MickeyS 32 Posted January 23, 2018 esetika neko voli da izgleda "clean" ja sam vise za fabricki izgled Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 25, 2018 Taj je u oglasima dobrih godinu ipo. Secam se kad je stavljem sa sve 7500e, a sad dosao na ispod 5 sto je i realno. Ocigledno da je radjen, sad da li farbanje ili folija kao trenutno veoma aktuelno i jeftinije resenje. Ima Sportline 5cm opruge sa losim amortizerima ili gewinde neke, vidim da je poprilicno u patosu. Kod mene su identicne felne i nije ni blizu ovako spusten sa sve Pro Kit oprugama 3cm. Prednji diskovi izgledaju dosta lose pa odmah treba krenuti od toga da je kod nas nabavka jako teska, a sigurno i skupa (10000 din po disku sigurno) + plocice za Brembo celjusti sigurno 50+ evra. Ima na Polovnim crveni Grande Abarth samo je u rubrici pod Punto, a ne Grande Punto. Taj je uz ovog drugog belog iz oglasa jedini vredan gledanja. 1 dragann01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragann01 0 Posted January 25, 2018 Taj je u oglasima dobrih godinu ipo. Secam se kad je stavljem sa sve 7500e, a sad dosao na ispod 5 sto je i realno. Ocigledno da je radjen, sad da li farbanje ili folija kao trenutno veoma aktuelno i jeftinije resenje. Ima Sportline 5cm opruge sa losim amortizerima ili gewinde neke, vidim da je poprilicno u patosu. Kod mene su identicne felne i nije ni blizu ovako spusten sa sve Pro Kit oprugama 3cm. Prednji diskovi izgledaju dosta lose pa odmah treba krenuti od toga da je kod nas nabavka jako teska, a sigurno i skupa (10000 din po disku sigurno) + plocice za Brembo celjusti sigurno 50+ evra. Ima na Polovnim crveni Grande Abarth samo je u rubrici pod Punto, a ne Grande Punto. Taj je uz ovog drugog belog iz oglasa jedini vredan gledanja.Mogu linkovi za ta dva (beli i crveni)?Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted January 25, 2018 Pretpostavio sam da je tako,isao sam da ga vidim. Bas je lomina od auta teska. A za taj beli ne znam. Ne gine Nemacka:) Hoces reci da kod nas nema diskova za Abarth? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 25, 2018 (edited) Jako je tesko naci posto 305x28mm 4x100 ide samo na Granda.. Na Mito i 500 ficu ide 4x98 pa se kodovi ne slazu. Ja sam krenuo pakovati Brembo na GP dizela i kako god odem da trazim diskove tako mi kazu da u katalogu nemaju vece od 284 fabrickih. Za Abartha mi traze broj sasije pa da tako potraze, a broj naravno nemam. Eto odjednom nema u oglasima ni belog ni crvenog. Znaci treba se strpiti. Ima na mobile.de skroz lepih za prihvatljivu sumu Edited January 25, 2018 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted January 26, 2018 A reci mi kakav je ovako motor sto se tice odrzavanja? Znaci promer mu je 4x100? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted January 26, 2018 1.4 77ks je po meni previse slab za bilo sta van gradske voznje, burazer ga vozi i ono, 1.2 16v je bio doosta lepsi za voznju. Ja sam do skoro imao 1.3 mJet i to je nebo i zemlja. Potrosnja na strani 1.3, odrzavanje, ako je dobar primerak zanemarljivo je kada se sve uradi (lanac pre svega posto se MENJA). Jeste da dizel ima vise stvari koje kad tad mogu da stradaju ali ako poredis ta dva motora vise ces uzivati u voznji za 1.3 mjet, da je rec o 1.4 95ks bila bi drugacija prica sa moje strane...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 26, 2018 Priča se svodi na sledeće. Ko je imao iole potentnog dizela, taj ne može da svari "impotentnog" benzinca u sličnoj kubikaži.Ko je oduvek vozio benzince male kubikaže, njemu će i 1.2 8v ili 1,2 16v bez problema završavati posao.Naglašavam, "završavati posao", jer tu zadovoljstva, po meni, nema.Službeni auto mi je Panda 2017, 69 ks, liči da ide al samo prva-druga a ako je uključena klima, jalovo i impotentno do bola.Nekome bi bio raketa, znači, o ukusima i iskustvima se ne raspravlja !Sent from my LG-G3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 26, 2018 12 hours ago, srkiv said: A reci mi kakav je ovako motor sto se tice odrzavanja? Znaci promer mu je 4x100? Dobar je taj 1.4 16v.. Izdrzljiv je u pm. Kad je nov vec trosi ulje, pa jos na sve to kad dodas 100-20000km ispadne normalno da dospes 2L izmedju intervala menjanja. Da 4x100 je promer - 56.6 centralna.. Opelovo vesanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 26, 2018 (edited) On 11/21/2017 at 12:36 PM, Ticma said: To je klasicno ubijanje motora, vozis 2.5km i tako svaki dan a motor je konstantno hladan. Sent from my iPhone using Tapatalk Serbian classic-trazi se sto jaci dizelas (ali samo do 1999ccm) sa bi se u 90% voznje islo samo do posla koji je na 3km max. 90% relacija do posla se autom vozi jedna osoba. Sta to znaci? Auto od 1000kg (radi zaokruzivanja) i vozac od 100kg, tj 10:1 u kilazi. Logika nalaze da za takvu eksplataciju treba izabrati sto manji auto, tj sa manje snage. Znaci i 1.2 65ks, ce u 90% slucaja itekako odraditi posao. No, u praksi je to skroz drugacije, kako i sami znamo. Uvek sam govorio da je i 200 000 km predjenih na autoputu bolje od 100 000 km po gradu, ako se govori o izboru auta ako se zna kako je upotrebljavan. Dobar primer za to su automobili koje sam vidjao , a uvezeni iz inostranstva i sa preko 250 000 km a i dalje rade i izgledaju jako, jako dobro. Uglavnom su svi imali poneki papir koji bi govorio da je auto bio u vlasnistvu firme, znaci za ozbiljne km...Tu i ima logike kupovati dizelasa koji ce opravdati svoju visu nabavnu cenu. Licno, nikada ne bih kupio dizelasa, pa cak i 1.3, ako ne prelazim bar 15000km godisnje. Edited January 26, 2018 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 26, 2018 A što ne ni dizela 1.3mjet za grad? Ja pređem nešto oko 17000km godišnje, 90% po gradu. Poslednjih 30.000km vozim Idea 1.3mjet. Za grad je vrh vrhova, jes da je kilava, malo sam poboljšao situaciju remapo na 80ks. Ide mnogo bolje u praksi nego idea 1.2 16v, a troši po gradu osetno manje. Pa ti prdavci 1.3mjet su i napravljeni za akanje po gradu, zar ne. Da me se maneš sa skupo održavanje i kvarovi, to nema veze s mozgom, uverio sam se mnogo puta. I još nešto, ne možeš ti da određuješ šta će neko da kupi. Evo ja sam kupio idea 1.3 multijet, vozim 90% po gradu, i smatram da sam se zeznuo, jer auto ne ide po mom mišljenju. Znači svi oni sa foruma koji voze 1.9JTD, MJET, 2.0 tdi i slično su serbian classic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted January 26, 2018 Ma jok,svako vozi sta hoce ,ja ne prelazim ni 10k godisnje. A iskreno vozim dizela od kad sam polozio. Zelim tb pa to ti je:) Tako da svaki dizel otpada. Evoj moj cipovan sada ima 150 konja izmeren na valjcima,ali dzaba,radi kao traktor:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 26, 2018 (edited) @marko.jovanovic Pa, jeste 1.9 i 2.0 dizel serbian classic iz razloga kog sam naveo. Piše u prvoj rečenici koju ne treba razlagati.Evo citiram- Serbian classic-trazi se sto jaci dizelas (ali samo do 1999ccm) da bi se u 90% voznje islo samo do posla koji je na 3km max. 90% relacija do posla se autom vozi jedna osoba. l naravno da ja ne mogu da odredjujem sta ce ko da kupi,samo iskazujem svoje vidjenje stvari i šta u svemu tome smatram pogrešnim. Nadam se da je malo jasnije sad. Što se tiče tvog stava da si pogrešio sa Ideom 1.3 mjtd, mislim da nisi. Da stvarno jesi toliko nezadivoljan, verivatno bi je do sad promenio za jači auto. Verovatno je istina negde na pola puta-tj, da ti sledeci auto bude Lancia Musa 1.6 mjt, a ne 1.9...dakle 1.3+1.9/2=1.6 I da, tvojih 17000km je daleko vise od kilometraza koje prave pravi predstavnici Serbian classica-manje od 10kKM godišnje, ma gde vozili. Tako da je kod tebe izbor dizela opravdan. Edited January 26, 2018 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 26, 2018 Jbg generalno kod nas je problem sto vecina moze da priusti samo jedan auto, odrzavanje i registraciju. Pa onda u tom jednom hoce sve.. Sad jbg ako je malen i slab odlican je za grad ali vec na otvorenom ne radi posao i obrnuto. Ako je na otvorenom "gospodar" u gradu mnogo trosi, tezi je za parkiranje, tu je i veca reg i skuplje odrzavanje itd. Jebiga... 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 26, 2018 (edited) E baš tako jbg. Ja više nemam problem, Idea 1.3mjet se tera dok se ne raspadne, a drugi auto može biti samo veći i jači, bio to atmo/turbo benzinac/TNG-ejac, ili turbo dizelaš,bio noviji ili stariji, nebitno. Uslov je da je udoban i komotan, i da ide do 100 barem za 9 sek, i naravno, da ima do 1999cm3. Edited January 26, 2018 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
TeaseR 100 Posted January 27, 2018 17 hours ago, gile smederevo said: Serbian classic-trazi se sto jaci dizelas (ali samo do 1999ccm) sa bi se u 90% voznje islo samo do posla koji je na 3km max. 90% relacija do posla se autom vozi jedna osoba. Sta to znaci? Auto od 1000kg (radi zaokruzivanja) i vozac od 100kg, tj 10:1 u kilazi. Logika nalaze da za takvu eksplataciju treba izabrati sto manji auto, tj sa manje snage. Znaci i 1.2 65ks, ce u 90% slucaja itekako odraditi posao. No, u praksi je to skroz drugacije, kako i sami znamo. Uvek sam govorio da je i 200 000 km predjenih na autoputu bolje od 100 000 km po gradu, ako se govori o izboru auta ako se zna kako je upotrebljavan. Dobar primer za to su automobili koje sam vidjao , a uvezeni iz inostranstva i sa preko 250 000 km a i dalje rade i izgledaju jako, jako dobro. Uglavnom su svi imali poneki papir koji bi govorio da je auto bio u vlasnistvu firme, znaci za ozbiljne km...Tu i ima logike kupovati dizelasa koji ce opravdati svoju visu nabavnu cenu. Licno, nikada ne bih kupio dizelasa, pa cak i 1.3, ako ne prelazim bar 15000km godisnje. Posto sam ja taj koji ima 2.5km do posla u jednom pravcu, da se oglasim. Ovo mi je da kazemo drugi auto ali kao da je prvi i trazio sam nesto sto mi se svidja pre svega. Izbog je bio suzen na GP i 307. Zbog cega nisam uzeo 307 ne znam ni sam, jednostavno sam provozao GP 1.3 i 1.9 i video da nema sanse da vozim 1.3. Racunao sam da ce trositi nesto preko 8l i to mi je bilo ok. Ne idem ja samo do posla i nazad, ali generalno slabo vozim po auto putu(ne racunam ovaj pravac Gazela preko Arene). Najveci pravac gde idem ponekad jeste preko Bezanije do Borce i tu mi bord odmah smanji potrosnju. Iako na bordu stoji 9l, racunao sam koliko sam sipao i presao taj mesec i ispada oko 8.4l. 1.3 sam uzeo iz razloga jer kada dam po gasu, hocu da lepo ide, simple as that. Da uzimam neka kola koja mi se ne svidjaju samo zato sto ne prelazim mnogo mi nije palo na pamet, niti ce mi pasti. Kad primim platu, uglavnom je tad padne na rezervu, natocim pun i vozim se do sledece plate. Meni je to ok, a to sto ubijam motor, iskreno pojma nisam imao da je za krace relacije bolje voziti benzinca nego dizela. Da sam znao, mozda bih vise razmisljao o nekom benzincu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19711 Posted January 27, 2018 Marko, ne znam sto toliko potenciras da auto ide od 0 do 100 ispod 10 sekundi? U gradu večito gužva, sve više automobila na ulicama, sad još i kamere pa stvarno ne vidim razlog za ubrzanjem. Jedino ako posle posla ili vikendom vozis Drag race pa zato spremas auto. Ja imam isto 1.3 mjet u Puntu i sasvim zadovoljava potrebe za gradsku voznju i ide pristojno. @TeaseR auto si kupio ti a ne on tebe tako da vozi i uzivaj pa nek traje kol'ko traje.Nemoj se opterecivati oko toga da li je dobro ili lose za motor sto vozis ovako ili onako i da li to njemu prija ili ne. 1 Goksi1980 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 27, 2018 Pa tako mu se svidja jbt, sta ima tu nejasno. Neko voli tako, nekom nista nije bitno i sta sad? Evo juce sedeo sa covekom koji je kupio novu panameru, ima novog pasata da voze po gradu posto ih ima vise u kuci, neku boru '99god koju seca ko stigne a otac mu skoro isao sa g2 u do česke da kupuju kamione neke Moj cale vozi kombi, eto cisto onako Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted January 27, 2018 Ja jednostavno auto retko vozim po gradu, osim ako bas ne moram, zacepio bi se posle mesec dana. Za grad mi je 1.6 Cmax benzinjara i zadovoljava sve potrebe. Moze i na neki put sa njim naravno ali nekako mi je Alfa udobnija, ima snage na pretek a i previse uzivam u voznji Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted January 27, 2018 Ja mislim da je najzdravije na relaciji od 2km prosetati 2 Axic and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 27, 2018 Bas ce neko da seta na 40 stepeni ili na minusu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19711 Posted January 27, 2018 @dekirs Na minusu je zdravije šetati nego li na +40.  Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 27, 2018 Slazem se, meni vise prija ali kada krene ona vetrina da duva ili kao prosle godine onih -15 sto je bilo 2 nedelje ne seta mi se ni 500 metara Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted January 27, 2018 Ali zato dizel na -15 greje da ubija Pa onda dok se zagreje minut, pa ocistis led, pa parking..setnja je ipak daleko laksa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 27, 2018 Nije poenta da me zagreje nego da brze stignem do zeljenog odredista Sent from my SM-G955F using Tapatalk 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites