stefanves 2 Posted May 2, 2010 Auto radi nestabilno na leru, broj obrtaja mu skace/opada...Bio sam u servisu ali tamo mi rekose da ne mogu da mi ciste motor ler gasa, jer ne moze da se izvadi i kucista, i da morma da menjam ceo leptir ler gasa.Da li je ta infomracija tacna?Ako jeste, koja je cena celog leptira?Ako nije, koliko kosta usluga ciscenja, i ko moze da je odradi?Danke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted May 3, 2010 Usluga kosta koliko i boca spreja za ciscenje karburatora i leptira karburatora, ruke nista jer ces da radis sam. Skini 3 srafa koje drz kutiju filtera pricvrcenu za motor, skini crevo koje ide do kucista leptira (ima jedna selna ) . KAd si oslobodio leptir, upalis motor, asistent sjedi u vozilu i odrzava gas na oko 2000rpm , a ti prskas sprej na leptir, ako auto krene da se ugasi, asistent malo doda gas i tako ponovis nekoliko puta . Identicnu stvar sam radio i pomogla mi je. Nema potrebe za skidanjem leptira. Ima negdje ovdje na forumu bas detaljno o ovome, mislim da ima i slikaPozdravPS procedura je ovakva nebitno ima li poseban step motor ili integrisan u kuciste kao na mk2 1.2 16v, radio sam ovo isto i na alfi 145 1.3 i na lancii y 1.2 8v i uvjek je davalo rezultate! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanves 2 Posted May 3, 2010 Auto je bio teran u ovlasecni servis u Pancevu, uzese 8 soma, ocistise dizne i leptir, lepo radio 5 dana...i voala problem se ponovo pojavio.Momci su mi rekli da mora da se menja.Pojuricu karburator sprej danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted May 3, 2010 (edited) Takodje pogledaj ovu temu ,mozda ti pojasni problematiku http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39305&st=0&p=661489entry661489Javi rezultate ciscenja Edited May 3, 2010 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted May 8, 2010 jel smijem da naspricam u usis i ocistim leptir gasa sa ovim sredstvom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 8, 2010 Naravno da smes. To je jedan od tzv "karb klinera" i namenjen je bas za to Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted May 8, 2010 da li da cistim leptir gasa kad je auto hladan il moze i na ugrijan [mislim da spricam kliner u usis] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted May 13, 2010 Mislim da je nebitno, jedino je mozda za tebe bolje ako je hladan da slucajno ne opeces ruku negdje. Inace za motor mislim da nema problema, taj sprej je jako zapaljiv, izgori on odma cim uspricas Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted May 25, 2016 Pozdrav svima, vidim da je starija tema, ali nisam hteo da zapocinjem novu, posto se "uklapam".. Planiram da kupim 2001 mk2 1.2 16v. Bio sam da pogledam auto, uvezen iz nemacke, u odlicnom stanju (s obzirom na godine), majstora jos nisam navatao da pogleda ispod haube, mada mi je prodavac deluje korektan, zna ga drugar... Brine me sto, kod paljenja (hladan motor) obrtomer dodje na 1000, a posle min-dva padne na 500! Motor lepo radi, ne trza, kad dam gas nista se necuje sto ne bi trebalo (zveketanje, itd). Cini mi se da kad je ugasen motor skazaljka pada ispod nule, mada nisam siguran... Laik sam, ovo ce mi biti prvi auto.. Do sada sam vozio sluzbenog Punta, Pandu, tu nisam primetio slicne stvari (mada Panda i nema obrtomer). Svaka informacija bi mi puno znacila.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted May 25, 2016 E sad, moze da bude nesto a I ne mora da znaci... Ako ti se cini da na leru samo sto se ne ugasi, onda verovatno stvarno radi na 500 I trebalo bi mu proveriti ler gas. Ako ti se cini da radi normalno, ne gledajuci obrtaljku, onda je verovatno sve u redu ali je neko mozda popravljao cajger i nije lepo vratio kazaljku. Na leru bi trebalo da bude oko 800. Kod paljenja hladnog motora i meni ode do 1100-1200 pa posle minut-dva lagano dodje do 800. To ti govorim iz licnog iskustva jer sam ja otvarao cajger da nesto popravim, pa sam onda morao da ga prikljucim na auto dok je jos bio rasklopljen, kad se malo zagrajao motor onda sam stavio kazaljku na 800 I to je to. Kad je auto ugasen onda treba da padne malo ispod nule. Najbolje bi bilo da podjes sa majstorom i prikljucite na dijagnostiku, odmah ce moci da iscita parametre, samim tim i br. obrtaja na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted May 26, 2016 Slican problem i kod mene, na leru je na nekih 600 obrtaja, pomalo trese, bio kod majstora kacio na dijagnostiku i kaze da treci klip ne radi kako treba. Njegov zakljucak je je moguce da treba uraditi stelovanje ventila ili ona skuplja varijanta, obrada ventila i ravnanje glave. U svakom slucaju, rekao mi je da planiram da se svakako pozabavimo tim problemom. Inace u voznji je odlican, lepo vuce i nema problema. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted May 26, 2016 Hvala na odgovorima, povescu majstora pa javljam.. Inace, motor mi ne deluje kao da ce se ugasiti, skazaljka pada bar za 2-3 cm ispod nule, kontam da je i zbog toga moguce odstupanje, a da je zapravo obrtaj na 700-800. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted June 2, 2016 Pozdrav svima, broj obrtaja motora je ok, utvrdio majstor, skazaljka staje na 500 zbog negativnog odstupanja od nulte pozicije. Kupio auto, ima par ulaganja, ali boze moj, ipak ima 15 god Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 15, 2017 Znam da je tema stara...ali kako si resio ovaj problem sa cajgerom? Mora da se vadi napolje ili? Ja imam od pre neki dan isti problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted March 14, 2018 @cuore_sportivo Pozdrav, da, morao sam da vadim km sat napolje, skinuo cajger, i stavio ga malo ispod nule, da kada dam kontakt, on dodje tacno na 0. 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 14, 2018 Hvala. Bas cu da probam kada se malo stabilizuje vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites