Dule 021 660 Posted October 29, 2014 A sta misli zasto kola od fizickih lica mahom dolaze sa praznim ili polupraznim servisnim knjizicama?Prve dve godine ce ga svako odrzavati ali po isteku garancije ima svega i svacega ali u firmam u inostranstvu se kola odrzavaju a pogotovo sto su na lizingu gde je to i obaveza.S druge strane s obzirom da su na lizingu po isteku registracije kola se pregledaju i ako su negde ostecena obavezno se farbaju osteceni delovi.Otud je mala umetnost naci auto u rvoj boji a za koju se svi hvataju kao obaveznom a u realnosti 98% kola iz uvoza ima farbarije. I sve to kad se sabere dobije se cena poviljna za nase trziste sa svim troskovima.Kad bi kupovali GP od fizickog lica i sa kilometrazom manjom od 100k km izasao bi taj ovde kod nas oko 7k eura ladno. GP spada u mala kola i zato mu veoma slabo pada cena a taj Evo 2010 je nov kod nas oko 11k eura u pocetnoj verziji ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 29, 2014 Ne mora da bude svejedno iz razloga što te lizing kuća uslovljava i obavezuje da sve radiš po knjizi i na vreme, a privatno lice može kako mu se ćefne.Edit: Evo i Dule to napisa...Imaš i ovde na forumu nekoliko primera gde neki vlasnici 500L-ova ne žele da održavaju u garanciji svoje automobile u ovlašćenim servisima zbog cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 29, 2014 Sve je to individualno. Al garantujem da auto u ovlašćenom servisu ne dobije ništa više pažnje nego što mu ja posvetim u svojoj izvedbi. Iako ništa od toga ne upisujem u knjižicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 30, 2014 U ovlascenom moze samo manje paznje da dobije, ali jbg ima pecat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 30, 2014 (edited) To GP iz oglase i u Srbiji vredi 4.000eur ako ga otkupis od firmu. Kad dodas troskove za uvoz i zarada cena se bilda do 5.500eur. Isto ko sto u mojoj firmi prodali Audi A3 za 9.000eur a onda par prijateli su gi kupili od oglase za 11.000eur. Mislam da je bespolezno da nastavimo diskusija oko ovo, ako za tebe je pametnije da kupis sluzbeno auto iz Nemacke, nego neko od prvi vlasnik u Srbiji to je tvoe pravo. Ja tako ne bi igrao. Edited October 30, 2014 by Skorpion Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 30, 2014 E, pa naravno da se Dule nece sloziti sa tvojom teorijom, kad bi onda prodao te aute sto ima :-)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 31, 2014 Bas mene briga ko ce sta da kupuje ali znam da kola kupljena u Srbiji nisu istog kvaliteta kao kola sa zapadnog trzista i o tome sam polemisao mnogo puta dosad i uveravao se da je tako. Kod nas se salju kola koja nisu prosla kontrole i bas bi oni sad zaustavljali traku zbog nekih kola nego ih salju na manje zahtevno trziste a uostalom tu je garancija. Otud kod nas na raznoraznim kolima greske koje nisu standardne kao npr na Oktaviji otisla turbina na 89k km,menjac na Yarisu otisao na 8k km i tako raznorazni slucajevi. Uostalom voleo bih da vidim koji ce to covek u nasoj drzavi da daje auto star 7 godina,a koji je platio 45k eura,za smesnih 10k eura? To mogu biti samo kola iz uvoza sa naravno i nekom kilometrazom ali koja ce sluziti jos mnogo godina sa najverovatnije i nekim ulaganjem ali niste platitli auto 45k eura nego maltene petinu od nje. Koliko u tome svemu ima istine dokaz je to sto imam jedan Yaris koji se proizvodi u Japanu ali i u Francuskoj i vec x kupaca me je zvalo da im dam broj sasije i kad cuju da je iz Francuske prave skok sut sa slusalicom.Zasto kad je isti kvalitet?Tako i GP kupljen ovde ne mora da znaci da je bolji cak iako ima manje km jer je vozen sa nasim drncom od goriva,po nasim rupetinama,sa nasim ko zna kakvim uljima,ko zna kakvim filterima i kod ko zna kakvih majstora. Preko je to malo drugacije.Ja kad sam trazio GP u van verziji za kumovu firmu nisam ga mogao naci mesecima i kad sam ga nasao kostao je 4000 eura. Ovde se takodje limuzina od firme moze naci ali nece nase firme da ih poklanjaju jer sto veca beda vece su i cene pa su tako kola u juznoj Srbiji skuplja nego kola na severu gde se realno bolje zivi. Sve je ovo istina i nemam vise zivaca da dokazujem i pokazujem a i prezvakano je vise puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 31, 2014 Koliko u tome svemu ima istine dokaz je to sto imam jedan Yaris koji se proizvodi u Japanu ali i u Francuskoj i vec x kupaca me je zvalo da im dam broj sasije i kad cuju da je iz Francuske prave skok sut sa slusalicom.Zasto kad je isti kvalitet? Ovo je potpuno tačno, redovno mi se dešavalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dankoni 0 Posted October 31, 2014 Ok aj sad jedno prakticno pitanje imam VIN broj , u eperu se poklapa sa onim u oglasu ali sad bi da proverim servisnu istoriju. Sta se radi u tom slucaju idem u neki ovlasceni servis i platim xyz, ima neko ideju koliko kosta takva usluga i da li je pruzaju ? Imate neke preporuke gde bi u Beogradu to mogao da proverim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale_Bgd 0 Posted October 31, 2014 @dankoniUkoliko nema (papirne) servisne