Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

1.4 Tjet ce verovatno biti moj sledeci auto, ako nam potraju ove sankcije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam po cemu je to benzinac jeftiniji za odrzavanje?

servis za 1.3 mjet je 6500max, registracija 15000din. potrosnja po gradu 5.5 l.

motor je jedan od najboljih motora; autobild ga je svojevremeno rastavio na 100000km i iznenadili se u kakvom je dobrom stanju i dalje bio.

druga stvar, 1.2 u grande puntu je mrcina. 200 kila vise u grandisi u odnosu na Punta mu ne olaksava posao. u prevodu, preticaces...ali na tam. moja devojka je vozila dugo sluzbeni 1.2 a sad vozi i ovaj moj 1.3; komentar - 'oseti se razlika'.

mozda najbolje da vidis koje su ti potrebe. ako ces uglavnom po gradu voziti onda verovatno bolje taj benzinac. a na putovanjima do tipa Grcke...bolje se naoruzaj strpljenjem. Trebace ti... :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je samo naci primerak sa sto manje kilometara za kojega se isplati platiti vise!

Ja sam trazio benzinca ali nasao dizela sa 38 000 i uzivam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ generalno - da.

ali, ne vidim razliku kada neki Italijan sluzbeni auto vozi iz predgradja Milana u grad i pri tom predje 40k km godisnje i kada ga neki Srbenda tera po lokalnim rupama 20k km godisnje. ja bih u toj situaciji uvek uzeo italijana, jer ce razlika u ceni za auto star tipa 4 godine biti cca 500eur u korist italijancica (a cesto ce imati i vise opreme).

bitno je stanje vozila i oprema.

rekoh vec, Nemci rastavili 1.3 na 100k km i rekli: 'hebote ovo je ko novo'. e sad ako je prelazio po 40k km, taj italijancic je dogurao do 160k za 4 godine, odnosno 60 vise od tih 'hebote ovo je ko novo' km sto je mizerija. ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km, sto 1.3 mjet bez frke moze da prevali. dokaz su ovi vanovi koji stizu sa 270k na satu a i dalje prashe.

kilometraza je fensi pojam za Srbiju... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km... :laughing:

Kako li si ovo izračunao :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sad ako je prelazio po 40k km, taj italijancic je dogurao do 160k za 4 godine,

... ako ja prelazim 15k godisnje, dakle za 10 godina cu doci do 310k km... :laughing:

Kako li si ovo izračunao :unworthy:

mislim da je hteo da kaze 160k plus njegovih 150k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema pojima da GP 1.3 mj-et trosi 5,5 l po gradu ( mozda na leru), i da mu je servis 6500 din, pa jja onda vozim neki drugi auto...skuplji hahhahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sebi registrovao Grande Punta 1,4 8V 77 ks koji mi pokazuje prosecnu potrosnju od 5,8L a kad sam bio sa nas 4 u autu i pri brzini od 100 km/h pokazivao je 5L dok na 80 je pokazivao 4,4L tako da 1,3 M- jet moze da trosi manje a i imao sam ga i znam da moze.

Juce sam promenio ulje i sipao mu Motul 2100 10-40 i staje 2,6L sa filterom koji me je bacio u nedoumicu tj razmisljanje.

Prilikom kupovine filtera za ulje prodavac mi je ponudio "Unico sto sam odbio a onda mi je ponudio Nipparts cji je uvoznik Holandija a proizvodjac Japan i tom priliko rekao da je to za neki japanski motor.Kad sam mu rekao da nije on je rekao da se raspitam da lije ubacen japanski motor u Grande Punto jer ovaj filter ide i u Mazdu 323.

Pa ja sad pitam da lineko ima proverenu informaciju ciji je ovo motor u Grandisi?

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule, koliko vidim po kalkulatoru, registracija je oko 22 hiljade, tj, za cca 6 hiljada vise u odnosu na 1.3 MJET. Jel tacno to?

Edited by 1deki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mene je prva registracija sa novim tablicama i saobracajnom kostala tacno 21856 dinara a za 1,3 M-jet mora biti nesto manja jer on spada u kategoriju do 1300 ccm. Tacnije po kalkulatoru registracija za njega izadje 18613 sto je razlika od 4240 din.

S druge strane ne razmisljam o pratecim delovima dizela ali ako se zeznem pa jos ubacim plin e onda sam dobio kasicu prasicu jer ce trositi u gradu oko 9L plina sto je 630 din a za te pare mogu da kupim 4,3L dizela sto je neizvodljivo za bilo kog dizelasa u gradskoj voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovesem na temu,ako si za benzinca ,onda 1.4/8v ,prava stvar,ako dizel,onda mjet 1.3,ne mora 90+ks :) cene odrzavanja su jako korektne :) pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi!

Planiram kupovinu polovnog auta uskoro, a prva zelja mi je GP mjet (1.3, 1.9)... Trenutno mi se ovaj primerak svidja (idem danas da ga pogledam):

http://www.mojauto.r..._Punto_2006_god

Clip.jpg

Sta mislite? Uglavnom mi treba za grad (kapiram da bi i 1.3 odradio posao), ali mi je ovaj trenutno prioritet... Vidim po komentarima u delu o servisima da bi bilo ok proveriti ga npr. kod Gorana?

Znam da nije mesto ovde, ali ako neko od forumasa prodaje GP (do 5500) ili znate nekog da prodaje, bio bih zahvalan na preporuci...

Hvala ljudi, pozdrav!

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako razmisljas o 1.9 mozda je onda bolje da kupis i broj veci auto! Od viska mesta glava ne boli dakle Stilo ili ako ikako mozes Bravo!

Za grad 1.3 MJET je zakon! Na autoputu i pri vecim brzinama trosi kao i 1.9 ali za brzine do 120 Km/h dosta manje a registracija je znatno jeftinija. Pogledaj samo da slucajno nema DPF!

Ovaj iz oglasa izgleda OK kao i ama bas svi drugi. Temeljita provera SVEGA pa onda tek razmisljas!

Takav GP sigurno ide kao raketa ali taj motor bi ipak vise voleo da vidim u Bravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru, i ja delim tvoje misljenje, ali trenutno i nije neka ponuda GP 1.3 do 5500 koliko ja mogu da dam (ostavio sam jos 500e za ulaganja...). Video sam u oglasima jedan 1.4 sa plinom, kaze da je prvi vlasnik i da je presao 90 000km za 2 godine (2010 godiste), dinamik oprema, za ovaj novac, ali mi je to jako sumnivo...

Cisto pitanja radi, nisam bas uspeo da nadjem konkretan odgovor (tj. nasao sam vise na ovom forumu, ali sve razlicito) - koliko kosta plivajuci zamajac za ovaj model? I jel se lanac menja na 150 000 ili 200 000 km (negde na forumu sam video da se menja kao na 250 000km) ? :)

Hvala puno na odgovorima! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

GP mjet 1.3 75 ks nema plivajući.

GP mjet 1.3 90 ks ima

Lanac menjaš kako ti tvoj majstor kaže, ima raznih mišljenja, od menjaže na 120.000km do menjaže nikad, tj. tek kad počne da se čuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu onog sto sam procitao, definitivno je 1.3 mnogo jeftiniji za odrzavanje i meni bi sigurno mnogo vise odgovarao, ali ja na nasa dva najveca sajta za prodaju ne mogu da nadjem nista bolje za ovaj novac... Imate neku preporuku, konkretan model? :)

Edited by zlidzon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka koja zlata vredi za sve sto se kupuje je: STPLJENJE + Upornost!

Imas keshovinu a to je danas najvaznije i na ceni je. Svakodnevno gledaj oglase i svakako ce se pojaviti nesto sto MOZDA vredi i pogledati.

Ja sam skoro 6 meseci trazio auto i kada sam ga konacno pronasao kupio sam auto star 2 god i 3 meseca sa 38 hiljada Km cak i carinjen na tu kilometrazu! Gotovo potpuno nov auto sa orginal gumama a platio ga 7 hiljada.

Dakle upornost mi se je isplatila! Tko zna mozda naleti i neki povoljan Bravo a GP ces sigurno moci dobrog da kupis samo svakako velik oprez! Ne zaleci se i dobro ga pregledaj uostalom kao i sve sto je polovno! Ponuda auta je daleko veca od traznje prema tome ti kao kupac si u prednosti! Ne mora nuzno da bude Fiat, Gledaj i ostale i ako nadjes nesto u izvanrednom stanju ni sa jednim autom neces pogresiti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zli ja bih preskocio taj 1.9 sa plivajucim. otici ce sigurno a zamena je koliko vidim 700-800 evra. sta ce ti to u zivotu?

budzet ti je vise nego dovoljan. sacekaj 1.3, za tipa 5000evra, neko 2007 godiste i neces se pokajati.

odnos dobijeno - ulozeno je za taj auto sasvim na mestu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno sam zaobiso 1.9, izgleda da taj motor ima i neki skup filter (nemam pojma koji i sta, ali je skup:)... Elem, idem danas da pogledam jedan GP, pa cu podeliti iskustvo ovde... Sad samo vodim druga koji se dobro razume u auta, ali za "grubi" pregled i ako prodje, zovem Gorana da odemo u servis, i ako tamo prodje, da se konacno motorizujem (mozda nije bas najbolji trenutak zbog cene goriva, ali jbg, bar su automobili jeftiniji, hahaha :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam na placu Prvi trag video beli GP 1,3mjet 75KS. Pošto smo bili tamo iz Kluba preporučili su nam ga kao odličan auto, a pošto imaju saradnju sa Klubom ne verujem da bi ga preporučivali da stvarno nije dobar. To je ovaj:

http://www.prvitrag....o-1-3-mjet-.htm

Mi ga inače nismo uzeli jer smo tražili nešto sasvim drugačije :)

Inače, za članove Kluba daju besplatan veliki servis prilikom kupovine:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54974

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala puno!, ali mislim da za te novce mozda mogu da nadjem nesto malo "mladje" (ako budem strpljiv) :) U svakom slucaju vredi pogledati!

Mene su svi savetovali da odmah nakon kupovine odradim u najmanju ruku mali servis (oni ga zovu "kupovni servis" - nesto izmedju malog i velikog), tako da kapiram da mi odmah neka manja ulaganja ne ginu... Ostavio sam 500e za sredjivanje i papira i auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...