Jump to content
FAS Goran
hansf

Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Na GP je maltene svaki oguljen. Pre neki dan sam gledao GP sa pravih 180k iz Italije uvezen, mislim da je 2008 godiste. Volan presvucen sa rucicom menjaca jer su bili oguljeni.. 

Njima je ta koza uradjena lose. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ISV_01 said:

@Jeca731
Osim sto ocuvano izgleda i nekog prosecnog nivoa opreme, da li imas neki odredjeni kriterijum ? Mora iskljucivo benz ili moze i dizel ?

Moze i dizel ,ali sam se odlucila za benzin zbog 95% gradske voznje. Dizel sam vozila do pre mesec dana i cuvala ga bas bas i onda izleti kreten i napravi mi totslni stetu. Ako imate neki predlog za nesto do 3500, javljajte. Evo iz oglasa dva komada koja takodje hocu da idem da vidim. 

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15713681/fiat-evo

Untitlede.thumb.png.1d8169c6094d88a2bc4bf39107556aab.png

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16177639/fiat-grande-punto-13-mjt

Untitledg.thumb.png.02829bf4542070a046e8d6232d022232.png

 

Edited by Ivan
Dodati PrintScreens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ,vise mi se svidja prvi (Evo) , a i mladji je, ali mi je cudna ovako niska cena:huh:. Zensko je vlasnik ,dovezao joj je drug iz Holandije pre dve godine. E sad tu pise svasta da je odradjeno... Ona kaze da za nesto ima racun ,za nesto ne :whistle:... Radila gde sta stigne.  Ovaj drugi mi ostaje kao rezervna varijanra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posteno receno, da ja biram jedan od ova dva,  mislim da bih se  na prvu loptu , pre opredelio za  Evo. U svakom slucaju kod majstora ,pa dobro  proveriti!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, milandjbg said:

Ovaj druvi oglas jd bolja varijamta,prvi ima dpf i skuplji je.Drugi auto ovaj crni feluje top.

Dok se ne pogledaju uzivo, ova dva primerka (bar meni) nisu ni za u istu recenicu. Evo je za klasu ispred i po izgledu, enterijeru, motorizaciji, opremi... GP totalni klot, najslabiji dizel u ponudi, stari Euro 4 motor, celicne felne/ratkapne, manuelna klima, cak i bez maglenki, plasticni volan, sitnice za sredjivanje tipa radija, antene... Da ne nabrajam sta sve nema.

Evo - primetno moderniji enterijer, lepsa instrument tabla, od opreme: digitalna klima, Blue&Me (USB+handsfree+glasovne komande), tempomat, naslon za ruku, slot za TomTom navigaciju... Pa zadnja LED svetla, alu felne, 3 godine mladji. Moderniji Euro 5 motor sa 10 konja i 10 Njutna vise, manji potrosac... Za mene mana: FPT-ov C510 petobrzinac. Final ratio u 5. brzini je 0.76 (sestobrzinci imaju 0.61, sto primetno spusti buku i potrosnju). Za utehu, isti menjac je i na matorom GP 1.3 75. I deluje da je Evo mozda vise presao (naslon za ruku, volan, menjac), proveriti sta kaze i ECU.

Prosto ne vidim ni jednu jedinu prednost starije klotare, sem ako jedini cilj nije puka usteda (vecina nas trazi bar neki best-buy odnos). A i ne znas posto su stvarno, dok ne odes da se cenjkas.

4 hours ago, dekirs said:

Na GP je maltene svaki oguljen. Pre neki dan sam gledao GP sa pravih 180k iz Italije uvezen, mislim da je 2008 godiste. Volan presvucen sa rucicom menjaca jer su bili oguljeni.. Njima je ta koza uradjena lose. 

+1, ista prica vazi npr. i za Bravo, jednostavno losa koza u tim serijama do 2008-9. Vec u ristajlu je totalno druga prica sa oba modela (Evo/Punto MY2012 i Bravo MY2010).

