neshtry 14828 Posted April 6, 2021 Zbog Amerikanaca,ima neka američka regulativa,šta tačno, zaboravio sam...Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted April 6, 2021 (edited) 500L/Tipo su na varijaciji Small platforme i imaju isti PCD 5x98. Stilo/Nuova Bravo/Delta su na C-Platform druge generacije (C2), svi su isli sa istim PCD 4x98. Sve se svodi na "uniformnost" Zabara, koji su po tom pitanju totalni hit , Alfe su opet na 5x98... To ti je otprilike pitanje kao stavka (banalno, ali mi prvo pade na pamet) kod srafova za nivelaciju farova. Ista klasa, generacija za generacijom, isti "Al" proizvodjac farova - kod Stila jedan raspored, kod Brava/Delte totalno suprotan, kod Tipa isti kao na Stilu pre 2 generacije, kod Giuliette kao na Bravu. Pa 500L i Giulietta imaju i 3. sraf samo za dugo svetlo... Uvek kada nekome stelujem, prvo se 3 puta preslisavam (da ne bih ispitivao za sta je koji)... Edited April 6, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted April 11, 2021 Da li neko zna auto,prodavca.Kakvo je mišljenje. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18010488/fiat-evo-13-mjet-perla?ref=search-normal&position_ref=1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted April 11, 2021 Ne znam prodavca. A sto se tice oglasa, napisano je da ima tempomat, a nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted April 11, 2021 Meni je i boja čudna Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 11, 2021 Sto cudna? Pise da je perla a slikan po oblacnom vremenu. Po suncanom vremenu bi se promenila sigurno Ili mislis na ovo sto se razlikuju nijanse?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 940 Posted April 11, 2021 Boja bi trebalo da je fabricka, ne vidi se bas lepo sa slike ali ako je 760A to je stvarno bela perla koja je isla na Eva. Imam istu boju Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 Pozdrav svima, nakon 12 godina voznje fiat punto clasic vreme je za nesto novije i bar malo bolje. Posle dugog razmisljanja i uporedjivanja sa dacia sandero odlucio sam da kupim fiat grande punto ili evo . Godina proizvodnje izmedu 2014-2016. motor 1.3 75ks . Po onome sto sam procitao u temi takav auto mi odgovara jedino mozda benzinac sa plinom ili naknadnom ugradnjom istog. Na puntu sam imao gas koji sam naknadno ugradio i 10 godina skoro bez problema vozio zahvaljujici i majstoru Vladi. Interesuje me gde izvrsiti proveru pre kupovine ,koliko sam video to radi Goran a da li jos negde u Beogradu moze da se proveri. Svaka preporyka dobrodosla ako znate da neko prodaje taj auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted April 13, 2021 2 hours ago, batakolestb said: odlucio sam da kupim fiat grande punto ili evo . Godina proizvodnje izmedu 2014-2016. Mala digresija, u zargonu ih tako zovu, ali u tom godistu zvanicno ne postoje ni jedan ni drugi model . Grande Punto je postojao do 2009., Punto Evo od 2009. do 2011. Nadalje je vraceno samo ime Punto, od verzije MY2012. Naravno, veseli Zabari i njihova apsolutno nepotrebna, a standardna tradicija sa promenama imena. A kako ih strucnjaci krste po oglasima, to je vec druga prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 Znam za te promene, u firmi imamo par komada i pise na njima samo punto ali kad se vrsi pretraga punto izlaze samo oni stariji puntici, pa sam zato napisao grande punto ili evo Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted April 13, 2021 (edited) 4 hours ago, batakolestb said: Godina proizvodnje izmedu 2014-2016. motor 1.3 75ks . A mislim da nema vise ni tog motora od 75ks u tom godistu. Edited April 13, 2021 by mudri Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 (edited) Au bas sam pobrkao , cini mi se da je 1.3 75ks euro 4 ,koji su aktuelni za 2014-2016. Na oglasima ima taj motor i 2015 i2016 godiste euro 5 u cemu se razlikuju Edited April 13, 2021 by batakolestb Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 13, 2021 E5 je bese 84ks i ima razlike u odnosu na starije.