Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Dobar predlog!

Pa pogledaj po gradu koliko sluzbenih auta ima a svi su vanovi i registrovani kao teretni a nikada nisu ni videli "T" od tereta!

Mi u firmi imamo nekoliko Fordova Fusiona i svi su registrovani kao teretni a normalno imaju zadnju klupu, samo je dodata plasticna pregrada na zadnjoj polici da se pregradi putnicki od teretnog prostora! E da te nazovi teretnjake koriste komercijalisti a najveci teret nose pred novu godinu u vidu par kalendara ,rokovnika i upaljaca! Naravno da se servisiraju u ovlastenom servisu citavo vreme!

Kada bi na tako nesto naisao to bi bio pravi posao!!! Dodatni trosak ti je samo atest o preradi teretnog u putnicki auto. Ta "prerada se svodi SAMO na skidanje one plasticne pregrade koja je u najboljem slucaju "ucvrscena" sa samo dva vijka! Taj atest kosta oko 5-6 hiljada dindzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo

a sto bi neko dao GP 1.3 MJET star 3 godine za 5500eur (toliko para ima zli ako sam ga dobro razumeo)?

Druga stvar, izmedju auta starog 3 i 6 godina, razlika je u desetak ogrebotina i 2000eur.

ajmo reci da ce da voze po 5 godina oba vlasnika pre no sto odluce da ga zamene novijim. u trenutku prodaje, noviji auto ce dobiti nekih 600eur vise (to je kao da su sad 2001. i 2004. godiste) i neka su 400eur SVI kvarovi kojih ce vise imati stariji auto (lanac,...) i dalje ti ostaje 1000eur vise u dzepu u odnosu na 3 godine mladji auto. dakle to ti je 793l goriva vise koje ces moci da iskoristis u eksploataciji ili 12205 predjenih kilometara.

Malo li je...

neka mi neko kaze sustinsku razliku ova dva auta:

sw9601.jpg sw9603.jpg

http://www.polovniau...td_rst_dinamic/

http://www.polovniau...to_13_mjet_16v/

sem sto ovaj stariji ima fin kozni volan i menjac kao i perverzne felne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate kako, meni je prva zelja GP, ali su mi svi rekli da se ne vezujem za marku vec za odredjeni primerak auta... Ali nakon malo izvucavanja i citanja foruma, cini mi se da bi mi bas GP najvise odgovarao, tako da... Nisam ja striktko odvojio svu svoju (tesko zaradjennu : ) ustedjevinu za auto (ako mi naleti relativno fina Corsa za 3500-4000, normalno da cu uzeti i tako nesto), ali sam siguran da auto vredi onoliko koliko je kupac spreman da plati, a ne onoliko koliko prodavac proceni...

Inace, danas u prolazu svratio do Hyundajievog predstavnistva na NBG i saznao da NOVI i20 sa osnovnom opremom (ima sve sto mi treba) kosta 8500eur!!! Dobija se 5 godina garancije... Tako da, mislim da cu jos malo da razmislim kako mi je i sta ciniti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@1deki

Razlika izmedju ta dva punta je 100hkm, naravno ako nisu slagali! I ja se licno isto vodim tvojom logikom, madaq vise iz razloga sto nebih dao nikad toliko para za auto, ali 100hkm je 5 godina voznje za prosecnog vozaca.

@zlidzon

Pogledaj lepo vanove i lizing, mozes naci dobar auto za dosta manje para, ili da uzmes polovan na lizing, da neslupas sav kes nego na rate da dajes. Razmisli kada ces ponovo da imas 5soma u kesu. Gp se generalno teze prodaje, a cena dosta brzo pada, taj koji sad kupis za 5000e za godinu dana bice jedva 4000e, a ovaj od 9000e da i nepricam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 6 meseci bezuspesnog traganja za polovnjakom u odlicnom stanju starog oko 3 godine i sa predjenim max 60 000Km gotovo da sam i odustao. Prirodna posledica toga je bilo da obidjem auto salone i vidim sta mogu da kupim za kesovinu od oko 8-9000e. Iskreno izbor se je svodio na samo par auta a najbolja kupnja mi se je tada cinio upravo i20 za kojega su sa klimom i popustom za kesh trazili nesto ispod 9000e!

Cekao sam sajam auta nadajuci se jos dodatnom popustu i nekako u to vreme naidjem na oglasu nesto za sta oko odmah zapne! Po onome sta je pisalo cinilo se je kao dobra prilika ali posto sam BG i dobar dio Srbije presao uzduz i popreko pregledavajuci takve odlicne prilike naravno da sam bio skeptican. Navodili su kilometrazu od 38 000Km i servisnu knjizicu!?!

Posaljem im upit i trazim kopiju servisne knjizice i carinske deklaracije jer su rekli da je i carinjen na tu kilometrazu!!?????!

