Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Meni izgleda dobro, vredi da se pogleda. Ne verujem u ovu kilometrazu samo, a ako je tako onda bi trebao da mu se odradi v.servis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jackkk i meni se čini, a ja evo pijem kafu!

@Dash

Ja bih proverio da li se vodi na njega, ili ne i kada ga je uvezao. Imam negativna iskustva sa vozilima koja su registrovana par meseci, za svako se ispostavilo da je puno mana... Pozitivno je što možeš da ga probaš!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' gumenjak al' nov brajko! :w00t:

Ovako na slikama je auto skroz korektan i mislim da je vredan pažnje.

Nemoj da te odbija plastični volan ako je dobar auto jer se za relativno male pare nađe presvučen kožom u dobrom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste gumeni volan, to je i meni odmah upalo u oci
@MS PK Iz Holandije auto nema sanse da ima tu km. Nije mi to ni toliko bitno, samo da on valja necemu, bojim se da potegnem do SM, pa da se razocaram:D
@bane1321 To i mene brine, da je shvatio da je kupio kantu, pa da hoce da ga se resi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nema sanse da nema tu kilometrazu? Jel sam kacio moj Evo 2010 sa 158k km i oprt je imao problem pa sam ga vratio. 

Ovim opisom na oglasu samo sedokazuje ono sto sam ja napisao za ovaj motor a to je da ima problema a vidi se da je lik cistio DPF i da je kontrolisao dizne a dta mislite zasto? 

Pa zato sto je to problem na tom autu. 

Tu bolje gledajte benzince jer oni bar nece imayi problem koji ovaj motor ima. 

Dam blok i klipovi su odlicni ali sta vredi kad ostalo nije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se kad sam sa bratom gledao par Puntica iz Holandije...
Na jednom placu je radnik bio iskren i rekao: "Vidi druze, svi se presli 220-250k, kako koji"
Naravno na satu je svima bilo magicnih 170k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su se nudili x puta i jednom sam potvrdio jedan prelep beli sa 222k km koji i nije dosao do mene jer su ga prodali drugom. Imao sam jedan crni 2012 sa 236k i taj je radio najbolje od svih sto sam cuo do sad ali je bio da ga vidi jedan forumas i konstatovao da cudno mirise iz auspuha i da garant ne bi prosao gasove. Nije ga uzeo zbog toga a ja sam ga prodao nekom liku koji mi je dao neki 308 sa navodnih 170k km a ja posle nsao dokumentaciju i proverio po tablicama a on imao 276k pre godinu dana i posle mi je rekao da je radio dizne na Evo-u posle 3-4 meseca mada je meni receno da tu nema reparacije za taj motor od 84ks. Mozda se u medjuvremenu resilo i to ali tad nije moglo kako su mi rekli. 

Onda stigne ovaj poslednji crveni u savrsenom stanju a ono pisa ulje iz auspuha. Turbo ili karike i da ja ne bih eksperimentisao vratim ga uvozniku a on se naljutio na mene i ne salje mi vise slike kola. A platio sam ga 200€ vise upravo zbog tih malih kilometara tj 158k a onda sam zvao majstora za turbine koji mi je rekao do 220€ je maksimalni trosak ako se radi o turbini jer im ode neka elektronika kao i mehanika ali da proverim tj skinem turbinu pa vidim s koje strane dolazi ulje .....

Od tada meni tog motora dosta i to je bila kap da zakljucim da je to obicno smece od motora i da jos samo stariji brat od 75ks mu daje neku nadu ali se posle svi opeku. Sto bi se reklo-zivi od stare slave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Da ... volan je od neke čudne gumiplastike (nemam drugi naziv da to opišem)... meni je to u početku smetalo ali sa vremenom i nije bilo tako loše.

 

2. Ja ga lično ne bih uzimao... pogotovo jer nije prvi vlasnik i što je iz uvoza (moj lični stav).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nazalost razmisljaju oni koji o kolima ne znaju mnogo. 

Nemaju znanje o kolima i veruju prvim vlasnicima i ne zele da rizikuju iako nemaju pojma kako se taj prvi vlasnik ophodio prema automobilu. 

Ako je auto dobar nebitno je koliko je imao vlasnika. 