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 Evo gledam oglase i vecina motora je 1.3 75ks od 2014 do 2016, da li je moguce da niko ne zna koji je motoru vozilu koje prodaje Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 Nasao na wiki da se verzija 1.3 75 ks ugradjivala u punta do 2018.godine postepeno nadogradjivana na euro 5 pa euro 6 standard.Ako imate bolje podatke znacilo bi mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14828 Posted April 13, 2021 Evo gledam oglase i vecina motora je 1.3 75ks od 2014 do 2016, da li je moguce da niko ne zna koji je motoru vozilu koje prodajeIšao sa drugarom koji ima firmu za dostavu,pa mu trebali Punto mk2 sa motorom sa 8v... zovemo telefonom,a u 80% slučajeva kad odemo na plac,a ono 1.2 16v, pojma nemaju šta prodaju Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 13, 2021 Nije toliko bitno, svakako cu pre kupovine proveriti auto u servisu ,bez toga ne kupujem polivan automobil. Sve polovne koje sam kupio bili su krsevi, zato sam pre 12god kupio novi punto clasic ugradio plin i 10god vozio bez problema. Slab motor, ali dosta zivahan u gradu na otvorenom pazljiva voznja i to je to. 5 shuxx, italiano, neshtry and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted April 13, 2021 Kakva crna Wikipedija i slusanje priucenih preprodavaca, cast izuzecima. Sve sto te zanima, od podataka imas u ePer, od tehnike u eLearn. Fiatova fabricka dokumentacija. Evo izvukao sam ti sta je sve od motorizacije islo u Punto MY13 (pa nadalje). U tim godistima, 75 KS verziju imas i Euro 4 i Euro 5, a 85 i 95 KS je iskljucivo Euro 5. Kliknuo sam ti na ToolTips pa imas i sifarnik za detalje. Pisalo se dosta o Euro 5 verzijama na ovoj temi pa prelistaj, u globalu ljudi navode da su dosta "svilenije" u odnosu na stare 1.3 MultiJet. Ali svakako si sa mladjim godistima osudjen na njih. Ako nadjes neki konkretan auto, vrlo lako preko VIN u ePeru mozes da proveris sve do najsitnijih detalja kako je izasao iz fabrike. Od motorizacije, opreme, pa npr. do materijala sedista. Za 4-5 godine stara vozila vec nema podataka u ovim nama dostupnim verzijama ePer, ali i za njih lako mozes da izvuces listing kod ovlascenih. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 14, 2021 Hvala puno na informacijama znaci mi da suzim izbor a i koristio sam par puta placene aplikacije za proveru putem win broja i tsko shvatio koliko ims prevara u prodaji. Svaki put vozilo je preslo bar 100000km vise od oglasenog. Ima bas puno oglasa samo da ih procitam a kamoli izaberem. Znaci za novija vozila provera u ovlascenom servisu. Svidjaju mi se punta evo ali nema ih posle 2012 a pitanje je kako ce prolaziti tehnicki pregled . Jedino da uzmem benziski motor jer sam se uverio koliko je lakse popraviti izduvne gasove kod mog punta, samo zamena lamda sonde i svecica i na teh. pregledu su bile fabricke vrednosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted April 14, 2021 pa sta ti mislis, da dizeli stariji od 2012 god nece prolaziti tehnicki? onda sam u problemu 1 1 Axic and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted April 14, 2021 Na tehnickom gde idem godinama su mi rekli da su najsigurniji atmosferski benzinci sa dobrim katalizatorom koji nisu presli vise od 200000km, a da su dobro odrzavani ,redovno menjanje ulja i slicno. Znam ljude koji su menjali ulje jednom u tri godine jer su prelazili samo 5000km godisnje i misle da tako treba. Ja sam prelazio 7000km a radio mali servis svake godine i moj motor ce biti dobar i sa 250000km i vise . Sve zavisi od redovnog odrzavanja, ako je kod tebe sve vreme i redovno si radio servise ne bi trebalo da bude problema 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted April 14, 2021 (edited) Dali je noviji 1,3 mjet sa 75 ks i Euro 5 slicniji/bliziji sa 1,3 75 ks Euro 4 ili sa 86 ks Euro 5? Znam da je 1,3 mjet 75 ks E4 (imao sam GP 2008) pouzdaniji, ali kad bi se biralo od E5 sa 75, 86 i 90 ks, koji odabrati, ima li razlike (u pouzdanosti)? Edited April 14, 2021 by igor0511 1 batakolestb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1007 Posted April 14, 2021 U osnovi su sve to isti motori. Razlika je u diznama, turbinama i naravno mapama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted April 16, 2021 Drugari,moze mala pomoc? Iz nekog razloga ne mogu da pristupim e-peru sa foruma...nece da mi otvori stranicu..pa ako neko moze da proveri jedan primerak? Broj sasije je ZFA19900001220154 Trebalo bi da je u pitanju Grande Punto 2007.godiste,1,3mjet sa 90ks i bez plivajuceg. Posebno me zanima ako neko moze da deshifruje menjac..6 brzina je,ali me zanima da li je to onaj "problematicni" (ne znam oznaku)? Ovo je molba za drugara koji gleda jednog za sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted April 16, 2021 1 2 Ivan, Mijailović P. and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites