Jump to content
FAS Goran
stefanves

Punto mk.1 1.2 16v - radi nestabilno na leru

Recommended Posts

Auto radi nestabilno na leru, broj obrtaja mu skace/opada...

Bio sam u servisu ali tamo mi rekose da ne mogu da mi ciste motor ler gasa, jer ne moze da se izvadi i kucista, i da morma da menjam ceo leptir ler gasa.

Da li je ta infomracija tacna?

Ako jeste, koja je cena celog leptira?

Ako nije, koliko kosta usluga ciscenja, i ko moze da je odradi?

Danke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usluga kosta koliko i boca spreja za ciscenje karburatora i leptira karburatora, ruke nista jer ces da radis sam.

Skini 3 srafa koje drz kutiju filtera pricvrcenu za motor, skini crevo koje ide do kucista leptira (ima jedna selna ) . KAd si oslobodio leptir, upalis motor, asistent sjedi u vozilu i odrzava gas na oko 2000rpm , a ti prskas sprej na leptir, ako auto krene da se ugasi, asistent malo doda gas i tako ponovis nekoliko puta . Identicnu stvar sam radio i pomogla mi je. Nema potrebe za skidanjem leptira. Ima negdje ovdje na forumu bas detaljno o ovome, mislim da ima i slika

Pozdrav

PS procedura je ovakva nebitno ima li poseban step motor ili integrisan u kuciste kao na mk2 1.2 16v, radio sam ovo isto i na alfi 145 1.3 i na lancii y 1.2 8v i uvjek je davalo rezultate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je bio teran u ovlasecni servis u Pancevu, uzese 8 soma, ocistise dizne i leptir, lepo radio 5 dana...i voala problem se ponovo pojavio.

Momci su mi rekli da mora da se menja.

Pojuricu karburator sprej danas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da smes. To je jedan od tzv "karb klinera" i namenjen je bas za to

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li da cistim leptir gasa kad je auto hladan il moze i na ugrijan [mislim da spricam kliner u usis]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je nebitno, jedino je mozda za tebe bolje ako je hladan da slucajno ne opeces ruku negdje. Inace za motor mislim da nema problema, taj sprej je jako zapaljiv, izgori on odma cim uspricas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, vidim da je starija tema, ali nisam hteo da zapocinjem novu, posto se "uklapam"..

 

Planiram da kupim 2001 mk2 1.2 16v. Bio sam da pogledam auto, uvezen iz nemacke, u odlicnom stanju (s obzirom na godine), majstora jos nisam navatao da pogleda ispod haube, mada mi je prodavac deluje korektan, zna ga drugar...

Brine me sto, kod paljenja (hladan motor) obrtomer dodje na 1000, a posle min-dva padne na 500! Motor lepo radi, ne trza, kad dam gas nista se necuje sto ne bi trebalo (zveketanje, itd). Cini mi se da kad je ugasen motor skazaljka pada ispod nule, mada nisam siguran...

 

Laik sam, ovo ce mi biti prvi auto.. Do sada sam vozio sluzbenog Punta, Pandu, tu nisam primetio slicne stvari (mada Panda i nema obrtomer).

 

Svaka informacija bi mi puno znacila..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, moze da bude nesto a I ne mora da znaci...

Ako ti se cini da na leru samo sto se ne ugasi, onda verovatno stvarno radi na 500 I trebalo bi mu proveriti ler gas.

Ako ti se cini da radi normalno, ne gledajuci obrtaljku, onda je verovatno sve u redu ali je neko mozda popravljao cajger i nije lepo vratio kazaljku. Na leru bi trebalo da bude oko 800. Kod paljenja hladnog motora i meni ode do 1100-1200 pa posle minut-dva lagano dodje do 800.

To ti govorim iz licnog iskustva jer sam ja otvarao cajger da nesto popravim, pa sam onda morao da ga prikljucim na auto dok je jos bio rasklopljen, kad se malo zagrajao motor onda sam stavio kazaljku na 800 I to je to.

Kad je auto ugasen onda treba da padne malo ispod nule.

Najbolje bi bilo da podjes sa majstorom i prikljucite na dijagnostiku, odmah ce moci da iscita parametre, samim tim i br. obrtaja na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican problem i kod mene, na leru je na nekih 600 obrtaja, pomalo trese, bio kod majstora kacio na dijagnostiku i kaze da treci klip ne radi kako treba. Njegov zakljucak je je moguce da treba uraditi stelovanje ventila ili ona skuplja varijanta, obrada ventila i ravnanje glave. U svakom slucaju, rekao mi je da planiram da se svakako pozabavimo tim problemom. Inace u voznji je odlican, lepo vuce i nema problema.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, povescu majstora pa javljam.. Inace, motor mi ne deluje kao da ce se ugasiti, skazaljka pada bar za 2-3 cm ispod nule, kontam da je i zbog toga moguce odstupanje, a da je zapravo obrtaj na 700-800.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, broj obrtaja motora je ok, utvrdio majstor, skazaljka staje na 500 zbog negativnog odstupanja od nulte pozicije. Kupio auto, ima par ulaganja, ali boze moj, ipak ima 15 god :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je tema stara...ali kako si resio ovaj problem sa cajgerom? Mora da se vadi napolje ili? Ja imam od pre neki dan isti problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...