werp690 459 Posted January 8, 2021 (edited) 25 minutes ago, Milutinac said: Lepo savetujes coveku... Evo javlja se jedan koji je reparirao kod najpoznatijeg coveka za reparacije zamajaca u Srbiji. I nije bio zadovoljan. I vratio remontovan zamajac i vratili mi pare. Rekli mi - "zao nam je, desava se ali retko..." I otisao kod Brane u Vranic, i za 450 evra dobio nov zamajac, novo kvacilo i nov druk lezaj. Da, za 2.0mjet. Ima ovde slucajeva da su stavili novo pa nisu sastavili 25.000km naravno ima i kontra slucajeva da je je trajalo koliko novo i treba da traje. Takodje ima slucajeva i to podosta da je isto toliko trajalo i reparirano. To sto si ti uvek za novo ne mora da znaci da je reparirano lose. Pogotovo sto moze 4x da reparira za cenu novog. Ne pricam konkretno za 2.0 mjet ali razumemo se. Zato sam u sledecem postu i dodao da niko ne zna koliko ce da traje. Edited January 8, 2021 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 8, 2021 Pa to upucuje na to da ta reparacija nije odradjena kako treba odnosno nije zamenjeno ono sto se haba na zamajcu. takodjer bi nakon reparacije da se uradi balansiranje. Ako se sve uradi kako treba sa kvalitetnim oprugama ne bi niposto trebalo biti problema. E sada tko to i kako radi u Srbiji zaista ne znam ali iz ovih postova ispada da se opruge malo rastegnu ili nesto podmetne da ne lupa i uzmu solidne pare za taj nazovi remont. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 8, 2021 Mislim da je tu mozda slicna prica kao i sa remapom. 1.9 u bilo kojoj izvedbi je dugo kod nas pa su se usavrsili za reparaciju svega, veca potreba za zamajcima na 2.0 je pocela pre par godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted January 8, 2021 Ima ovde slucajeva da su stavili novo pa nisu sastavili 25.000km naravno ima i kontra slucajeva da je je trajalo koliko novo i treba da traje. Takodje ima slucajeva i to podosta da je isto toliko trajalo i reparirano. To sto si ti uvek za novo ne mora da znaci da je reparirano lose. Pogotovo sto moze 4x da reparira za cenu novog. Ne pricam konkretno za 2.0 mjet ali razumemo se. Zato sam u sledecem postu i dodao da niko ne zna koliko ce da traje. Bas obeshrabrujuce vesti za potencijalne vlasnike Delti.Svakoga ce to cekati kad-tad. Pricam za one koji ce voziti 5+ god, a oni koji voze godinu pa prodaju ne koraju da brinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 8, 2021 Nije to samo slucaj sa Deltom i 2.0 mjet-om. To se moze zalomiti svakom modelu na svakom dizel motoru, bilo novo bilo reparirano. Problem sa novim je sto je tesko utvrditi odakle je doslo i sam kvalitet proizvoda. Sa repariranim opet, pitanje je kvaliteta ugradjenih delova i posvecenosti coveka koji radi reparaciju. Ovde ima dosta pozitivnih utisaka sto se tice reparacije. Cak i Milutinovo iskustvo se moze podvesti pod pozitivno jer je majstor rekao ok, do nas je vrati vracamo pare... Nije bilo prebacivanja sa njega na majstora koji je ugradjivao. Jedino sto je lose je izgubljeno vreme i novac. Zato i svi preporucujemo da se ostave pare sa strane za tako te skupe i iznenadne kvarove. Isto tako sam racunao i sa proslim autom. Ali eto, presao skoro 150000 km, zamajac nije diran, promenjene 2 lamele (sa kojom je dosao i posle druga skinuta skoro nova jer je zaglavila na spojnickoj), remapovan auto u nekoj garazi na Bezaniji (ProTuning) i nikakvih problema sa zamajcem, turbinom, diznama. Eno brat ga vozi, mislim da je i on presao oko 30-40000 km sa njim jos. A eto, na delti, bez ikakvih nagovestaja i znakova, presao 20000 km cuje se zamajac, zamenjena remenica radilice, zamenjena 2 motorica automatske klime i 2 seta istih... Ostaje mi jos da servisiram dizne i remontujem turbinu A momak od koga sam kupio auto kaze najvise je vozio ap do Italije i nazad. Dakle najbolje za voznju i trajnost pojedinih delova na autu Jednostavno, kako se zalomi, nema pravila... 