@Jeca731

Molba da se uz eksterni link ostavlja i PrintScreen oglasa. To nam je i pravilo foruma, jer sva prica gubi smisao za buduce citanje kada linkovi na eksternom portalu isteknu ili budu obrisani/obnovljeni, hvala.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je Evo,bolji auto,u sustini treba videti pa onda pricati.Ako evo nema skrivenih mana,i ispostavi se da je zbog hitnosti prodaje ta cena onda evo bex razmisljanja.Ali ako nine to onda bolje uzeti klot i stariju varijantu,ako je u dobrom stanju.Jer popravke mogu da naprave velike troskove..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja prva recenica je i bila "dok se ne pogledaju uzivo", a valjda se to i podrazumeva. Ovako iz oglasa i sa slika - nema tu puno poredjenja.

2 hours ago, milandjbg said:

Ali ako nine to onda bolje uzeti klot i stariju varijantu,ako je u dobrom stanju.Jer popravke mogu da naprave velike troskove.

Po meni nije :) . U tom slucaju nastavis da trazis dalje - zasto bi pravio kompromise i uzimao klotaru, a ponuda je prilicna? Jedino ako nekome voznja nije bukvalno od A do B, bez ikakve emocije i uzivanja. Ponavljam i ovde - dva vozila, jedan u klot opremi, jedan napucan, nisu prosli jedan pored drugog, drasticna razlika u dozivljaju istog modela.

A automobili su sve komplikovaniji, sa sve vise elektronskih sistema, sistema bezbedosti, prefinjenijom motorizacijom... Jednostavno nas sve to ceka kako kupujemo sve mladje, pogotovo kod dizelasa i njihovih sve strozih eko-normi (a cak i moderni benzinci dobijaju GPF, koji je pandan dizelskom DPF). Ne sporim da noviji motori mogu vise da zveknu po usima. Upravo zato najvise i treba treba gledati stanje konkretnog primerka, i na osnovu svakog detalja pokusati da uklopis pricu. Pa da sam slusao rekla-kazala, nikada ne bih pazario ovaj MultiAir turbak - a slatko i jeftino se vozim vec trecu godinu. Isto tako, neka na papiru pouzdana masina, a u praksi lesina - moze itekako da te zavije u crno sa troskovima. Primera i ovde na forumu nije da fali, nazalost. Cak i sa najrobusnijim motorima grupacije (lose odrzavanje, urnisanje u eksploataciji, previdi pri pregledu kod kupovine, itd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno sve ovo sto kaxe Ivan je upravu,ali i pitanje je sa koliko novaca devojka raspolaze,ne treba dati do zadnjeg evra za auto,pa sta posle.Ja bi rado novog tipa.

Koliko novca si spremna da dasza auto???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milandjbgnapisala je

7 hours ago, Jeca731 said:

Ako imate neki predlog za nesto do 3500, javljajte.

Inače bih išao na mlađu EVO varijantu. To oko pohabanosti volana,ručice menjača, sedišta ne mora ništa da znači jer su nekom dnevne rute možda po 10-15km a za tu kilometrazu izadje i udje iz auta  6-7 puta, plus česta promena brzina u gradu. Stanje enterijera u takvim uslovima vožnje lagano  moze pokazati znake pohabanosti i za 100.000 km dok kod onih koji voze po 100-150 km dnevno na otvorenom i sa 200.000 predjenih može izgledati očuvanije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,ali jel to sav novac,koji je odvojen za auto,jer lako je kupiti eva i dati sve pare,a posle ne daj boze ako nesto treba popraviti..sto ne zelim nikome ale zna se kakvi polovnjaci dolaxe na nase trziste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, milandjbg said:

Jeste,ali jel to sav novac,koji je odvojen za auto,jer lako je kupiti eva i dati sve pare,a posle ne daj boze ako nesto treba popraviti..sto ne zelim nikome ale zna se kakvi polovnjaci dolaxe na nase trziste.

