Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Mislio sam na polovne u iole pristojnom stanju :) A za zimske verovatno još 50ak evra više bi trebao da izdvoji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilicno malo ima grande puntica u ponudi kod nas u odnosu na druge automobile narocito novijih.

U to doba 7god od pocetka proizvodnje bilo je znatno vise puntica Mk2. Zasto?

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako planiram da pazarim Punto classic u koji bih ugradio plin, naleteo sam preko neke preporuke na Grande Punto sa oko 80.000 na satu, kupljen kod nas, za relativno pristojne novce, u varijanti sa 1.4 motorom.

Interesuje me koliko je ovaj auto zapravo bolji od obicnog Punta, i koliko je skuplji za odrzavanje? Generalno ne verujem da cu prelaziti vise od 8k godisnje, nisam puno zahtevan sto se snage tice, pre mi je bitna pouzdanost i niska cena ekspolatacije nego izgled, posto za pare koje bih dao za GP, mogu uzeti obicnog Punta sa 40-ak hiljada na satu, ili obicnog punta sa 80-100k i plinom, pa je prosto pitanje da li GP vredi toga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savet: ako prelazis 8kkm godisnje, jesi siguran da zelis da se upustas u avanturu zvanu plin? Nista protiv plina nemam, naprotiv, ali za tu kilometrazu na godisnjem nivou... Pogotovo sa novom cenom plina...

 

A sto se tice dileme Classic vs. Grande, mislim da ti je ipak bolje da gledas konkretan primerak auta i u kakvom je stanju, jer vidim da ti je prakticno svejedno koji ces model...

Share this post


Link to post
Share on other sites

GP je malo luksuzniji, usudio bih se da kažem i lepši, noviji i tako dalje. Ali zato se mk2b (iliti Z10) proizvodi dobrih 11god i ima ih koliko hoćete tako da treba i to uzeti u obzir pri izboru vozila. Sigurno će, daleko bilo, biti skuplji branik ili krilo za GP nego za Z10 koji je dosta češći model kod nas. 

Što se plina tiče složio bih se sa kolegom, ne isplati se na tako maloj kilometraži ni gubiti vreme, prostor i novac na plin. Planirao sam i ja za Astru, pa kada smo se malo preračunali videli smo da nema baš nikakve potrebe za plinom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prost odgovor na tvoje pitanje kolega je da vredi naravno. Lepsi, savremenijeg izgleda i savremeniji auto uopste, komforniji, brzi, skuplji, za nijansu veci potrosac i sa skupljim odrzavanjem naravno, ali koliko sam ja shvatio iz tvog izlaganja, ako bi uzeo takav primerak kakav si opisao ti odrzavanje nebi ni imao prvih par godina... Plin nikako ne ugradjuj za tako malu kilometrazu koju prelazais na god. nivou jer neces moci da isplatis sam uredjaj za 5god., a kako su poceli da izmisljaju moracemo godisnje samo izmisljene ateste i gluposti da bacamo po 100e... Ako si u situaciji, po meni uzmi Gp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto i Grande Punto se ne mogu porediti. Ali opet sve zavisi od stanja konkretnog auta.

Cene su jako sarolike i po njima otprilike mozes da vidis u kom je stanju neki auto. Ne moj da ti se desi da krenes za nizom cenom pa dok sve ne dovedes u red da te izadje dvostruko skuplje. 

Detaljna provera, provera i samo provera i ako jos imas srece da nema skrivenih nedostataka  imat ces dobar auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam sinoć pogledao malo cene novijeg Punta i prvo što mi je palo na pamet je "Ko se ovde drogira"  :laughing: Ljudi traže i po 7000e za Punta koji je koštao nov 7900e čini mi se. Kada malo pogledaš cene polovnjaka ispada da je GP čak i jeftiniji u startu na ovom našem iskrivljenom tržištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod GP su veće spoljašnje dimenzije potrošene isključivo na dizajn, dok Punto ima veći gepek i pruža dovoljno mesta i za dvometraša na vozačkoj poziciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se bas slozio potpuno , nisam nikad vozio licno punta ali imam Gp evo,  sestra mi vozi punta i kaze da i napred i nazad kod mene prilicno komotnije nego kod nje u autu , a gepeci su tu negde, uostalom, brojke govore same, a drugo  su individualni utisci. Doduse ta dva auta su ko dupe i oko i spolja i iznutra po meni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelj dvometras od 150 Kg Gledao (pa sta drugo nego Svabu) Hitlermobil 4 generacije i zakljucio da mu je tesan. Seo je u moj GP i provozao se je. Kaze da ima vise mesta nego u cetvorci.

Da ponovim ON je rekao da ima vise mesta nego u jebenom golfu. Ja necu reci da ima vise mesta ali puno manje nema.

