Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

A sta misli zasto kola od fizickih lica mahom dolaze sa praznim ili polupraznim servisnim knjizicama?

Prve dve godine ce ga svako odrzavati ali po isteku garancije  ima svega i svacega ali u firmam  u inostranstvu se kola odrzavaju  a pogotovo sto su na lizingu gde je to i obaveza.S druge strane s obzirom da su na lizingu po isteku registracije kola se pregledaju i ako su negde ostecena obavezno se farbaju  osteceni delovi.Otud je mala umetnost naci auto u rvoj boji a  za koju se svi hvataju kao obaveznom a u realnosti 98% kola iz uvoza ima farbarije. I sve to kad se sabere dobije se cena poviljna za nase trziste sa svim troskovima.

Kad bi kupovali GP od fizickog lica i sa kilometrazom manjom od 100k km izasao bi taj ovde kod nas oko 7k eura ladno. GP spada u mala kola i zato mu veoma slabo pada cena a taj Evo 2010 je nov kod nas oko 11k eura u pocetnoj verziji ako se ne varam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da bude svejedno iz razloga što te lizing kuća uslovljava i obavezuje da sve radiš po knjizi i na vreme, a privatno lice može kako mu se ćefne.

Edit: Evo i Dule to napisa...

Imaš i ovde na forumu nekoliko primera gde neki vlasnici 500L-ova ne žele da održavaju u garanciji svoje automobile u ovlašćenim servisima zbog cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to individualno. Al garantujem da auto u ovlašćenom servisu ne dobije ništa više pažnje nego što mu ja posvetim u svojoj izvedbi. Iako ništa od toga ne upisujem u knjižicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To GP iz oglase i u Srbiji vredi 4.000eur ako ga otkupis od firmu. Kad dodas troskove za uvoz i zarada cena se bilda do 5.500eur.

 

Isto ko sto u mojoj firmi prodali Audi A3 za 9.000eur a onda par prijateli su gi kupili od oglase za 11.000eur.

 

Mislam da je bespolezno da nastavimo diskusija oko ovo, ako za tebe je pametnije da kupis sluzbeno auto iz Nemacke, nego neko od prvi vlasnik u Srbiji to je tvoe pravo.

 

Ja tako ne bi igrao.

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas mene briga ko ce sta da kupuje  ali znam da kola kupljena u Srbiji nisu istog kvaliteta kao kola sa zapadnog trzista i o tome sam polemisao mnogo puta dosad i uveravao se da je tako. Kod nas se salju kola koja nisu prosla kontrole i bas bi oni sad zaustavljali traku zbog nekih kola nego ih salju na manje zahtevno trziste  a uostalom tu je garancija. Otud kod nas  na raznoraznim kolima greske koje  nisu standardne  kao npr na Oktaviji otisla turbina na 89k km,menjac na Yarisu otisao na 8k km i tako raznorazni slucajevi. Uostalom voleo bih da vidim koji ce to covek u nasoj drzavi da daje auto star 7 godina,a koji je platio 45k eura,za smesnih 10k eura? To mogu biti samo kola iz uvoza sa naravno i nekom kilometrazom ali koja ce sluziti jos mnogo godina sa najverovatnije i nekim ulaganjem ali niste platitli auto 45k eura nego maltene petinu od nje.

 

Koliko u tome svemu ima istine dokaz je to sto imam jedan Yaris koji se proizvodi u Japanu ali i u Francuskoj i vec x kupaca me je zvalo da im dam broj sasije  i kad cuju da je iz Francuske prave skok sut sa slusalicom.Zasto kad je isti kvalitet?

Tako i GP kupljen ovde  ne mora da znaci da je bolji  cak iako ima manje km jer je vozen sa nasim drncom od goriva,po nasim rupetinama,sa nasim ko zna kakvim uljima,ko zna kakvim filterima  i kod ko zna kakvih majstora. Preko je to malo drugacije.

Ja kad sam trazio GP u van verziji  za kumovu firmu nisam ga mogao naci mesecima i kad sam ga nasao kostao je 4000 eura. Ovde se takodje limuzina od firme moze naci ali nece  nase firme da ih poklanjaju jer sto veca beda vece su i cene pa su tako kola u juznoj Srbiji skuplja nego kola na severu gde se realno bolje zivi. Sve je ovo istina  i nemam vise zivaca da dokazujem i pokazujem a i prezvakano je vise puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Koliko u tome svemu ima istine dokaz je to sto imam jedan Yaris koji se proizvodi u Japanu ali i u Francuskoj i vec x kupaca me je zvalo da im dam broj sasije  i kad cuju da je iz Francuske prave skok sut sa slusalicom.Zasto kad je isti kvalitet?

 

Ovo je potpuno tačno, redovno mi se dešavalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok aj sad jedno prakticno pitanje imam VIN broj , u eperu se poklapa sa onim u oglasu ali sad bi da proverim servisnu istoriju. Sta se radi u tom slucaju idem u neki ovlasceni servis i platim xyz, ima neko ideju koliko kosta takva usluga i da li je pruzaju ? Imate neke preporuke gde bi u Beogradu to mogao da proverim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dankoni

Ukoliko nema (papirne) servisne knjižice za vozilo, što i nije neki dokaz, kod Fiat, Lancia, Alfa automobila mogu da se provere samo servisi koji podležu garanciji u prvih 2 ili 3 godine od dana kupovine u zavisnosti koliki je bio garantni period za to vozilo i to pod uslovom da je bilo radova i da imaš nekoga ko to hoće da ti proveri u Fiat Automobili Srbija. Na taj način može da se vidi vlasnik ili korisnik vozila, stanje na kilometar satu u toku radova koji podležu garanciji i naravno šta je bilo zamenjeno. 

Koliko ja znam, a možda i grešim, ne mogu da se dobiju podaci za redovne servise ili bilo koje druge serise zato sto Fiat nema elektronsku servisnu knjižicu kao što su neki proizvđači uveli pre nekoliko godina. Nisam siguran za ovo, neki na forumu tvrde da tako nešto postoji,  a ja nikad nisam kupio novi Fiat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je stv degutantno dalje porediti da li je bolje uvoziti polovna vozila sa kojekakvim istirijatima ili uzeti auto ovde sa svim apsolutno urednim papirima. Ja se povlačim tj nek svako pazari šta misli da mu je najbolje.

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dankoni

Ukoliko nema (papirne) servisne knjižice za vozilo, što i nije neki dokaz, kod Fiat, Lancia, Alfa automobila mogu da se provere samo servisi koji podležu garanciji u prvih 2 ili 3 godine od dana kupovine

Meni je jedan kupac proveravao po VIN broju 159-ku pre kupovine u Stojanovu i reče da je bilo i evidencije van garantnog roka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, uvek moze da bude evedencije ako odrzavaju u ovlascenom servisu.

Bio je primer coveka koji je kupio VW Passat B6 gde je sve bilo zabelezeno pa cak i patosnice kada su menjane, u Nemačkoj, naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za par dana idem da gledam jedan GP 2007 godiste 1.9 130KS. Ako ga budem kupovao sigurno cu ga odvesti kod Gorana da ga on pregleda. Mene zanima na sta ja treba da pazim i primetim?

Edited by Uros1992

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za par dana idem da gledam jedan GP 2007 godiste 1.9 130KS. Ako ga budem kupovao sigurno cu ga odvesti kod Gorana da ga on pregleda. Mene zanima na sta ja treba da pazim i primetim?

Pod brojem 1 obavezno pregledajte menjač jer im je on katastrofalan a ovo ne pricam napamet nego iz licnog iskustva gde su na mom prelepom i savrsenom GP-u Sport  kad se provozao i zagrejao poceli da zuljaju lezajevi menjaca.Konacni skor je bio posle pregleda da su otisla 4 lezaja i tri kandze a onda mi je majstor za menjace objasnio da je to jedan od najlosijih menjaca sto uopste postoji i da je redovno na servisu kod njega. Pritom je i jedan os skupljih za popravke.Razlog za ta desavanja je nekontrolisanje nivoa ulja u menjacu a bilo bi pozeljno menjati to ulje svakih 3 godine.

Pod brojem 2 pregledati tj ustanoviti u kakvom je stanju kvacilo sa plivajucim zamajcem.

Pod 3 pregled city servo uredjaja.

Ostalo se podrazumeva kao i kod svakog drugog auta tj da lisve funkcionise i da nije lupan.Farbarije ce imati svakako i oko toga ne moras mnogo da razbijas glavu nego samo da ustanovite da je kvalitetno odradjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na strane između 1 i 53.

 

Da sam imao vremena sigurno bih pročitao al informacije su mi trebale brzo.

 

Dule hvala puno na informacijama! Dosta mi je značilo. Auto je bio lep, sve sljakalo sem dotičnog menjača. Koliko je koštala ta popravka, ako nije tajna cito da znam dal odmah da odustanem od auta xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam imao vremena sigurno bih pročitao al informacije su mi trebale brzo.

Niko se nije usr'o što je klozet daleko, već zato što nije na vreme krenuo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako!

Problem je samo kod takvog auta sto ga nitko nije kupio da se sa njime preveze od tacke A do B nego da se izivljava i onda kada se je izivio i autu izvadio dusu onda ga proda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam danas jedan GP sport na PA table, ima nesto na krovu, ne znam sta je i kako da ga nazovem, napred iznad soferke kao neka uzvisena lajnsa ... jel to ima mozda neke veze sa panoramom ?

 

evo i jedna slika gde se vidi kako to izgleda :)

 

fiatgp1_4t_jetsporting_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...