Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

@Nikola031Hah zar je moguće da kvaka nije napredovala od 1980. godine. Na isti način se rešavao problem na Golfu 2. Konkretno moja kvaka pored teškog otvaranja se i izblači na jednoj strani više nego na drugoj.... To sam viđao na još EVA:....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo, razmisljam se o kupovini fiat eva. Intresuju me vaši utisci i saveti, šta gledati za pretežno gradsku vožnju dizelske mult jet motore ili benzince sta se bolje pokazalo. Vozio sam eva benzin plin kao službeno vozilo bukvalno neunistiv auto ali je bio jako trom na otvorenom putu. Ne znam da li su svi takvi ili je ovaj bio jednostavno istrošen pošto je imao lepu kilometražu i komercijalno je vozilo. Takodje prednosti mane sto se tiče održavanja do sad sam privatno vozio vagena uvek tako da sa fiatom nisam bas upoznat. Unapred hvala. 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lex98

Kao prvo, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. 

Nepotrebno otvorena tema, u pogresnom podforumu, spojena je sa postojecom temom o kupovini Grande Punto/Punto Evo/Punto MY12 modela. 

Za pocetak, prelistaj bar zadnji deo topic-a i aktuelnije postove, od do sada napisanih 195 strana. Sve je vec apsolvirano oko Euro 5 i benzinskih i dizel motora, kao i sam Evo model do u sitna crevca. Tako da ces lako naci odgovore na sve sto te zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj glas ide za benzinca. Ja imam Eva sa 1.4 motorom od 77ks. Gradska vožnja 90%, jako jeftino održavanje, generalno malo problema. Zna fino benzina da popije po gradu ali ako prelaziš ispod 10.000 km godišnje mislim da se isplati.

Ako ti je 77ks malo, imaš i verziju od 105ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MultiAir 105 (atmosferac) bi mi licno uvek bio zadnja opcija.

Ili jeftino odrzavanje ali i slabije performanse sa klasicnim FIRE atmosfercima. A ako bih vec ulazio u pricu sa MultiAir jedinicom, odmah bih gadjao MA Turbo, kod Eva je to 135 verzija. Em je voznja du*e i glava, em turbo trunku manje trosi (sto pojedini i dalje ne mogu da shvate :D , pa zacudjeno vrte glavom kada im prezentujes crno na belo).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li na forumu još neki MA atmo ili sam ja jedini izrod ? Nema ih ni po otpadima....tražim klapnu gasa...

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bar licno znam, od ljudi koji se ovde druze i aktivno pisu - ti si jedini sa atmo verzijom 1.4 MA motora.

Za sve sto te zanima od tih pitanja - unesi VIN vozila u ePer, nadji deo koji te zanima i po SN dela proveri Compatibility listu. Lako ces videti sve ostale motorizacije, kao i modele na koje je taj deo jos isao. Gomila stvari bi trebalo da se poklapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.963718ba71de44aacf015589b4a750c2.png

Nije neki izbor :D Po oglasima su većinom za popularnije motorizacije....  Pritom polovnu bi smeo da uzmem samo od proverenog čoveka kog nemam :D 

 

 

 

Da li neko s GP/EVO ima poskakivanje zadnjeg trapa u krivinama. Ja sam tipovao na zadnje amortizere, ali u servisu mi kaže da ne vidi da je problem sa njima, koliko se to može videti. Majstor (u šali) kaže da stavim R17 i neće skakati :D

 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada kliknes na svaki model, ispod ce ti iskociti (ako postoji) nekoliko zapisa. Prevuces misem preko te "sijalice" i proveris i za koju motorizaciju svakog od ponudjenih modela.

Hocu da kazem, da moze da upadne i turbo i atmo, tj. nesto sto je cesce i sto lakse mozes da nadjes. A i ovo sto gledam od modela, pa nije da nema, naprotiv.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, stex_pb said:

 

Da li neko s GP/EVO ima poskakivanje zadnjeg trapa u krivinama. Ja sam tipovao na zadnje amortizere, ali u servisu mi kaže da ne vidi da je problem sa njima, koliko se to može videti. Majstor (u šali) kaže da stavim R17 i neće skakati :D

 

 

kako mislis poskakivanje? ja imam nesto pozadi sto mi se svidja uskoro cu otici kod drugara mehanicara da ga malo ispregled, dal je amort ili onaj veliki silent ne znam a mozda i oba, a najvise mi je desna stran sumnjiva mada nema nikakvog poskakivanja i sl. ali ima neki zvuk preko sahti, i sl. neravnina sto me vuce na amort ali ne mora da znaci, svakako cu da pretresem trap i da menjam sta treba a imam utisak i silenti da nisu bas najbolji zbog nekog blagog plesanja po neravninama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMPKada sam prazan pa u krivini naletim na neravninu zadrma mi zadnji kraj, kao da je previše odskočio. Na karavanu ranije sam to rešio novim amortizerima, ali ovde nije utvrđen nikakav nedostatak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako su mogli da ocene da amortizer nije crkao? to je nemoguce bez skidanja ili test masine, jedino kad procuri pa se vidi da vlazi onda znas da je crkao ali u suprotnom ne moze da se vidi, tako da odi kod nekog ko ce skinuti amorte i rucno ih testirati, to se odmah vidi dal je dobar ili ne na izvlacenje i sabijanje

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, vi koji vozite GP/EVO 1.3 mjet ili ste vozili, jedno pitanjce. Ono zujanje koji cujete na kontaktu nakon par sekundi, pa se ugasi, taj zvuk se ponovo cuje kada upalite automobil i kada ga vozite? Koliko vam smeta i koliko je glasan? Imam utisak da se nakon malog i velikog servisa taj zvuk cuje malo glasnije nego pre, ili sam ja samo poceo dodatno da obracam paznju na njega od kad sam malo bolje upoznao automobil. Automobil ne izbacuje nikakve greske, odlican je u voznji, samo eto to zujanje malo iritira kad sam vozim, kad je tisina i kad se ne slusa muzika :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to nije grejanje goriva/ grejači kao i na svakom drugom dizelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar koji je vozio 1.3 euro4 kaze da je to mozda pumpa (zvuk koji dolazi iz rezervoara), ali kaze da je i njemu tako bilo i da je taj zvuk normalan. Ono zujanje koje se cuje na kontaktu, pa se ugasi nakon par sekundi, a onda se ponovo pali  i cuje kad se automobil upali i vozi. E sad, nisam imao priliku da se vozim u drugom mjet u poslednje vreme pa da uporedim da li je kod mene glasnije ili ne. Kako u poslednje vreme vise osluskujem automobil i gledam sto vise da naucim, rekoh, sigurno ce neko da zna vise/bolje.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je u pitanju pumpa jer se bas cuje iz zadnjeg dela auta i gasi se posle par sekundi na kontaktu kad postigne pritisak goriva. Kod mene se u starom Puntu (1.3 mjet 62kw, euro5) culo i kad je upaljen auto ali bas tiho, gotovo da ne bih ni primetio da nisam pazljivo osluskivao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako je i kod mene. Ista jacina zvuka je kao i na kontaktu kod provere, tih par sekundi, ali kao sto rekoh, kad vozim sam, kad je tisina, cuje se, pogotovo jer je auto lepo doteran, pa nema nekog lupkanja ili skripanja plastike. Nije to glasno, ali valjda mi je upalo u usi i pocelo da iritira pa sam se istripovao da je mozda glasnije nego sto bi trebalo. 

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa može da se čuje jače kada je "pri kraju" radnog veka. Meni se jedva čuje i kad izadjem pored auta dok stoji upaljen, dok vozim nema šanse da se tako tanak zvuk čuje pored motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je jedva, jedva cujem kad sam pored automobila, gotovo je nemoguce cuti tada. Ja je cujem kad je automobil upaljen a ja sedim na vozacevom mestu, a automobil miruje. Kad se vozi, ne moze da se cuje osim ako nisi skoncentrisan bas na taj zvuk.

 

 

 

Edited by Misha87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...