Sledeci dan to meni stigne a ja u cudu ne verujem! Da ne idem opet dzaba posaljem druga da ga vidi koliko puta je prevrtan jer su trazili 7500e, drugar ga je pogledao i rekao da izgleda kao potpuno nov! Mislim ala su ga sredili! Za svaki slucaj ponesem ja i merac debljine laka te uz put pregledam i drugarov auto za kojega ga je prodavac uveravao (kada ga je kupio) da nije lupan niti farban a tako i izgleda! Medjutim ispostavilo se je da je cela desna strana radjena. Sajam Auta je bio poceo i ja ponesem pare i rekoh sebi da se ne vracam bez auta novog ili polovnog! Pre sajma pogledam auto. Sta reci? Iz vana sa dve neprimetne ogrebotine duzine 2 cm kod pragova od kamencica. Pitam prodavca da li ga mogu pregledati meracem laka, Naravno!

Auto NIGDE nije farban niti ogreban! Ispod haube sve potpuno novo samo sa malo prasine kao i unutra! Jedini nedostatci su bili mali luft na volanu (kazu otisla letva zato je jeftiniji) i koza na volanu sa gornje strane malo ispucala u duzini od 3 cm i malo nameskurena! Gume prva ugradnja u odlicnom stanju sa istom DOT oznakom na sve 4, kraj 2007 godine!!!

Sve pregledam provozam i NEMA GRESKE!

Odem do sajma da se ohladim i razmislim i pogledam ponudu. Izmedu ostalog pogledam i GPa isto u dinamik opremi 1.3 MJET sa akciskom cenom od SAMO 14 700e i 4 vaz. jastuka manje od onoga polovnjaka! Tada sam odlucio!

Kupio sam auto star 2 godine , 3 meseca i 17 dana sa 38142Km i servisom uradjenim na 18 000 za 7100e!

Kod mene je 3 godine i ima nepunih 60 000Km.

Luft u volanu resen nakon godinu i kusur dana dotezanjem vijka! do sada uradjena 2 servisa, na poslednjem promenjen filter goriva. Kocnice sam pregrijao pa sam preventivno zamenio diskove i plocice. Kupjlene nove alu felge i 4 zimske gume, prednje orginal presvlake 4 jelkice i oko 10 litara tekucine za pranje stakla i da ne zaboravim 1 kokpit sprej i sprej za gume i da! jedno krpanje gume.

Dakle kupio sa NOV auto u pola cene! i nije me briga koliko sam do sad izgubio jer ga necu menjati jos najmanje 7 godina.

E da zaboravih! ugradio zastitu motora, naslon za ruke i tempomat. Eto to su mi SVI troskovi za auto do sada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da baš ni jednu sijalicu nisu zamenio, e to ti ne verujem :harhar: . Ne ide uz Fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 6 meseci bezuspesnog traganja za polovnjakom u odlicnom stanju starog oko 3 godine i sa predjenim max 60 000Km gotovo da sam i odustao.

Šta si vozio za tih 6 meseci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punta keca 1.1 benzinac ED (economic drive) verzija sa produzenim menjacem, Na otvorenom trosio ispod 5 litara!!! Kupio ga 2000 godine jer mi je alfa 155 2.0 TS na otvorenom trosila 10 litara ali je isla kao da je 100 vragova juri! Registracija je bila dvostruko skuplja od puntica.

Prodao ga drugu sa posla koji ne izlazi iz njega!

Da baš ni jednu sijalicu nisu zamenio, e to ti ne verujem :harhar: . Ne ide uz Fiat.

Jeste u pravu si!!! Zaboravio sam! Odmah po kupovini otisao u neki servis na Karaburmi na proveru i servis i tamo dok sam cekao zamenio zarulju na desnoj zadnjoj poziciji i na tablici. Od tada pa do danas samo prednju levu poziciju!

Tko ne veruje neka dodje :ice: + :wine:ja castim!

Mislim da je to zaista sve jer ulje i antifriz nisam ni otvorio pa to ne racunam.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka te lepo služi kao i do sada i najveći trošak ti bila sijalica tablice. Ma mora da si i dva puta dopumpavao gumu, što znači eto mene čim se vratim na čast. Brate pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa! Gume redovno dopumpavam!

Kupim 4 nove alu felne i letnje sa celicnih stavim na njih a nove zimske na celicne, dakle 8 guma je ponovo stavljeno. SVIH 8 uredno ispustaju!!! Kada mi je dosadilo dopumpavanje odem kod idiota koji mi je to radio (inace jedan od jacih vulkanizera u Srbiji) i kaze da su ventili u pitanju?!? Rekoh nece moci jer sam ventile ja stavio naravno nove i on ih stavi u kadu i naravno pustaju na rubu felge.Idiot ih odlepi i imam sta da vidim.... Pocepao je rub kada ih je navlacio na alu felge (inace te felge su zaista malo specificne i par vulkanizera ih nisu mogli staviti jer nemaju masinu za takve) a pre stavljanja sam ga pitao jel ih moze staviti a da ne oguli felge. Naaaaravno da moze! Nije ih ogulio ali je skoro unistio 4 Bridgestonke u dobrom stanju! Sredio je to i alu vise ne pustaju a ostale su ove zimske!Kada sam video sta mi je napravio od guma urlao sam od besa da me se je i zena uplasila.

Poziv za pijacu vazi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace, danas u prolazu svratio do Hyundajievog predstavnistva na NBG i saznao da NOVI i20 sa osnovnom opremom (ima sve sto mi treba) kosta 8500eur!!! Dobija se 5 godina garancije... Tako da, mislim da cu jos malo da razmislim kako mi je i sta ciniti...

Pitaj koliko je mali servis...a, kada ti kažu cifru, pitaj ''jel' to cena sa zamenom filtera klime?'' :whistle: Onda izračunaj koliko ćeš puta platiti toliko i toliko para tokom tih 5 godina. Tu cifru onda uporedi sa GP.

Uopšte, obrati pažnju na troškove posle kupovine jer se trošak ne završava kupovinom automobila.

Usput, postavljate printscreen-ove uz linkove kako bi postovi bili upotrebljivi i nakon što linkovi isteknu. U suprotnom, brisaću cele postove jer od takve diskusije ionako koristi nema čim isteknu linkovi koje ste komentarisali. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za GP 1.3 dizel sa klimom je 10 000 Din u ovlastenom servisu. SVI filteri ukljucujuci i filter goriva koji se po preporuci proizvodjaca menja na svakih 60 000Km! Veliki servis? sta je to? Na Gpu jedino na 120 000 Pk kais sa spanerom (cca 6 000Din.) A ako kupis neki grob onda na 250 000 ili kada se cuje, lanac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zlidzon baci pogled na ovaj gp http://polovniautomo...to_13_mjet_van/

Lepo izgleda na slici a nije ti daleko, i sigurno ide neki euro dole, a imas i ostale mogucnosti placanja i 2009godiste je.

Clip.jpg

Edited by Woodoo
oglas kad istekne link postane beskorisan, 100 puta je zamoljeno da kacite print screen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na predlogu druze!

Ja nisam puno zahtevan, ali sam kao jedan od retkih zahteva postavio sebi auto sa 5v i sto (je moguce) manje pocetnog cimanja oko sredjivanja auta... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se za post bilo je turbo brzo... :blushing: @zlidzon prevideo sam to sto si rekao, zapao mi je za oko ovaj pa sam ti odmah prosledio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali i20 nema veliki servis... :)

Naravno da ima. :thumbup:

Sad sam proverio za benzinca 1.2 sa zupčastim kaišom veliki servis se radi na 60 000 km i košta oko 55 000 din.

http://hyundaisrbija...&t=170&start=10

Pogledaj i ovu temu:

http://hyundaisrbija.iz.rs/viewtopic.php?f=22&t=61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau! :) Pazi, ja nisam proveravao, jer lik vozi auto (inace, vozili smo se u njemu do Raske, i mogu reci da je sasvim dobar, za moje standarde voznje koji su relativno niski) i vec je presao nekih 30 000km, i kaze da su mu u servisu rekli da ne postoji veliki servis, vec uvek menjaju ono sto treba (po njihovim specifikacijama) ili ako primete da nesto nije u redu (ako je pod garancijom, menjaju za dzabe...)...

Uvek postoji mogucnost da ja nisam dobro razumeo, ili ortak... Ili su ga prosto u servisu malo slagali... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ja te podrzavam da uzmes nov auto. voleo bih da svi kupuju nove automobile a onda meni prodaju jedan od tih krseva nakon cca 5 godina da se patim sa njim. sto bi rekao cika Ford (proizvodjac NOVIH automobila): 'Najbolji auto je nov auto!'

u pravu je! samo novo prijatelji. ne brinite za lovu, lova ce doci po prirodi stvari... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam što ovako upadam :laughing: valjda sam pogodio temu ima li neko od Vas iskustva ili da me uputi na neki link sa 1.4 benzincem ali sa 95 ks ubih se tražeći i ovde i po netu nigde nema ništa da se nađe nikakva tema, test bilo šta do kraja ove nedelje moram da se odlučim između 1.3 mjeta-a ili ovog benzinca hvala pozz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam video prilicno lep Grande Punto 1,4 16V sa 95 ks 3 vrata na jednom auto placu u Novom Sadu.Video sam da ima i alu felne pored maglenki ali nisam ulazio da ga vidim kakav mu je enterijer. 2006 je i cene ga 4650 a boja je nebo plava metalik sto nije bas cesta boja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druže mislio sam ipak na neko lično iskustvo jer stvarno nigde ništa nema o njemu.inače što se tiče tog placa može to dosta bolje i jevtinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druže.ne vredi.nikako da prelomim između ovog i 1.3 mjeta a u četvrtak ili petak naručujem kola pa ti vidi.jedno pitanjce video sam snimak na YT grandea koji ima belu instrument tablu.Jel to vezano za godište ili možda određeni model?mnogo mi lepše izgleda nego ona crna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...