Secam se moje Toyote MR2 koja je u brifu imala 10 vlasnika a ja sam joj bio jedanaesti i dve godine sam joj dusu vadio i obda je uzeo lik iz Zrenjanina i bio prezadovoljan tim autom. 

Znaci teroija o prvom vlasniku ovde pada itekako u vodu. Jeste lepse zvuci ali ne mora da bude da je prvi vlasnik dobar vlasnik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jes' gumenjak al' nov brajko! :w00t:
Ovako na slikama je auto skroz korektan i mislim da je vredan pažnje.
Nemoj da te odbija plastični volan ako je dobar auto jer se za relativno male pare nađe presvučen kožom u dobrom stanju.

Livenivolani.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/19/2021 at 10:40 PM, Dule 021 said:

 Kod Grande Punta  iliti EVO-a gledaj benzinca da uzmes jer se sa  tim 1,3 dizelom neces usreciti. Imao sam ih i garantujem da od 10 komada  nijedan ujutro nije upalio savrseno i radio kako treba. Brljaju na leru  i trokiraju a kad das gas dizne stekcu samo tako i tako sve dok se ne zagreje  motor a onda radi besprekorno.

To je ona moja teorija kad  poredjas 10 komada i vidis  falinke  na vecini da je to onda mana tog modela a upravo tu falinku u velikom broju ima EVO 1,3 Mjet.

Pa zar je toliki problem sacekati neki minut da se zagreje,ako ce posle raditi besprekorno.:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako tebi nije problem ti ga uzmi ali to ti je predznak da su dizne u problemu i da ce se DPF stalni zacepljavati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.3 dizel je MNOGO, ali mnogo bolji izbor od 1.2 benzinca, sa razlogom je kao nov kostao nekih 3000e vise, nije to bez razloga.

 

Vozi se mnogo lepse, rasterecenije i komfornije, a trosi osetno manje, tako da bi na nekih 10.000km godisnje ustedeo nekih 250e u odnosu na 1.2 benzinca.

 

Da, kvare se te dizne iznad proseka, ali mislim da mogu nove da se kupe za nekih 150e komad. Ako ces zadrzavati auto par godina i prelazis cca 10.000km onda je kudikamo bolje uzeti 1.3mjet, cak i da ustedu na gorivu das na popravke i odrzavanje opet bi trebao biti u plusu.

 

Ako jako malo prelazis tipa 3000km godisnje i neces dugo zadrzavati auto, godinu dve dana maks onda ti se nece isplatiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto meni konacno nalete benzinjara 1,4 i odem da ga vidim kad ono ima ugradjen fabricki plin i pokazuje na satu dal je na benzinu ili plinu i koliko ima goriva. 

A uvoznik i ne zna da ima plin i ne tice ga se atest koji ja moram da olatim ali nema veze uzeo sam ga jer je 2013 i korektan je a plus su benzinci preko,bar u Holandiji, skuplji od dizelasa mada je ovaj italijan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li postoji GP EVO sa 1.3 75KS motorom? Koliko je znam 84ks je minimum na EVO?

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. I na Puntu Evo si imao 1.3 75, i to cak i u Euro 4 i u Euro 5 varijanti (sa S&S sistemom, 5DE je oznaka istog):

 

Untitled.thumb.png.396e7656223bb3517749a3388355b9d7.png

 

Slicna prica vazi cak i za Punto MY13, skoro sam nekome kacio nedavno:

On 4/13/2021 at 10:07 PM, Ivan said:

Kakva crna Wikipedija i slusanje priucenih preprodavaca, cast izuzecima. Sve sto te zanima, od podataka imas u ePer, od tehnike u eLearn. Evo izvukao sam ti sta je sve od motorizacije islo u Punto MY13 (pa nadalje). U tim godistima, 75 KS verziju imas i Euro 4 i Euro 5, a 85 i 95 KS je iskljucivo Euro 5. Kliknuo sam ti na ToolTips pa imas i sifarnik za detalje. Pisalo se dosta o Euro 5 verzijama na ovoj temi pa prelistaj, u globalu ljudi navode da su dosta "svilenije" u odnosu na stare 1.3 MultiJet. Ali svakako si sa mladjim godistima osudjen na njih.

