Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Jel može komentar bar za cenu(fiksna). Zanima me gde se nalazi broj motora? I jel ima neka tema na forumu kako i šta je najbitnije da se proveri pri kupovini?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dr.Boy said:

I jel ima neka tema na forumu kako i šta je najbitnije da se proveri pri kupovini?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, ima li neko da je vlasnik Eva, a da ima 1.2 motor? Ili novijeg GP (2012 pa noviji) sa tim motorom? Kakva su vam iskustva posle meseci/godina vozenja? Bas je mala ponuda dobrih benzinaca, pre nekako nisam razmatrao 1.2 motor, i ovde na forumu nisam procitao neka pozitivna iskustva, ali sad sam krenuo u malo ozbiljniju potragu za automobilom, a Evo i noviji GP a da su benzinci, nemoguce je naci da su kupljeni u Srbiji, a sa 1.4 motorom ih bas malo ima u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfomanse 1.2 i 1.4 motora su slične,kao i cene održavanja u tom godištu automobila. Kod nas ih opštinska uprava poseduje,zadnju generaciju nazvanu samo Punto.

Opreme malo ima,da znaš,kod ovih kupljenih kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Performanse jesu mozda slicne na papiru 1.2 i 1.4 ako pricamo o 1.4 8v, ali u praksi je svakako bolje uzeti 1.4, ipak malo vise Nm i konja nisu na odmet, potrosnja slicna, odrzavanje isto a ako je poenta kupovine 1.2 samo zbog cca 20e manje registracije onda jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj 1.4 57kw ide ko mrtav konj, mogu samo da mislim kako ide 1.2 :D

 

Uskoro ćemo videti kako se ponaša natovaren i sa 4 odrasle osobe i krovnim koferom do grčke ;)

Edited by Doctor NO

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam uvek pricao 1.4 je neki miniimum za GP, vrsi posao za grad i 1.2 ali treba taj auto nekad poterati i van i kad je pun

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, OMP said:

A koja je poenta kupovine bas 1.2 motora u GP?

Zato sto bas nema nekog izbora benzinaca sa 1.4 motorom, pa rekoh, da vidim da li da uopste razmatram 1.2, jer ih do sada nisam gledao. Ima u Autolandu nekoliko primeraka, kupljenih novih u Srbiji, ali me je odbijalo bas to sto su 1.2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Misha87 said:

a Evo i noviji GP a da su benzinci, nemoguce je naci da su kupljeni u Srbiji, a sa 1.4 motorom ih bas malo ima u ponudi.

Problem je sto je Fiat generalno uke*ao ponudu sa Euro 5 motorima od Eva pa nadalje.

Od 1.4 FIRE su ostavili samo 8v 77 sa 5 brzina (koji urla na visokim obrtajima na AP, kao svojevremeno TS Alfe).

Totalna glupost je sto su izbacili 1.4 16v 95 sa FPT C514.6 sestobrzincem (a koji i dan danas ide u 500L i Tipo). Umesto njega su bespotrebno komplikovali sa 1.4 MultiAir 105 atmosfercem, sa 6 brzina.

A umesto T-Jet 120, ubacili su 1.4 MultiAir Turbo 135. Pazi sad - sa 510.5 PETOBRZINCEM :D . A em su imali tada novi C635 menjac, koji je na skoro svim modelima isao na maltene sve turbake (i benzinske i dizelske), em su u slabiji MA atmosferac gurali sestobrzinac. Ja logiku ne vidim :) , kao uostalom i za gomilu drugih stvari kod Fiata zadnjih 10-15 godina.

Takodje je poznata prica i sa Euro 5 dizelasima, tj. 1.3 MultiJet, da ne vrtimo opet istu pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Misha87 said:

Zato sto bas nema nekog izbora benzinaca sa 1.4 motorom, pa rekoh, da vidim da li da uopste razmatram 1.2, jer ih do sada nisam gledao. Ima u Autolandu nekoliko primeraka, kupljenih novih u Srbiji, ali me je odbijalo bas to sto su 1.2.

pa dobro ne treba ici po svaku cenu onda na taj model, ako bas hoces GP nemoj da gledas EVO nego klasican GP koga ima na oglasima u 1.4 varijantama ako hoces nesto novije onda preskocis punta i trazis nesto drugo bolje nego da kupis 1.2 i da se smoris ako ti se ne svidi a ni za prodaju nije bas pozeljan

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grande Punto  sa 1.4 95ks je za mene prava mera….

@Ivan

koje je zadnje godište za GP sa 1.4 16v?

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

2009. tu se preklapaju obican gp i Evo i samim tim ukida 16v motor i def je velika glupost sto su ga ukinuli, mnogo logicnije je da su ukinuli 1.2 koji od starta po meni nije neka prica za ovaj auto

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, neshtry said:

koje je zadnje godište za GP sa 1.4 16v?

Kao sto rece kolega, sa Puntom Evo su krenuli Euro 5 motori i celo to nepotrebno "zamesateljstvo". Tj. tokom 2009. godine, sto su i zadnja godista za Grande Punto generalno.

