Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Meni je zanimljiv i 1.0 tce sa 90-100 na Clio,turbać

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto me bas privlaci GP i Bravo, od Fiata, su prelepa sedista, duboka, profilisana. A toga na zalost nema kod npr Clio 3 ...

Kod Fiata, narocito turbaka, su sedista predobra, duboka.

Da ima GP karavan, ne bih gledao drugi auto

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugo sam vozio Grande Punta i mogu reći da je udobnost u rangu Golfa 2. Auto je izrazito tvrd, ali zato miljama bolji za vožnju od Clia iz tog perioda.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shuxx said:

Ono sto me bas privlaci GP i Bravo, od Fiata, su prelepa sedista, duboka, profilisana. A toga na zalost nema kod npr Clio 3 emoji22.png...
Kod Fiata, narocito turbaka, su sedista predobra, duboka.

Pa Fiat je upravo poznat po "tankim" sedistima, zabarski karakteristicno kratkom sedalnom delu... Nisu mi bila neudobna, ali ono sto me je na Stilu (sa standardnim sedistima) smaralao je sto sam se pri ostrijoj voznji po krivinama drzao za volan, odupirao levom nogom o vrata... Uz kvalitet tapacira i plastika, definitivno minus na tom autu pre restyle, pisao sam i u svojoj staroj temi da ne off-ujem ovde.

A sedista na Bravu i GP nemaju veze sa motorizacijom, nego sa opremom. Turbo je cak najcesce sa obicnim sedistima, a imas npr. i 1.4 Bravo 90 KS atmosferac sa komplet Sport optikom ako je prvi vlasnik tako konfigurisao (pragovi, kacket, Sport felne i sedista...).

Jedino ta Sport sedista u GP i Bravu nesto i vrede - profilisana, ususkanija, sa duzim sedalnim delom. Udobnija, odlicno drze po krivinama, skoncentrisan si na voznju a ne kako da ostanes u sedistu :D , prilicna promena. A ni ona nisu sad ne znam ti sta posebno, ali opet primetno bolja nego obicna... Na polovnjaku definitivno vredi sacekati i doplatiti to sitno prilikom kupovine, kada se sve skupi "na gomilu" prilicno drugaciji dozivljaj istog modela.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika u sport i obicnim sedistima u GP/Evo je kao nebo i zemlja. Meni obicna u prethodnom Evu nikako nisu odgovarala jer nemaju nikakvu bocnu potporu, a sport sedista koja imam u sadasnjem Evu drze kao besna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/13/2022 at 7:52 PM, OMP said:

znam da su poslednji ali ne kontam fazon da nisu npr. zadrzali EVO stopke nego se vratili na stare a kao neki restyling napravili koji je u sustini EVO fazon.

Ja takve modele zovem frankestajni :)

Ima cak i varijanta karoserija od PUNTA 2012 a unutra grande punto instrument tabla i GP zadnje stopaljke.

Ja sam skontao da su to sve vanovi ili flotna prodaja. Da bi cena bila sto niza prazni se magacin od zasotalih delova koje ne mogu da stave u redovan model.

Jutros bas bio u servisu i dolazi jedan takav model.Sluzbeni. Imaju 15 takvih. 2018 godiste(nov kupljen u srbiji) sa grande punto zadnjim stop svetlima. Popio mu 2l ulja i pali mu se lampica za ulje. ostalo mu 2000 km do malog servisa :) Dolili mu 2l i teraj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene u komsiluku ima jedan takav van i za njih mi nije cudno sto su tako pakovani ali ko sto rekoh vidjam ih i koji nisu vanovi.

 

Sto se tice poredjenja GP-a sa drugim kolima imao sam za prodaju par Clia mk3, malo sam ih vozikao po kraju i jeste udobniji od GP-a posebno mog u sport paketu, imao sam takodje i par obicnih GP i obicna sedista su meni licno dosta losija od sporta koja su mozda malo tvrdja ali odlicno drze telo plus neuporedivo lepse izgledaju.

