ipalic 4 Posted January 25, 2015 (edited) Sta označava svetlija kriva? Edited January 25, 2015 by paliic Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted January 25, 2015 @Zvezdo nisam znao da ne može 14''. Bio sam 100% siguran da sam video jednog GP sa 14'' felnama.. @paliic obrtni moment. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ipalic 4 Posted January 25, 2015 Hvala, na prvi pogled učinilo mi se da kriva koja pokazuje zavisnost obrntnog momenta od obrtaja je ista na oba dijagrama.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted January 25, 2015 Bogami i i ja sam se zagledao da pronađem razliku Eto i razloga zašto Zvezdo nije bio oduševljen razlikom 90ks u odnosu na 75. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 25, 2015 Različite su 190 Nm vs 200 Nm . Mada je bilo i verzija sa 105 ks a opet isti torq 200 Nm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 26, 2015 Kao sto se vidi na dijagramu na 75ks mnogo brze pada obrtni, na 3000rpm vec ima cca 30nm manje, ta razlika se u obrtajima samo povecava.To da li se "oseti" koliko bolje 90ks ide jr subjektivno, objektivno je da ubrzava 1.7s brze do 100, sto znaci da je za klasu brzi, pritom ima 10km veci topspeed, takodje radi na otvorenom na znacajno manje obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 26, 2015 To apsolutno stoji i jedino što se oseti je da baš ne posustaje preko 3000 okretaja.S obzirom na razlike u hardveru a i 15 ks više realno je nešto više očekivati. Prava slika bi se stekla kada bi oba modela stala na crtu mada na osnovu iskustva mislim da ovaj sa 90Ks ne bi mnogo odmakao.Najviše od te priče mi se sviđa 6 brzina koja smanjuje okretaje i znatno smanjuje potrošnju preko 110 kilometara.Bilo bi zanimljivo pored ova dva staviti i normalno chipan GP sa 75Ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1600 Posted January 26, 2015 (edited) Pa zar zamena zamajca nije investicija?Koga to snadje brzo ce zazaliti neki boljitak u odnosu na verziju sa 75Ks. Kad sam kupovao afto, i ja sam tražio tog dizela 1.3 od 75ks baš zbog investicija i našao sam ih nekoliko ali su svi bili ugaženi uveliko, pa sam na kraju kupio Ideu 1.9 multjet, sa ZAMAJCEM :-). Evo garnjam je već četvrtu godinu, celo kvačilo i dalje trči bez problema. Poenta, zamajac nije uopšte bauk ako menjate vozila na 4-5 godina a možda i duže, pod uslovom da kupite ok očuvani primerak. Ne mora biti odlično ili sjajno očuvan jer moj nije bio takav. Edited January 26, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2015 S obzirom na razlike u hardveru a i 15 ks više realno je nešto više očekivati. Prava slika bi se stekla kada bi oba modela stala na crtu mada na osnovu iskustva mislim da ovaj sa 90Ks ne bi mnogo odmakao. Ne treba prvenstveno gledati kako se ''oseti'', nego gledati u brzinomer. Kao što vidimo gore iz grafikona, taj deo ''ne oseti se'' postoji jer im je obrtni moment uporediv, nije mnogo veći na jačoj verziji.Ali, 1.7s do 100 u praksi (kada bi stali jedan pored drugog), znači da će Grande Punto 1.3 sa 90 KS biti oko 50 metara ispred onoga sa 75 KS. I, to se neće osetiti...al' će se 50 metara lako videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Срећко Шојић 0 Posted April 14, 2015 (edited) Pre svega pozdrav svim forumašima. Pratim već neko vreme ovaj forum i kroz čitanje sam prelomio definitivno da će mi sledeći auto biti Fiat i konkurente sam isključio. Sada prelazimo na sledeću fazu, suzio sam izbor na GP, Punta i na Ideu... Naravno najviše mi se sviđa GP i on mi je prvi favorit ali mali problem predstavlja cena i moj trenutni fond od 3500e (to je maksimum, prvenstveno sam planirao nešto do 3000e a 500 da mi ostane za registraciju, servis i za čast). U tom cenovnom rangu sam našao samo benzince od 8 do 10 godina starosti. Po iskustvima ljudi jasno se zaključuje da je dizel sa 1,3 mdžet motorom najbolja opcija ali "koliko ti je dugo ćebe toliko se i pružiš".Moje pitanje je sledeće... Da li je bolje uzeti GP benzinca 1,2 - 1,4 ili ipak da jurim nekog punta 2 sa mdžet motorom?Dosta sam čitao na ovoj temi i svi hvale dizela dok za benzinca uglavnom ide kritika na tromost i slabašan motor. Pre svega meni treba auto za porodicu, ne planiram ga za trke tako da mi ta tromost nije presudna. Do sad sam vozio Škodu Favorit 1,3 i bilo šta od pomenutog da uzmem biće pomak na bolje.Nekoliko automobila sam video na oglasima pa me zanima vaše mišljenje, evo slika i linkova. http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6019007/fiat-grande-punto http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6106119/fiat-grande-punto-12-hitno http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6237849/fiat-grande-puntohttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6254338/fiat-grande-punto-klimahttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6257180/fiat-grande-punto Zanima me vaše mišljenje i ako imate neki savet