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 8, 2021 (edited) Na kraju se svede na ono sto sam napisao " Ne zna se koliko ce trajati " i ako uzmemo Deltu za primer i razliku u ceni novo/reparirano 1000e vs 250 e nije tesko zakljuciti sta se vise isplati. Otuda i moj savet ili misljenje Miliutin je takodje probao reparirano i nazalost kod njega se zalomilo da nije valjalo i logicno da ne preporucuje reparaciju. Kod drugih je valjalo i oni ce je preporuciti... Sto se tice Delte moje misljenje se formiralo iskljucivo na osnovu cene da me ne shvatite pogresno. Ja sam skoro prvi put u zivotu reparirao kvacilo(Lybra) i za sada je sve ok ali je kilometraza mala ( tek 1000 km ) da bi mogao nesto konkretnije da kazem.Pre toga stavljao iskljucivo novo i sto se toga tice Valeo mi je otislo jako,jako brzo ( tipa 20.000km ) ne mogu bas tacno da se setim,.Dok sam posle njega stavio Sachs i za sada je kao i prvog dana na Idei. Edited January 8, 2021 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 8, 2021 Ja nikad nisam radio reparaciju jer sam znao slucajeve da je to trajalo bukvalno par stotina km. Radije sam kupovao dobar polovan zamajac ili nov ako nije bilo polovnog. A sto se tice setova kvacila u Srbiji to videlo originala nije. Na Mondeu recimo traje 20k km i otvrdne gore nego sto je bilo i vise se cuje na gasenju. Takodje sam ugradjivao nov zamajc na Pasat B6 i posle svega 10 paljenja pocelo je nesto da krlja na paljenju. Kupac je to cuo a ja sam mu dao racun i garanciju od godinu dana ali vec posle dva dana je zvao i rekao da je majstor skinuo zamajc i da tu ima dosta metalne piljevine i poslao ga da ga zamenim medjutim majstor mu je savetovao fiksni zamajac i tako smo i uradili tj on je doplatio jos neku hiljadarku i dobio fiksni sa kojim je bio zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted January 8, 2021 A kakva je prica sa zamajcem iz ovlascenih servisa? Ima li tu takvih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 9, 2021 Nema. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 9, 2021 Nemas problema, ali mislim da je samo zamajac preko 1000e. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted January 9, 2021 Pa s obzirom na nekvalitet tih zamenskih delova i lutriju po pitanju trajanja mozda i nije preskupo u ovlascenom. Ko zadrzava duze auto, naravno. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 9, 2021 Da, sta je to da im platis jedno 1500e rad i delove za auto od jedva 4000e i miran si...mozda... 1 2 1 alfini0507, moron, darkman14 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 9, 2021 Eno set kvačila i zamajac kao novi - nakon 30k km. Remontovano sve kod Gajića u Jajincima. Sve me koštalo oko 200e. Zamajac je bio na graničnoj mogućnosti da se odradi remont. Korpa i lamela su bili loši. Papučica kvačila laka kao pero. Kamo sreće da sam imao para, pa i menjač da sredim. I njega ću da remontujem. Sve ću da remontujem, jer ovo što nam prodaju po Delmaksima, Kitkomercima i sličnima je s...nje. Eventualno, na otpadu ako uleti neki deo da je u odličnom stanju. Ali, postoji i granica kada nešto može biti remontovano a kada ne. E, tu dosta zavisi od procene servisa koji će da reparira deo - da li hoće samo duzme pare ili hoće duzme pare i odradi posao pošteno, kako treba. 6 skile86, moron, darkman14 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted January 10, 2021 On 1/9/2021 at 2:26 PM, MS PK said: Da, sta je to da im platis jedno 1500e rad i delove za auto od jedva 4000e i miran si...mozda... Kupis od njih, ne da oni ugradjuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2021 (edited) Da ne ostanem nedorecen, kad smo se vec raspisali Sa Branom kada smo skinuli taj remontovani zamajac i stavili nov pored tog remontovanog i kaze Brana evo ti vidi... Uzmem za onaj mali patrljak i pomeram desno levo gornju plocu jednostavno na remontovanom je islo tesko, cak mozda i zapinjalo, Brana kaze to ti je to, to ti je remont - naprave ga tvrdim, ali izgleda da je kod mene to bilo PREtvrdo jer je rezultovalo jednim DUM kada auto sastavi kao da nemam gume na nosacima. Pritome, nije imalo svrhe da cekam da se to otpusti kada je stanje bilo gore i gore, prva jedno dva meseca je bilo sve ok, zaista kao da sam kupio nov zamajac...u ovlascenom...za 1000 evra ali je polako pocelo da biva sve gore. Cak sam i bio kod njih. Njih = Fica iz Ostruznice. I kao pa dobro OK, jeste, ne treba to tako, ali kao jel si proverio nosace, jel si video ovo ono, jel si menjao remenicu radilice o_O i tako razno ovo - ono, na sta sam sve imao spreman odgovor... Otisao sam kod Brane, stavio sve novo, dan posle nazvao Ficu, "Aha da bio si