Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Pogledao sam i nisam video da iko prodaje gp ili su prodati. 

 

Svakako planiram da provedem majstora ali moram prvo nesto da nadjem što je vredno gledanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo pročitao sam drugu polovinu cele teme... Došao sam do zaključka da je najbolje da uzmem 1.3 mjet 55kw ili benzinca 1.4 16v... Ne prelazim puno kilometara godišnje i najveći deo je gradska vožnja po Novom Sadu. 
 
[mention=15683]ivica su[/mention]
Pitam za lanac jer znam da je bolja varijanta od kaiša ali koliko sam skontao svi motori su izgleda na lanac. A ovaj od 55kw koliko vidim i pored plivajuceg nema jos par nekih stvari gde su popravke skupe pa mi je on najlogicniji izbor... Lanac bi svakako zamenio ako treba a koliko sam pročitao to moze lako i da se proveri.
 
Da ne prodaje neko sa foruma svoj GP, sudeći po svemu to bi bila najbolja varijanta? 
I taj lanac se menja, nekada na 100kkm nekada na 150kkm, zavisi od stanja. Ja sam menjao na 170kkm ja mislim.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikolic1 Fabrika kaže na 200 ili 250.000 km menjati lanac ali je ipak bolje po kupovini zameniti ga, uraditi komplet veliki servis sa vodenom pumpom naravno, to izađe 100-120€ i miran si.

Ta verzija 1.3 mjet sa 55kw  je taman za tvoje potrebe. Ne troši puno, jeftina registracija, elastičan motor, ume fino da povuče, jeftin mali servis (cca 5.000 dinara sa svim filterima i uljem).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemože bolje. Gledam ih samo sa 5oro vrata, nema ih puno ali ima lepih, samo ništa za sad da mi bas odskače pa da ovde postavim i potražim vaše misljenje.. 

Edited by Nikolic1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic

Jel su to cene sa rukama? To deluje bas jeftino. Neko mi rece da je lanac oko 20 hiljada al izgleda da je jeftiniji dosta.

 

Kakav je ovaj 1.3 mjet od 51kw? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa više konja dolazi i više glavobolje u vidu ulaganja :) vozio sam focusa sa 115ks i stvarno je lepo kad moze da povuče kako treba, al zato je srkao kao blesav

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, Nikolic1 said:

@Axic

Jel su to cene sa rukama? To deluje bas jeftino. Neko mi rece da je lanac oko 20 hiljada al izgleda da je jeftiniji dosta.

 

Kakav je ovaj 1.3 mjet od 51kw? 

Ako se nije nešto u međuvremenu menjalo, kada sam menjao pre 3-4 godine, komplet lanca se kretao između 12-18,000 u zavisnosti od prozvođača, a ruke još 60e... tako da je po meni realnije sa rukama minimum 20.000

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi tu dodao i obavezno skidanje kartera i ciscenje uljne pumpe od naslaga

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Nikolic1 said:

@Axic

Jel su to cene sa rukama? To deluje bas jeftino. Neko mi rece da je lanac oko 20 hiljada al izgleda da je jeftiniji dosta.

 

Kakav je ovaj 1.3 mjet od 51kw? 

Screenshot_2019-05-27-23-14-43.thumb.jpg.3837d780769065eee9623eee480d1d68.jpg

 

Evo cene iz Euroauta kataloga, razlikuje se cena među proizvođačima, mada su oni samo sa SKF stavili, ovi drugi su možda INA, Continental, Dayco ili ko već.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/8/2019 at 11:36 AM, MS PK said:

Pa dobar, bolji nego u Bravu :D 1.4 je dobar gde god da je ugradjen. Ja sam nekad hteo da uzmem Gp 1.4 ali sam odustao posle probe cisto iz razloga jer je licno za moj ukus trom.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

Mislis zbog tezine Bravo-a da je 1,4 trom ili radi se od razlicnim motorima 1,4 u Bravo-a i GP. Mislim da u Bravo ide 1,4 sa 90 ks a u GP 1,4 sa 77 ks (bez T- jet naravno)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2019 at 9:05 PM, Axic said:

Fabrika kaže na 200 ili 250.000 km menjati lanac ali je ipak bolje po kupovini zameniti ga, uraditi komplet veliki servis sa vodenom pumpom naravno, to izađe 100-120€ i miran si.

Ta verzija 1.3 mjet sa 55kw  je taman za tvoje potrebe. Ne troši puno, jeftina registracija, elastičan motor, ume fino da povuče, jeftin mali servis (cca 5.000 dinara sa svim filterima i uljem).

@Axic@Nikolic1

Moram da se uključim u diskusiju oko cenovnika, a verujem da će biti još interesenata, mada je to već pisano. :)

Veliki servis 100 evrića? Mali servis 40 evrića?

Mišljenja sam da neće da može za te pare, tj spreman sam i da tvrdim da ne može. Voleo bih i ja da je to tako džabe, ali ajmo da budemo realni. :huh:

Dakle, pričamo o ful velikom i malom servisu sa dobrim delovima i uljem, a ne ona fora da je lanac sa kupujem-prodajem za manje od 50 evra i ulje navodno originalno (npr Selenia 5W30/5W40) za 5 evra litar.

Edited by hibi011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sa slika deluje korektno. Fale sportski sicevi i jos par sitnica da bi bio u full-u...

Taj motor je pun pogodak za tu masu, jako lepo ide i relativno je jeftin sto se odrzavanja tice...

Ono sto je meni privuklo paznju je da je naglaseno da je lanac promenjen a on se menja tek na 200, 250 hiljada, tako da je auto najverovatnije presao vise km nego sto pise...

Edited by Lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lufti

Hvala na pomoći. Na sta da obratim pažnju ako odem da ga pogledam? Jel cena korektna za to godište? Taj od 84ks nema plivajući ali ima dpf jel? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je po meni korektna. Obavezno skinuti plasticni poklopac motora i vizuelno proveriti u kakvom su stanju dizne. Takodje vizuelno proveriti da li je dpf izvadjen a videti i na dijagnostici da li je isti ugasen, kao i egr ventil. Taj motor nema plivajuci. Na dijagnostici proveriti i grejace, ja bih ih u svakom slucaju zamenio, preventivno.

Edited by Lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! Jel ima neko nekoga da preporuci iz Novog Sada ko bi hteo i mogao samnom da ode da ga pogledamo? I ako nemate, kako da dodjem do majstora koji to rade? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, hibi011 said:

@Axic@Nikolic1

Moram da se uključim u diskusiju oko cenovnika, a verujem da će biti još interesenata, mada je to već pisano. :)

Veliki servis 100 evrića? Mali servis 40 evrića?

Mišljenja sam da neće da može za te pare, tj spreman sam i da tvrdim da ne može. Voleo bih i ja da je to tako džabe, ali ajmo da budemo realni. :huh:

Dakle, pričamo o ful velikom i malom servisu sa dobrim delovima i uljem, a ne ona fora da je lanac sa kupujem-prodajem za manje od 50 evra i ulje navodno originalno (npr Selenia 5W30/5W40) za 5 evra litar.

Ja stvarno ne znam gde nadje ove cene za mali i veliki servi???Naravno da je mnogo vise !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao danas jednog GP 1.4 8v navodno 2012 pa je ispalo da je 2011 god...nije to sad ni bitno. Bitno je da pri brzini od oko 40-60km/h auto trese. Nije to nesto mnogo ali oseti i vozac i suvozac da se auto trese kao da samo prednji toskovi idu po kaldrmi.

prodavac naravno tvrdi da je svo to ok jer je njegov auto najbolji itd a razlog za to tresenje je kako on kaze nove gume koje su stavljene u Svajcarskoj pa mozda nisu balansirane :D

NIje bilo prostora da se auto provoza brze jer nije registrovan ali interesantno je da je to tresenje prestalo kada smo ukljucili city servo.

Da li neko moze makar odprilike da pretpostavi sta bi mogao biti problem?

Nosac motora, krst poluosovine ili nesto trece?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne prethodnom autu mi je tako tresao na oko 80km/h, preko te brzine nije, otisao do vulkanizera i rekao mi da je jedna(prednja) felna malo kriva, prebacio je pozadi i nije bilo problema.
Moguce da je i na tom GP slicna situacija.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/22/2019 at 12:35 AM, Sirius9 said:

Nisam siguran da je prava tema ali na brzinu nisam našao bolju!

Šta mislite o ovom autu i ceni?

 

Untitled.thumb.png.50234c9ae92a07e6335ab9ac624cbeed.png

 

Thanks

 

S obzirom da zadnjih par meseci gledam Puntice mogu ti onako LAIČKI reci svoje misljenje.

1. dok ne vidis auto uzivo ne znas kakav je. Svi oni uglavnom veoma lepo izgledaju na slikama. Svi su bez ulaganja, perfektni itd.

2. Volan deluje poprilicno ocuvano ako ja dobro vidim, nije krenuo da se ljusti sto se ne moze reci za menjac Dugmici na radiju su poceli da se ljuste ali nije opasno, vidjao sam ih mnogo gorem stanju.

3. nema tempomat

4. ima bluetoth i ASR

5. Ima naslon za ruku.

6. ne vidim da li ima 3 pojasa pozadi, tu boju enterijera sam najcesce vidjao u teretnim vozilama (edit).Proveri da li bio teretni ili nije. Ne znam sta ce onaj pojas na sredini zadnjih sedista, otlacen je ili sta?

7. proveri da li ima kod karticu

8. obavezno menjac proveri. Taj sa 6 brzina ima problema.

Sto se cene tice ja bih rekao da je korektna pocetna cena. Registrovan godinu dana, 2 para guma...

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze neko da mi objasni koja je fora na zadnjoj klupi sa pojasevima, kod mene recimo imaju 3 pojasa a 2 mesta za kacenje?

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...