Epilog price sa prijateljem je ipak Svabo ali A6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni je mnogo veci prostor u Gp-u, barem sam ja takav utisak stekao.. Nekako mi i od stila deluje komfornije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Punta mk2 i sada GP. GP je ozbiljnije uradjen, ali razvijen je i u nekom novom vremenu u odnosu na mk2. Punto ima veci prtljaznik, ali je kod GP upotrebljiviji. Naprijed GP ima vise mjesta, pozadi su podjednaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle ti ideja da je kod GPa prtljaznik upotrebljiviji?

Od svih auta koje sam imao (bilo je toga dosta) ovo je katastrofa za tako moderan auto!

Kada se obori zadnja klupa u gepeku se dobije stepenica!!! NEDOPUSTIVO i tacka!  Pa MK1 je imao ravan pod kada se obori zadnja klupa!

Oni nosaci zadnje police previse strse i smetaju utovaru bilo cega. Ukratko prtljaznik GPa je katastrofa!

Mk1 je karavan u odnosu na GP.

Sreca da je ostatak auta odlicno odradjen.

 

Da me ne bi netko pogresno razumeo Prtljaznik je OK za par torbi,kofer ili par gajbi piva ali ako se nesto veliko treba utovariti onda stvara probleme. Nosaci police jako smetaju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na standardnu verziju prtljaznika, bez preklapanja sjedista

Slazem se da je to trebalo bolje da se odradi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi samo jasno sta se je tim inzenjerima motalo po glavi kada su napravili tu "stepenicu" kada se obori naslon? :realmad:  Ne znam na Mk2 kako je ali kod Mk1 je sve bilo ravno! :clap:

Secam se davno kupovao ja stiropor ploce. Ja platio i odem na utovar iza mene jos jedan covek kupio isto koliko i ja i on dodje na utovar sa astrom karavan. Ja zavrsavao i zatvorio gepek a on se muci sa manjkom prostora u dvostruko vecem autu!

U GP sam isto jednom tovario stiropor stalo veoma malo ali ostalo puuno praznog prostora u koji se nije mogla ugurati niti jedna ploca.

Ako se ne varam obujam prtljaznika se meri teniskim lopticama a to sa realnim uslovima nema veze, uostalom kao i potrosnja mada je po tom pitanju forum pun iznenadjenja :question:

Sve je relativno i ovisi puno o dimenzijama tereta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rođeni brat kupuje sebi auto i nakon mnogo argumenata za (niti jedan protiv), nagovorih ga da pogleda Fijate sa 1.3 mjet motorima - pošto traži sebi automobil isključivo te klase.

Poslao mi je link, pa rekoh da podelim sa vama i da čujem vaše utiske i iskustva oko kupovine GP. :cheers:

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4064713/fiat_grande_punto_13mj_giugiardo/

 

Clip_6.jpg

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kada se obori zadnja klupa u gepeku se dobije stepenica!!! NEDOPUSTIVO i tacka!

 

Jel moze neko da mi objasni zasto je ovo toliki problem pa se uvek pominje i u novinama i u emisijama pa vidim i ovde na forumu, mislim sta je konkretno problem oko tog stepenika, sve sto si zamislio da stavis u gepek sa spustenim sedistima, stace unutra, sa stepenikom ili bez njega ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maki, ja mislim da je ovaj farban, previše šljašti, nigde ni jedne "tačkice", kao da je nov. Osim toga nikad više crni auto. Inače i ja tražim GP za sestru, ali ništa mi se ne dopada iako ih ima dosta na oglasima.

 

beli_punto, pa kao ne valja što kada hoćeš da utovariš, na primer šporet, komodu ili veš mašinu, ne možeš da gurneš do kraja od tog stepenika. I meni je smešno to isticati kao manu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa musko si majku mu, mozes da podignes malo, to jedino moze da bude problem ako neko radi neke isporuke svakodnevno, ali za to postoje dostavna vozila ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, ja ne pamtim kada sam obarao sedišta i prevozio nešto tako kabasto. Meni je isto tako besmisleno kada se poredi da li može i ako može kolika flaša može da stane u vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po volanu izgleda da je presao ogromnu kilometrazu. I ručica menjača je oguljena. Jeste da im je guljenje kože na volanu bila mana, ali ovo mi deluje malo previše. Ako ga gledati proverite i zamajac jer ovaj model od 90 konja ima plivajući zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovaj volan presvlačen? Deluje mi malo deblje od fabričkog,mada će neki vlasnik GP-a bolje proceniti. Menjač užasan, ali gume deluju dobro. Cena takođe pristojna. Ako valja za ove pare meni deluje kao dobar izbor. Naravno sve zavisi od čuvenog tria kvačilo-turbo-zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije volan presvlačen, ali je skroz oguljen. Verovatno nije ni vlasnik auta jer su tablice BG a on iz Sm. Palanke. Cena je ok, mozda vredi pogledati, slike nekad i ne pokazuju pravo stanje auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...