horvat 6451 Posted July 16, 2020 Iz komentara: "Evo da vam odgovori glavni krivac, glumac tekstopisac i producent. Da, dobro ste videli, pogrešno sam se uhvatio za pištolj koji je najbliži kameri, ni sam ne znam zbog čega. Obično u privatne automobile sipamo gorivo tokom testa, dok su ona koja dobijemo od uvoznika uglavnom napunjena. Slučaj je hteo da je vlasnik Grande Punta nama izašao u susret i dao nam auto pun puncijat goriva. Dakle, sam kadar sipanja, kada vidite da se pomera brojač na točilici smo "lažirali" jer je sipano u pomoćni automobil koji se koristi za snimanje scena prolazaka. Kako sam obraćao pažnju na tekst i mizanscen oko aplikacije, "ugasio" sam deo mozga i uhvatio se za "stotku" a ne za G-Drive dizel. Hvala na gledanju, nadam se da ne zamerate " Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted July 17, 2020 (edited) @gile smederevo Druze u pravu si da je uzeo stotku, ali sreća pa im je samo trebao kadar sa pumpe kako "sipa" gorivo, inače bi vlasnik dodao još nešto na listu popravki Edited July 17, 2020 by hibi011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 19, 2020 TestAutomobila video: Fiat Punto Evo Na testu je Fiat Punto Evo, model iz 2010. godine, ima 1.3 MultiJet snage 95 konja: 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 19, 2020 Definitivno u Top 3 automobila svoje klase. Polo, Clio i Punto Evo/Grande Punto 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted July 19, 2020 (edited) Slažem se da su nedostaci manjak i (ne) upotrebljivost pregrada za sitnice, ali tako je bilo vreme. Nešto se ne sećam da se tada furala ova (suluda?) moda "turi flašu u svaku pregradu", zbog po radi hidriranja (čak ni Bravo nema te ostave za flaše). Sa druge strane tvrda plastika je opšteprisutna u autima B segmenta, a posebno tada! Onda, sećam se jer sam ga novog kupio, GP je JEDINI u B segmentu 2007. imao ABS i suvozačev Airbag kao standard! I da dodam, da sam u prvih godinu dana sa njim imao manje problema nego sa Toyotom Auris (istoj sam reklamirao naslone za glavu i spremao se da reklamiram škripucanje vozačevog sedišta)! Edited July 19, 2020 by bane1321 3 Elra, dekirs and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 19, 2020 Grande Punto je najkompletniji Fiatov proizvod. Ni sa jednim drugim modelom, ne računajući mini klasu, nisu usjeli da naprave tako zaokružen automobil koji može da se nosi sa najboljim predstavnicima klase. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 19, 2020 Uvek su i dominirali u manjim klasama automobila. U Minicar klasi, to su i dan danas 500 i Panda koji brojno razbijaju konkurenciju. Panda je prosle godine bila najprodavanija sa 184.000 komada, 500 je imao 175.000 u Evropi. Prvi sledeci pratilac u klasi je tek ispod 100.000 komada. A za mene je njihov najkompletniji proizvod (u trzisnom smislu) upravo mali 500, koji i posle 12 godina konstantno drzi ili cak i povecava prodaju. Isto je vazilo i za Puntica, koji je bio dominantan kada se pojavio u prvoj generaciji polovinom 90-ih. Ali je prodaja vremenom padala, trzaj je bio sa GP polovinom prosle decenije i poslednji sa Puntom Evo. Od tada je prodaja konstantno padala, dok na kraju sam model nije nazalost totalno ugasen. Evo kako se drzi npr. pomenuta konkurencija (Polo, Clio) uprkos najezdi B Crossovera: PS: Apropo testa iznad - ne znam da li iko iste dozivljava za ozbiljno. Poprilicno dezinformacija i pausalnih ocena, meni vise deluje kao zaje*ancija . 2 dekirs and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted July 19, 2020 Kopiranje Carwow i drugih, sličnih YT kanala. Simpatično, za neki prvi dojam o autu, ali ništa više! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 20, 2020 Punto je trebao da dobije nasljednika 2012 godine, ali eto neznalice iz FCA su ga umjesto toga ubile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted July 20, 2020 @Ivan@bane1321 Ovaj tip godnama radi testove polovnjaka, ali nekako mu fali malo ozbiljniji pristup da bi test bio još kvalitetniji, a i objektivniji. Ali bože moj, svako radi na svoj način Neću reći ništa loše za njegov kanal i sam sam gledao neke testove, ali to je moje mišljenje. Generalno ima površnih kanala (domaćih i stranih) koji manje više svaki model na testu ishvale bez nekih ozbiljnijih informacija, ili možda bolje da kažem konkretnijih informacija iz prakse korišćenja tog vozila. To što neko izgugla specifikaciju o vozilu i njegovu potrošnju (po fabrici) mi nije ni T od testa automobila, ali za nekoga je možda taj info i par lepih reči o kolima dovoljan da prelomi kupovinu. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted July 20, 2020 Punta ocrnri a on ok auto...kaže nema gde stvari da stavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 20, 2020 (edited) Ženina kuma se odlučila da joj prvi auto bude Grande Punto. Bio je kod mene na malo doterivanja tokom kog sam imao prilike da se detaljnije upoznam sa mukama koje muče ovaj model, a ovaj primerak ih je imao verovatno sve:od kvaka na zadnjim vratima koje neće da otvore vrata, preko pokvarenog prekidača za svetla do potpuno dezintegrisanog kucista filtera vazduha. (1.4 16v). Na kraju dodah i parking senzore, da ga makar sačuva sa zadnje strane. Inače, 133000km na satu i sa solidnim oziljcima iz gradskih borbi. Nasuprot tome, mehanika je u skoz zadovoljavajućem stanju. Malo je štucao dok nije dobio nove svećice, ali sad apsolutno opravdava zašto je jedan od najpouzdanijih i najrentabilnijih Fiatovih mali motora. Zanimljivo je da od opreme ima dosta toga ,čak i tempomat,ali nema maglenke. Tipično Fiatovski. Ističu se meni lepe 16ke alu kao optimum stila i upotrebne vrednosti. Evo malo random slika. Ako treba , nek admini naprave novu temu, mada (ne)će biti novih upisa. Ovo sam čisto onako usput ubacio, da kolege ako vide ove tablice u nevolji, stanu da pomognu. Donor-Punto mk2 1.2 16V: Edited July 20, 2020 by Ivan Sredjene slike i formatiran tekst 4 radomir.g, Lufti, Milutinac and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeca731 15 Posted July 20, 2020 (edited) Ja jos uvek trazim auto da kupim . Koji je bolji motor? Edited July 21, 2020 by Ivan Sredjene slike i formatiran tekst Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 20, 2020 Dobri su oba tri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeca731 15 Posted July 20, 2020 (edited) Predpostavljam da na treci mislis dizel 1.3 multijet Ajde jos jedno pitanje ... 1.2 ima start-stop, 1.4 nema... Da li uzeti sa ili bez? Edited July 21, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 20, 2020 Ma svi su im motori dobri, pogotovo ova dva sto si navela Da li uzeti sa start-stop, ja licno ne vidim svrhu toga sem neke glavobolje u buducnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted July 21, 2020 7 hours ago, MS PK said: Da li uzeti sa start-stop, ja licno ne vidim svrhu toga sem neke glavobolje u buducnosti Moze li se taj cuveni S/S nekako skroz ukinuti,softverski ili nesto slicno.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 21, 2020 10 hours ago, gile smederevo said: Ženina kuma Pih, kako si ovo rekao, kao da je tudja. A skoro pa je rod rodjeni, mislim, ako me razumes... Sta se neckas - hoces novu temu, ili neces? Mada sta si sve odradio u uvodnom postu, neko ne odradi toliko na 30 strana teme mislim da zasluzuje Ps - odlican zenomobil, jednostavan, pouzdan, i moze da stavi u njega sve sto zamisli...manje - vise 1 1 gile smederevo and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted July 21, 2020 1 hour ago, mitros said: Moze li se taj cuveni S/S nekako skroz ukinuti,softverski ili nesto slicno.? Naravno, pa šta sve danas ne rade softverski, verujem da je ovaj zahvat jedan od lakših Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 21, 2020 (edited) 10 hours ago, Jeca731 said: Ajde jos jedno pitanje ... 