ili bolju ponudu možete mi poslati i na PP, unapred hvala. Edited April 14, 2015 by neshaoct usklađeno pismo foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 150 Posted April 14, 2015 Ja vozim 1,2 - 51kw i ništa mu ne fali naravno ne trkam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Срећко Шојић 0 Posted April 14, 2015 (edited) Najbitnije mi je da je auto pouzdan i zbog malog deteta da ima 5 vrata, u oglasima što sam okačio ima jedan sa 3 vrata ali mi se on na oko najviše dopao i to baš 1.2. Edited April 14, 2015 by neshaoct usklađeno pismo foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 150 Posted April 14, 2015 (edited) Srećko da nisi možda iz Kg-a?Inače i ja sam se vodio time,deca auto sa 5 vrata.......1,2 jeste kilav ali ništa mu ne fali,1,3m-jet jeste garant živahniji ali sve ima svoje prednosti i mane.Najbolje bi bilo da uzmeš 1,9 m-jet ali opet kad staviš sve na papir -registraciju,održavanje možda je benzinac bolja varijanta. Pazi nemoj da misliš sa je 1,2 toliko mali potrošač meni sa 17'' je za gradsku vožnju trenutna prosečna potrošnja 6,7L,m-jet je ekonomičniji.......Ima dosta članova sa GP pa će ti izneti svoja mišljenja Edited April 14, 2015 by matdjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Срећко Шојић 0 Posted April 14, 2015 Nisam iz Kg, trenutno živim u Aranđelovcu.Znam da je potrošnja na benzincima veća nego na dizelašima ali to je osetna razlika za oni koji prelaze velike kilometraže. Meni je 90% vožnja na kratke relacije, a pošto živim u manjem gradu auto koristim samo u prilikama kada ne mogu peške da završim ono što želim.Samo zbog cene sam sveo izbor na benzinca pa sam želeo da mi ovde iskusniji članovi ukažu na neke mane ili vrline tih modela i eventualno daju predlog nekog auta iz oglasa. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 150 Posted April 14, 2015 Baš isto kao kod mene,kratke relacije,po gradu i par puta godišnje dalje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 14, 2015 Obrati paznju na boju retrivizora. Ako je crna (neofarbana) kao i kvake na vratima onda je to verzija sa pocetnim paketom opreme.Onaj prvi je najopremljeniji ali dobro proveri automatsku klimu jer kvarovi znaju biti jako skupi.Budzet je ogranicen,mali servis je oko 100e a eventualne popravke bolje ne pominjati prema tome bez obzira na sve trazi auto bez ili sa sto manje ulaganja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evidenticar 0 Posted April 14, 2015 Ja sam ranije uvek kupovao benzince, mesecima sam tražio GP benzinca 1.4, a na kraju sam na nagovor mog majstora kupio dizela 1.3 mjet (žrtvovao sam jedan par vrata). Nisam se pokajao ni jedne jedine sekunde! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 150 Posted April 14, 2015 (edited) Ja sam pre par dana bio u Kit Komercu da se raspitam za cenu za mali servis,3l ulja Selenia 20k +filteri(ulja,vazduha i klime) oko 3.500,00 din možda malo više ne sećam se, i majstor još 500,00,eto npr.koliko je mali servis za 1,2 Edited April 14, 2015 by matdjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ipalic 4 Posted April 14, 2015 (edited) Cifra za ruke od 500 din je realna za van Beograda. U BG su cifre "malo" drugačije Ima u Autobildu članak koji se odnosi na problem koji može da se javi kod autom. klime, a radjen je u saradnji sa servisom Goran. Zlo!! Zbog jednog malog plastičnog zupčanika skida se cela tabla i menja cela skalamerija, jer taj deo nema da se kupi posebno. Ovaj problem prati i druge proizvodjače automobila, jer ih pravi isti dobavljač. Čini mi se da isto važi za VW, OPEL, FORD, PCG itd. Edited April 14, 2015 by paliic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 15, 2015 Baš na taj problem sam mislio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 15, 2015 U tvom slucaju je bolji izbor benzinac 1,2. Uostalom, imas i mnogo veci izbor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Срећко Шојић 0 Posted April 15, 2015 Hvala svima na odgovorima i na savetima. @MS PKcini mi se po oglasima sto sam gledao (polovniautomobili.com)da ima bas malo 1,2 a da mi se uklapaju u budzet i da imaju 5 vrata. Od oglasa koje sam postavio, prvi GP je na 20-30 km od mene pa cu otici da ga pogledam a kao sto @Zvezda rece najbolju opremu ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 16, 2015 Pre kupnje obavezno pogledaj par komada!Prilikom ulaska u noviji auto mnogo toga može da zavara!!! Tek kada ih pogledaš nekoliko onda više stekneš sliku koliko je nekiu boljem ili lošijem stanju od drugih koje si gledao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
volfivan 0 Posted April 22, 2015 (edited) http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6260561/fiat-grande-punto-13multijet Kad punto ima ovo windows dugme da li ima i usb za muziku u kaseti? Edited April 22, 2015 by Woodoo print screen je obavezan kad se kače oglasi Quote Share this post Link to post Share on other sites