Meni je recimo Evo daleko lepse uradjen unutra - instrument tabla, cajgeri, plastike, slicno kao na Nuova Bravu. Cak mi i spolja bolje izgleda sa onim tamnim umetcima na branicima (koje su od MY12 opet izbacili :D), LED stopaljkama, itd...

Ali bas su us*ali motku sa motorizacijama, sta god da juris imaces neku glavolomku. Da li sa performansama na slabijim ili potencijalno sa tehnikom na jacim (MA jedinica na benzincima, skupe dizne koje se ne repariraju/DPF i ostale cari na dizelasima).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uvek pre kupio EVO nego obican, mnogo lepsi auto ali samo sa odgovarajucom motorizacijom, ne bih nikad na konto lepseg izgleda EVA usao u pricu sa motorom koji mi se ne svidja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo price o motorima i menjacima u Evu, primetio sam da su isti princip primenili i kod Alfe MiTo (105ks 6 brzina, 135ks 5 brzina). Takodje i na GP 1.4 16v 95ks ima 6 brzina a T-Jet 120ks ima 5 brzina :D.

Nidje veze :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam GP 1,4 2014. 

Ne EVO nego GP.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Nikola031 said:

Nidje veze :lol: 

A kada je kod Zabara vladala logika :) ?

U zadnje vreme su tek "prosvirali" nacisto. I sto se modela i motorizacija tice - zato i jesu tu gde su trenutno.

Tj. u kanalu i na marginama, sa evropskim modelima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro sad, ne verujem da su toliko glupi, nego jednostavno verovatno nisu imali računicu da razvijaju novi slabašni motor ili nemogućnost da modifikuju postojeći, a da zadovolje Euro 5 normu.
Eto, neko čak ne uspeva da bude u okviru norme i sa automatskim menjačem uparenim sa određenim motorom, pa uz njega ide samo šaltaš.

Priča je malo kompleksnija

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

A kada je kod Zabara vladala logika :) ?

 

Pa kod nekih modela ima logike sa motorima/menjacima, ali kod ovih iz B segmenta nema nikakve :D Sto je najbolje od svega, Abarth Punto Evo ima 6 brzina iako je motor (osim turba i mislim dizni) skoro identican kao verzija od 135ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Dobro sad, ne verujem da su toliko glupi, nego jednostavno verovatno nisu imali računicu da razvijaju novi slabašni motor ili nemogućnost da modifikuju postojeći, a da zadovolje Euro 5 normu.

Generacijo, npr. nelogicnost No1, konkretno u slucaju Punta... Izbacili su 1.4 16v 95 koji je isao u Grande - a koji ne da je zadovoljavao Euro 5, nego i nove Euro 6 sa 500L i kasnije Tipom. Da su ga ostavili, motorcic je bombona za tako mali i lagan auto, a tek bi bio za nase uslove i cene odrzavanja. Ko nece turbo, naravno. Nego su komplikovali i zamenili ga sa MultiAir atmosfercem od 105 konja.

Nelogicnost No2 - 2010. godine krecu sa novim Euro 5 MultiAir Turbo motorima, upareni svuda sa takodje tada novim FPT C635 sestobrzincima (pojacanim, za deklarisanih 350 Njutna). Npr. kod mene u Bravu je upravo ta kombinacija, u verziji od 140 KS. A u Punto ubace maltene isto to (jedino je primetno tanji sa obrtnim momentom, ali maltene identicnih 135 KS) - i samo tu ostave stari C510.5 petobrzinac :blink: . Prenosni odnos u 5. brzini prilicnih 0.83, razlika na autoputu primetna - kod mene se na 130 km/h tezi auto vrti na trunku ispod 2700 rpm, potrosnja za benzinac neocekivano korektna u tim uslovima.

A isti taj C635 sestobrzinac su ipak gurali na Evo, ali na dizelu, u redjoj varijanti sa 1.6 MultiJet.

PS: Licno bih od dizela jedino tu kombinaciju uzeo na keca za Evo - solidan motor, mali potrosac, poznato odrzavanje, robustan menjac sa 6 brzina, a najbolje je sto tu karoseriju nosi kao perce. Sa Euro 5 1.3 MultiJet su bas us*ali motku.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dule 021 said:

Imao sam GP 1,4 2014. 

Ne EVO nego GP.

 

 

tacno isao je onaj od 77 konja u te verzije posle Eva ali su jako retki a u Evo nije isao zato i kazem posto covek gleda Evo a nema taj motor da se onda bazira na klasican GP

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz  staro drustvo,

Nije me bilo jako drugo, van zemlje jbg. Ali pratim i dalje sta se desava ovde:).

Elem konkretno pitanje: GP evo natural gas 1.4, da li ga neko ima i moze li reci kapacited boce i realan range na otvorenom?

Mislim da ih ima dve ispod vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, hansf said:

Pozz  staro drustvo, nije me bilo jako drugo, van zemlje jbg. 

Pozdrav za kolegu koji je upravo i autor ove teme ;), otvorene tamo vec davne 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...