Ivan 17648 Posted June 24, 2020 4 hours ago, milandjbg said: jedino je oroblem kad se menja iz 1 u 2 brzinu,jedva povuce uz brdo.Mora npr u prvoj da se zavrti na 3 hiljade obrtaja da bi u drugoj kolko tolko povukao Pa naravno da mora uzbrdo, da bi u drugoj brzini pao bar na obrtaje na kojima ima najveci torque. Po fabrici je to na nesto oko 1800 rpm, znaci moze da bude samo vise , zavisi i od konkretnog primerka i njegovog stanja. Btw, meni 3000 rpm na dizelu nije bilo nikakvo "vrtenje" , terao sam JTD opusteno s vremena na vreme i u crveno. Cisto da se malo produva i ostane u formi, radio je kao satic i kada je prodat. Upravo ljudi prave kontra efekat, satiruci dizelase konstantnom voznjom na malim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 24, 2020 Nije u losem stanju,provereno presao 190 hiljada..Fino odrzavan i cuvan. Jedino u gradu se malo alabije snqlazi ali sato na otvorenom kida uparen sa ovim menjacem pun pogodak.Mozda treba ocistiti zakrilca turbine,jer zna nekad da se umrtvi kada je dugo u gradu,ali cim ga malo zavrtim u vece obrtaje vrati se sve u normalu,i posle pali turbinu na 1800 kada i treba a od 2000 obrtaja povlaci extra...Za otvoren put je bas dobar..A da vredi da se zavrti to da,jedan kolega mi je rekao da ga ubacim u cetvrtu i da ga vozim jedno 10 ak kilometara na 3500 obrtaja da lepo produva sve...on to radi i kaze da je presao 160 000 bez ikakvih vecih intervencija...I da mu auto radi kao sat..i dalje.. I Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 24, 2020 46 minutes ago, Ivan said: Pa naravno da mora uzbrdo, da bi u drugoj brzini pao bar na obrtaje na kojima ima najveci torque. Po fabrici je to na nesto oko 1800 rpm, znaci moze da bude samo vise , zavisi i od konkretnog primerka i njegovog stanja. Btw, meni 3000 rpm na dizelu nije bilo nikakvo "vrtenje" , terao sam JTD opusteno s vremena na vreme i u crveno. Cisto da se malo produva i ostane u formi, radio je kao satic i kada je prodat. Upravo ljudi prave kontra efekat, satiruci dizelase konstantnom voznjom na malim obrtajima. Potpisujem sve od slova do slova Ne mora uopste grad da umrtvi auto, lepo kada auto postigne radnu temperaturu pun gas do 4000-4500rpm i tako redovno i da vidis kako ce biti "produvan" nonstop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 24, 2020 Negde sam procitao da dizeli ne vole da se mnogo vrte kao benzinci e sada,primetio sam da auto pridise kad ga ga malo nagazim,tako da cu poceti to da praktikujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 24, 2020 Svasta ljudi pricaju, svaki SUS motor voli da se zavrti do obrtaja gde razvija maksimalnu snagu. 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 24, 2020 Znazi do 4 soma slobodno?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 24, 2020 Da, to mu je jedan od uslova da motor ostane u dobrom stanju. Kao sto je trcanje dobro za zdravog coveka i odrzava zdravlje i kondiciju, ako je covek (motor) bolestan, nije problem u trcanju. Takodje kao i za trcanje bitno je prethodno zagrejati se, a i ohladiti se ako je forsiran mnogo (kilometrima pun gas, a ne par sekundi, to nije forsiranje) 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 24, 2020 Slazem se,planiram neki put pa cu malo da ga izduvam a mogu i neki aditiv,kada sam bio sipao za dizne wayns videla se je razlika.. Vrvt ima nesto i za turbinu map senzor ako nije mnogo prljavo da procisti. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 24, 2020 On 6/23/2020 at 7:32 PM, Zvezdo said: A tko nema face? On je faceless. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 24, 2020 Ne treba ti nikakav put da ga malo produvas, kad postigne radu temperaturu u gradu, recimo skreces na uslovno desno na semaforu druga brzina pun gas od 2000-4000rpm i tako svaki dan makar jednom i eto Ako su ti relacije po gradu takve da uglavnom ne postizes radnu temperaturu onda ti zagusenost i razni problemi ne ginu.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted June 25, 2020 Onda provozas neki krug, zabodes par puta gas do poda i eto.Sent from my SM-J530F using Tapatalk 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 25, 2020 Iskreno ja to i radim,samo sam se tripovao,da ne sjebem nesto,jer sam smatrao da tako kidam auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted July 5, 2020 On 6/25/2020 at 3:30 PM, milandjbg said: Iskreno ja to i radim,samo sam se tripovao,da ne sjebem nesto,jer sam smatrao da tako kidam auto... I ja tako i sad mislim,ali nikako da se odviknem od toga.Mada sam pre neki dan provozao 2.brzinom na oko 3500,ceo potez oko buvljaka pa preko mosta na Adi,nekih 10 ak minuta.Pa šta bude 