Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ovaj scorpion je bas realan lik kad kaze da auto vredi 4000-4300. :smoke:

I morate da znate da sva kola iz uvoza koja su mladja od 2008 godine nisu kola od fizickih lica nego su firmina. Razmisljanje da je drugacije je zanosenje  i plovidba medju oblacima.

Voleo bih da vidim posto scorpion moze da uveze takav auto kad  mu je realna  cena 4000. Po njegovoj matematici onda oni iz 2006-te trebaju da kostaju jedno 2000-2500. :laughing:

Smesno ali bas.

 

Inace kad je dobar onda je dobar i nema veze ko gaje  pa cak ni kako vozio.Dokazano i provereno u praksi mnogo puta.Bitno je samo da je redovno odrzavan jer ako je motor napravljen da se vrti do crvenog onda mu nista nece biti ali pod uslovom da je ulje  menjano redovno.

Kum mi ima 7 Puntica 1,3 M-jet koji sam imaju oko ipreko 250k km i rade kao sat i kaze majstor da ne trose ulje tako da 150k km za taj motor ne predstavlja nikakav problem a ja sam licno gledao svojevremeno  dva punta 1,3 M-jet sa stanjem na satu preko 300k km i radili su odlicno.

 

 

Druze, sta mislis za kolko je kupen taj puntic u Italiji ili Nemackoj? Da je dobar ne bi se prodavao u Srbiji  nego bi se prodao tamo.

Ako on trazi 5.500eur, troskovi za prenos i transport oko 1.000eur ( tolku je u Makedoniji, koregiraj me ako gresim za ovde) + negova zarada, ispada da ovo auto je kupeno ispod 4.000eur. 

 

Ja bi vise uzeo GP benzin kupeno u Srbiji nego dizel sa 160.000km iz uvoza.

 

Steta sto  niko ne kupuje nov auto, nego svi kupujemo kante koje dolaze iz "Evropi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dule021 onda kako moze u Srbiji Punto da bude jeftinije nego kad samo troskovi za prenos su najmanje 1.000eur?

 

Koj lud bi kupio auto za 5.000eur u Nemackoj i prodavao go u Srbiji 5.500eur???

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo koji auto ako je divljacki vozen se vidi, da se primetiti, bio sluzbeni ili ne.

Ne kazu za dzabe koji auto je najbolji, svi kazu sluzbeni, ali ipak je to kolegin sluzbeni ;)

 

Evo da i ja dodam koju na racun sluzbenih kola, posto vec godinama vozim ista i ispred kuce mi stoje dva komada parkirana.

 

Sta moze da fali sluzbenim kolima koja su kupljena kod nas kao nova, a kupljena u firmi koja brine adekvatno o svom voznom parku. 

 

Evo kod mene u firmi se sva vozila odrzavaju kako ovlasceni servisi kazu u kojima odrzavamo kola (Delta motors i Delta automoto).

 

Servisni intervali su po servisima na 20.000km, a moji u firmi su ih sami skratili na 15.000km.

 

Akanje vozila i voznja preko 100km/h je strogo zabranjena.

 

A sto se tice kilometraza koje prelazimo, eto svako vozilo ce cas posla preci 150-160hkm, evo moja slizbena Honda Jazz, motorcic 1.2 16v, 90hp, je 14.01.2014. imala samo 5km predjenih a danas 28.10.2014. ima 29.443km. sto znaci da ce za tacno godinu dana imati preko 35.000km predjenih.

 

I kada bi bila na prodaju, sutra bi je uzeo, kao i vecinu vozila iz voznog parka firme u kojoj radim.

 

Sto se tice ovih GP-ova gore, samo pregled sa pouzdanim majstorom i nema zime.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dule021 onda kako moze u Srbiji Punto da bude jeftinije nego kad samo troskovi za prenos su najmanje 1.000eur?

 

Koj lud bi kupio auto za 5.000eur u Nemackoj i prodavao go u Srbiji 5.500eur???

 

pa ljudi se malo cenkaju , obore cenu........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi mi voleli idealne uslove kupovine, najbolje novo :) . Ali ipak vecina nas mora da se prilagodi svojim mogucnostima. Po onome sto sam i ja citao 150000 nije neki problem za mjet samo da je odrzavan, e sad koliko sam shvatio po VIN broju moguce je proveriti u ovlascenom servisu kao je odrzavan jel tako? 

