Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

8 hours ago, shuxx said:

A NAJVAŽNIJI razlog je, TI sistemi su 10 godina stari, BRATE debelo se napredovalo od tad.

 

Sadašnji naj jeftiniji, ima bolje karakteristike i softver od tog matorca.

 

Nisam razmišljao u ovom pravcu. Iako mi ovo menja finansijsku konstrukciju, čini mi se da je ideja i više nego dobra, tako da ću te poslušati!

 

Vidim da postoji tema sa iskustvima u ugrađivanju TNG, pa ću je pročitati.

 

Hvala svima na savetima! :)

Edited by _Boki_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne menja ti finansije, kupio bi iskoriscen auto, sa komplikovanim tng sistemom, lepo bi se druzio sa majstorima, i naucio puno od njih.

Ovako, kupi ispravnog benzinca, raspitaj se za normalnog tng majstora, po preporuci. I ostaje ti samo da se bezbrizno vozis.

Nisi se izjasnio, koliko prelazis godisnje, grad, otvoreno, i koju kubikazu bi kupio...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Nisi se izjasnio, koliko prelazis godisnje, grad, otvoreno, i koju kubikazu bi kupio..


Rekao sam u prvoj poruci da sam pri kraju obuke za vozača, tako da nemam predstavu koliko bih prelazio, niti u kojim uslovima. Ciljam na motor 1,4, ali kako sam spomenuo iznad, vidim da se on ređe javlja u oglasima, tako da će možda izbor pasti na 1,2. Zavisno na koliku očuvanost naiđem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, _Boki_ said:

...Ciljam na motor 1,4, ali kako sam spomenuo iznad, vidim da se on ređe javlja u oglasima, tako da će možda izbor pasti na 1,2....

Ja sam 10 godina vozio motor 1.2 i nemam nikakvih primedbi, tako da, ukoliko nađeš dobar 1.2 motor, bićeš zadovoljan. Službeno sam vozio 1.4 sa ugrađenim plinom. Bio sam zadovoljan sa oba automobila. Razlike između ova dva auta su u domenu detalja, naravno da 1.4 bolje vuče na primer ali i više troši, i sl. Mislim da je najbitnije da nađeš bolje očuvan auto bez obzira na model nego da baš juriš određen model. Takvo je tržište u određenom trenutku, nekada je bolja ponuda a nekada lošija.

Edited by Nebek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaglavih sa Z10, celih 60ks, evo skoro 50 000km s njim. Samo teraj, sve se stigne, izavrsi. Odlican za grad i magistralu. Posluzi i na autoputu sa oko 120kmh.

Osim udobnosti, zvucne izolacije, malo mu se sta moze prebaciti (za te pare)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 letećih konjova. :)

z10, tj. Punto regulare ide dobro jer ni sa vozačem, suvozačem, i punim gepekom na prelazi puno 1t. I svojih ~100 Nm isporučuje na relativno niskim obrtajima.

Grande je veći i teži auto, ne verujem da je doživljaj isti kao u puntu..

Mislim da je puno bolje da pojuriš 1,4..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2021 at 8:56 PM, shuxx said:

Ja zaglavih sa Z10, celih 60ks, evo skoro 50 000km s njim. Samo teraj, sve se stigne, izavrsi. Odlican za grad i magistralu. Posluzi i na autoputu sa oko 120kmh.

Osim udobnosti, zvucne izolacije, malo mu se sta moze prebaciti (za te pare)

I taj sam službeno vozio... sve sve ali što je imao volan... mnogo je dobro prijanjao u rukama. Svako ima svoje ludilo šta mu se dopadne na nekom autu. Leteo je i preticao k'o lud... doduše bio je VAN varijanta pa je verovatno bio lakši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/18/2021 at 6:28 PM, shuxx said:

raspitaj se za normalnog tng majstora, po preporuci.

 

On 5/18/2021 at 5:08 PM, _Boki_ said:

Vidim da postoji tema sa iskustvima u ugrađivanju TNG, pa ću je pročitati.

 

Pročitao sam temu. Uh, šarenolika iskustva... Baš treba biti oprezan, tj. dobro se informisati prilikom izbora majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravo da ti kazem. Za punta, sa 1.2 ili 1.4 motorom, jednostavnim. Treba samo pedantan majstor. Gde ga naci u BGD... Ne mogu te posavetovati. Mozes se raspitati.

Meni ovde na jugu je u Z 10 ugradio majstor koga znam. U garazi "boze me sacuvaj" i evo 2 godine, 50K km, samo sipaj i vozi.

Ne treba tu ne znam kakav servis, firma. Vec neko ko to radi valjano.
Ako si iole majstoricav, mozes kao i ja, da kupis filtere za TNG, 2 kom, 550 din. I sam da ih zamenis na 10, 15,20 hiljada km. Kako sam resis, ili vidis kakvog je kvaliteta TNG koji sipas.