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted July 6, 2020 ne znam uvek imam utisak kad god ga kidam grize me savest da sam sjebao nesto pa osluskujem isl. 1 mitros reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted July 14, 2020 (edited) Pozdrav drugari, planiram da kupim Grande Punto pa ako mozete da preporucite koju varijantu? Nevazno mi je dizel ili benzinac. Sta se najmanje kvari? trenutno mi je to najvaznije. Edited July 14, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted July 14, 2020 1.2 benzin 2 1 notalone, Lufti and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 14, 2020 Iiiii tema može da se zaključa. Ako je -kvarljivost- jedini parametar, dat je najpotpuniji moguci odgovor. 2 1 Lufti, dekirs and notalone reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted July 14, 2020 @pivopija Pretpostavljas da nisi prvi koga interesuje kupovina GP . Iz tog razloga je nepotrebno otvorena tema spojena sa postojecom. Na prethodnih 147 strana, ispisanih za vise od 10 godina, mozes da procitas sve sto te zanima. Dovoljno je vec da prelistas i nekoliko poslednjih strana, gde se po ko zna koji put pisalo o izboru izmedju mogucih dizelskih i benzinskih motorizacija. Od pocetnika ili kolega kojima nisu bile bitne performanse, do ozbiljnijih masina. 1 pivopija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted July 14, 2020 (edited) Hvala druze! A sta mislite o 1.3 multijet od 90ks. Vozio sam godinama Bravo mk1 1.6 16v. Da nece ovaj motor biti preslab u poredjenju sa prethodnim? Edited July 14, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted July 14, 2020 Pogledaj malo po netu medjuubrzanja za oba modela... Pa ces se, s obzirom na pitanje "da nije preslab" - verovatno poprilicno iznenaditi rezultatima poredjenja . Pri tome ne mislim na "klinackih" 0-100, nego bas medjuubrzanja 60-100 ili 80-120 u istom stepenu prenosa, kroz brzine - ono sto se najvise koristi u svakodnevnoj eksploataciji. Poredis atmo i turbo motor i tu je najveca razlika. Mali dizel jeste 15-ak konja slabiji, ali ima skoro 50% veci obrtni. Sto doprinosi performansama, dobrim medjuubrzanjima i na nizim rpm, samim tim opustenijoj voznji sa manje saltanja, manje potrebe da se motor tera u obrtaje, itd... Na kraju krajeva, pored performansi, sve se to odrazi i na primetno manju potrosnju. Sto se velicine/tezine tice, noviji automobili (nizeg) SubCompact segmenta su odavno sustigli, a neki i pretekli Compacte ranijih generacija. Konkretno, koliko se secam da je GP cak i trunku duzi od Bravo Mk1, skoro isto medjuosovinsko, velicina gepeka... Ono sto je ostalo na strani Compacta tih generacija je i dalje bila sirina vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7016 Posted July 14, 2020 (edited) Po specifikacijama je benzinac brži za skoro sekundu do stotke. I to je sve. Barem po mom iskustvu. Vozio sam Mareu sa tim motorom I sad dizela sa 86ks. Najveću razliku ćeš videti pod opterećenjem, klima, putnici, prtljag, uzbrdice. Tu dizel odnosi pobedu. O potrošnji da ne govorimo. Lično gotivim više benzince, I taj 1.6 se lepo vrti i vozi, al dizel turbak je druga dimenzija i tu nema poređenja. Edited July 14, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat i TT potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted July 14, 2020 (edited) Ubedili ste me. Uzecu GP 1.3 multijet sa panoramom. Edited July 14, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted July 14, 2020 Probaj, probaj, probaj ... Tu smo da procaskamo, iznesemo iskustva i konsultujemo se, ali svi smo ovde razliciti. 1 hour ago, knezevic76 said: Lično gotivim više benzince, I taj 1.6 se lepo vrti i vozi, al dizel turbak je druga dimenzija i tu nema poređenja. U slucaju ovih nasih najcescih kubikaza ispod 2l, mnogo veca razlika je sto bas i nema mesta poredjenju atmo i turbo motora. Tj, mnogo vise znaci to, nego da li je benzinac ili dizel. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted July 16, 2020 (edited) PolovniAutomobili video: Grande Punto Testirali smo Fiat Grande Punto iz 2008. godine i pokušali da saznamo zašto je toliko popularan kod naših vozača. Jeftino održavanje uz dobre vozne karakteristike predstavljaju glavne adute ovog mališana iz Torina. Okretan u gradu, ali i dovoljno veliki za duže puteve, Grande Punto zaokružuje potrebe mladih vozača ili manje porodice na jednom mestu: Edited July 16, 2020 by neshaoct formatiranje 2 dekirs and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 16, 2020 Lik je ladno sipao benzin 100tku u naftasa. Ako video ne laze....7min50sec 2 1 neshaoct, hibi011 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites