čovek ma može to još da tera :laughing:

@Marko prvo što mi pada na pamet su nosači motora koji sigurno stradaju od tolikih vibracija i udara

Tako I ja pre neko vece, taksi, Alfa 159, 1.9 150ks, pise 130k presla, unutra enterijer pokidano sve, cim predje 30km na sat nesto zapinje na desnoj strani, al on opusten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...