knjižice za vozilo, što i nije neki dokaz, kod Fiat, Lancia, Alfa automobila mogu da se provere samo servisi koji podležu garanciji u prvih 2 ili 3 godine od dana kupovine u zavisnosti koliki je bio garantni period za to vozilo i to pod uslovom da je bilo radova i da imaš nekoga ko to hoće da ti proveri u Fiat Automobili Srbija. Na taj način može da se vidi vlasnik ili korisnik vozila, stanje na kilometar satu u toku radova koji podležu garanciji i naravno šta je bilo zamenjeno. Koliko ja znam, a možda i grešim, ne mogu da se dobiju podaci za redovne servise ili bilo koje druge serise zato sto Fiat nema elektronsku servisnu knjižicu kao što su neki proizvđači uveli pre nekoliko godina. Nisam siguran za ovo, neki na forumu tvrde da tako nešto postoji, a ja nikad nisam kupio novi Fiat Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted November 1, 2014 (edited) Mislim da je stv degutantno dalje porediti da li je bolje uvoziti polovna vozila sa kojekakvim istirijatima ili uzeti auto ovde sa svim apsolutno urednim papirima. Ja se povlačim tj nek svako pazari šta misli da mu je najbolje. Edited November 1, 2014 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 1, 2014 @dankoniUkoliko nema (papirne) servisne knjižice za vozilo, što i nije neki dokaz, kod Fiat, Lancia, Alfa automobila mogu da se provere samo servisi koji podležu garanciji u prvih 2 ili 3 godine od dana kupovineMeni je jedan kupac proveravao po VIN broju 159-ku pre kupovine u Stojanovu i reče da je bilo i evidencije van garantnog roka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted November 1, 2014 Pa dobro, uvek moze da bude evedencije ako odrzavaju u ovlascenom servisu.Bio je primer coveka koji je kupio VW Passat B6 gde je sve bilo zabelezeno pa cak i patosnice kada su menjane, u Nemačkoj, naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uros1992 0 Posted November 16, 2014 (edited) Za par dana idem da gledam jedan GP 2007 godiste 1.9 130KS. Ako ga budem kupovao sigurno cu ga odvesti kod Gorana da ga on pregleda. Mene zanima na sta ja treba da pazim i primetim? Edited November 16, 2014 by Uros1992 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 16, 2014 Na strane između 1 i 53. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted November 16, 2014 Za par dana idem da gledam jedan GP 2007 godiste 1.9 130KS. Ako ga budem kupovao sigurno cu ga odvesti kod Gorana da ga on pregleda. Mene zanima na sta ja treba da pazim i primetim?Pod brojem 1 obavezno pregledajte menjač jer im je on katastrofalan a ovo ne pricam napamet nego iz licnog iskustva gde su na mom prelepom i savrsenom GP-u Sport kad se provozao i zagrejao poceli da zuljaju lezajevi menjaca.Konacni skor je bio posle pregleda da su otisla 4 lezaja i tri kandze a onda mi je majstor za menjace objasnio da je to jedan od najlosijih menjaca sto uopste postoji i da je redovno na servisu kod njega. Pritom je i jedan os skupljih za popravke.Razlog za ta desavanja je nekontrolisanje nivoa ulja u menjacu a bilo bi pozeljno menjati to ulje svakih 3 godine.Pod brojem 2 pregledati tj ustanoviti u kakvom je stanju kvacilo sa plivajucim zamajcem.Pod 3 pregled city servo uredjaja.Ostalo se podrazumeva kao i kod svakog drugog auta tj da lisve funkcionise i da nije lupan.Farbarije ce imati svakako i oko toga ne moras mnogo da razbijas glavu nego samo da ustanovite da je kvalitetno odradjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uros1992 0 Posted November 16, 2014 Na strane između 1 i 53. Da sam imao vremena sigurno bih pročitao al informacije su mi trebale brzo. Dule hvala puno na informacijama! Dosta mi je značilo. Auto je bio lep, sve sljakalo sem dotičnog menjača. Koliko je koštala ta popravka, ako nije tajna cito da znam dal odmah da odustanem od auta xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 16, 2014 Da sam imao vremena sigurno bih pročitao al informacije su mi trebale brzo.Niko se nije usr'o što je klozet daleko, već zato što nije na vreme krenuo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted November 16, 2014 Bas tako!Problem je samo kod takvog auta sto ga nitko nije kupio da se sa njime preveze od tacke A do B nego da se izivljava i onda kada se je izivio i autu izvadio dusu onda ga proda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 16, 2014 Video sam danas jedan GP sport na PA table, ima nesto na krovu, ne znam sta je i kako da ga nazovem, napred iznad soferke kao neka uzvisena lajnsa ... jel to ima mozda neke veze sa panoramom ? evo i jedna slika gde se vidi kako to izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 16, 2014 Onaj moj sa panoramom to nije imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 16, 2014 Ovaj je bio crn pa nisam siguran da li je panorama bila ili nije ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 16, 2014 Ja to nisam vidjao do sada a bas gledam Gp sport samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 16, 2014 To je panorama. Modeli koji imaju samo stakleni krov bez otvaranja nemaju to. Quote Share this post Link to post Share on other sites