nikola97 0 Posted January 25, 2011 (edited) Po papiru isto trose. Nisam radio veliki servis, tek me ocekuje to da radim. Samo menjaj ulje i filtere i vozi. Gde god da sam citao o 1.2 sve se svodi da nema dovoljno snage, a da se neko konkretno zali na motor to ne, kao ni ja. Kao sto sam naveo, jako sam zadovoljan sa GP.Motor mora da se cuje inace auto nije upaljen A sto se tice odrzavanja ja ti nisam merodavan. Stvarno sam promenio samo par sijalica i to je to.Meni je trosio od 5,5l pa sve do 8l.Za ovakav motor mora da ti je noga malo laksa jer on ipak vuce 1000kg plus tezunu putnika. @NED Oooo i te kako je veliki pomak u odnosu na punta. Edited January 25, 2011 by nikola97 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted January 25, 2011 Mogu samo da potvrdim da je velika razlika između punta 2,3 i GP. Preko dve godine sam imao dvojku koja je bila odlična u svakom smislu, ali GP je nešto drugo... Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
penevl 0 Posted January 25, 2011 Hvala vam na odgovorima ...i ja sam cuo da kao slabije vuce,ali mi to nije bitno i kvalitet plastike...znaci da GP nije toliko kvarljiv kao punto classic tj nema boljke kao sto on ima(potrosnja ulja tj dolivanje,kvacilo koje zna da ode...),a i potrosnja je super,sto me raduje:)...a kolika je cena osnovnog servisa i da li je cena prvog i svakog sledecag veca ili vam je ista cena svake godine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted January 25, 2011 Meni punto do 75000 km, dok je bio kod mene nije trošio gram ulja od zamene do zamene. Sada je kod mog kuma i prešao je oko 4000 od poslednjeg menjanja. Pre neki dan smo kontrolisali i linija ne mrda, tako da su ti 1.2 u classicu jako dobri i pouzdani motori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
penevl 0 Posted January 25, 2011 citao sam na nekim forumima da classic trosi ulje...uh tvoj je bas dobar 75000:)...a ti mislis da su im dobri motori i kod GP i kod classica i to su ustvari isti motori...koliko ti je kosta veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted January 25, 2011 Zavisi gde radis mene je mali servis u delti kostao 8900 din na leto 2009...sad je verovatno i vise.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted January 26, 2011 a moja ocekivanja od auta je da malo trosi i da je jeftino odrzavanje i da je dugotrajan u smislu ne kvarljiv i da ne moram da idem kod majstora narednih 5 god....da mogu da odem na more sa njim...hvalašEeee, mislim da tebi treba VW Golf II 1.6 D. Troši ko upaljač, ma umočiš krpu u dizel i baciš u rezervoar i tako pređeš oko 2000 km. Sa njime >ponosni< vlasnici ne idu po 5 godina na servis, ma šta 5 ni posle 10 godina ne rade servis nego prodaju auto nekom ko se hrani VW legendama. Kad se, ako se, slučajno pokvari pre onih 5 godina npr. Boš pumpa, eee onda se to popravlja tako što se skine ista takva sa stranca i ako radi teraj još 20 godina.nema na čemu! Šalu na stranu. Motor 1.2 iz Classic-a i GP-a nema baš puno sličnosti kao ni puno razlika. Definitivno je poboljšan agregat (pretežno po pitanju ekologije). Ovi domaći nisu merilo kvaliteta. Motor je bolji od konkurencije iz iste klase. Te probleme koje si naveo imaju drugi i ne spadaju u fabričke greške jer se ne ponavljaju sistematski.Ako ti snaga motora nije presudna i umeš da uživaš u niskim troškovima eksploatacije onda slobodno uzmi GP-a u verziji 1.2 8v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest maliomladinac Posted January 26, 2011 Zavisi gde radis mene je mali servis u delti kostao 8900 din na leto 2009...sad je verovatno i vise..Ja sam platio 6000din sa sve filterom klime i pregledom auta... Doduse ne u Delti jer nema potrebe tamo da se ide, kad postoje bolji servisi od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted January 26, 2011 svako ima pravo na gresku hteo sam da docaram coveku koja je neka plafon cena malog servisa naravno da ima i jeftinijih tj najjeftiiji je zamena filtera i ulja u sopstvenoj reziji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
penevl 0 Posted January 26, 2011 uh pa to je dzabe servis:)...i ja bih rado jednog VW Golf II 1.6 D ...nije mi bitna brzina,samo pouzdanost i da traje da se ne muvam po servisima da popravljam nista bar neko vreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted February 28, 2011 ja mrzim grande punta, ali samo zato što mu je cena i dalje prilično visoka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 4, 2011 uh pa to je dzabe servis:)...i ja bih rado jednog VW Golf II 1.6 D ...nije mi bitna brzina,samo pouzdanost i da traje da se ne muvam po servisima da popravljam nista bar neko vreme...Samo jedno pitanje: da li ozbiljno misliš ili se zezaš??Ako si ozbiljan deeebelo nisi u pravu! Znaš li ti kada je Gnojf II prestao da se pravi? Inače LAŽU oni što voze Gnoja II 1.6 D da im troši 5l u gradu po špicu u Beogradu, što Bosanci što naši đilkoši. Da li si svestan da će na tom matorom Gnojfu svaki čas nešto da rikne, da se odvali, da su većinom truleksi itd?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted March 5, 2011 (edited) Da li neko ima iskustva sa GP 1.4 16v 95KS ?Šta mislite o ovom motoru? Održavanje, potrošnja...Da li je to neka sportska varijanta za koju je papreno skupo održavanje, ili je isto kao i za 1.4 8v? Edited March 5, 2011 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted March 5, 2011 Nije nikakva sportska varijanta osim ako ne mislis na T-jet varijantu. Motor je Fiatov FIRE motor naslednik 1.2 16v/80ks koji je isao u Punto sporting i Stilo do 2004, kasnije je u stilo ubacen 1.4 16v/95ks.Ovaj motor u Stilu imaju dvojica mojih drugara sasvim je OK za svakodnevnu upotrebu ako ne mislis ici na trke... Oni su extra zadovoljni i nemaju nikakvih problema za sad samo redovno odrzavanje koje je duplo jeftinije nego za Multijet. POtrosnja u Stilu 10-11l cisto gradska voznja NS, do Crne gore kaze da mu je prosek oko6-7l ako ne laze, sto znaci u Grande puntu nesto manje... Neke boljke povremeno mogu da budu variranje lera, Klapna gasa kao kod 1.6/16v to sam procitao na Hrv. forumima za ostalo nisam cuo...Trebalo bi da je prava mera za GP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2011 Imaš taj motor i u Puntu mk.2b, Pandi, Lancia modelima, ostalim Fiat modelima, tako da nije ništa novo, niti nepouzdano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted March 6, 2011 Da li Grande Punto 1.3 Multijet koji stizu iz uvoza kod nas imaju DPF (partikularni filter)? Ako da od kojeg godista?Jel se susreo neko sa tim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abart 0 Posted April 20, 2011 (edited) Da li neko od iskusnijih zna, kako pri kupovini polovnog Grande-a (oko agregata se još dvoumim) prepoznati da li je pre toga bio Van?Komšija je nedavno kupio Clia sa 3 vrata, pritom nije znao da je bio Van, jer su nKNdno ubacili nazad sedište, pojaseve itd... Tek kasnije su mu rekli da to nisu original pojasevi, i našli su još par razlika što je ukazivalo da je sve to teški budz.Pošto isključivo hoću sa 3 vrata, pa čisto da znam šta gledati pri kupovini što se toga tiče. Edited April 20, 2011 by -Abarthino- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abart 0 Posted April 21, 2011 Momci, interesuju me dve stvari vezane za ovaj Punto iz oglasa:http://www.polovniautomobili.com/oglas780307/fiat_grande_punto_19/1. Da li je to originalna boja, pošto nisam baš viđao 'Grandove' u toj nijansi, a mislim da niko nije lud da farba nov auto 2. Interesuju me koliko inča su ove felne na njemu?Hvala unapred sa odgovorima...P.S. Mali predlog, da se otvori neka tema tipa Chat pa da se tu postavljaju ovakva kratka pitanja, pa da se ne otvara cela tema zbog toga, čisto mala sugestija Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted April 21, 2011 (edited) Ovo jeste njegova originalna boja, ima ih u ovoj nijansi kol'ko oćeš Koliko ja vidim po volanu, cajgerima, broju brzina tj menjaču, felnama, izduvu... ovo je Grande Punto Sport, mislim da su felne 17"A evo i linka: Baš ovakav Grande Edited April 21, 2011 by loodilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abart 0 Posted April 21, 2011 Hvala puno Bliži se polako dan kupovine pa me sada sve živo interesuje A što se tiče 'standardnih' modela Velikog Punta, da li oni dolaze sa 15'' felnama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted April 21, 2011 Standardni su sa 15", a one gore su 17" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Abart 0 Posted April 21, 2011 Hvala ljudi, zanimalo me kolike felne može da trpi, naravno u normalnoj varijanti, ništa extreme, dakle 16'' će da legne ko budali šamar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 21, 2011 (edited) Jel si zvao coveka kako objasnjava ovu cenu....auto je brutalan za ove pare ja ako budem menjao kola prvi u redu je GP Sport da kazemo ovako neki....Felne su 215 45 R17... fabricka nejgova...ali fali mu kacket gepek vrata koj ide na sporta fabricki...to mi je nesto sumnivo sad cu bas da ga zovem Edited April 21, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted April 21, 2011 dakle 16'' će da legne ko budali šamar Ne vidim zasto bi skidao ovakve felne da bi stavio 16" Cim ih je fabrika stavila znaci da moze da ih nosi,a izgledaju brutalno i ja ih licno ne bih skidao,eventualno kupi 15" celicne da imas za zimski set i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 22, 2011 (edited) Vozio sam danas ovog sporta...i potpuno mi je jasno zasto je takva cena...kao prvo zreo je za poliranje...drugo ocukan je sa desne strane iza suvozacevih vrata poprilicno ...trece far mu je puko desni, zadni branik zamazan necim ne definisanim ali izgeda jako ruzno, ima i dosta sitnih ogrbotina...enterier manje vise ok sem sto se dugme za pojacavanje muzike izlizalo skroz i nebo je katastrofa...ali zato ide kao nevreme ima 96 kw odusevio me je motor...tacno je duplo jaci na papiru od mog GP-a....sve u svemu ima dosta ulaganja da bi bio tip top...ali za nekoga ko nije esteta moze komotno da prodje ...a i cena nije fiksa....Sada sam i definitivno siguran da GP-sport prvi u redu od kandidata za moj sledeci auto.. Edited April 22, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites