Jump to content
FAS Euroauto Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

E da je tako bar.
1.7 cdti Opel/Isuzu je mnogo bolji motor od ovog 1.3. Problem je sto su retki u Korsama D, od 200 i kusur dizela na oglasima bude manje od deset 1.7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il sam ja imao punta sa 1,3 mjet 70ks koji me je služio besprekorno ili se nešto u međuvremenu mnogo zahebali ili je jednostavno loše održavanje uzelo danak. Znam da Opel uvek nešto zakomplikuje kada ugrađuje Fiatove motore (posle Astre H npr, do tad su mogli komotno fiat delovi čak i set kvačila i zamajac), a posebno u Corse ....isti motor, kubikaža a oni im ubace plivajući...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nisam omasio temu, treba mi savet
Gledam jednog Eva ali ima kozna sedista koja ja ne volim, da li moze procena koliko bih mogao da dobijem za njih. I da li se prodaju samo sedista ili ide sve zajedno sa tapaciruzima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Tadej said:

Mislim da nisam omasio temu, treba mi savet
Gledam jednog Eva ali ima kozna sedista koja ja ne volim, da li moze procena koliko bih mogao da dobijem za njih. I da li se prodaju samo sedista ili ide sve zajedno sa tapaciruzima ?

Veruj mi da ćeš na kožna sedišta mnogo brzo da se navikneš. Meni je žao što ih nemam na oba automobila. Neverovatno prosta za održavanje, prebrišeš vlažnom korpom ili vlažnom maramicom i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Tadej said:
Mislim da nisam omasio temu, treba mi savet
Gledam jednog Eva ali ima kozna sedista koja ja ne volim, da li moze procena koliko bih mogao da dobijem za njih. I da li se prodaju samo sedista ili ide sve zajedno sa tapaciruzima ?

Da lupim.. 250-300eur, ide sve u kompletu sa tapacirima

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kozna sedista su bas nezahvalna za odrzavanje.

Nekad ih je nemoguce izbeci ako naleti dobar auto u jakoj opremi, ali vise volim profilisana sportska sedista od velura ili neke druge bolje tkanine.

Jedino sto je lakse kod koznih sedista jeste da ih prebrises ako nesto prospes.
A moras ih redovno i cesto odrzavati i mazati inace se guzvaju i pucaju.

Na stranu sto je dobar deo "koznih" sedista zapravo skaj cak i u skupljim autima vise klase, a kamoli u obicnim autima, a to vec nije to.

Leti mi najvise smeta sto mi se znoje ledja pod klimom cak, iako je auto pre toga bio u hladu u garazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas isporucen Grande Punto 1,4 T-Jet 2007 u Emotion. Odusevio sam se kako je dobar u voznji a mozda zato sto je presao samo 166k km.:shock:

20210528_131519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites




A moras ih redovno i cesto odrzavati i mazati inace se guzvaju i pucaju.



Šta znam... moja su kod mene ukupno 3 puta premazana, a kod prethodnog "vlasnika" komercijaliste iz General Electrica sumnjam da su ikada... i ništa im ne fali - nit su ispucala, nit su se izgužvala

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Je l može provera ove šasije?

ZFA19900000962489

Skroz sam zbunjen. Auto 2013 god, a ima ovakvu tablu.

Inače je 1.2 8v 

 

 

преузимање (7).jpeg преузимање (6).jpeg IMG-20210529-WA0012.jpg IMG-20210529-WA0010.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, auto je skroz regolare? 

Kako to da su u 2013. pravili taj model?

Zar tad nije bio samo EVO aktuelan?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datum proizvodnje ne laze. Mozda je bio prelazno godiste, tipa poslednji komadi. 

 

Nisam zagledao tablu, ukucaj broj dela table sa ePera oa uporedi sa tom na auto, ako je ta, to je to. Ako ne, mozda je budzena tj stavljena druga, sto opet nije neko zlo, mozda se nekome svidelo tako. Isto rade i sa zadnjim svetlima od Eva bace ih na GPja. 

Screenshot_20210529_215541_com.android.chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabla nije menjana 100%. Nego, samo me začudilo da je taj Grande silazio s trake paralelno sa EVOom. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja 2013 a stara tabla samo sto je moj N1. 

Proverio sam ga po sasiji pre kupovine i iako ima dvojke na staklima proizveden je 30.01.2013.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile smederevo

Bacih ti pogled na ono sto se takodje na prvu razlikuje - stop lampe za taj VIN: leva 51701589, desna 51701590. Takodje, instrument tabla: 735516182

Sve stare verzije, tj. GP ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko manjne vredi taj GP iz 2013te, VS Evo sa tim nivoom opreme? 500eur? Naravno, da su u teoriji u istom stanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile smederevo

Ja sam 2011.god. mogao da biram: EVO sa euro4 motorom proizveden 2010.god. ili GP sa euro5 motorom proizveden 2011.god. Izabrao sam ovakav sa euro5 motorom. Tako da je sigurno da su se neko vreme paralelno proizvodila oba modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav dobri ljudi!
Prelistavao sam forum tokom vikenda i ima mnogooo materijala (a ja se u kola nista ne razumem, bruka sam za muski rod) i opet ne znam sta da radim... Znacila bi mi vasa pomoc, narocito od onih koji vec voze ili su vozili GP :)

Konacno imam mogucnost da kupim prvi auto za porodicu (u svojih 37 godina) i budzet kojim raspolazem je do 3000evra (nadam se nekom spustanju cene). Vozio sam Yuga, sluzbenog, koji je bio VAN, sipao gorivo na karticu ,vozio u servis na racun firme i nemam neku predstavu sta koliko zasto oko odrzavanja :/ Supruga ima polozeno i vozacka joj stoji u novcaniku od tad...

Gledao sam benzince 1.2 jer sam citao da su ekonomicni za odrzavanje i potrosnju, nije mi bitno da bude "jak" ali ne bih ni voleo da mu se motor ugusi kad se upali klima (nailazio sam na takve komentare). Vozio bih po gradu, i mozda neki vikend da se ode negde sa strane, mozda i more jednom godisnje eto. I taman kad sam suzio izbor, onda mi se uvukao crv da je mozda 1.3 MJ dizel motor bolja opcija, ali je odrzavanje skuplje a potrosnja manja - da je servis skuplji ali obicno redji od benzinca.
Nikako ne mogu da prevalim taj odnos sta bi bilo bolje....

Ono sto bih izdvojio kao bitno je ekonomicnost (u smislu potrosnje, odrzavanja, registracije), i pouzdanost.

Od izbora na PA mi se ovi dopadaju:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18242885/fiat-grande-punto-12-8v?ref=picked-ads-profile
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17805928/fiat-grande-punto-13-mjtd?ref=search-normal&position_ref=14

Svaki savet i predlog je dobrodosao! :)
HVALA!

Edited by nesha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nesha

1. Što se izbora marke i tipa automobila tiče mislim da se nećete pokajati. Ja sam lično 10 godina vozio GP 1.2 benzin, a službeno sam vozio 1.4 benzin+plin. GP je odličan auto.

2. Što se tiče dileme benzin ili dizel, to je lični izbor. Ja na pr. nikada nisam kupovao dizelaša i nikada ga ne bih kupio, ali ponavljam: svako ima svoj stav. Slušao sam ljude koji se kunu u dizele ali opet kažem: svako ima svoju računicu.

3. Ako se ne razumete u automobile onda je svakako savet da nekoga povedete ko se razume, i nije loše nekoga zamoliti na forumu. Ni ja se ne razumem pa je to i razlog da sam kupovao samo novo. Od ovoga izuzimam samo slučaj kupovine od poznatog i pouzdanog lica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja danas potvrdih jos jedan GP 2013 ali ovog puta sa 1,2 motorom i plinom. 

Sta da radim kad trenutno vise traze benzince a jos se i smanjila razlika u ceni goriva u korist dizelasa al opet je vecina utrtala zbog tehnickog pregleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nesha said:

Gledao sam benzince 1.2 jer sam citao da su ekonomicni za odrzavanje i potrosnju, nije mi bitno da bude "jak" ali ne bih ni voleo da mu se motor ugusi kad se upali klima (nailazio sam na takve komentare). Vozio bih po gradu, i mozda neki vikend da se ode negde sa strane, mozda i more jednom godisnje eto. I taman kad sam suzio izbor, onda mi se uvukao crv da je mozda 1.3 MJ dizel motor bolja opcija, ali je odrzavanje skuplje a potrosnja manja - da je servis skuplji ali obicno redji od benzinca.

1,3mjet je malo "elastičniji" zbog snage u smislu Nm (kad povuče/startnost) u gradu će svakako mizernije trošiti od 1,2 benzinca ili biti u njegovim okvirima, ali ako baš gledate vožnju po gradu, lično bi gledao benzinca. Da, imaće veću potrošnju sa klimom, "malo" će se gušiti ali će mnogo bolje podnositi kratke relacije (pogotovu zimi), česta pali-gasi i slično. Malo su preformanse uštinute ali na duži rok je manja boljka u glavi. 

 

Ekonomičnost u gradu zaboravi. Uzmi GSP onda, jer računice baš i nema, posebno ako si u BG i u 99% hvataš šipceve (7-8 i 15-17h) i imaš neku suludu relaciju tipa Višnička banja - Banovo brdo. Sa plinom isplativo je ali sa solidnom kilometražom (ako naknadno ugradiš plin ili kupiš sa već ugrađenim plinom koji ima atest još neko vreme bocu i radiš reatest već samo servis uradiš) jer se mora otplatiti trošak ugradnje kroz eksploataciju auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...