Ako ti pedantno urade, veruj mi, do 80 000km, nebi smeo da imas neke probleme, osim podesavanja mape. A i to mozes sam, ako se zaintersujes.

Polaži, kupi auto, pa ces doci i do instalacije TNGa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, shuxx said:

Mozes se raspitati.

Svakako. Pitaću i ljude koje lično znam, pa ako sa više mesta dobijm istu preporuku, to ću i izabrati.

2 minutes ago, shuxx said:

Polaži, kupi auto, pa ces doci i do instalacije TNGa. emoji16.png

 Tačno tako :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_Boki_ Imaš ovde temu o servisima na forumu. Generalno, preporuka je za Fiat servis Goran sa Altine. Naravno, imaš i još par njih pouzdanih po gradu, pa gledaj u zavisnosti od dela grada gde si da ti je blizu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle traganja za EVO-m, nadjena solidna Corsa D i pazarena. E sad, gledao sam jednog lepog Eva, pa ce mozda pomoci nekome ovde ako planira da ga pogleda.

Auto je stvarno u dobrom stanju, ne znam iz kog razloga stoji dugo na oglasima, mozda zbog troje vrata. Nije lupan, sve je u liniji i napred i pozadi. Nema boljke 1.3 multijeta da dimi plavo-belo na prvom paljenju, radi lepo i mirno, kvacilo mekano. Primetio sam da u kabini vibrira u leru, prenosi dosta na volan. Da li je neki nosac motora ili nesto, ne bih znao. Nije uzet iz razloga sto lik sa placa daje probnu voznju tek posle kaparisanja, a kako da mu kaparisem auto ako ne znam kakav je u voznji... Naravno, o spustanju cene ni govora, pod izgovorom skupljeg uvoza, a auto uvezen po starom, ali dobro. Svakako, nije los, ako neko planira da ga gleda.

O ovom auto je rec:


https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18038020/fiat-grande-punto-b-e-z-plivajuceg
 

PNT.png

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trese zato sto neka dizna ne radi najbolje a to je verovatan scenario...

Corsa je ista prica samo druga baba vozila a imao sam 1,3CDTi 2012 koja je takodje na prvom paljenju traktorisala i od tada izbegavam sve 1,3 mjet motore ma u kom autu bio. 

Eto juce mi ponudjena Corsa sa tim motorom koji je crkao. 

 

Screenshot_20210525-171241_WhatsApp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx 2010. 111 edition Corsa 1.3 cdti je uzeta za 3100. Cena takva zbog poznatog problema sa ABS pumpom, ali posto je meni i mom majstoru vec poznat problem, pokusacemo da resimo ciscenjem elektromagnetnih ventila koji se zablokiraju. Inace auto odlican, motor miran, lepo vuce, limarijski odlicna, enterijer ocuvan perfektno, kao da je presla duplo manje.

@Dule 021 Znam sve, 1.3 mjet moze jako cudno da se ponasa, nagledao sam se svacega, od onih sto dime i cekicaju, do onih sto imaju turbo rupe do 2600 obrtaja. Tebe kao trgovca mogu da razumem zasto neces da se kockas sa njima.
 

IMG_20210522_115325972.jpg IMG_20210522_163822602_HDR.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dash neka je sa srecom.

A reci mi, koja, za sta, je ta ABS pumpa? Nisam cuo za to do sad.

Svidja mi se Corsa D, restajling...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS za Corsu kosta duplo vise nego za Grande Punto a meni je na jednoj Corsi jedan majstor prebacio elektroniku Corse na telo od GP-a i sve je radilo super. 

Ne mogu da shvatim da su polidi napravili bar 20 razlicitih ABS-ova na Opelu. Cemu to zaista ne znam al kad crkne trwba naci polovan ABS a da odgovara tvom modelu a ima ih toliko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio si Grande Punto sa mnogostruko skupljim kvarovima i plivajućim...
Ajde, sretno te poslužio i puno km prošao bez problema

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx ABS pumpa ili ABS centrala kako je vec zovu, u sebi ima elektroniku i te elektromagnetne ventile. Na Korsama crkavaju tj. zablokiraju ti ventili i onda ili ne koci uopste na jednom tocku ili koci i kada pustis kocnicu.

@Dule 021 Kosta mnogo zato sto crkava...

@neshtry Ima tu dosta razlika izmedju njih, iako su na istoj platformi. Hvala, sluzice valjda dobro :) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam komšija ga ima... tamno plavi sa troje vrata, svaki put kada ode na servis kune se da će da kupi Punto mk2... tu razliku ćeš i da plaćaš debelo..
Što Mirko iz "Neovlašćenog" kaže, najbolje na opelu su fiatovi motori

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...