Pri kupovini automobila uvek praktikujem da ostavim "nesto" sa strane ,za ne daj Boze. Cifra od maksimum 3500 je za auto.

Ova sa Evo me voza ... prodaje auto a ne moze da se organizuje za gledanje :wacko:. Dogovor je da se cujemo sutra, mada se ne nadam mnogo. 

Ovaj od 2999 cemo sutra videti sta je... ide brat da ga vidi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milandjbg Ne znam da je iko odvojio npr. 2000 € za auto i da zna da neće ni euro uložiti posle kupovine. Svako ima neku cenu u glavi s kojom raspolaže i planira da odvoji za auto a opet zna da će imati barem 200-300€ početnog ulaganja nakon toga. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i kazem da li moze da se nadje dobar evo do 3500??

 

Ja mislim bolje uzeti obican gp mladji sa vise opreme i da ostane nesto kesa za registraciju servis,i ne daj boze ako dodje do nekog kvara...A moze da se nadje dobar primerak do 3000hiljade..

A za dobar evo treba 4000 i vise a to prvazilazi budzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racunam da smo ovde za toliko ozbiljni da kada pominjemo neku gornju planiranu cifru - da mislimo da se toliko daje za sam auto.

Bar je takva praksa na forumu do sada bila. A naravno da se podrazumeva da van te cifre ide registracija (prevod), veliki+mali servis, inicijalno sredjivanje, mozda nove (sezonske) gume, itd... U kakvom je vec stanju auto i koliko si spretan da proberes.

Takodje podrazumevam da ne mislite da je ta cifra na oglasu "zabetonirana". I to je vrlo varijabilno, zavisi od gomile stvari, koliko neki auto stoji, koliko je prodavcu hitno, umesnosti pregovaranja... Ali jedno vreme se zbog ogromne ponude maltene podrazumevano obaralo po ovde "cuvenih" 10% :) . Znaci i da taj dobar koji pominjes od 4 soma na oglasu, mozda upada u planirani budzet. Ne znas dok ne odes da pregledas i da se cenjkas. A iz mog i pozitivnog iskustva drugara - o tome najbolje tek na kraju uzivo, a ne da to bude pitanje telefonom cak i pre gledanja. I mene to "ubija" u pojam kada prodajem.

3 hours ago, milandjbg said:

sto ne zelim nikome ale zna se kakvi polovnjaci dolaxe na nase trziste.

Od-do, licno imam odlicno iskustvo. Cinjenica je da ima i leseva, ali moze i lepo da se prodje. Samo treba biti brz cim se nesto lepo pojavi i pametno probrati iz mora ponude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Aleks_91 said:

Para mi uši ovo "fabričko stanje" a volan oguljen kao krastavac, kilometraža očigledno vraćana. A iskreno ne bih mogao da kupim auto od lika koji je svesno stavio rasparne ratkapne :wallbash::2guns:

Ja samo da dodam da mi sintagma"vredi pogledati" ide odavno na onu stvar. 

@Jeca731  iskreno, mnogo traži para za auto s tim nivoom opreme. Tih od 78ks imaš ko pleve, siguran sam da ćeš naći neki kompletniji primerak. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to se i podrazumeva... Ovde mozemo samo virtuelno da pripomognemo, ako poznavaoci modela vide da nesto bode oci i da ne treba gubiti vreme. Da proverimo VIN, izlistamo opremu, tacan datum proizvodnje, proverimo kilometrazu na Ultima Revisione (ako je uvoz iz Italije). Da prokomentarisemo izmedju vise primeraka, kakva je tehnicka specifikacija, oprema... Eventualno ako je neko slucajno gledao bas taj primerak (pored ostalog, i zato insistiramo da se ostavlja PrintScreen oglasa)... Naravno da bilo sta ozbiljnije trazi licno angazovanje i proveru uzivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...