1.2 ima start-stop, 1.4 nema... Da li uzeti sa ili bez? Imam ga na autu i prvi potez po paljenju auta je da ugasim go*no . Samo bespotrebno urnise ostale komponente stalnim paljenjem/gasenjem motora po gradu, maltene sva elektronika ostaje upaljena dok je motor ugasen, itd... U mojim uslovima voznje po BG, u praksi provereno za smesnu ustedu u gorivu, koja verujem kasnije visestruko dodje na naplatu. Razlika ti je npr. i akumulator - za S&S sisteme ne idu obicni, nego posebni EFB i AGM akumulatori, koji su primetno skuplji. Summa summarum, ne bi mi to bio neki bitan parametar pri kupovini polovnjaka, svakako bih pre gledao koji je noviji, u boljem stanju i naravno onaj koji mi vise lezi sa performansama. Oba 1.2 i 1.4 FIRE za koje pitas su peri-deri, jednostavne i trajne 8v masinice, jeftine za odrzavanje i registraciju. Jedino sto bih, ako mozda imas iole vise otvorenog puta, za Grande (koji je vec ozbiljniji i tezi auto od Mk2) isao na 1.4 16v verziju. Nepunih 30 KS i 30 Njutna vise od entry 1.2 motorizacije, plus u odnosu na ova dva je i 6 brzina, manje trosi i lepse se vozi na otvorenom... Ako je auto pretezno za grad i nezahtevnu voznju, onda su i ovi manji 8v petobrzinci sasvim OK resenje. Edited July 21, 2020 by Ivan 3 Elra, Nikola031 and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted July 21, 2020 16 minutes ago, Ivan said: Imam ga na autu i prvi potez po paljenju auta je da ugasim go*no . Samo bespotrebno urnise ostale komponente stalnim paljenjem/gasenjem motora po gradu, maltene sva elektronika ostaje upaljena dok je motor ugasen, itd.. Razlika ti je npr. i akumulator - za S&S sisteme ne idu obicni, nego posebni EFB i AGM akumulatori, koji su primetno skuplji. Pa ako je S/S stalno ugasen i nikad se ne koristi,mora li se onda uzeti taj skuplji akumulator kad mu dodje vreme za zamenu,ili to jednostavno softver ne dozvoljava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 21, 2020 (edited) Ako auto i S&S sistem originalno koriste EFB akumulator (mikro hibrid 1 vozila), moze se menjati sa EFB ili AGM akumulatorima. Ako koristi AGM (napredniji i skuplji mikro hibrid 2 sistemi, sa regenerativnim kocenjem) ide iskljucivo AGM. Svuda je preporuka nikako ne ici sa obicnim olovnim. Ovi akumulatori imaju vise zbijenih ploca izmedju kojih je sloj od fiberglasa, tako da omogucavaju mnogo vecu izdrzljivost, primetno veci broj ciklusa punjenja/praznjenja, cak do 5 puta brze punjenje, delimicnu napunjenost, itd... Da ne off-ujem, pisali smo dosta na temi o akumulatorima, menjali su vec ljudi... Za nasa vozila sa S&S (MH1) uglavnom idu EFB, cena im se vrti oko 12-13.000 din. Imas detaljno ovde, takodje i proceduru zamene, pa provrti par postova gore-dole : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31753-o-akumulatorima/&do=findComment&comment=1526810 Edited July 21, 2020 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 21, 2020 (edited) Forumasi pomoc, Planiram da kupim GP dizela sa 5v, Kako vam se cini ovaj, dao bi ga za 2500e? Znam da model sa 75KS nema famozni plivajuci a da ovaj sa 90 ima. Koliko bi kostala zamena ako je los. E da i jos jedno pitanje da li ovi noviji GP sa 84KS imaju plivaju, DP filter.... https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16618763/fiat-grande-punto-13-multijet i da li mislite da se isplati dodati nekih 600e za noviji ovaj? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16660831/fiat-grande-punto-13-mjt za ovaj drugi su ostavili broj sasije ZFA19900001510379 4C - GRANDE PUNTO (2008-2009) 199251201000 - 2V-1.3JTD-75CV-E4-DYNAM -4P.GS.5M-I/CE Engine: 3140600 Vehicle: 00513412 Manuf. date: 16/4/2009 Edited July 21, 2020 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 21, 2020 7 hours ago, Milutinac said: Pih, kako si ovo rekao, kao da je tudja. A skoro pa je rod rodjeni, mislim, ako me razumes... Sta se neckas - hoces novu temu, ili neces? Mada sta si sve odradio u uvodnom postu, neko ne odradi toliko na 30 strana teme mislim da zasluzuje Ps - odlican zenomobil, jednostavan, pouzdan, i moze da stavi u njega sve sto zamisli...manje - vise Dobro ubedio si me. Stavi onda naslov Fiat Grande Punto 1.4 16V kumin prvenac Quote Share this post Link to post Share on other sites
mudri 63 Posted July 21, 2020 Zvao sam coveka koji prodaje sivog, posto se dobro poznajemo dace mi ga za 3000e. Sutra cu da idem da ga pogledam. Od koje godine je poceo DPF filter u GP? Quote Share this post Link to post Share on other sites