Generalno GP mi je lepse uradjen unutra od svih pomenutih opet ako pricamo o sport verziji zato je u mom slucaju samo sport i dolazio u obzir prilikom kupovine, isto vazi i za Bravo. Obican gp realno je dosadan unutra posebno kad je klotara isto i bravo.

E sad nije clio uopste lose uradjen unutra sto se tice materijala i uopste sedenja i voznje (malo im je los kvalitet sedista u smislu da materijal na sedalnom delu cesto hoce da popusti na sastavima) a i kao auto generalno mada ga ne bih nikad kupio jer nisam ljubitelj renoa iz tog perioda, sto se opreme tice mogu biti fino opremljeni ali opet i u ful paketu ne pleni nekim luksuzom iako ima sve. Jedino sto bih rado posedovao od clia je RS i Williams :)

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, OMP said:

zato je u mom slucaju samo sport i dolazio u obzir prilikom kupovine, isto vazi i za Bravo. Obican gp realno je dosadan unutra posebno kad je klotara isto i bravo.

Apsolutno se slazem, identicno sam razmisljao i cekao da pazarim iskljucivo restyle Sport.

Dynamic ili Emotion Bravo nisam cak ni gledao po oglasima (iako je Emotion najjaca oprema, a da nije Sport).

Mk1 Clio Williams, uf, za mene najjaci Clio ever :unworthy: . Devedesete i vreme apsolutne dominacije Williams Renaulta u F1.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Nakon iscitanih dosta stranica ovog foruma, imam neke dileme prilikom odluke za kupovinu Fiat Evo automobila.
Odluka je pala da se u razmatranje uzme samo Evo 1.3 MultiJet.

Samim tim imam nekoliko nedoumica.

Naisla sam na nekoliko solidnih i lepih modela Evo 1.3 MultiJet sa automatskim menjacem (godiste uglavnom 2011) 70kw/95KS. 
Zanima me da li neko ima iskustva sa automatski menjacima u ovom automobilu, da li su problematicni i kako se autmobil ponasa kao automatik jer sam manuelne modele imala prilike da vozim, ali automatik ne cak ni svi majstori i prijatelji koji rade sa automobilima nisu imali prilike da se sretnu sa automatskim menjacem kod pomenutog automobila, a na forumu nisam nasla neke relevantne informacije.
Takodje i ako ima nekih ostalih mana koje bi neko umeo da navede a da je bio u situaciji da vozi ili ima pomenuti automobil.

To je uglavnom sve kada je rec o ovom modelu automobila sa automatskim menjacem.

Sledece je isti model automobila sa manuelnim menjacem i tu imam nekoliko pitanja:
1. Da li je bolje uzeti automobil sa ili bez plivajuceg zamajca? 
2. Koja je razlika izmedju 55/75 i 62/84 verzije, i koji je bolji uzeti tj ekonomicjiji u ovom slucaju?
3. Na sta posebno treba obratiti paznju prilikom kupovine pomenutog automobila, a da bi eventualno moglo da promakne i posle da napravi neki "problemcic".

Naravno automobil ce pregledati strucni ljudi, ali sam osoba koja voli sama biti upucena u neke osvnovne karakteristike  pa sam resila da se raspitam ovde na forumu, s' obzirom da je iskustvo majka svakog znanja, te je svaka infomacija od korisnika automobila dobrodosla, kao i od ljudi koji se razumeju u ovu materiju.

Unapred Hvala
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Expo11 said:

Evo 1.3 MultiJet sa automatskim menjacem (godiste uglavnom 2011) 70kw/95KS. 
Zanima me da li neko ima iskustva sa automatski menjacima u ovom automobilu...

Pogledaj ove dve teme:

Fiat Punto mk.2 - iskustva sa dualogic menjačem

Automatski menjači u Fiat/Lancia automobilima?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Fiat Evo ili Punto 1.3multijet, zanima me koliko prelaze ovi motori? Jer na vise mesta sam citao da na oko 300000km treba generalna motora. I zanima me koji su se pokazali bolje jer ima sa 84ks i sa 95ks? Ako mozete da mi pomognete oko nedoumice?

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dr.Boy

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom. Mozes da prelistas i ovu temu odnazad, pogotovo je u zadnje vreme pisano puno o razlikama izmedju starijih Euro 4 1.3 MultiJet i novijih Euro 5 na Puntu Evo i Puntu MY12. Poslednji su se pokazali kao "svileniji", problematicne dizne koje se ne repariraju, imas sve detaljno opisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U redu. Ovih dana gledam oglase i mozda cu ipak benzinca uzeti 1.2 8v ili1.4 8v.Pa me zanima na primer na vise modela sam video razliku u boji na volanu ona sredina je tamnija a obruc volana je svetlija boja.jel to znaci da je menjano ili se aktivirao air bag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znaci nista, ako tako gledamo onda je svaki drugi gp imao ispucan air bag, prosto je tako uglavnom kod plasticnih volana,  nije to slucaj samo na gp vec i na drugim kolima se srece, razliciti materijali se razlicito i ponasaju tokom godina i kroz eksploataciju nesto brze izbledi, nesto se pohaba pre itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dr.Boy said:

Pa me zanima na primer na vise modela sam video razliku u boji na volanu ona sredina je tamnija a obruc volana je svetlija boja.jel to znaci da je menjano ili se aktivirao air bag?

Na samom obrucu volana, sa donje strane ces videti 2 punktirane tacke u plastici. Posto se Airbag na Puntu kaci pomocu zica, a ne srafovima. 

Ako su te tacke probusene, znaci da je Airbag skidan guranjem alata kroz njih. Ako su tacke cele, velika je verovatnoca da Airbag nije skidan. Tj. redje da ce neko stavljati nov volan.

Nije pravilo naravno, ali moze da pomogne u nekom skupu detalja koji formiraju sliku o konkretnom primerku. 

PS: Pravilo foruma je da se uz eksterni link ostavi i PrintScreen oglasa. Sadrzaj foruma treba da bude nezavistan i da ima smisla za buduce citanje i kad navedeni eksterni link istekne ili bude promenjen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Na samom obrucu volana, sa donje strane ces videti 2 punktirane tacke u plastici. Posto se Airbag na Puntu kaci pomocu zica, a ne srafovima. 

 

Ne kontam kako na obrucu, gde tacno se nalaze ako moze slikovito preciznije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha pa za ovo znam klasicno kao i kod svih kola samo nije sraf ali to nije na obrucu volana, mene je taj deo zbunio sto je Ivan napisao kontam gde na obrucu i kakve on veze ima sa kacenjem bega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda sam se malo nesrecno izrazio - mislio sam na ostatak, telo volana, kako god... Bitno da smo se razumeli na kraju :D .

Kod Stila se Airbag lepo srafio sa 3 srafa sa zadnje strane, mogao si da stelujes i osetljivost sirene, lako za skidanje, Airbag cvrsto na svom mestu...

A ovo kod Brava i Punta je vrlo glupo (ali jeftino) resenje sa zicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/28/2019 at 9:19 PM, Ivan said:

 

Evo jos jedna caka za proveru verzije MA jedinice, ako ne uspe elektronski preko ovlascenih. Slikao sam kod sebe, pa da ti "prodam" foru :) .

 

jedno pitanje, ukoliko je neko menjao MA jedinicu

jel ima onda sanse da proverimo koja je revizija i kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas na slikama sa moje MA jedinice, mislim bas na ovoj temi. Sa zadnje strane (ka pozarnom zidu) se podigne jezicak, ispod kog ocitas serijski broj.

A na osnovu njega sam ostavljao tabelu iz ePer, sta je koja revizija i iz koje godine.

Opet se u ePer proveri sa kojom je revizijom auto originalno izasao iz fabrike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@srdjos

Evo me pri kompu, izvini ali ovako mi je lakse da pronadjem. Dobro se secam, pisao sam oko toga upravo u ovoj temi. Pa pogledaj, ako je od pomoci:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...