Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ako nemaš prednji stabilizator računaj da je baš po kolotrazima i pri promeni smera nestabilan, čak i bočni vetar može da ga lepo zaljulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema ni balans stangla ni stabilizatore.

Bože da li vi slušate oko čega se raspravljate .Uđeš u Eper po broju šasije ako ga ima u katalogu onda je neko skinuo balanstanglu i stabilizatore. Grande Punto mog oca je

1,2 8V ima balnstanglu i stabilizatore. Što se tiče Corse D ona ima potpuno isto vešanje kao Grande Punto. Što se tiče ogog dela ("kad ga kupio novo posle nepuni 10.000km promenjeni su predne bufere na amortizere, kad okrenes volan puno levo pa desno cuo se grrr grrrr") lezajevi nosača amortizera moraju da se podmažu, osim ako kuglice nisu četvrtaste.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stabilizator ili balans štangla jedno te isto. Zavisi kako ko ga zove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo , ja sam novi clan foruma i zanima me da uzmem Grande Punta Evo . Gledao sam par komada dosad ali nijedan nije bio odgovarajuci.. bas je izgleda tesko naci.. Jel mozete da mi date misljene o  ovom primerku  ili barem o placu , da znam dal da se cimam

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas5455310/fiat_grande_punto_evo_13mjet_dynamic/

 

New_Picture.jpg

 

Vidim da su neki narucivali preko Balkan-a moze neko da mi objasni kako to ide i dal se isplati?

Edited by Woodoo
print screen oglasa je obavezan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrog GPa je relativno tesko naci za pristojne pare, ali ne i nemoguce.

Ovaj solidno izgleda mada samo na osnovu slika ili oglasa tesko je ista reci. 

Ukoliko si video neke bit ce ti mnogo lakse da procenis. Ukoliko ti nije predaleko pogledaj ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skorpion, sta si hteo da kazes? Skupo ili jeftino? Nemoguce ili moguce? Realno ili nerealno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko vozio sluzbeni auto, nikad ne bi ga kupio za sebe :)

 

osim ako je on jedini, a nije bio pull auto koje voze svi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gresis druze, evo recimo firma u kojoj radim, uzeo bih bilo koji bez razmisljanja. Sto? Pa sva vozila ne preleza preko 80km/h eventualno 90-100 neko prwticanje kad je. Svi se redovno odrzavaju na 10k km, ulja se sipaju samo ona koje fabrika kaze kao i filteri, slabo vide gradsku voznju, uglavnom je na otvorenom voznja... Itd itd... Nisu svuda sve firme iste to stoji, ali bi mogao i sluzbeni da se dobar probere...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno, ali ni na auto put neko ne vozi auto ko sto bi vozeo svoje :)

 

Bio sam zaduzen za vozni park i znam sta sve ljudi rade na sluzbeni auto. Naravno svaka cast na izuzetka, ali ovaj Puntic nemozes da znas da lije vozen normalno ili divtarski...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo koji auto ako je divljacki vozen se vidi, da se primetiti, bio sluzbeni ili ne.

Ne kazu za dzabe koji auto je najbolji, svi kazu sluzbeni, ali ipak je to kolegin sluzbeni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa kozom je na GPu resen nakon 2008 godine, dakle volan i rucica menjaca vrlo verovatno mogu biti orginalni ali to na osnovu slika a bez kristalne kugle nitko ne moze tvrditi.

GP ima lanac i nema veliki servis, odnosno ima ga po preporuci nakon 200 ili 250 000Km sto je i konstruktorski vek gotovo svih danasnjih motora. Kvacilo moze da ode na 50 ili 250 000Km dakle sve ovisi kako i gde je vozen.

Ukoliko je auto stvarno OK cena mu je realna, samo ja bih ipak dodao jos 1000e (ako se je nakupilo 5000e moze jos i 1000e) i trazio nesto jos mladje i sa daleko manjom kilometrazom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istog sam mišljenja kao ☝. Tj mislim da je to već ozbiljna kilometraža iako mnogi tvrde da se taj motor navodno tek razradio sa 200000 km. Ja bih opet više voleo onda neki ne razrađen i sa kilometraža ispod 100000 km.

Edited by diskusija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkad pratim svi su oko 150 000 , doduse to je od avgusta.

 

Iskreno dok se ne ode licno da se pogleda nista , problem je sto ako nemas svog majstora , a nemam ,moram da se iscimam sam i nadam da cu nesto sam da procenim da je ok. A tamo da ga teram na proveru sigruno se svi poznaju u gradu tako za verovati majstoru tamo tesko.

Imaju jos jednog tamo ali tome je ,menjanja letva volana , bar tako pise u servisnoj knjizici. Pre toga su imali jos 2 komada ali su ti otisli..... 

 

Verovatno da jesu sluzbeni ali ako su odrzavani kako treba sto da ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Službeni mogu da budu u daleko boljem stanju i bolje održavani nego u rukama aljkavog vlasnika koji ga vozio isključivo u lokalu.

Jedino što nisam za venove baš zbog te distribucike u lokalu.

150 000 nije nikakva prepreka za dobar auto, pogotovo ne za JTD /MJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj scorpion je bas realan lik kad kaze da auto vredi 4000-4300. :smoke:

I morate da znate da sva kola iz uvoza koja su mladja od 2008 godine nisu kola od fizickih lica nego su firmina. Razmisljanje da je drugacije je zanosenje  i plovidba medju oblacima.

Voleo bih da vidim posto scorpion moze da uveze takav auto kad  mu je realna  cena 4000. Po njegovoj matematici onda oni iz 2006-te trebaju da kostaju jedno 2000-2500. :laughing:

Smesno ali bas.

 

Inace kad je dobar onda je dobar i nema veze ko gaje  pa cak ni kako vozio.Dokazano i provereno u praksi mnogo puta.Bitno je samo da je redovno odrzavan jer ako je motor napravljen da se vrti do crvenog onda mu nista nece biti ali pod uslovom da je ulje  menjano redovno.

Kum mi ima 7 Puntica 1,3 M-jet koji sam imaju oko ipreko 250k km i rade kao sat i kaze majstor da ne trose ulje tako da 150k km za taj motor ne predstavlja nikakav problem a ja sam licno gledao svojevremeno  dva punta 1,3 M-jet sa stanjem na satu preko 300k km i radili su odlicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te sa malim kilometražama (90, 100.000 km) ne moš' ni da izlicitiraš, odu cene u nebesa i svi završe u nekim zemljama EU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...