 

To je manje vise jedina provera  osim vizuelne i ako vlasnik placa ne dozvoli da se provozam malo:) , posto ne poznajem ni jednog majstora a i trebalo bi ga vuci do backe topole .

 

Inace sto se tice kupovine neko to kupi celu flotu sto bi rekli 10,20 automobila plus ako da kes sigurno ide cena nekih 20-30 % dole cime sa 5500 dolazimo na cenu od 3800-4400 koliko se onda i njemu isplati po nekoj toj racunici 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi vise uzeo GP benzin kupeno u Srbiji nego dizel sa 160.000km iz uvoza.

 

Steta sto  niko ne kupuje nov auto, nego svi kupujemo kante koje dolaze iz "Evropi"

 

Ako sam dobro razumeo, ti bi kupio auto koji je 120 000 km sve sa sipanim našim benzinom i drndan po našim putevima nego auto iz inostranstva koji je prešao 170 000 km ali na mnogo boljim putevima i sa mnogo boljim kvalitetom benzina...

 

Znaš kako, ljudska psiha je čudna stvar, ljudi će pre kupiti auto na placu sa "predjenih 90 000 km" i kao veruju u to nego neki auto koji je prešao 170 000 i koji je u mnogo boljem stanju jer je mnogo bolje održavan nego taj sa "predjenih 90 000". Iskreno, takve ljude najviše žalim.... 

 

Treba biti realan kod kupovine polovnjaka...

Akanje vozila i voznja preko 100km/h je strogo zabranjena.

 

 

 

Auuuu, nije valjda da vas gazda posmatra i dok vozite :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja neman problem da kupim auto i sa 200 000 ako znam da je normalno vozen preko. Ni jedan do sad nisam imao ispod 150000 i bili su u 5 puta boljem stanju nego ovi nasi domaci sa 120000 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta god da sam gledao od kola kod nas (vožena ili kupljena) teški užas. Ofucana , tehnički neispravna i obavezno loše gume.

Pogotovo kupovana na kredit pa su jedva krpili za rate o ostalo kad bude bilo.

Uvek sam za ove iz uvoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja bi vise uzeo GP benzin kupeno u Srbiji nego dizel sa 160.000km iz uvoza.

 

Steta sto  niko ne kupuje nov auto, nego svi kupujemo kante koje dolaze iz "Evropi"

 

Ako sam dobro razumeo, ti bi kupio auto koji je 120 000 km sve sa sipanim našim benzinom i drndan po našim putevima nego auto iz inostranstva koji je prešao 170 000 km ali na mnogo boljim putevima i sa mnogo boljim kvalitetom benzina...

 

Znaš kako, ljudska psiha je čudna stvar, ljudi će pre kupiti auto na placu sa "predjenih 90 000 km" i kao veruju u to nego neki auto koji je prešao 170 000 i koji je u mnogo boljem stanju jer je mnogo bolje održavan nego taj sa "predjenih 90 000". Iskreno, takve ljude najviše žalim.... 

 

Treba biti realan kod kupovine polovnjaka...

 

Bas tako, treba biti realan. A nije realno da svaki polovnjak iz uvoza ima predzeni 150.000km, svaki ima servisna knizica( koja mozes da nabavis da ti istampaju u Srbiji) svaki je kupen od prvi vlasnik, vozila ga neka baka ili zena, svaki mozes da proveris kod tvoj majstor itn itn...

 

Nalaze se dobro socuvano auto kupeno u Srbiji staro par godina, koje mozes vrlo lako da ga proveris u ovlasteni servis sta je na njemu radjeno i vrlo bitno, nemoze da te slaze oko kilometraza.

 

Meni jedino zao sto svi danas gledamo polovnjaci koi niko ih ne kupuje u evropi pa jeftinije je da ih proda za smesne pare nego da plati otpad u Nemackoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jedino zao sto svi danas gledamo polovnjaci koi niko ih ne kupuje u evropi pa jeftinije je da ih proda za smesne pare nego da plati otpad u Nemackoj.

 

Kupuju i tamo polovnjake ali u mnogo manjem broju nego kod nas jer tamo imaju standard i mogućnosti da kupe novo vozilo za razliku od našeg standarda i platežne moći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno, ali te polovnjake sta oni kupuje ne prodaje se u Srbiji za zao. Steta sto svi mi nemamo standard da kupio nov auto ko sto je normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko kaze da se ne prodaju, prodaju se, samo treba naci odgovarajuce placeve.

I treba skontati da ni Evropljani nisu ludi da kupe auto i prodaju ga posle dve godine sa 50 000km a da im se nije ekonomski isplatio.

I da će te naša vrla carina odrati za takvo auto jedno 2-3000e za uvoz + porez

 

S tim da se proda mnogo više krševa starih 10-12 god nego takvih polovnjaka jer ljudi imaju toliko para.

I imati u vidu  da je mnogo veća zarada na takvim krševima ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo koji auto ako je divljacki vozen se vidi, da se primetiti, bio sluzbeni ili ne.

Ne kazu za dzabe koji auto je najbolji, svi kazu sluzbeni, ali ipak je to kolegin sluzbeni ;)

Evo da i ja dodam koju na racun sluzbenih kola, posto vec godinama vozim ista i ispred kuce mi stoje dva komada parkirana.

Sta moze da fali sluzbenim kolima koja su kupljena kod nas kao nova, a kupljena u firmi koja brine adekvatno o svom voznom parku.

Evo kod mene u firmi se sva vozila odrzavaju kako ovlasceni servisi kazu u kojima odrzavamo kola (Delta motors i Delta automoto).

Servisni intervali su po servisima na 20.000km, a moji u firmi su ih sami skratili na 15.000km.

Akanje vozila i voznja preko 100km/h je strogo zabranjena.

A sto se tice kilometraza koje prelazimo, eto svako vozilo ce cas posla preci 150-160hkm, evo moja slizbena Honda Jazz, motorcic 1.2 16v, 90hp, je 14.01.2014. imala samo 5km predjenih a danas 28.10.2014. ima 29.443km. sto znaci da ce za tacno godinu dana imati preko 35.000km predjenih.

I kada bi bila na prodaju, sutra bi je uzeo, kao i vecinu vozila iz voznog parka firme u kojoj radim.

Sto se tice ovih GP-ova gore, samo pregled sa pouzdanim majstorom i nema zime.

+1!

Vozilo koje ja duzim Mercedes Sprinter 516cdi je doso sredinom februara prosle godine (ne mogu da setim tacno datuma) i imao je celih 10km :) sada u ovom trenutku je km na satu 75009km. Iskljucivo se u ovlascenom servisira. Voznju preko 90km/h i ne vidi. Striktno se vozi do 80km/h. Sutra bih ga u bilo kom momentu uzeo za sebe, a i ostala vozila koja poseduje moja firma, bez obzira sto se tovare a i bogami pretovaraju. Ako firma postuje servisne intervale i ulaze novac u servise ne vidim zasto ne bi uzeo vozilo iz firme tj sluzbeno.

Malo kasvetnijeg majstora za ruke i pravac do tog placa. I da, kad ides malo dalje od svog grada, pogledaj da nadjes na netu jos neko vozilo pa pregledaj sva i na kraju najbolji uzmes ;)

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dule021 onda kako moze u Srbiji Punto da bude jeftinije nego kad samo troskovi za prenos su najmanje 1.000eur?

 

Koj lud bi kupio auto za 5.000eur u Nemackoj i prodavao go u Srbiji 5.500eur???

Vidim da se ne razumes dovoljno u kupovinu polovnjaka pa cu ti evo reci da se preko ta mlada kola ne kupuju od fizickih lica  nego od firmi na licitacijama. Otud su ti cene na stranim oglasima vece nego  kod nas sa svim troskovima i necijom zaradom.

Daje se ponuda i ako prodje uzima se auto a prolazi jer imaju kilometrazu od 150k km a to je tamo vec za menjanje iako moze da ide jos  mnogo mnogo km.

E sad u Srbiji ima mnogo uvoznika  i svi se kolju medjusobno ko ce pre prodati auto i uhvatiti na brzinu neku kintu i otud te cene a da se ja pitam cene bi trebale biti vece jer je glupo da uvezes auto od 5k eura i da zaradis na njemu 200-300 eura.

E sad scorpione nadam se da sam ti otvorio oci i da si sad svestan da je ona tvoja odvala da GP 2010 vredi 4000 eura zaista veoma smesna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome i pricam, za da zaradis 200-300eur to auto nemozes da ga kupis 5k eur. Ako se vec razumes, reci mi kolike su troskovi za transport, carina i prenos na toa auto da mozes da ga registiras u Srbiji?

 

Vec pisao da je to auto sluzbeno, a cene sa strane oglase imas ih na predhodnu stranu. Sam si postavio linkove.

 

Tako da Dule pred da mi otvoris oci, procitaj sta je sve pisano unazad  :cheers:

 

Spored tebe ovo auto neko ga kupio za 5.000eur, samo preletalo u Srbiji i prodaje ga 5.500eur za da moze da zaradi 200-300eur kad smanji cenu.

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze ti da se takvi auti kupuju preko licitacije od firmi koja rasprodaje svoja vozila jer obnavlja vozni park.
Tako da je ovaj Punto kupljen za maks 3300-3500evra+transpord i troskovi 1500evra ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da bude zbog obnove voznog parka, već je to uglavnom sa operativnog lizinga, ali suština je ista...

A vozila sa operativnog lizinga se održavaju po knjizi i amin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jedini bitno prilikom kupovine auta je bilo bitno da je auto ovde kupljen tj prvi vlasnik i da je imao kilometražu ispod 100000 km. Svaka druga kombinacija je otpadala u startu iako dosta često idem za Nemačku nisam hteo ni da uvozim. Jeste da je takav auto malo skuplji u startu al se posle isplati..

Share this post


Link to post
Share on other sites

totti je lepo objasnio jer  kola se prodaju zbog obnove voznog parka ili sto su sa lizinga a cene koje se nude su smesne a s obzirom da te firme nece da se zezaju sa krajnjim kupcima onda prihvataju najvisu ponudu. Nama su ta kola extra a njima su sa 150k km vec za zamenu i tako mozemo da dodjemo do super automobila za prihvatljivu cenu.

Ta kola su maksimalno odrzvana jer su mlada i to sto su firmina nema ama bas nikakve veze jer moze neko fizicko lice da odrzava ta kola gore nego firma a ima takvih slucajeva  bas mnogo kao npr kad sam imao jednu Corsu sa 60k km a ono ulje crno kao kod dizelasa sto znaci da verovatno nikad nije ni menjano. Ne kazem da je to los auto i kupac je zadovoljan ali ja takva kola bas i ne volim a imao sam Scenic sa 64k km gde je ulje bilo takvo kao da je auto sad izasao iz salona a auto 2001 godiste sto znaci da je vlasnik taj auto maksimalno odrzavao.

Na kraj krajeva skorpione  da sam ja taj auto nasao za 2 eura tebe ne treba da interesuje koliko sam ga platio nego gledas kakav auto kupujes i ne pljujes po necemu sto nisi ni video ni upalio a znas da je skup i kad ti ja okacim linkove onda vidis da je ustvari jeftin.

Ja sebe ne pobijam kacenjem linkova nego tebe jer ti si taj koji je rekao da GP 2010 vredi 4000 eura sto je jako smesno jer vidis i sam da ga ne mozes preko naci za te pare a ne da ga jos dovezes ovde gde ti treba jos poprilicno para.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni samo nije jasno otkud činjenica da su samo firmama ili auta sa lizinga održavana propisno. Pa svaki nov auto da bi mu se mogla overavati garancija mora da ide na redovne servise tako da je totalno svejedno što se održavanja tiče da li je firmino ili privatno vlasništvo. E sad, što se odnosa prema autu tiče ubeđen sam da onaj ko je morao iz svog džepa da istrese pozamašnu sumu za bilo koji nov auto da ga taj i pazi. Dok kada ga neko dobije na izvol' te u firmi mogu da pretpostavim kako se vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...