diskusija 9 Posted October 23, 2014 Šta nema? Nema auta da imaju balanstanglu, a da nemaju stabilizatore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 23, 2014 nema ni balans stangla ni stabilizatore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 23, 2014 Dobro je da ima i točkove.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 23, 2014 Ako nemaš prednji stabilizator računaj da je baš po kolotrazima i pri promeni smera nestabilan, čak i bočni vetar može da ga lepo zaljulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted October 24, 2014 nema ni balans stangla ni stabilizatore.Bože da li vi slušate oko čega se raspravljate .Uđeš u Eper po broju šasije ako ga ima u katalogu onda je neko skinuo balanstanglu i stabilizatore. Grande Punto mog oca je 1,2 8V ima balnstanglu i stabilizatore. Što se tiče Corse D ona ima potpuno isto vešanje kao Grande Punto. Što se tiče ogog dela ("kad ga kupio novo posle nepuni 10.000km promenjeni su predne bufere na amortizere, kad okrenes volan puno levo pa desno cuo se grrr grrrr") lezajevi nosača amortizera moraju da se podmažu, osim ako kuglice nisu četvrtaste.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 24, 2014 Stabilizator ili balans štangla jedno te isto. Zavisi kako ko ga zove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 24, 2014 Auuuu nije ni slično! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dankoni 0 Posted October 27, 2014 (edited) Pozdrav drustvo , ja sam novi clan foruma i zanima me da uzmem Grande Punta Evo . Gledao sam par komada dosad ali nijedan nije bio odgovarajuci.. bas je izgleda tesko naci.. Jel mozete da mi date misljene o ovom primerku ili barem o placu , da znam dal da se cimam http://www.polovniautomobili.com/oglas5455310/fiat_grande_punto_evo_13mjet_dynamic/ Vidim da su neki narucivali preko Balkan-a moze neko da mi objasni kako to ide i dal se isplati? Edited October 27, 2014 by Woodoo print screen oglasa je obavezan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted October 27, 2014 Dobrog GPa je relativno tesko naci za pristojne pare, ali ne i nemoguce.Ovaj solidno izgleda mada samo na osnovu slika ili oglasa tesko je ista reci. Ukoliko si video neke bit ce ti mnogo lakse da procenis. Ukoliko ti nije predaleko pogledaj ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 28, 2014 druze, gledas Punto koje proslo 160.000km i za koe traze 5.500eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted October 28, 2014 @Skorpion, sta si hteo da kazes? Skupo ili jeftino? Nemoguce ili moguce? Realno ili nerealno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 28, 2014 vrlo ne realno. Ne vredi to auto vise od 4000-4300eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 28, 2014 Kako sa slika znas da ne vredi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 28, 2014 ko vozio sluzbeni auto, nikad ne bi ga kupio za sebe osim ako je on jedini, a nije bio pull auto koje voze svi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 28, 2014 (edited) gresis druze, evo recimo firma u kojoj radim, uzeo bih bilo koji bez razmisljanja. Sto? Pa sva vozila ne preleza preko 80km/h eventualno 90-100 neko prwticanje kad je. Svi se redovno odrzavaju na 10k km, ulja se sipaju samo ona koje fabrika kaze kao i filteri, slabo vide gradsku voznju, uglavnom je na otvorenom voznja... Itd itd... Nisu svuda sve firme iste to stoji, ali bi mogao i sluzbeni da se dobar probere... Edited December 1, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted October 28, 2014 Tacno, ali ni na auto put neko ne vozi auto ko sto bi vozeo svoje Bio sam zaduzen za vozni park i znam sta sve ljudi rade na sluzbeni auto. Naravno svaka cast na izuzetka, ali ovaj Puntic nemozes da znas da lije vozen normalno ili divtarski... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 28, 2014 Isto kao što ne možeš da znaš ni za auto od privatnog vlasnika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 28, 2014 Bilo koji auto ako je divljacki vozen se vidi, da se primetiti, bio sluzbeni ili ne. Ne kazu za dzabe koji auto je najbolji, svi kazu sluzbeni, ali ipak je to kolegin sluzbeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted October 28, 2014 Problem sa kozom je na GPu resen nakon 2008 godine, dakle volan i rucica menjaca vrlo verovatno mogu biti orginalni ali to na osnovu slika a bez kristalne kugle nitko ne moze tvrditi.GP ima lanac i nema veliki servis, odnosno ima ga po preporuci nakon 200 ili 250 000Km sto je i konstruktorski vek gotovo svih danasnjih motora. Kvacilo moze da ode na 50 ili 250 000Km dakle sve ovisi kako i gde je vozen.Ukoliko je auto stvarno OK cena mu je realna, samo ja bih ipak dodao jos 1000e (ako se je nakupilo 5000e moze jos i 1000e) i trazio nesto jos mladje i sa daleko manjom kilometrazom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 28, 2014 (edited) Istog sam mišljenja kao ☝. Tj mislim da je to već ozbiljna kilometraža iako mnogi tvrde da se taj motor navodno tek razradio sa 200000 km. Ja bih opet više voleo onda neki ne razrađen i sa kilometraža ispod 100000 km. Edited October 28, 2014 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
dankoni 0 Posted October 28, 2014 Otkad pratim svi su oko 150 000 , doduse to je od avgusta. Iskreno dok se ne ode licno da se pogleda nista , problem je sto ako nemas svog majstora , a nemam ,moram da se iscimam sam i nadam da cu nesto sam da procenim da je ok. A tamo da ga teram na proveru sigruno se svi poznaju u gradu tako za verovati majstoru tamo tesko.Imaju jos jednog tamo ali tome je ,menjanja letva volana , bar tako pise u servisnoj knjizici. Pre toga su imali jos 2 komada ali su ti otisli..... Verovatno da jesu sluzbeni ali ako su odrzavani kako treba sto da ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 28, 2014 Službeni mogu da budu u daleko boljem stanju i bolje održavani nego u rukama aljkavog vlasnika koji ga vozio isključivo u lokalu. Jedino što nisam za venove baš zbog te distribucike u lokalu.150 000 nije nikakva prepreka za dobar auto, pogotovo ne za JTD /MJ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 28, 2014 Ovaj scorpion je bas realan lik kad kaze da auto vredi 4000-4300. I morate da znate da sva kola iz uvoza koja su mladja od 2008 godine nisu kola od fizickih lica nego su firmina. Razmisljanje da je drugacije je zanosenje i plovidba medju oblacima.Voleo bih da vidim posto scorpion moze da uveze takav auto kad mu je realna cena 4000. Po njegovoj matematici onda oni iz 2006-te trebaju da kostaju jedno 2000-2500. Smesno ali bas. Inace kad je dobar onda je dobar i nema veze ko gaje pa cak ni kako vozio.Dokazano i provereno u praksi mnogo puta.Bitno je samo da je redovno odrzavan jer ako je motor napravljen da se vrti do crvenog onda mu nista nece biti ali pod uslovom da je ulje menjano redovno.Kum mi ima 7 Puntica 1,3 M-jet koji sam imaju oko ipreko 250k km i rade kao sat i kaze majstor da ne trose ulje tako da 150k km za taj motor ne predstavlja nikakav problem a ja sam licno gledao svojevremeno dva punta 1,3 M-jet sa stanjem na satu preko 300k km i radili su odlicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 28, 2014 To sto se sad uvozi retko sta da ima ispod 150000 a da je 2010god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 28, 2014 Te sa malim kilometražama (90, 100.000 km) ne moš' ni da izlicitiraš, odu cene u nebesa i svi završe u nekim zemljama EU. Quote Share this post Link to post Share on other sites