Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Meni je jasno sve ali mi nemoze biti jasno da netko u auto od 2500e ulozi 1500.  Prema tome izvinjavam se ako to nekoga vredja ali to je po meni lupetanje!

Jos reci da taj model ne valja. Zar nije dovoljno receno o njemu vec?  Goksi prica iz iskustva i to postujem, ali pozitivnih iskustava ima nebrojeno puta vise.

 

Pre nekih 8 g-9 godina ovde na forumu je bio jedan GP. Mlad utegnut pregledan od servisa ili kako vec i za kratko vreme coveku se je razletila turbina ijos par stvari je zamenio.  On nikada nije rekao da taj auto ne valja. jednostavno nije imao srece. Polovan auto!

Goksi hajde na sta si potrosio 1500 e molim te?

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronicari u Srbiji  povade organe, isprazne novcanik i kartice i zatim deru kozu sa ledja. Za svaki slucaj pregledaju da nemas zlatni zub. 

Meni su pokusali ali nisam veslo sisao.

Ti deraci se odazivaju na CODE EXPERT! Treba ih pohvatati i javno bicevati. Za posao od 5 minuta su mi trazili 350e a ako hocu sve onda plus 70-350e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo ne vredi da se raspravljaš, zato ja i nisam ulazio u polemiku već odreagovao smajlijem na njegovo "nikako dizela, samo benzinca... " 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se je uvredio sto sam rekao da lupeta onda se izvinjavam.

Evo 153 stranica o grande puntu!  

Ovo je prva gde netko kaze da taj auto odnosno u ovom slucaju taj motor ne valja.

 

Problem je u nama jer nemamo novca za bolje pa se desi da netko kupi auto kome je 3x vracana kilometraza a trgovac i vlasnik se kunu da je tih 156 000 Km prava!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/14/2020 at 8:40 PM, Zvezdo said:

Uzeo si verovatno najeftiniji grob koji se je prodavao pa si pukao!

ne znam sta ljudi ocekuju od gradskog auta sa 200+ hiljada Km???

Ja sam za 11 godina vlasnistva i 70 000Km promenio samo senzor vode u filteru goriva. Celih 20e! i 100 e zamena vodene pumpe spanera i Pk kaisa na 100 000Km

Eto vidite,ovde je par ljudi trazilo da kupi auto,ja sam im svima licnim porukama rekao za svoj auto.I ovde javno to objavio.Kod mene je bio 9 godina,odrzavan kod Gorana,uradjeni servisi...itd.Niko se nije ni udostojio da odgovori,a neki se posle zahteva za kupovinu nisu ni ulogovali na sajt 2 meseca.Sve ozbiljni kupci.
A to da bilo ko kaže da 1,3mjt ne valja je budalastina ne na 2 (kvadrat) nego na n-ti stepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Planiram kupovinu Grande punta 2008 god 1.3 dizel

E sad auto je sa poluautomatskim menjacem

Danas sam ga probao i neke stvari mi nisu jasne 

Prvo menjac nema polozaj P pa mi nije jasno kako ga ostaviti u obali da li to znaci da se onda oslanja samo na rucnu da ga drzi

I druga stvar u obali ako ne drzim kocnicu vraca se nazad 

Prodavac tvrdi da je to kod ove vrste menjaca normalno

Pa ako neko ima iskustva da mi kaze da li je bas tako ili menjac ne radi dobro?

Hvala unapred

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumaši pošto ne znam gde da otvorim temu baš za Grande Punta pitaću ovde pa moderatori ako mogu nek izmeste temu tamo gde treba, elem da nedužim puno zanima me kako da skinem tapacirung pozadi pošto je sa 3 vrata model hoću da promenim vešanje na zvučnicima pošto prde strašno i užasno me nerviraju znam da su se rascentrirali i vešanje je propalo pošto je sundjerasto, pa pošto imam malo iskustva sa lepljenjem vešanja sam bi to završio. Hvala na odg. izvinite zbog malo podužeg teksta.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da skines prvo zadnju klupu pa ces tek onda moci da pridjes srafovima koji drze tapacir. Intuitivno je sve, samo sto ima dosta posla, srafovi koji drze klupu umeju da zapeknu posto prolaze skroz kroz karoseriju. Strpljivo, ako ne bude problema, posao od pola sata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moras da skines prvo zadnju klupu pa ces tek onda moci da pridjes srafovima koji drze tapacir. Intuitivno je sve, samo sto ima dosta posla, srafovi koji drze klupu umeju da zapeknu posto prolaze skroz kroz karoseriju. Strpljivo, ako ne bude problema, posao od pola sata...
Ti se šrafovi predpostavljam nalaze iza klupe sedećeg i naslonskog dela tj. ispod su zaklonjeni?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. Podignes sedalni deo i ne mozes da ih omasis...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto  da znaš da su pričvršćeni pop nitnama. Dakle trebati će ti bušilica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da se to podrazumeva...
Ali dobro je sto je kolega i to objasnio, bolje je pripremiti sav alat unapred i onda zavrsiti posao odjednom...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, daca punto said:

Ti se šrafovi predpostavljam nalaze iza klupe sedećeg i naslonskog dela tj. ispod su zaklonjeni?