kod nas, secam se, nema problema, vraticemo ti pare, samo posalji zamajac ako nije problem", kao hteli bi da vide sta se desilo... Pare za jedno skidanje menjaca odose niz Dunav, gorivo, vreme, zivci... ali dobro, sta da se radi...sto se mene tice, bitno na kraju da sam resio kako treba. Nema tih para koje meni mogu da zamene osecaj da necu ni pomisljati na kvacilo i zamajac dok je debeli kod mene...opet kazem - mene je to kostalo 500e. Dakle ne mora da bude SAMO zamajac 1000e... Edited January 11, 2021 by Milutinac 5 Woodoo, moron, ISV_01 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 27, 2021 (edited) Može i remont da uspe, ali ako zamajc nema mnogo radijalnog lufta. Ako ima aksijalnog i radijalnog, nema od remonta ništa. Edited February 5, 2021 by neshaoct prebačeno 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 27, 2021 (edited) A konverzioni set? Sta o tome mislite? Jeftiniji je dosta. Drug vozi 4 god vec na 308 i prezadovoljan je al on ima 110ks... U servisu Curcic su na poziv telefona rekli rasuo se zamajac. Edited January 27, 2021 by Nikola JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 27, 2021 Ma da, nema tu remonta. Samo novo (ili polovno u odličnom stanju, ali to je relativno). U suštini, ako finansije nisu probelm (od 500e), onda uzmi novo i ne razmišljaš o tome. Nek uzme majstor, da ti pismenu garanciju, platiš malo više i eto. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 27, 2021 (edited) Zasto nema remonta? Mnogi voze remontovane i nista im ne fali. Naravno ima i kontra slucajeva ali ne bi tek tako otpisao remont... Edited January 27, 2021 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted January 27, 2021 Ja iskreno mislim da je tu vec nesto prckano jer auto ima kvacilo kao sir meko, promene brzina na gore i dole su savrseno mekane i savrseno upija bez da trzne, ali ako ga nisu izbalansirali kako valja eto muke. Remontovani plivajuci se ne remontuje opet. Cena je daleko iznad 500e, da je 500 ja bi pevao i menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 8, 2023 (edited) Pozdrav ljudi, Moja situacija je sledeća, Stavio sam ceo remontovan set, sa remontovanim zamajcem kod Gajica, Kupljen je samo nov druk lager. Zamajac počeo da lupa posle samo 7 hiljada. Otišao sam kod Gajica, on poslusao kaže lupa ali da ni dizne nisu dobre i da je zbog njih prolupao. Da sredim dizne I oni će mi dati drugi zamajac. Tako je i bilo, dizne sređene, rad motora dobar, javio se Gajicu I oni mi poslali ceo set nov, pravo kod majstora. Taj drugi remontovan set je izdržao 10 hiljada do prvog poznatog zvuka. Sada je na 12 hiljada i mora da se menja, lupa katastrofa. Prvi simptomi na oba su bili vibracije pri kočenju motorom. Recimo na autoputu ga stisnem da nekog obiđem i kada pustim gas bez stiskanja kvacila, na nekim obrtajima krenu jake vibracije. Kada sam na drugom zamajcu čuo te vibracije sve mi je bilo jasno. Ja sam ni sam ne znam sta da radim, da stavim ceo nov fiksni set, ili ako je ovaj moj set dobar da zamenim samo zamajac. Nov naravno, iz prodavnice a ne remontovan. Inače kvačilo je mekano, ne priklizava, nema zvukova korpe ili druk ležaja... Kada majstor skine menjač videću šta on preporučuje, naginjem ka novom Luk plivajućem, ali ne bežim od varijante sa fiksnim. Da li neko ima iskustva sa zamenski fiksnim setovima? Edit: zaboravih da napišem da je to na Merivi 1,7 cdti, 74kW Eto tako... Živi bili Edited January 8, 2023 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 8, 2023 Možda postoji neki luft u menjaču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted January 8, 2023 Moguće, mada rađeno je kod dva različita majstora i ni jedan mi nije ukazivao ni na jedan drugi problem. Sada će biti i treći majstor, sam da nadjem koji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted January 9, 2023 @milan-jtd valjda nije cena za nov plivajući kao što je nekad bila pogotovo za polovnjake stare 10-ak godina pa da si pribego polovnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 9, 2023 Ja nemam licnog iskustva ali znam puno njih koji su stavljali fiksni zamajac i voze. Mislim da bese malo drugaciji osecaj pri otpustanju kvacila, nema onog osecaja kao da te poguraju opruge Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites