Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Svaki grande punto ima problem sa zadnjim desnim vratima, ali svaki. Jedan takav, kupljen nov u Srbiji, posle šest meseci počeo je da ima problema sa otvaranjem zadnjih desnih vrata, morala su da se pritisnu rukom u visini sredine prozora da bi se otvorila. Problem je do aljkavosti fabrike, rešen je prostim podmazivanjem brave u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je kod tebe problem rešen pre nego što si ga kupio, u suštini to i nije nikakav problem, već sitna aljkavost koja se lako otklanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/12/2017 at 2:56 AM, marko.jovanovic said:

Mnogo se družiš sa Milutinom, vidim ja :D

Sledi ti crkavanje dizni, turbine. Plivajući nemaš ako se ne varam.

Da li su tebi crkle bregaste?

Nemam pojma ko ti je Milutin ;)Sta sledi to cemo da vidimo tek,ja bas mislim da ce biti sve ok barem 5 godina.Nemam pojma iskreno za bregaste,sipam gorivo i teram.Treba on meni da sluzi a ne ja njemu.

Zajebano je kupiti lupano smece,pogotovo ako je sa placa koji je presao 300000 hiljada,tu nema dileme.

Edited by Goksi1980

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko iskustvo me naucilo da kod vozila sa nizom cenom nesto verovatno jeste sumnjivo.
E sad..ovaj ima finu opremu i lepo izgleda na slikama.


Da li ga je neko od forumasa iz Beograda gledao?
https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10506253/fiat-grande-punto-13-mjtd-top-cena

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo ga netko da ga popravlja.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mozemo samo da nagadjamo..

Kad smo vec spomenuli temu popravki,odnosno servisa da priupitam forumase iz glavnog grada.
Koji servis preporucujete u svrhu pregleda auta radi kupovine? I kako se krecu cene za tu uslugu u prestonici?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, bane1321 said:

Servis Goran, besplatno, ima čovek temu na forumu!

Hvala na odgovoru.

Ja sam pogresno zadao pretragu na PA,pa mi se ucinilo da je onaj GP prodat,a nije ipak.
Ajde da ne kacim opet link,ovako cu napisati jednu molbu.
Ako neko od forumasa iz Beograda ima (viska) slobodnog vremena u narednih par dana i volje da ode i pogleda auto jer ja bas i nisam blizu pa mi nije toliko jednostavno doci samo zbog prvog gledanja. Podrazumeva se da bih licno isao ako bi mi neko pogledao auto i dao neku preporuku da ga vredi pogledati i licno i terati na pregled.

Auto se nalazi na adresi Topola 38,Kumodraz. Ja vrlo slabo poznajem Beograd,pa nemam ni predstavu gde je to. Prodavac je rekao da moze stalno da se dodje i pogleda auto. U pitanju je GP 1,3 MJTD,2007.godiste.
Hvala unapred.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje iskustvo sa grandeom,

 

kupio sam polovni grande 1.4. 8v VVT motor, 77 ks, 2006 godište, kupljen u srbiji od prvog vlasnika sa pređenih oko 110.000 km,  izvršio dijagnostiku pre kupovine kod Gorana

 

prešao sam 10.000 km do sada, za to vreme otišao alternator, na prvom pregledu su konstatovali da je napukao, urađen veliki servis i par kozmetičkih popravki (zadnji brisač, svetlo instrument table, odblokirana kvaka haube, jedna zadnja sijalica)

 

od vrlina...

 

dizajn, spolja i iznutra, mislim da je stari tj prvi grande lepši od kasnijeg EVO

 

motor je po meni pravi biser,  na prvi pogled slab, ali kod grandea su uveli VVT tehnologiju na 1.4  8v motor,  lepo se čuje, auto može lepo da ide ako vam nije žao potrošnje, obzirom da se budi tek iznad 3500 obrtaja kada mu je najjači obrtni moment, ja ga zbog prirode mog posla često vozim iznad 140 kmh na autoputu, na oko 5000- 5500 obrtaja, u gradu do 3500 i prosečna potrošnja je 7,5 l , sipam samo 98 ili sada 100 oktana na NISu. Ako se štedi , strpljivo vozi i šalta do 3000 obrtaja potrošnja ide i ispod 6,5 l. VVT mu omogućava relativno manju potrošnju na višim obrtajima jer mu daje više vazduha 

 

mane su...

 

nedostatak 6. brzine, moglo bi i na taj motor

 

mnogo pucketanja, škripanja karoserije u krivinama, oštrijim manevrima, prilikom laganog penjanja na bankinu ili parking mesto, neprijatan zvuk, pokušao sam u servisu da zategnem šarke vrata ali bez uspeha, isto se čuje

 

tvrdo zadnje ogibljenje, ako nema neki teret u gepeku ili na zadnjoj klupi mnogo poskakuje

 

metalna iritantna zvonjava iz prednjeg dela na neravninama (spojnice na mostovima, šine i slične neravnine na putu) a nisam uspeo da provalim o čemu se radi, prvo sam mislio da je drška za pridržavanje otvorene haube, sada mislim da je nešto oko klime ili zaštitne plastike u oba donja ćoška šoferke

 

kada radi sa upaljenom klimom pri nižim obrtajima do 2400 -500 obrataja zakucava i cima napred nazad kada se otpusti gas, verovatno posledica nedostatka snage na nižim obrtajima pa ga pokretanje klime dodatno oslabi

 

Ako se setim još nečega dodaću

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih ti kazao , mislim da auto od 1200 kg sa 77 ks i 8v ne ide nikako. Ali to je moje misljenje, nisam nikada vozio takav primerak,a vozio se jesam. a sto se tice polovnjaka tu nema rasprave , cista je sreca ako ubodes dobar auto. I mene nervira neka skripa kad sidjem sa bankine, ali samo to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako si se mogao voziti kada ne ide nikako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su te mladje generacije koje se nisu vozile ficom i jugicem sa mamom, tatom, bakom, mladjom sestrom, camcem na naduvavanje, gajbicom paradajza, dzekijem............. i fikusom na more:lol:

Nego su odma seli u gti,tdi i ostale i  sa 150+ks i sportskim vesanjem...i sad kad sednu u obican auto, ne ide, naravno...

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prvi auto kada sam polozio pre 19 godina bio je fica, tad sam terao bilo sta da ne bih isao pesice. Ubrzo sam kupio peglicu koju sam vozio neke 2 godine. Kada sam uzeo jugo 55 to je bila strava , punih 5 godina vozio juga radio mu i full generalnu. Iso jugic kao metak. Onda seo u klio2  1.4 16v i rekao uwao masina performanse,kakav auto, i rekao sebi da vise nikada necu uzeti auto koji ima manje od 100 ks po toni.

Tako da tih 64 ks po toni nema bas mnogo smisla za mene. Saltas uzbrdo u 4 stepen da bi izvuko jer se u 5 stepenu davi. 

5 minutes ago, Buvac030 said:

 

E i to sam hteo reci , mislim da nema mnogo smisla koje se gorivo sipa 95,98, 100  oktana  meni licno 98 potrosi kao vodu a da suto ide i ne primetim. Da li ima veze na koliko su ECU nastelovani i  da li stvarno ide bolje na vise oktanskom gorivu? Ja nesto ne verujem.... 

Edited by Buvac030

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2017 at 5:36 PM, Buvac030 said:

Ne znam sta bih ti kazao , mislim da auto od 1200 kg sa 77 ks i 8v ne ide nikako. 

 

Mislim da nije isto 77 ks sa i bez "variable valve timing" , dok bi običan benzinac sa 77 ks i fiksnim ventilima počeo da gubi snagu na većim obrtajima, ovaj  VVT motor je konstantniji, ako je na dovoljnim obrtajima u 5oj brzini nikakav uspon mu nije problem i ne mora da se vraća  u  4. Naši ljudi većinom prosto nisu navikli da dodaju gas na benzincima, paučina im se uhvatila iznad 3000 obrataja, atmosferski benzinac se drugačije vozi od dizela, gde dizel staje sa snagom tu benzinac tek počinje. ;)

Imam i folciku polo 1.4. tdi pa znam o čemu govorim.

Edited by top legal

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2017 at 8:33 PM, Buvac030 said:

 da li stvarno ide bolje na vise oktanskom gorivu? Ja nesto ne verujem.... 

 

Moj utisak je da ide bolje, direktnije, pogotovo razlika 95 i 100, i nešto manje potroši ovog skupljeg za isti pređeni put, pa tako nije ni skuplje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Paucina je zbog potrosnje a i buke iskljucivo :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

e što se tiče buke , znaš kako na 5.000 obrtaja počne lepo da zuji,  kad se ustali, milina, možeš laganu muziku da slušaš i ćaskaš sa saputnicima, ništa ne smeta, ništa bučnije nego dizel na 3.000 npr

 

Ubrzavanje je druga priča, dok obrtaji rastu u tom momentu više i troši tj. sagoreva pa je i buka jača, ali kometo tada pa smeta ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam klia 1.4 16v 98 ks i 200 kg laksi od GP-a i retko koji dan nije video blokadu na 6250 rpm, jedino sto moj GP ima 20 ks vise snage i vadi ga turbina, bez nje sa 120 bi bio truba.Zato  kazem odnos snage i konja mnogo znaci. Dzabe bmw 3 1.9 tdi ima 150 ks kad on do 100km/h ubrza sutra, i ne moze u obrtaje. Sto ti rece gde dizel stane tu benzinac pocinje. 

Imam ja i opel astru H 1.7 cdti pa i ako je dizel ima obrtni moment , dzabe je kad nema sta da je tera. 

Edited by Buvac030

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam pisao o jednom GP 1,3 kojeg sam video u oglasima (Kumodraz).
Nazalost - nisam uspeo na vreme da se organizujem i auto je posle nekoliko dana prodat. Sad ga kupac sa Zvezdare preprodaje za 3450,a uzeo ga je za 2600. Ne znam..mozda je auto krs,ali mi je ostao neki gorak ukus u ustima jer bi meni "cucnuo" za pravu namenu (licno koriscenje),a njemu za preprodaju..

Kad sam vec ovde,da jos malo dosadjujem. :rolleyes:
Zna li neko dobar FIAT servis u Pancevu? Ne mora biti zvanicni,ali da je proveren i pouzdan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...