 

Untitled2.thumb.png.1bb643fedae0324fcb2519a85e0f132e.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru. Onda jurim Evo sa 75ks sa euro 4. Jeftinije dizne, nema plivajuci, nema DPF, naj motoric za GP :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, ovo je moja prva poruka :welcome:

 

Uskoro završavam obuku u auto školi i nameravam da mi prvi auto bude GP (sa crvenim znakom). Pre koju nedelju sam isčitao celu ovu temu, ali imam jednu nedoumicu, pa ako bi neko imao vremena da mi objasni ili uputi na kojoj temi se o tome pričalo.

 

Ciljam na GP, ali da bude fabrički ugrađen gas! Motor 1,4. Moje pitanje je: kako da razlikujem da li je auto sa fabrički ugrađenim gasom ili je on dodat naknadno? Kako sam čitao po temi, prodavci u oglase stavljaju svakakve karakteristike, koje često ne moraju biti istinite, pa se na to ne bih oslanjao. Pa da li postoji neki način, da se vizuelno, spolja, gledanjem slika uoči da li je gas ugrađen u fabrici ili ne? Takođe, ako postoji takav način, da li je on isti, nezavisno od toga da li je motor 1,2 ili 1,4 (ako ne naletim na 1,4 moraće i 1,2 da posluži)?

 

Ako postoji, značilo bi mi da me uputite na neke slike sa neta: ovako izgleda kad je gas fabrički ugrađen VS ovako izgleda kad je stavljen kasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, jevta said:

Nema više fabrčkih svi su prerađeni da bi prošli atest

Eto ja sam uzeo pre neki dan GP 1,4 2013 sa fabricki ugradjenim gasom. Treba da uradim atest i trebace mi mozda samo potvrda proizvodjaca da je plin fabricki i to je sve. 

Takodje samnuzeo i C3 1,4 2007 sa fabrickim metanom i ista pruca se svodi i na njega.

To sto se boca menja posle 10 godina ne utice na motor koji je sa ojacanim ventilima zbog plina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_Boki_

Moj licni savet ti je da kupis auto Bez TNGa, za 400e sa atestom instsliras TNG, i miran si 5god, samo filtere menjas.

Ti automobili sa ojacanim sedistem, ko zna koliko su presli, odzavani, sa skupim diznama.
Stave ti AC stag tomaseto kombinaciju za oko 330eur. I miran si dugo. Sve dok ne vozis dugo na visokim obrtajima, npr 4000 neces imati problema sa ventilima.
Cist benzinac je obicno manje presao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/16/2021 at 5:17 PM, Dule 021 said:

To sto se boca menja posle 10 godina ne utice na motor koji je sa ojacanim ventilima zbog plina. 

 

23 hours ago, shuxx said:

Moj licni savet ti je da kupis auto Bez TNGa, za 400e sa atestom instsliras TNG, i miran si 5god, samo filtere menjas.
 

 

Upravo sam to za ventile pročitao na ovoj temi (doduše, za Punto 3), pa sam zato odlučio da tražim fabrički.

 

On 5/16/2021 at 5:17 PM, Dule 021 said:

Eto ja sam uzeo pre neki dan GP 1,4 2013 sa fabricki ugradjenim gasom.

 

To sam hteo da znam, kako si znao da je fabrički? :)

 

On 5/15/2021 at 6:46 PM, _Boki_ said:

Motor 1,4.

 

Inače, jel se ja varam, ili se model da ovim motorom jako retko javlja na oglasima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabrički se kupuje da bi puno prešao, možeš da naiđeš na auto koje je prešao više nego dizelaši, a možda i naiđeš na neki ok.

 

Fabrički sistemi su komplikovaniji, sa skupljim komponentama, pogotovo dizne. Takođe su zaštićeni, da ne može svako da pristupi softveru.

 

A NAJVAŽNIJI razlog je, TI sistemi su 10 godina stari, BRATE debelo se napredovalo od tad.

Sadašnji naj jeftiniji, ima bolje karakteristike i softver od tog matorca.

 

tako da gladaj čist benzin, dobar majstor za tng, i posle samo redovno održavanje, a to su dva filtera 150+400din, i povremeno povezivanje na kompjuter zarad podešavanja mape.

 

sipaš i ne misliš

 

srećno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...