Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Ti aktivno nastavljas da lomis glavu o ovoj problematici i u novoj godini :D ?

Naravno, zavese idu od vrha A stuba i zavrsavaju u C stubu.

 

Untitled.thumb.png.3e3e06ee19cabee8144ac00d531d06d1.png 2123658549_s-l1600(1).thumb.jpg.08bb7f9790e935fedb470c3f99003973.jpg s-l1600.thumb.jpg.a2c482d0e4ba1831a7ab661a557f4f48.jpg 

 

1360630624_s-l1600(2).thumb.jpg.eb9cdb614a639df2fe993fedf6dcbc19.jpg 34ba17fa-3d56-44a8-8645-8ac2b7d2263a.thumb.jpg.7baf2db15c301af7231b1912f792af28.jpg

 

Mislim da imas poneku fotku zavesa i sa Nuova Bravo u ovim mojim DIY temama, identicna problematika:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81541-nuova-bravo-ugradnja-nosačapolice-za-naočare/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39907-stilo-antena-prijem-signala-skidanje-antene/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za milion $.Sin je sipao gorivo do cepa i stalo je 42,3L. Koliko je bilo u rezervoaru pre sipanja.:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos da je 2012 sto ces proveriti kad nazoves jer s obzirom da je Dinamik i da mu je sve to odradjeno i da je jos 2012 nesto se tu ne uklapa.  Problem je sto mnogo holandjana dolazi a tu su kilometri prilicno veliki i cesto budu za to godiste i preko 300k km a problem je u DPF-u i diznama na takvim kilometrazama. Po novom zakonu tu ce retko koji euro5 proci tehnicki pregled. Zato verujem da ce morati da smanje kriterijume jer mnogo kola nece proci tehnicki iako su mlada i lepa. 
Zasto kazem da je upitna cena? 
Zato sto meni stize jedan EVO ali cena ce biti nesto niza od ovog ali je stariji dve godine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih sa parama otišao da ga pogledam. 

Nema panoramu I zadnje podizače I verovatno još nešto dakle nije full ako može da pomogne u pregovorima. 

Po boci za antifriza mi izgleda da je OK kilometraža ali me buni što je menjan lanac što ne mora da znači da je prešao više. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mitros

Molba da od teme za kupovinu Grande Punta ne pravimo "kupusaru", u kojoj pitamo o svemu sto nas zanima.

Za to postoji gomila tehnickih tema, koje uglavnom samo treba pronaci pomocu Search (ili otvoriti novu ako takva slucajno ne postoji). Ovo nije jedina tema na forumu ;) , vec je namenjena savetima kolegama u potrazi za GP.

Prebacicemo i prethodnu pricu o pogresno sipanom gorivu.

Diskusija o problemu sa alternatorom/akumulatorom je premestana u postojecu tehnicku temu:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da kupim manji gradski auto, koji nije mnogo skup za odrzavanje. Odlucio sam da to bude benzinac Grande Punto. Razmisljao sam da uzmem 1.2 8V, ali vidim da ima i 1.4 8V. Zanima me, da li je velika razlika u potrosnji i odrzavanju izmedju ova dva auta? Ili su u principu oba motora ista? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bojan1989

 

Pogledaj sada, posle spajanja, prethodno napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Nisu oba motora ista, ali nema veće razlike u održavanju između 1.2 8v i 1.4 8v. Naravno, 1.2 8v je malo jeftiniji.

 

Možeš pogledati cene delova za oba, koristeći npr. online katalog delova Euroauta:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68872-online-katalog-euroauto/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru. 1.4 ima nesto vise konja, pa ako su delovi otprilike slicne cene, mozda je bolje uzeti 1.4 8V. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je bolje uzeti auto sa jačim agregatom.

Iako ni taj ne obiluje snagom a, viška snage i para nikad dosta, ipak je neka merica za grad.

Obzirom da je u temi rasčlanjeno sve do detalja, da ne mlatim praznu slamu.

Samo se treba poslužiti već napisanim... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao sam do 55 strane citanja razgovora na ovu temu. Ima dosta zanimljivih stvari. Lepo je sto je forum aktivan i sto nekome ova pitanja i odgovori mogu nekome pomoci. Nadam se da cu i ja naci odgovore na svoja pitanja o GP ovde. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva a imao sam oba ja bih pre uzeo 1,2 a zasto? 
Pa zato sto 1,4 fabricki trosi ulje dok 1,2 mi nije trosio. 
Razlika kako idu jedan i drugi nije velika jer se radi o 10-tak ks ali bio sam veoma razocaran kako ide 1,4 8V. Posle tog auta sam registrovao Kangoo 1,5Dci sa 85 ks i to je bila formula za GP. :lol:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto? 
Bio jedan moj a onda sam i drugog registrovao i nisam ih prodavao. 
Znam kako su isli i sa kojim sam bio zadovoljniji. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Dule 021 said:

Iz mog iskustva a imao sam oba ja bih pre uzeo 1,2 a zasto? 
Pa zato sto 1,4 fabricki trosi ulje dok 1,2 mi nije trosio. 
Razlika kako idu jedan i drugi nije velika jer se radi o 10-tak ks ali bio sam veoma razocaran kako ide 1,4 8V. Posle tog auta sam registrovao Kangoo 1,5Dci sa 85 ks i to je bila formula za GP. :lol:
 

Ja godinama vozim Zafiru. I trenuto je vozim. Zafira B, 1.7 CDTI 125ks. 2012 god. Auto je skup za odrzavanje, a trenutno imam u planu da skupljam novce za nesto drugo, a ne da dajem na dizne, zamajce i turbine. :) Porodica mi je velika, ali stisnucemo se malo neko vreme. Zanimljiv mi je GP. Misljenja su podeljena sto se benzinaca tice. Bar je tako na ovom forumu. Ne trazim trkacki auto. Kao sto sam ovde negde procitao, sluzice mi da se odvezem od tacke A do tacke B. I uglavnom je gradska voznja. Siguran sam da cu uzeti GP 1.2 8V ili 1.48V. Posto nemam iskustva sa GP, zelim da saznam da li je uopste znacajna razlika sto se voznje tice izmedju ova dva agregata. I posto je prosao dugi niz godina kako ova tema postoji, verujem da na forumu ima ljudi koji dugo voze neki od pomenutih benzinaca, pa da cujem iz prve ruke, koje su boljke na 1.2 8V a koje na 1.4 8V. Inace, primecujem da na oglasima postoji veca ponuda za 1.2 8V. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo mogu da kazem da sam imao priliku da probam GP 1,2 i da ide ok. Nije trkac ali ide od tacke A do tacke B super. 
Danas sam produzio registraciju na zeninom Puntu 1,2 8V 2003 i izasla je citavih 14900 dinara sa tehnickim pregledom koji dobijam povoljnije. 
1,2 ce manje trositi u gradu, manja mu je rega i za tu malu razliku u ubrzanjima i maksimalnoj brzini koja nam nije ni bitna ja bih pre uzeo njega. E sad secam se kad sam prodao 1,4 8v zeninom rodjaku da je govorio kako mora da doliva ulje a i licno sam se nagledao mnogo tih puntica sa 1,4 motorima i uljem ispod minimuma i to kad dolaze na kamionima iz inostranstva. 
Nit ga imam niti ga nudim ali dajem svoje misljenje da neki ne vi pomislili kako imam sad GP 1,2 po starom obicaju. 
Inace sam danas vratio jedan prelep EVO sa 1,3 Mjet motorom od 86ks a koji je presao pravih 158k km i koji je estetski bio malten nov a takav mu je bio i enterijer. 
Jednostavno ti euro5 motori su smece i ne mozes naci jedan da radi kako treba na prvom paljenju a ovaj je jos izbacivao ulje na auspuh jer ili je turbina otisla na tako maloj kilometrazi ili su otisle karike. Nisam hteo da eksperimentisem jer danas na jutarnjem oaljenju je brljavio u radu a kad dam gas dizne su krljale samo tako i vratio sam ga uvozniku jer nije vilo lufta za opravku jer je debeleo placen zbog kilometara. 
I ne nije presao vise kako bi odmah neki opleli nego jednostavno to je motor sa problematicnim DPF-om a eto i turvine su im daleko losije od onog starog i proverenog motora sa 75ks koji je euro4. Pazite kad uvoznik vise nece da uzima vise GP i Corsu D koji nose taj motor jer kaze da svaki ima problem sa DPF-om i da nece prolaziti tehnicki pregled na gasovima. I zato ja kazem da cemo praviti od blata euro3 i neke euro4 motore ali otom potom jer vreme ce pokazati svoje. 
A evo i dokaza da ovaj EVO nije imao velike kilometre. 

D8DE932E-D39B-4B64-AE77-52C37371476A.jpeg

B147DCB6-EF50-4E68-9A9B-73E6497D6B4B.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo hvala. Sada sam gotovo siguran da cu kupiti GP 1.2 8V. Cim prodam ovu moju zafiru. :)

Edited by Woodoo
ne citiraj upis napisan neposrednog pre tvog

Share this post


Link to post
Share on other sites
A zasto? 
Bio jedan moj a onda sam i drugog registrovao i nisam ih prodavao. 
Znam kako su isli i sa kojim sam bio zadovoljniji. 
 

Pa kako zasto? Pa 1.5dci je formula za taj 1.2 kao sto si i sam rekao.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...