Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

6 hours ago, ISV_01 said:

Tempomat bi se trebao nalaziti ispod ablendera, kao posebna rucica, ne moze da se ne vidi. 

 

6 hours ago, andreja.micovic said:

Nema tempomat

IMG_20210418_163735.thumb.jpg.6c882dbe7e10acf74d21a45bf247bcfe.jpg

 

6 minutes ago, Ivan said:

Tempomat je posebna rucica na ablenderu, sa leve strane.

On/Off prsten, +/- prsten i Resume dugme, isto je kod svih Fiata/Lancia/Alfi tih godista:

 

Dovoljno rečeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@batakolestb

Ja sam vozio 10 godina GP benzin 1.2 i nekoliko godina 1.4 benzin + plin.

Kada bih sada kupovao GP, a govoreći kao iskusan vozač ovog modela, gledao bih sledeće:

1. da li auto prodaje prvi vlasnik znači samo ako je prodavac ujedno i vlasnik, ne bih uzimao od drugog, trećeg,..., ako primeniš ovaj kriterijum u startu ćeš svesti broj oglasa za 50%,

2. u unutrašnjosti vozila obavezno bih pogledao stanje SVIH sedišta odnosno koliko su ulegnuta, iscepana, i sl.,

3. pogledao bih stanje volana, da li je oguljen i sl.

Što se tiče higijene ona zna da zavara, nekada je prljav auto u dobrom stanju a i prodavac namerno ne želi specijalno da ga sređuje.

Takođe, GP na otvorenom jako dobro leži pogotovo taj 1.4, i deluje utegnuto i čvrsto(ima kratak "kljun" i aerodinamičan je). Ako ga provozaš na otvorenom biće ti odmah jasno o čemu se radi.

Ovo je moje viđenje, a za mehaniku samo pregled u servisu.

Želim ti puno sreće jer si odabrao odličan auto za kupovinu.

 

@Ivan

Moja greška, izvinjavam se za zbrku, pomešao sam TRIP sa tempomatom, a na slici je stvarno obeležena ručica za podešavanje visine volana.

Edited by Nebek

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dule 021 said:

X puta ne nudim iako citam al eto sad imam jedan iz druge branse a vidim da se okomio na GP 1,3 Mjet za koji sam vec vise puta napisao da se nije proslavio tj ne taj sa euro5 normom jer ima problem sa diznama i DPF-om. 

Inace imam odlicnu Fiestu 1,4TDCI 2011.

Pisem o grande puntu zbog fiat foruma ali gledam i opel corsu d ili e a i fiesta mi je zanimljiva ali mozda neka novija. Cak pratim i daciu sandero mada kad sednem u taj auto nesto nisam odusevljen iako je to za mene racionalan izbor. Uskoro idem u penziju i treba mi mladji auto koji mogu da vozim bar 10 godina bez vecih problema

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znam, mi imamo u firmi (doduše teretne) fieste 1,4 tdci, plastične i tvrde u $##$"! ali lepo idu. Civilnu sam jednom vozio (neki manji benzinac) i dosta je udobnija ali opet nekako ta plastika i grile za vazduh, kao da imam posađenog vanzemaljca što mi dahće :D Ukusi različiti. Clio npr je dobar izbor isto (2015+) sa 1,5 dci, Sandero Mk2 i Mk3 sa 1,5 dci odlični ali plastika ubija ugođaj definitivno. EVO je, bar dizajnerski i enterijerom, bolji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01

Evo je lepo sređen ali ja ga nisam uzeo baš iz razloga što je imao sjajnu plastiku pa se to grebalo i onda nakon određenog vremena kvari izgled. Takav sam savet dobio od jednog prijatelja i bio je čovek u pravu. Kada god sam posle upoređivao unutrašnjost mog GP sa Evom svi su unutra bili pogrebani. Teško je održavati sjajnu plastiku.

Mada, ukusi su različiti i mnogima se sviđa baš taj sjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Nebek said:

@ISV_01

Evo je lepo sređen ali ja ga nisam uzeo baš iz razloga što je imao sjajnu plastiku pa se to grebalo i onda nakon određenog vremena kvari izgled. Takav sam savet dobio od jednog prijatelja i bio je čovek u pravu. Kada god sam posle upoređivao unutrašnjost mog GP sa Evom svi su unutra bili pogrebani. Teško je održavati sjajnu plastiku.

Nema nikakvog odrzavanja sem najobicnije vlazne krpice, a habanje najvise zavisi od onoga ko koristi :) , tako da ne treba generalizovati. Vozim Nuova Bravo sa takvim enterijerom vec par godina. Do sada nema bukvalno ni jednu peckicu na sjajnim delovima (klima i radio), cak mi mozda deluje i otpornije nego plastika npr. na Stilu na tim delovima. A verujem da bi se intenzitetom kao na sjajnom delu, ogrebotina napravila i na obicnoj plastici.

Enterijer od Eva naovamo, bar meni, izgleda za klasu lepse, ususkanije i dan danas sveze u odnosu na enterijer prvobitnog GP. Pogotovo instrument tabla, cajgeri u tunelima (na Grandeu su u nekim verzijama bili maltene kao na Puntu Mk2). I upravo dizajn centralne konzole sa tom sjajnom plastikom.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

On 4/17/2021 at 8:17 PM, batakolestb said:

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18039531/fiat-grande-punto-evo-13-m-jet?ref=search-normal&position_ref=4

Screenshot_20210417-200803_Opera.thumb.jpg.fad33fb6c95e0fa870de1b6232588b5e.jpg

Gledaosam danas ovog punta zacudjujuce dobro izgleda skoro bez ogrebotine, unutra ocuvan, sedista kao nova, provozao malo po kraju,jedino sto mi je smetalo da kvacilo odvaja skroz na dnu,znaci moram da pritisnem do kraja da bi promenio brzinu, motor dosta mirno radi, dobro vuce preko 2000 o/min. Prodavac zivi pored servisa Goran na Altini pa nece biti problem provera kod njega. Na trenutak sam pomislio da je farban ali nisam siguran. Ako moze vase misljenje bar po slikama dobra je cena.

Nafilovao opis za medalju i opran i nalickan za slikanje. Decembar 2015,pa mora da ima DPF da ga j...Napisao da ima S/S sistem a vidi se na slici da nema (mozda i bolje),napisao i handsfree a i to se vidi da nema. Uvek gledam sta ljudi pisu a da se nesto od toga moze odma po slikama videti ima li ili nema.Plastican volan bez komandi i nefabricki radio...pa kakva je ovo verzija.Zar ne bi morao da ima one nove (lepse)stopaljke za ovo godiste. Naravno najjace je da nema veliki servis,zato sto ima lanac. Ako ti bas treba ePer idi u AK Kole da ti ocitaju. Meni licno je ovo nekakva skroz cudna verzija. 

Edited by mitros
greska

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, italiano said:

@ISV_01

Sta je Sandero Mk3?

 

Malo sam pobrkao, kockastu pozadinu svetala ima Duster Mk2, a ne Sandero Mk2. Mk3 je najnoviji, ali on je dosta bolje dizajnerski odrađen, bez dizel agratata i u ovom slučaju van cenovnog ranga. Izvinjavam se. 

6 hours ago, mitros said:

Zar ne bi morao da ima one nove (lepse)stopaljke za ovo godiste

Nije isključeno da je "prelomno" godište. Viđao sam generacijski slične sa tom zadnjom svetlosnom grupom kao kod GP. Da je neko budžio, nije baš jednostavno te bih isključio tu mogućnost, pogotovu što su preprodavci u pitanju, nemaju oni vremena za takve budževine. Ovaj konkretno sa oglasa bi trebalo proveriti da nije teretni/N1 pa dopravljen, kada pogledaš cenovni rang tog godišta, samo iskaču VAN/N1 verzije, pa treba malo sumnjati. Ovaj je baš baš klot, ali za grad će završavati posao, gledajući odnos cene 6K i ovog iz oglasa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani @batakolestb

šaljem Vam moja zapažanja i označene slike kao prilog na Vam pomognu:

 

MINUS
- kaseta ne naleže dobro,
- kako da je neko čačkao oko air-baga i/ili kasete,
- kao da je udaren u prednja desna vrata,
- prednja desna guma ima "stomačić" znači mora da se menja,
- zašto mu gori svetlo kabine kada je auto zatvoren a ne gori kada je otvoren?,
- ovo je prvi GP da vidim da nema komande na volanu(moj 2011 je imao a upravo ove kasnije serije EVO bi trebale to da imaju),
- radio mu nije originalan,
- mislim da je dosta tovareno u gepek i da je vožen po ekstremnim uslovima (zarđali šrafovi pored štop-lampi, oguljen poklopac gepeka, oguljena pokrivka rezervnog točka, oguljena leđa zadnje klupe),
- faktički ništa dodatno nema od opreme... to je street varijanta,
- mislim da je puno prešao za to godište (128750/6=21459km godišnje) ali koliko vidim na oglasima to spada u manju kilometražu, a videh i jedan sa pređenih 2 mil.km osim ukoliko je neka greška.

 

PLUS
- izgleda utegnuto i boja je sigurno prva,
- cena pristojna,
- odlično godište,
- garažiran ali kako to proveriti?,

- izgleda kao jedna boljih ponuda u Bg-u (to sam filtrirao u pretrazi).


Ovo je naravno moje subjektivno mišljenje/viđenje.

 

Pozdrav i puno sreće u traženju i kupovini.

1b28eb7105a5-1920x1080.jpg

77b495af04ae-1920x1080.jpg

89f260ae75ff-1920x1080.jpg

108d97ed36e7-1920x1080.jpg

826e78e781c9-1920x1080.jpg

ce8bf2529b62-1920x1080.jpg

Edited by Nebek

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, batakolestb said:

Pisem o grande puntu zbog fiat foruma ali gledam i opel corsu d ili e a i fiesta mi je zanimljiva ali mozda neka novija. Cak pratim i daciu sandero mada kad sednem u taj auto nesto nisam odusevljen iako je to za mene racionalan izbor. Uskoro idem u penziju i treba mi mladji auto koji mogu da vozim bar 10 godina bez vecih problema

 

Ne mora pod obavezno da znaci da ako je novije da ce da duze sluzi. Ovo sve sto je novije je generalno sve komplikovanije i samim tim zahtevnije. Pa eto krenimo sano od ulja gde npr u moj 3008 2015 ide 0W-30 a litra tog krstenog ulja kosta i oko 1500 dinara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nebek said:

Od ovog sam odustao hvala na zapazanjima

2 hours ago, Dule 021 said:

Ne mora pod obavezno da znaci da ako je novije da ce da duze sluzi. Ovo sve sto je novije je generalno sve komplikovanije i samim tim zahtevnije. Pa eto krenimo sano od ulja gde npr u moj 3008 2015 ide 0W-30 a litra tog krstenog ulja kosta i oko 1500 dinara. 

Trazim novije godiste zbog primene propisa za teh. pregled ,novije godiste bi trebalo da ima cistije izduvne gasove u duzem periodu. Dizel iz 2011 moze da bude problematican za tehnicki pregled

Edited by Mijailović P.
Bespotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve veci euro standard ce zadavati vece muke oko izduvnih gasova. Na primer, stari dizel ima veliku granicu onih xxx i ako nije u redu uvek moze da se "cacne" samo za tehnicki a i da se popravlja nema sta posebno, dizna,pumpa, to je jeftino. E6 lupam mora da zadovolji x necega samo ,a onda trazi dal je do dizni, katalizatora, dpf-a, sondi, ad blue-a...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18006256/fiat-grande-punto

IMG_20210419_132021.thumb.jpg.783ffe0586644ee09475e03f294247fa.jpg

 

Ako trazis auto u dobrom stanju bez plivajuceg i dfp filtera mozda ti bude zanimljiv moj GP.  Auto nema nikavih ulaganja.

U zadnjih par meseci kupljen nov akumulator,  zamenjena desna polu osovina. Gume sve 4 odlicne... Cena moze da ide jos dole ako ti ne trebaju Alu felne.

Edited by Mijailović P.
Ubačen printscreen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mudri

Hvala alu ne bih uzimao bas toliko star.

 

Edited by Ivan
Ne citirati post iznad. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrati pažnju na poreklo. Ja sam skoro kupio EVA pa sam mesecima listao oglase i uporedjivao. Pominjao sam u prethodnom postu "Abart" u klot verziji a naletao sam i na "švajcarca" a na njemu holandske tablice :D Tempomat je svaki imao čekiran a jedna trećina ga nije imala fizički.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam danas na placu Autoland punto proizveden 2016, prva registracija 2017. Presao oko 130000km, vlasnik bila firma zamenjen staro za novo ,servisi radjeni u ovlascenom servisu. Auto kao nov spolja a narocito iznutra,probao go placu, menjac super,motor tiho radi bez vibracija. Oprema klot ima samo osnovno, klima, podizaci, radio bez bluetootha. Najbolji punto kog sam gledao ali jaka cena mada moze na bezkamatni kredit

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17797522/fiat-punto-13-mjtd-easy?ref=search-normal&position_ref=4Screenshot_20210419-204158_Via.thumb.jpg.536b05c2eedc2a180af575fb2bd02d4f.jpg

Sta mislite da li ovaj punto vredi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@batakolestb

Mislim da Autoland daje i svoju garanciju, to treba proveriti. Takođe, cena mu je jača jer su morali da ulože u njega da ga srede, a i nešto da zarade, a i dizel je.

Ipak bi to bila kupovina od pravnog lica, a i čuo sam da su korektni sa ponudom polovnjaka. Pretpostavljam da bi se održavanje nastavilo kod njih?

Meni je OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardna garancija godinu dana na motor i menjac,kilometrazu i ispravnost, svi dosadasnji servisi radjeni kod njih, u ovoj potrazi nisam video bolje ocuvan spolja a narocito unutra mirise na novo.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je jača jer moraju da pokriju "beskamatni kredit" pre svega. 

Da ponudiš keš, ide lagano 500 eur dole, čak i više. 

To sa beskamatnim povoljnim kreditom je navlakuša, kamatu neko mora platiti, pa ne rade banke za džabe. 

 

Mislim da bi jeftinije prošao kad bi digao keš kredit + planirano učešće i da ubiješ cenu kad izvadiš keš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, batakolestb said:

Trazim novije godiste zbog primene propisa za teh. pregled ,novije godiste bi trebalo da ima cistije izduvne gasove u duzem periodu. Dizel iz 2011 moze da bude problematican za tehnicki pregled

Kakva greska u koracima.

Lakse ce da prodju  stariji dizelasi nego ovi noviji i to moze da ti potv rdi svako sa tehnickog pregleda.

Noviji su toliko optereceni sa tim DPF-ovima i katalizatorima da ce malo njih koji su presli vise od 300k km moci da ispune normu koju je propisala fabrika  dok ce starija kola moci.

Zivi bili pa videli.

Kod Grande Punta  iliti EVO-a gledaj benzinca da uzmes jer se sa  tim 1,3 dizelom neces usreciti. Imao sam ih i garantujem da od 10 komada  nijedan ujutro nije upalio savrseno i radio kako treba. Brljaju na leru  i trokiraju a kad das gas dizne stekcu samo tako i tako sve dok se ne zagreje  motor a onda radi besprekorno.

To je ona moja teorija kad  poredjas 10 komada i vidis  falinke  na vecini da je to onda mana tog modela a upravo tu falinku u velikom broju ima EVO 1,3 Mjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, andreja.micovic said:

Cena je jača jer moraju da pokriju "beskamatni kredit" pre svega. 

Da ponudiš keš, ide lagano 500 eur dole, čak i više. 

To sa beskamatnim povoljnim kreditom je navlakuša, kamatu neko mora platiti, pa ne rade banke za džabe. 

 

Mislim da bi jeftinije prošao kad bi digao keš kredit + planirano učešće i da ubiješ cenu kad izvadiš keš.

 

Za kes je cena 5800€ moram da preracunam neki kes kredit, mada mi se cini da to dodje na isto

20 minutes ago, Dule 021 said:

Kakva greska u koracima.

Lakse ce da prodju  stariji dizelasi nego ovi noviji i to moze da ti potv rdi svako sa tehnickog pregleda.

Noviji su toliko optereceni sa tim DPF-ovima i katalizatorima da ce malo njih koji su presli vise od 300k km moci da ispune normu koju je propisala fabrika  dok ce starija kola moci.

Zivi bili pa videli.

Kod Grande Punta  iliti EVO-a gledaj benzinca da uzmes jer se sa  tim 1,3 dizelom neces usreciti. Imao sam ih i garantujem da od 10 komada  nijedan ujutro nije upalio savrseno i radio kako treba. Brljaju na leru  i trokiraju a kad das gas dizne stekcu samo tako i tako sve dok se ne zagreje  motor a onda radi besprekorno.

To je ona moja teorija kad  poredjas 10 komada i vidis  falinke  na vecini da je to onda mana tog modela a upravo tu falinku u velikom broju ima EVO 1,3 Mjet.

Meni su na tehnickom rekli da ce najlakse prolaziti atmosferski benzinci jer je njih najlakse srediti sto sam se i sam uverio na mom puntu 1.2 8v , zamena lamda sonde i svecica i auto kao nov na pregledu.  Punto koji sam danas probao kad sam upalio mirno i tiho radio, nisam cuo dizne, verovatno nisu svi problematicni. Mozda je najbolje da uzmem sandera 2014. benzin sa fabrickim plinom, on ce uvek prolaziti tehnicki bez problema, motor atmosferac 1.2 jeftina voznja, jedino nije ni blizu udoban i lak za voznju kao punto

Edited by batakolestb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...