Imas ovde online do u najsitnije detalje sta god ti bude trebalo oko radova za GP.

Bukvalno fabricka Biblija za svaki Fiat/Lancia/AR (za novije modele mora malo da se potrudi):

http://4cardata.info/elearn

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2020 at 1:59 PM, Ivan said:

Iskreno, prvi put cujem.verzija ,od 59KW tj 80 KS? 2014. Ima ovde ljudi koji znaju mnogo vise od mene, pa mozda oni pripomognu.

Evo ti i ponude motora za Evo i MY12 iz eLearn, jedna od novijih verzija koja je donedavno bila dostupna na "aftersales.fiat.com":

 

Untitled1.png.8798894ab5e457cbfc2a22b5520959dc.thumb.png.9ba753975932b8ec754a772eb4b6482d.png

 

Mozda i da vidis da nije neka specificna/oslabljena verzija za neko trziste. Najlakse je proveriti u ePer. Ali koliko se secam da smo negde caskali, da ti VIN sadrzi i slovnu oznaku u sebi. A to ove nama dostupne online verzije ePer ne podrzavaju, potrebna je neka od novijih. Mozes da svratis do nekog ovlascenog i za zamolis da ti izlistaju kompletnu specifikaciju. Nazalost, Milance vise nije ispred Bogunovica na forumu, verujem da bi ti to proverio za sekund.

Pozivam sve kolege koji imaju ovu verziju od 59kw da iskoriste ovu akciju besplatne provere,i odu u neki ovlasceni servis i da im iscitaju iz ePera podatke,kao sto su meni iscitali i pise da ima 63kw!!!:pizza:.Iako na saobracajnoj iz Holandije stoji 59kw.:cry:.E sad ko ovde i šta mulja???:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda 'mulja' porez i to ne kod nas nego u NL. Zasto - za neka trzista su radjena kola koja su namerno downgrade (cesto samo na papiru) zbog nizeg poreza. Ne znam da li NL spada u te zemlje ali znam da neke su npr motorcikli imali smanjenu snagu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle kažu Srbi muljaju.:whistle:U principu nije bitno ko mulja,samo volim da znam koliko mi auto stvarno ima KW.Vidim da je Eper ipak najmerodavniji,znači ipak 63KW.Aferim:beer:

P.S.
mozda taj od 59kw i ne postoji:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vam je isto kao i sto su neki provaljivali da ne postoji 1,9 JTDM od 66kw u Bravu a ono postoji. Tesko ga je i naci na listama gde se nude motori ali kad se ukuca na austrijske oglase iskacu. 
Tako moze biti i sa ovim motorom da postoji za neko trziste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, mitros said:

Vidim da je Eper ipak najmerodavniji,znači ipak 63KW.Aferim

Pa ja ti lepo iznad kazem ;) , nisam cuo za tu 59 izvedbu. I isto tako da je eLearn (ili njegov podskup ePer, kao najobicniji elektronski katalog) najmerodavnija stvar koja postoji za samostalno odrzavanje i podatke uopste. A ne neki genericki ili "svastara" sajtovi...

5 hours ago, Dule 021 said:

To vam je isto kao i sto su neki provaljivali da ne postoji 1,9 JTDM od 66kw u Bravu a ono postoji. Tesko ga je i naci na listama gde se nude motori ali kad se ukuca na austrijske oglase iskacu. 

Mislis na ovo :D :

On 7/27/2019 at 1:34 PM, Ivan said:

ca9b4f.thumb.png.0cc3c34a18027b33948bb674393ae658.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Dule 021 said:

To vam je isto kao i sto su neki provaljivali da ne postoji 1,9 JTDM od 66kw u Bravu a ono postoji. Tesko ga je i naci na listama gde se nude motori ali kad se ukuca na austrijske oglase iskacu. 
Tako moze biti i sa ovim motorom da postoji za neko trziste. 

To je sve moguce,ali osnovno je pitanje,zasto je ta razlika u ePeru i u saobracajnoj,to me buni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zemlji gde je prva registracija je tako rešeno.
Držim da je ePer tačan

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...