Bingodalton 738 Posted February 1, 2017 Istina da 1.2 ne trosi 10L, a opet kazu i da 1.9mjet ne trosi toliko, a ipak se desava. Imam relacije od 1.5km, puno stajanja u mestu i cekanja lepse polovine i eto pise mi 10.Za razliku od 1.2, njemu prija otvoreno gde je mogu reci stedljiv.Kako vidim da 1.9 trosi kao i 1.2 po gradu, neko bi pomislio kakav je onda to dizelas. U tom autu overkill malo. 1.3 je pametniji izbor za potrosnju od 1.9.Ali kad pogledam sa druge strane, da 1.9mjet trosi kao 1.2, a imam skoro 3 puta vise snage, i uz to na otvorenom trosi daleko manje, ne mogu da budem nezadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted February 1, 2017 3 hours ago, Duško0501 said: Mene interesuje kolika je relna potrošnja ovog GP sa 1.2 motorom. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/16-Fiat/898-Grande_Punto.html?fueltype=2&power_e=70&powerunit=2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 1, 2017 E to čekanje lepše polovine me ubija u pojam, ili radi motor u mestu, ili imaš više startova motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted February 1, 2017 Uvek pomislis da je bolje da ga ostavis da radi, ponadas se da ce na vreme izaci, pa da ne verglas opet. I uvek nakon 10-15 min skontas da gresis i onda u inat neces da ga gasis, kad radi 15 moze jos 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 1, 2017 (edited) Ahahahaha, da da, isti slučaj. Kaže evo stižem za 5 minuta, a to bude 15-20. Sada sam shvatio, bolje je da se parkiram i uđem kod nje na posao, nego da sedim u autu. Isto nam je i vreme čekanja, bez 15 minuta ne može da opepeli Sreća pa 1.3mjet troši 0,4l/h Edited February 1, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 1, 2017 E pa mislim da je jasno zasto 1.2 benzinac nije najbolji izbor. U gradu trosi ko 1.9 mjet a van grada jos vise nego 1.2, uz to se i dere na autoputu...jedina prednost mu je valjda jeftino odrzavanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notalone 150 Posted February 1, 2017 Sa GP 1.2( 2007.god) isli nas cetvoro za Grcku prosle godine ( i opet cemo boze zdravlja ) sve vreme 120 km/h-130 km/h.Prosecna potrosnja po bordu bila oko 5.5 l .Sad kad su bile ove nenormalne temperature trosio je 9 l po gradu ,inace uobicajeno je oko 7.5l. Ja sam vremenom se navikao sta i kolko moze auto tako da stvarno ne osecam problem nedostatka snage. Al dobro to je i stvar karaktera svakog od nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 1, 2017 On 2/1/2017 at 2:50 PM, marko.jovanovic said: Sreća pa 1.3mjet troši 0,4l/h Kako si dosao do ovog podatka? Mogu li se negde naci i tehnicki podaci sa tom stavkom? On 2/1/2017 at 3:04 PM, vix said: E pa mislim da je jasno zasto 1.2 benzinac nije najbolji izbor. U gradu trosi ko 1.9 mjet a van grada jos vise nego 1.2, uz to se i dere na autoputu...jedina prednost mu je valjda jeftino odrzavanje... Ako se stavi plin onda je usteda prilicna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 1, 2017 @ nesa 169: Vidim na dijagnostici da troši 0,4l/h. Polo 1,4TDi troši isto 0,4l/h. Drugaru Golf IV 1.9TDi PD 130 troši 0,6l/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 1, 2017 imas pp Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 1, 2017 On 2/1/2017 at 4:13 PM, marko.jovanovic said: @ nesa 169: Vidim na dijagnostici da troši 0,4l/h. Polo 1,4TDi troši isto 0,4l/h. Drugaru Golf IV 1.9TDi PD 130 troši 0,6l/h. Dobro, hvala, mislio sam da ima negde na netu. Zanimalo me je zapravo koliko je kod mene. Nego, da li je i GP 1,2 imao problem s glavama, dihtunzima ... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 1, 2017 Po bordu 25 km/h, prosecna potrosnja 8 l/100km Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 1, 2017 To ti je malo i mesana voznja. Ako je cisto grad, prosecna brzina 17 km/h, onda bi verovatno trosio oko 9 ili 10 l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 1, 2017 Drugaru grande 1.2 trosi 8l po gradu, al ga je on uzeo novog i sad ima tek 30-40.000km posle 6 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duško0501 1 Posted February 1, 2017 Nov sam na ovom forumu, tako da se nešto nisam trudio (još) da nadjem direktni odgovor, ali, odgovor na post sa stranice 77... Vozim trenutno jednog 2.0 turbodizela,nisam bez iskustva. Neki dan mi je u kantici ostalo oko 3 lit. goriva, mirišem ,na sve miriše na naftu ne. Bio sam u jednom momentu da je čak i neki odstojali benzin. Kaže mi sin (dosta je upućen): "Bazno ulje" koje mešaju sa dizelom i mi to kupujemo. Majstor mi je savetovao da na rezervoar goriva dodam 1dl dvotaktola. Ne dimi, lepo se čuje...i onda na 2.0 u gradu prebacim iz 3 u 4-tu pred radarom gde ga nikad nije bilo. Kazna za 8km/h prekoračenja, ne smem ni stisnuti pedalu a da ne napravim prekršaj, kako po gradu, tako van grada, tako na auto-putu, pa sad vi recite koliko je stvarna potreba za kubikažama, od održavanja do registracije ,a svima nam je u potrebi prevoz od tačke A do tačke B. Ko smatra (moje mišljenje) da nije mazohizam kupovina 90-130 ks,kubika 1900-2000 (sa svim zavisnim troškovima), samo da bi bolje "povukao" u nekom preticanju, pa dajmo malo kulture i normalne vožnje. Kome je bitno da auto ima oznaku jtd,dti,crdi,tdi i sl. onda to povlači drugi problem koji nije za ove strane. Uglavnom suma sumarum sveo sam potragu na Punta (GP) 1.2, obavezno 4 vrata, neku klimu, ostalo od opreme šta bude. To mi je u suštini neka esencija potrebe, koja će mi služiti bez preteranog vitlanja. Znači 8-9 lit po gradu, lepo. Ovo što vozim troši i 10 po ovoj zimi, skupljeg goriva, neiskorištenih ks...eto nek povuče. Jeftin je bio i očuvan, a pošto je karavan, verovatno će ga sin dobiti, širi porodicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 1, 2017 Da, bio je tekst na ovom forumu o dodavanju baznog ulja u dizel, ukucaj u pretragu bas taj pojam i izacice detaljno. 2,0 Ford, Pasat ... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duško0501 1 Posted February 1, 2017 Opel Astra G karavan,nisam nezadovoljan,ali.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 Da rezimiramo: GP 1.2 bih uzeo ako bi mi auto trebao striktno za grad i tu i tamo magistralu. Za autoput nikako. E sad, za grad ima i manjih i prakticnijih autica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted February 2, 2017 Zavisi koliko se ljudi vozi u autu, za jednog/dvoje je i više nego dovoljan, ali za pun auto treba jače. I upravo je magistrala važnija nego autoput, tamo je dovoljno i 60 konja da držiš 120 kmh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 2, 2017 GP minimum 1.4 benzin ili 1.3mjet i da se cacne malo. Sve ispod je dosta tromo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted February 2, 2017 Koliko ja znam, taj 1.2 motor zna da ima problema sa glavom i dihtunzima. Ali ne mora da bude. A cak i da bude, mislim da bi popravka trebala biti u rangu popravke turbine na jtd-u, ili jeftinije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duško0501 1 Posted February 3, 2017 Vidim ja,kao i na drugim forumima.Lepo pitam GP 1.2 a onda svi ubijate varijantom 1.3 mjt 1.9 jtd ....kao gluvih telefona.Vi što vozite te 1.3 i 1.9,jeste li imali,vozili GP 1.2?Kakav je u normalnoj vožnji,koliko realno troši?To da li se menja dihtung ili radi glava,setite se kad budete radili turbinu,pumpu ili plivajući... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 3, 2017 Ahahah, evo 7 godina teram JTD-ove i mjet (1.3), i nikako da me to snađe, a u pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 3, 2017 Znaci da si imao srecu. Da, voznja jaceg motora je svakako manje naporna, s tim sto se to pre svega oseca na autoputu. Medjutim, postoji masa ljudi koja nikad ne ide autoputem. Uglavnom vozi po po gradu i okolini, nekad na selo, na more ide autobusom, tako da njima sve prednosti jaceg motora ne dolaze do izrazaja, a ostaju im veci troskovi. Ja bih u tom smislu najpre uzeo 1,4. Nema mnogo vecih troskova, a vidno je bolji osecaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 3, 2017 (edited) 2 hours ago, Duško0501 said: Vidim ja,kao i na drugim forumima.Lepo pitam GP 1.2 a onda svi ubijate varijantom 1.3 mjt 1.9 jtd ....kao gluvih telefona.Vi što vozite te 1.3 i 1.9,jeste li imali,vozili GP 1.2?Kakav je u normalnoj vožnji,koliko realno troši?To da li se menja dihtung ili radi glava,setite se kad budete radili turbinu,pumpu ili plivajući... Vec sam napisao koliko realno trosi, ali ajde, ponovicu grad oko 8 l/100km, s tim sto ako se bas pazi, moze to i bolje magistrala oko 6 auto-put 10/11 (pri 120 km/h s tim sto ja imam tempomat, pri 140 je veca potrosnja) ovo vazi kada se vozi na 2000 rpm, s tim sto je pri 120km/h otprilike 3800 rpm, i pri tim obrtajima se NE OGLUVI, znaci nije kao u automobilu vise klase gde je izolacija uradjena perfektno ali nije ni da ne mozes da cujes saputnike, znaci normalna jacina muzike i sve ok, malo se cuje zvuk vetra kod glave vozaca od retrovizora, ali nema govora o tome da je nepodnosljivo. Vozio sam deonice od 1500km (120/140 km/h) i nisam ogluveo i saputnici se nisu zalili. Ono sto moze da bude problem pri duzoj voznji su sedista, kao i kod svakog drugog automobila te klase, ali se to resava kupovinom sportskih sedista za GP-a, koja sada kostaju 100 eura komplet... Naravno da moze da se pretekne autobus, s tim sto mora da se radi menjacem jer auto nema dovoljno snage, jednom kad se vozac navikne na datu konjazu, nije problem, ali mu treba vise vremena nego automobilu od 100/120 ks i SVAKO ko je vozio jaci automobil ce reci da je 1.2 GP SLAB. Sto se voznje tice, ono sto ume da nervira je lose uradjena izolacija oko prednjih tockova (blatobrani su plasticni bez ikakve izolacije), sto dolazi do izrazaja pri brzinama do 50 km/h, kad se prelazi preko rupa, pri vecim brzinama nije toliko izrazeno... Auto je prostran i komotno mogu da se prevezu 4 odrasle osobe, gepek je dovoljan samo za stvari dva putnika pri duzim putovanjima (odlazak na more)... Za 11 godina nisam imao nikakvih intervencija na motoru, problem je elektrika, pregorele sijalice, ulazak vode u instalaciju, sprzeni dzekovi... a pre nekog vremena sam pisao i kako se vozi: Radi se prosto o osecaju vozaca prilikom odredjenih situacija. Vozim GP-a 1.2 vec 10 godina pa mogu iz iskustva da kazem da prilikom svakog preticanja mora da se dobro razmisli da li ce auto biti sposoban da bezbedno izvrsi preticanje, pogotovo ako se radi o brzinama vecim od 70km/h, pogotovo ako je auto opterecen prtljagom ili saputnicima. Prosto receno, potrebna je dodatna koncentracija i umece voznje. Motor je slab i to se oseca...svi iskusni vozaci koji su seli u auto su prvo primetili nedostatak snage i to najvise smeta. Naravno da auto moze da se svakodnevno upotrebljava, problem je u osecaju sigurnosti, da li moze da povuce u datom trenutku. Jako je naporno stalno voziti na visokim obrtajima a smeta i usima, o potrosnji da ne pricamo...Zato kazem da je nastimovan za penzionersku voznju, prosto, ne moze da izmami osmeh vozaca, a priznacete, ponekad je to najvaznije Edited February 3, 2017 by lufti Quote Share this post Link to post Share on other sites